adi_ms Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Salutare. Am o problema la KTM 250 , 2 timpi, lacare nu pot sa-i dau de capat. In ultimele 2 iesiri mi-a terminat 3 bujii, iar acum la o tura scurta prin oras mi s-a oprit in mers si gata aprinderea.Nu stiu ce are, scanteie zero. Nici nu stiu unde sa pun mana sau ce sa-i fac. Ati mai avut careva probleme cu aprinderea? Ce i-ati facut? Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 ..ce va venit voua cu cacateneu asta nu stiu...orice e mai rezistent .... nu m-am putut abtine...oricum e adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 Yo nu cunosc KTMurile dar spune din ce ani e si ce fel (exc?) am mai auzit la un LC4...un prieten are si a avut acelasi probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 VEZI CA AI UN SCURT PE UNDEVA, AI SCHIMBAT CUMVA FISA? DACA NU AI PUS UN ORIGINALA COMANDATA UN DE LA KTM S-A BULIT APRINDEREA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_ms Postat August 21, 2006 Autor Share Postat August 21, 2006 E un KTM din 96' , EXC Am incercat de toate , am schimbat fisa, bobina si nimic, nici o scantee. Cred ca alt undeva e problema ca acum nu mai am curent nici la far, care pana acum se aprindea cand dadeam la pedala si-l chinuiam ( cand picau bujiile). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiMaggio Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 Salutare nea. Vezi ca am postat si eu azi la service o problema asemanatoare. Acum ca ne-am gasit, m-am gandit sa ne inalnim, preferabil langa o un pod foarte inalt sau langa o prapastie, acompaniati bineinteles de motoare. Cred ca un mic viaj nu le-as strica, si sincer m-ar face sa ma simt excelent. Ah..am 10000 de draci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_ms Postat August 21, 2006 Autor Share Postat August 21, 2006 Salutare nea. Vezi ca am postat si eu azi la service o problema asemanatoare. Acum ca ne-am gasit, m-am gandit sa ne inalnim, preferabil langa o un pod foarte inalt sau langa o prapastie, acompaniati bineinteles de motoare. Cred ca un mic viaj nu le-as strica, si sincer m-ar face sa ma simt excelent. Ah..am 10000 de draci Ce sa zic, sunt de acord cu tine, dar e prea mult de carat la el pana la un pod foarte inalt , asa ca eu deja am pregatit acasa vreo 2 litrii de benzina, si banuiesc ca te gandesti ce urmeaza.................. FOC DE TABARA !!!!! M-a facut cu nervii ktm-ul asta, n-am avut niciodata nici o problema cu el iar acum are chef de glume cu mine. DAR IL REZOLV EU SI VEDE EL TURATII SI DEALURI DE LA MINE NU-L MAI IERT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 E un KTM din 96' , EXC In 96 nu exista EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_ms Postat August 21, 2006 Autor Share Postat August 21, 2006 In 96 nu exista EXC OK cum spui tu. Eu am scris EXC pt. ca asa scria pe el(VEZI POZA DE MAI JOS). In acte e KTM GS 250 MS. Dar problema mare cred ca nu e asta , problema e ca eu n-am scanteie Hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 OK cum spui tu. Eu am scris EXC pt. ca asa scria pe el(VEZI POZA DE MAI JOS). In acte e KTM GS 250 MS. Dar problema mare cred ca nu e asta , problema e ca eu n-am scanteie Hai noroc Vad ca nu iti raspunde nimeni de o vreme incoace. daca e aprindere cu bobina de inductie integrata sunt 4 fire : unu rosu ,unu negru ,unu verde ,unu portocaliu.le scoti afara cauta un aparat digital pune`l pe OHM-metru shi masoara firele ce vin din motor intre negru si rosu sa aiba 110 K si intre negru si verde vreo 065 k. ala rosu e alimentarea , verdele e senzorul. negru e masa(minusul) bafta ! P.S. daca nu ai continuitate intre oricare dintre ele e bulit jos la motor. daca alea`s okey schimba bobina de inductie(care are si aprinderea electronica incorporata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_ms Postat August 24, 2006 Autor Share Postat August 24, 2006 Vad ca nu iti raspunde nimeni de o vreme incoace. daca e aprindere cu bobina de inductie integrata sunt 4 fire : unu rosu ,unu negru ,unu verde ,unu portocaliu.le scoti afara cauta un aparat digital pune`l pe OHM-metru shi masoara firele ce vin din motor intre negru si rosu sa aiba 110 K si intre negru si verde vreo 065 k. ala rosu e alimentarea , verdele e senzorul. negru e masa(minusul) bafta ! P.S. daca nu ai continuitate intre oricare dintre ele e bulit jos la motor. daca alea`s okey schimba bobina de inductie(care are si aprinderea electronica incorporata) Mersi mult de indicatii. O sa fac si treaba asta. Oricum cred si sper ca am gasit care e problema. Fiind curios cum stau firele pe la motor am desfacut capacul de la magnetou. Si ce sa vezi acolo, surpriza, "camera" unde e magnetoul plina pe jumatate cu ulei. Mi s-a dus simeringul ( inel de cauciuc mai exact) de la comanda de ambreiaj si mi-a bagat ulei din cutie la magnetou. Acum sper ca asta sa fie problema principala, banuiesc ca nu putea face curent daca era plin de ulei. Azi tre sa-mi iau simering si il montez la loc. Sper sa apara si scanteia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.