Panterra Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 1.Care sunt simptomele bujiilor duse? La ce perioada trebuiesc schimbate! 2. Simptome inlocuire filtru de aer? 3. Ce cauzeaza consumul de ulei ? 4. La sincronizarea carburatoarelor cat de cald trebuie sa fie motorul si la cate turatii ridicat relantiul in momentul sincronizari!? Astept sfaturile mecanicilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 avand in vedere ca stiu motorul iti zic ca e varza si nu mai merita sa iti bati capul cu el! pune-l pe cel de pe motorul tau si termini cu problemele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 9, 2010 Autor Share Postat Septembrie 9, 2010 avand in vedere ca stiu motorul iti zic ca e varza si nu mai merita sa iti bati capul cu el! pune-l pe cel de pe motorul tau si termini cu problemele! nenea sergiu ghiulea.. Cer sfaturi pentru viitor ...cat despre motoru meu maine curat iar carburatoarele si sper sa ma ajuti cu o sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 1.Care sunt simptomele bujiilor duse? La ce perioada trebuiesc schimbate! 2. Simptome inlocuire filtru de aer? 3. Ce cauzeaza consumul de ulei ? 4. La sincronizarea carburatoarelor cat de cald trebuie sa fie motorul si la cate turatii ridicat relantiul in momentul sincronizari!? Astept sfaturile mecanicilor 1. Cauta tabelu ala cu poze si care culoare ce inseamna 1. La cati km scrie in manual. 2. e negru de jeg, a trecut de limita de km indicata in manual; scoate fum negru. 3. arderea lui 4. motoru tre sa fie la temp de mers la regim normal de drum lung. il tii turat la turatia la care mergi la drum lung, nu din relanti, ci din acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 1. Cauta tabelu ala cu poze si care culoare ce inseamna1. La cati km scrie in manual. 2. e negru de jeg, a trecut de limita de km indicata in manual; scoate fum negru. 3. arderea lui 4. motoru tre sa fie la temp de mers la regim normal de drum lung. il tii turat la turatia la care mergi la drum lung, nu din relanti, ci din acceleratie. e acelasi rahat la gsxf si la multe motoare. reglajul relantiului apasa exact pe clapete. il reglezi la turatia din manual. daca vrei sa faci o chestie faina te asiguri ca ai placute bune la roata din spate, pui un vitezometru digital pe roata din spate daca nu ai senzor pe ea si corelezi viteza cu turatia de drum lung folosind frana de spate. dureaza cam 30 de secunde/surub de carburator si vreo 2 minute racitul discului. asa poti spune ca ai facut o sincronizare cum trebuie in regimul la carfe o folosesti, in sarcina! altfel te limitezi la turatia din manual! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Ma tem ca nu am inteles Tu zici acolo cum sa simulezi o sincronizare in sarcina in garaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 9, 2010 Autor Share Postat Septembrie 9, 2010 ce n-ai inteles.. DACA te tin franele spate, faci asta, dupa care iti schimba omu' si disc-placute... ) procedeul se numeste in folclor "dyno de Galati" periculos procedeu te las pe tine sa-l faci ca orcum frana spate e mai mult de forma pentru mine. Vizavi de bujii in mers cum imi pot da seama daca merg si dau scanteie cat trebuie? Filtru de aer e cafeniu l-am suflat si na iesit mare scofala din el ...asta inseamna ca inca e acceptabil? Fum negru nu scoate decat pe la 10ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 orcum frana spate e mai mult de forma pentru mine. hâc, încă un geims bond de asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 (editat) periculos procedeu te las pe tine sa-l faci ca orcum frana spate e mai mult de forma pentru mine. Vizavi de bujii in mers cum imi pot da seama daca merg si dau scanteie cat trebuie? Filtru de aer e cafeniu l-am suflat si na iesit mare scofala din el ...asta inseamna ca