pepsi Postat August 20, 2006 Share Postat August 20, 2006 Am facut greseala sa desfac carbu, sa o curat... si nu stiu cum sa o reglez din acele manuale gasite pe net nu prea inteleg mult, plus ca acolo e explicat reglarea carbului 30 N3 si io am 30 N2 Ma poate ajuta careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 Pai hai sa iti citez din ce scrie nea Al. Mayer, cu unele adaptari facute de mine: - Se pune motocicleta pe cricul central si se incalzeste 5 - 7 minute; - Se stabileste din surubul de relanti o turatie la care motorul "nu moare"; - Se insurubeaza sau se desurubeaza cu fractiuni de rotatie surubul de mers incet (ala de amestec aer-benzina) pana cand se constata un mers regulat si in acelasi timp se verifica daca nu s-a produs o defectiune de repriza: se accelereaza brusc si daca: a.) intarzie accelerarea, da sa "moara" sau chiar "moare" are multa benzina si surubul mai trebuie desurubat (sa ii dea mai mult aer); b.) se accelereaza dar ramane accelerata cateva fractiuni de secunda sauchiar una-doua secunde inseamna ca are mult aer si surubul trebuie insurubat. - Daca dupa ce se releaza raportul aer-benzina ca in paragraful de mai sus apar abateri ale relanti-ului (prea mic sau prea mare) se ajusteaza corespunzator; daca la accelerare si inchidere brusca a clapetei acceleratiei motorul "moare", atunci se mai insurubeaza putin surubul de relanti. P.S.: surubul de relanti e ala care ridica/coboara obturatorul (shubarul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 Intrebare: eu am un carb la ETZ 250 care nu are decat un surub orizontal pe partea dreapta din care s-ar regla debitul de aer(?), care nu are nici un efect, fiind doar un simplu surub, fara supapa, in rest nu se poate face nimic.Relantiul se poate regla doar din cablul de acceleratie, dar total nesatisfacator, in sensul ca sub 1800 rpm. nu sta nici cum, iar la cea mai fina rotatie ori nu tine, ori urca in ture f. mult.Ia un pic de aer fals, dar nu intotdeauna si nu stiu de ce, carbul este curat si arata bine in interior....Ce am vazut eu pe Mz-b.de arata doar carbul cu mai multe suruburi de reglaj.Help please! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 21, 2006 Autor Share Postat August 21, 2006 Pai hai sa iti citez din ce scrie nea Al. Mayer, cu unele adaptari facute de mine: - Se pune motocicleta pe cricul central si se incalzeste 5 - 7 minute; - Se stabileste din surubul de relanti o turatie la care motorul "nu moare"; - Se insurubeaza sau se desurubeaza cu fractiuni de rotatie surubul de mers incet (ala de amestec aer-benzina) pana cand se constata un mers regulat si in acelasi timp se verifica daca nu s-a produs o defectiune de repriza: se accelereaza brusc si daca: a.) intarzie accelerarea, da sa "moara" sau chiar "moare" are multa benzina si surubul mai trebuie desurubat (sa ii dea mai mult aer); b.) se accelereaza dar ramane accelerata cateva fractiuni de secunda sauchiar una-doua secunde inseamna ca are mult aer si surubul trebuie insurubat. - Daca dupa ce se releaza raportul aer-benzina ca in paragraful de mai sus apar abateri ale relanti-ului (prea mic sau prea mare) se ajusteaza corespunzator; daca la accelerare si inchidere brusca a clapetei acceleratiei motorul "moare", atunci se mai insurubeaza putin surubul de relanti. P.S.: surubul de relanti e ala care ridica/coboara obturatorul (shubarul). Mersi F mut dupamasa o fac Intrebare: eu am un carb la ETZ 250 care nu are decat un surub orizontal pe partea dreapta din care s-ar regla debitul de aer(?), care nu are nici un efect, fiind doar un simplu surub, fara supapa, in rest nu se poate face nimic.Relantiul se poate regla doar din cablul de acceleratie, dar total nesatisfacator, in sensul ca sub 1800 rpm. nu sta nici cum, iar la cea mai fina rotatie ori nu tine, ori urca in ture f. mult.Ia un pic de aer fals, dar nu