Sari la conținut

Yamaha FZ-8


LLV Racing
 Share

Postări Recomandate

Salut. Ma bate gandul sa-mi iau un FZ-8 dar nu l-am vazut decat in poze si filmulete. Nu am reusit sa-l vad sau sa fac un drive test pentru ca in Bucuresti nu am gasit nici un dealer care sa-l aibe pe stoc.

Daca cineva l-a vazut in realitate sau a mers cu el va rog sa postati ce impresie aveti din toate punctele de vedere: motor, ciclistica etc. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am testat FZ8-ul N acum o luna, la Paris. Ca design, imi place, insa nu stiu cat de subiectiv as putea fi, dat fiind faptul ca eu am un FZ1, si sincer, in afara de far, nu prea difera nimic... Handling, foarte bun, motocicleta usoara si nervoasa (Mai slaba ca a mea, care insa are dupa tot ce am schimbat pe ea aproape 180 de cai, dar mult mai nervoasa ca FZ6).

Eu ti-as recomanda-o :moron:

Editat de necarenatul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa-mi spui plusurile si minusurile pe care le-ai descoperit la FZ1? Ma tenteaza foarte mult si FZ1 mai ales ca am 1.90 si 110 kg. Am avut Z750 si era acceptabil ca si cuplu dar totusi parca simt nevoia de mai mult. Multumesc.

 

 

:moron: Si eu am 1.90, insa "doar" 100 kg. Ca si gabarit, sa stii ca nu e mare diferenta intre FZ1 si FZ8, insa ca si putere, este. La inceput, mi se parea cam puturos la ture joase, insa dupa ce i-am pus power commander si i-am pus sistemul de evacuare Racing Akrapovic, am rezolvat problema. Fara aceste schimbari, de la 6/7000 de ture, se transforma... trage de rupe. E mega manevrabila, mai ales pt un motor relativ mare; In oras e bicicleta. Mi-am pus si scarite race, reculate, pentru o pozitie mai sportiva pe el. La viteza mare, problema pe care sigur o ai si cu z 750, e lupta cu vantul... de la 150 km/h, incepe sa fie greu. Dar indiferent cum mergi, daca vrei sa mergi light, 100, 120, e foarte confortabila, si daca vrei sa ii dai, duce, chiar si incarcata cu bagaje. Singura problema tehnica, a fost ca mi s-a rupt cadrul la sudura la 2 luni dupa ce l-am luat. L-am schimbat pe garantie, iar de-atunci nu am mai avut probleme (apropo, are 41000 km deja, motorul fiind din 2008). Nu stiu ce as mai putea sa iti spun, decat ca e o motocicleta foarte buna. Daca vrei sa o vezi pe a mea, intra pe http://fz1n.blogspot.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am balit nitel la fz8 cand l-am vazut ca a aparut biggrin.gif mi se pare tare ideea de motor intre 600 si 1000 stradal (de obicei exista o mare gaura aici)

 

Poate e putin off topic, dar te inseli: Triumph Street Triple, MV Agusta F4 750 Brutale, Ducati Monster 796, Kawasaki Z750, KTM 690 LC4 Duke sunt doar cateva exemple de nisa - daca vrei un "mini-streetfighter" ai de unde sa alegi...

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e putin off topic, dar te inseli: Triumph Street Triple, MV Agusta F4 750 Brutale, Ducati Monster 796, Kawasaki Z750, KTM 690 LC4 Duke sunt doar cateva exemple de nisa - daca vrei un "mini-streetfighter" ai de unde sa alegi...

 

Cheers!

...Tank

:moron:

...sa nu uitam noul Z 750 R ... este bestial

Editat de Bimbo's Fighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Stiu ca este cam vechi topicul, dar acum am dat intamplator de el. Am reusit sa ma urc si eu pe un FZ8 acum vreo 3 luni si pot sa spun ca este o motocicleta foarte valabila . Desi experienta mea pe 2 roti se limiteaza la actuala MT 03 (si un alt drive test pe Aprilia Shiver 750), am ramas placut impresionat de noua FZ8.

Motorul este punctul forte al acestei motocicleta, dulce la turatii joase si nervos cand urci pe la 6.000-7.000. Pozitia in sea este surprinzator de confortabila (si eu sunt inalt 1,90/93 de kg), vibratiile la minimum, ce sa mai zic ... Nu am reusit sa depasesc 80 km/h pentru ca am mers mai mult prin oras si era trafic la ora aceea, dar in cele 10 minute de condus a fost foarte placut.

 

Plusuri : motorul, pozitia de condus, frane (Brembo, excelente), iluminare bord.

Minusuri : o toba de esapament oribila, semnalizatoare si plasticul ala de la numar - vechi si depasite, si poate faptul nu e asa de andrenalinica ca un Z750, e mai ... altcumva.

 

Eu iau in considerare nu FZ8, ci FAZER-ul 8, din simplul motiv al protectiei aerodinamice la viteze de peste 120 km/h. Pe de alta parte FAZER-ul fiind mai greu pe fata cu vreo 7 kg, sunt mai incarcate suspensiile fata si se comporta mai bine in franare (asta am citit, nu am experimentat). In Italia este importata anul acesta fara ABS, au zis ca la anul ... Eu as lua in considerare si ABS-ul, cine il are stie de ce.

 

In aceste zile FZ 8 si FAZER 8 sunt in promotie cu toba Akrapovic, ''codino'' si semnalizatoare gratis, in valoare de 800 de E + 30 de rate fara dobanda, deci cam 275 E / luna /30 de luni .

 

http://www.motosprint.it/produzione/yamaha...zer+8+Akrapovic

Editat de Mario MT 03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Am luat saptamana trecuta un Fazer 800, nou.106 CP, 195 Kg.

Am schimbat wind screen-ul cu cel inalt. Pana la 130 km/h ( max in rodaj), merge. Cred ca sgomotul pe casca la viteze superioare va deranja.Si seaua este cam sport.Si insotitorul, pozitia, tot sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...