inca e acceptabil? Fum negru nu scoate decat pe la 10ture Deci in filtru, daca i MARO, mai tre sa sufli! Nu i suficient. Baga mare pana te faci albastru. Tre sa iasa ceva... Acu serios, daca vrei sa verifici bujiile, porneste motorul si scoate fisele pe rand. Daca motorul iti mere la fel de rotund cu fisa scoasa, testezi bujia sa vezi daca scanteieste. Daca scade turatia motorului, inseamna ca bujia lucreaza. Incearca sa faci asta in mers... Daca fumega la 10 k nu l mai tura. Meri si tu mai potolit... E suficient de colorat sa-l observe tot Tg Bujor. Ti se duce vestea n Galati... E pacat sa te stie tot satul... Editat Septembrie 9, 2010 de livius_ereticus007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Ma tem ca nu am inteles Tu zici acolo cum sa simulezi o sincronizare in sarcina in garaj? cam asa ceva ce n-ai inteles.. DACA te tin franele spate, faci asta, dupa care iti schimba omu' si disc-placute... ) procedeul se numeste in folclor "dyno de Galati" nu se strica nimic, stai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 (editat) Deci in filtru, daca i MARO, mai tre sa sufli! Nu i suficient. Baga mare pana te faci albastru. Tre sa iasa ceva... Mesaj completat periculos procedeu te las pe tine sa-l faci ca orcum frana spate e mai mult de forma pentru mine. Vizavi de bujii in mers cum imi pot da seama daca merg si dau scanteie cat trebuie? Filtru de aer e cafeniu l-am suflat si na iesit mare scofala din el ...asta inseamna ca inca e acceptabil? Fum negru nu scoate decat pe la 10ture daca ai filtrul vechi, cred ca reglajelele sunt cam inutile... daca vrei sa vezi cat de eficient este curentul de la compresor in curatarea filtrului de aer, dupa operatia respectiva , scufunda filtrul in benzina... vei vedea cat de multe goaze raman acolo ... benzina se inegreste instant ... o fi de la fum ... nu stiu cat de mult se modifica textura filtrului, din cauza spalarii cu benzina Editat Septembrie 11, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 1.Care sunt simptomele bujiilor duse? La ce perioada trebuiesc schimbate! 2. Simptome inlocuire filtru de aer? 3. Ce cauzeaza consumul de ulei ? 4. La sincronizarea carburatoarelor cat de cald trebuie sa fie motorul si la cate turatii ridicat relantiul in momentul sincronizari!? Astept sfaturile mecanicilor Cred ca cele mai bune sfaturi referitor la bujii si filtru de aer ti le poate da cartea tehnica a motorului. Bujiile chiar daca dau scanteie,chiar daca motorul merge foarte bine,cu timpul datorita conditiilor dure de lucru ,dau o scanteie mai slaba,care scanteie influenteaza performanta si consumul motorului. Schimbarea bujilor la perioada recomandata de carte ,folosirea tipului recomandat,cred eu te poate scuti de multe neplaceri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 12, 2010 Autor Share Postat Septembrie 12, 2010 Mesaj completat daca ai filtrul vechi, cred ca reglajelele sunt cam inutile... daca vrei sa vezi cat de eficient este curentul de la compresor in curatarea filtrului de aer, dupa operatia respectiva , scufunda filtrul in benzina... vei vedea cat de multe goaze raman acolo ... benzina se inegreste instant ... o fi de la fum ... nu stiu cat de mult se modifica textura filtrului, din cauza spalarii cu benzina uite ca nu stiam ca se spala cu benzina....e pe bune? Mesaj completat Deci in filtru, daca i MARO, mai tre sa sufli! Nu i suficient. Baga mare pana te faci albastru. Tre sa iasa ceva... Acu serios, daca vrei sa verifici bujiile, porneste motorul si scoate fisele pe rand. Daca motorul iti mere la fel de rotund cu fisa scoasa, testezi bujia sa vezi daca scanteieste. Daca scade turatia motorului, inseamna ca bujia lucreaza. Incearca sa faci asta in mers... Daca fumega la 10 k nu l mai tura. Meri si tu mai potolit... E suficient de colorat