intotdeauna si nu stiu de ce, carbul este curat si arata bine in interior....Ce am vazut eu pe Mz-b.de arata doar carbul cu mai multe suruburi de reglaj.Help please! cred ca ai carburator de etz 251, si ala din cate stiu are doar 1 surub de reglare, dar nus sigur daca ii cel de relanti sau amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 Pai hai sa iti citez din ce scrie nea Al. Mayer, cu unele adaptari facute de mine: - Se pune motocicleta pe cricul central si se incalzeste 5 - 7 minute; - Se stabileste din surubul de relanti o turatie la care motorul "nu moare"; - Se insurubeaza sau se desurubeaza cu fractiuni de rotatie surubul de mers incet (ala de amestec aer-benzina) pana cand se constata un mers regulat si in acelasi timp se verifica daca nu s-a produs o defectiune de repriza: se accelereaza brusc si daca: a.) intarzie accelerarea, da sa "moara" sau chiar "moare" are multa benzina si surubul mai trebuie desurubat (sa ii dea mai mult aer); b.) se accelereaza dar ramane accelerata cateva fractiuni de secunda sauchiar una-doua secunde inseamna ca are mult aer si surubul trebuie insurubat. - Daca dupa ce se releaza raportul aer-benzina ca in paragraful de mai sus apar abateri ale relanti-ului (prea mic sau prea mare) se ajusteaza corespunzator; daca la accelerare si inchidere brusca a clapetei acceleratiei motorul "moare", atunci se mai insurubeaza putin surubul de relanti. P.S.: surubul de relanti e ala care ridica/coboara obturatorul (shubarul). treaba este valabila si la modele mai vechi de MZ precum ES ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 21, 2006 Autor Share Postat August 21, 2006 am reglat carbu, dar sincer nu vad nici o diferenta cand rotesc acel surubel de amestec si am observat ca face mult fum, de parca ar mere innecat, in rest e ok, porneste la prima pedala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 21, 2006 Share Postat August 21, 2006 Mersi F mut dupamasa o fac cred ca ai carburator de etz 251, si ala din cate stiu are doar 1 surub de reglare, dar nus sigur daca ii cel de relanti sau amestec Atunci intrebare pt. posesorii de ETZ 251:cum va reglati carburatorul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 22, 2006 Autor Share Postat August 22, 2006 si inca ceva, de la care buson se poate lasa jos uleiul din cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilla tilla Postat August 22, 2006 Share Postat August 22, 2006 salutare si eu am etz 250 cu carburator de 251 si ii reglat asa: surubul de aer ii desfacut o tura si din cel de relanti pana sta cum trebuie al meu sta la 1100rpm si merge foarte bine motorul surubul de aer este ce micut de langa ala mare din care reglezi relantiul e micut rau ulei-ul ilscoti pe la surubul cel mai mare de sub motor vezi ai grija ca este unul care este cu bika ala sa n-ul scoti daca pierzi bila aia sau arcul o sa ai probleme cu cutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 22, 2006 Autor Share Postat August 22, 2006 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 22, 2006 Share Postat August 22, 2006 Acest reglaj e valabil pentru majoritatea motocicletelor desigur, nu numai pt. ETZ! Pepsi... nivelul e reglat sa nu fie nici prea mare nici prea mic? Si cuiul de dozaj cauta sa il pui pe mijloc (ala cu gradatii de la shubar). Trebuie sa existe diferente la mers cand insurubezi sau desurubezi ala de aer-benzina dar nu se vad imediat, trebuie sa astepti 5 - 10 secunde si sa accelerezi un pic cateodata ca sa isi faca efectul, sa apuce sa traga amestec "nou". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 23, 2006 Autor Share Postat August 23, 2006 salutare si eu am etz 250 cu carburator de 251 si ii reglat asa: surubul de aer ii desfacut o tura si din cel de relanti pana sta cum trebuie al meu sta la 1100rpm si merge foarte bine motorul surubul de aer este ce micut de langa ala mare din care reglezi relantiul e micut rau ulei-ul ilscoti pe la surubul cel mai mare de sub motor vezi ai grija ca este unul care este cu bika ala sa n-ul scoti daca pierzi bila aia sau arcul o sa ai probleme cu cutia busonu cel mare nu are in caat nik, asai? nici o bila, nici un arc? ala l-am desfacut am dat jos uleiul am fost surprins cat de putin ulei era in e doar vreun juma de litru, apoi am pornit motoru cu busonul desfacut si o mai arunca afar inca atat probabil de a ambreiaj. Acest reglaj e valabil pentru majoritatea motocicletelor desigur, nu numai pt. ETZ! Pepsi... nivelul e reglat sa nu fie nici prea mare nici prea mic? Si cuiul de dozaj cauta sa il pui pe mijloc (ala cu gradatii de la shubar). Trebuie sa existe diferente la mers cand insurubezi sau desurubezi ala de aer-benzina dar nu se vad imediat, trebuie sa astepti 5 - 10 secunde si sa accelerezi un pic cateodata ca sa isi faca efectul, sa apuce sa traga amestec "nou". am reglat carbu, mersi pt sfaturi mere fff fain @lupu: cred ca v-a trebui sa e bag in lista mea de mess, pt viitoare nelamuriri mersi again , asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 surubu' ala e degeaba, nu merge decat la relanti! cine dreq merge la relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 23, 2006 Share Postat August 23, 2006 @lupu: cred ca v-a trebui sa e bag in lista mea de mess, pt viitoare nelamuriri Baga, baga.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 salutare si eu am etz 250 cu carburator de 251 si ii reglat asa: surubul de aer ii desfacut o tura si din cel de relanti pana sta cum trebuie al meu sta la 1100rpm si merge foarte bine motorul surubul de aer este ce micut de langa ala mare din care reglezi relantiul e micut rau ulei-ul ilscoti pe la surubul cel mai mare de sub motor vezi ai grija ca este unul care este cu bika ala sa n-ul scoti daca pierzi bila aia sau arcul o sa ai probleme cu cutia Multzam' de post dar imi cer scuze, sunt confuz inca... la mine relantiul se regleaza numai din cablul de acceleratie si sunt nemultumit de rezultate, in rest singurul surub este cel orizontal care nu prea regleaza nimic, rezultatul final fiind urmatorul: ori relantiul sta pe la 1800 rpm. si scade pina la oprire, ori sta cam la 2000 de ture si urca (un pic de aer fals, dar nu stiu pe unde), caz in care evident creste si consumul. In continuare nelamurit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 In continuare nelamurit... Ce zici daca incercam sa vedem cum merge cu carbul acela de TS pe care il am eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Septembrie 21, 2006 Autor Share Postat Septembrie 21, 2006 azi am observat ca mi so dus filetul de la busonul de unde sa da jos uleiul si nu filetul busonului, ci cel din carter nui o problema mare, dar totusi ma deranjeaza, se poate remedia cumva prolema sa nu o dau jos acum motoru ca sa tai alt filet??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 24, 2006 Autor Share Postat Decembrie 24, 2006 pt a nu deschide un alt topic intreb aici: ieri am schimbat semnalizaile la motor, si cateodata nu vor sa mearga, se aude acel sunet din releu, dar becurile nu se aprind ??? lateredit: e posibil ca sigurantele sa aiba vreun efect asupra semnalizari? acum mi-am adus aminte ca am schimbat si cateva sigurante.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldogu Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 pt a nu deschide un alt topic intreb aici: ieri am schimbat semnalizaile la motor, si cateodata nu vor sa mearga, se aude acel sunet din releu, dar becurile nu se aprind ??? Aceeasi problema o am si eu.Am dat seaua jos...(sunt acolo o multime de fire si firicele...mi-am cam prins urechile) si am izolat tot ce insemmna contact si fir neizolat.Vada ca acu merg...sa vedem in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.