sa-l observe tot Tg Bujor. Ti se duce vestea n Galati... E pacat sa te stie tot satul... de obicei schimb pe la 9-10mii ture si nu e asa negru cat sa ma vada "satul" de obicei nu prea apuca sa ma vada ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Filtrul nu trebuie sa fie neaparat K&N ca sa l speli, iar benzina nu e neaparat sigura solutie de spalat. Is multi care l au spalat cu detergent si cu apa calduta. E posibil chiar ca benzina sa atace filtrul. Exista un topic dedicat spalarii filtrului - pacat ca nu s-a facut sticky - in care unii isi curatau pana si filtrele de hartie, nu numai cele de burete. De uns se poate unge cu ulei de motor mai subtire, atat timp cat e stors bine ca sa nu se imbacseasca. Da vad mai Panterra ca tu ai motor ca a lui Dr House(a lui era Honda si era nou, da nu mai conteaza). In scurt timp se va repara singur... Lasa l asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 17, 2010 Autor Share Postat Septembrie 17, 2010 Filtrul nu trebuie sa fie neaparat K&N ca sa l speli, iar benzina nu e neaparat sigura solutie de spalat. Is multi care l au spalat cu detergent si cu apa calduta. E posibil chiar ca benzina sa atace filtrul. Exista un topic dedicat spalarii filtrului - pacat ca nu s-a facut sticky - in care unii isi curatau pana si filtrele de hartie, nu numai cele de burete. De uns se poate unge cu ulei de motor mai subtire, atat timp cat e stors bine ca sa nu se imbacseasca. Da vad mai Panterra ca tu ai motor ca a lui Dr House(a lui era Honda si era nou, da nu mai conteaza). In scurt timp se va repara singur... Lasa l asa! apoi am motor de imi vine sai dau foc... curat carburatoarele merege avion timp de o saptamana dupa care merge mai prost ca un scuterrr nu stiu carei faza de se intampla asta mai nou i-am pus si filtru de benzina dar aceleasi belele nustiu ce sa mai cred ce are sau ce nu are ...oricum multam de sfaturi mai invat cate ceva si eu de la voi nam bani de dus la service de aia va necajesc cu intrebari ...mai am un motor identic dar mie frica sa ma bag singur sa-l demontez si montez ...acum imi trage slab de parca ramane fara benzina asa suna si are 1 saptamana de cand am curatat carburile ce naiba are nu mai stiu ma depaseste desi a mers fain 1 saptamana acum merge iar mai rau ca un scuterrrr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 apoi am motor de imi vine sai dau foc... curat carburatoarele merege avion timp de o saptamana dupa care merge mai prost ca un scuterrr nu stiu carei faza de se intampla asta mai nou i-am pus si filtru de benzina dar aceleasi belele nustiu ce sa mai cred ce are sau ce nu are ...oricum multam de sfaturi mai invat cate ceva si eu de la voi nam bani de dus la service de aia va necajesc cu intrebari ...mai am un motor identic dar mie frica sa ma bag singur sa-l demontez si montez ...acum imi trage slab de parca ramane fara benzina asa suna si are 1 saptamana de cand am curatat carburile ce naiba are nu mai stiu ma depaseste desi a mers fain 1 saptamana acum merge iar mai rau ca un scuterrrr curata dracului rezervorul ala cum trebuie, ai rugina cat n-are china in centrele de fier vechi cata ai tu in rezervorul vietii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 18, 2010 Autor Share Postat Septembrie 18, 2010 curata dracului rezervorul ala cum trebuie, ai rugina cat n-are china in centrele de fier vechi cata ai tu in rezervorul vietii... am schibat rezervoru azi i-am pus s aditiv de curatat carbu si nimic schibari!! mai bine mai ajuta sa sinc. carburile ori schimbam motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 aditivu' ala de curatat nu curata rugina si nisipul, doar depunerile usoare. vino la galati pentru sincronizare, eu pe dn26 nu mai merg pana nu-l asfalteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.