Sari la conținut

Transcarpatic Rally Romania 2006


Postări Recomandate

www.transcarpaticrally.ro

COMUNICAT DE PRESÃ

Vineri, 18.08.2006, începând cu orele 11.00, la sediul A.C.R. din Bdul. Banu Manta nr. 2, sector 1

(lângã Primãria Sectorului 1) a avut loc CONFERINÞA DE PRESÃ prilejuitã de organizarea în premierã a

competiþiei intitulatã TRANSCARPATIC RALLY ROMĂNIA 2006, compeþitie rezervatã claselor: moto /

auto / ATV / camioane.

TRANSCARPATIC RALLY ROMĂNIA 2006, ediþia a VI-a cu participare internaþionalã,

reprezintã etapa a IV-a, coef.3 din Campionatul Naþional de Raliuri Tot Teren al României.

Organizatori sunt Clubul TRANSCARPATIC ºi Agenþia de Publicitate Blue Buffalo, cu sprijinul

administraþiilor publice locale ºi a altor companii.

Concursul se desfãºoarã conform Regulamentelor FIA (Federaþiei Internaþionale de

Automobilism), FIM (Federaþia Internaþionalã de Motociclism), UEM (Uniunea Europeanã de

Motociclism), FRM (Federaþia Românã de Motociclism) ºi CSI (Codului Sportiv Internaþional).

Traseul va avea o lungime de 2100 km din care 1500 km reprezintã lungimea probelor speciale

care se desfãºoarã pe drumuri nemodernizate îi închise circulaþiei publice (drumuri forestiere, agricole,

etc.).

TRANSCARPATIC RALLY ROMĂNIA 2006 este una din cele mai lungi competiþii care se

desfãºoarã în Europa.

La aceastã etapã participã sportivi din Romania ºi din strãinãtate (Italia, Franþa, Ungaria), cu

autoturisme de teren, motociclete, camioane ºi ATV-uri preparate conform regulamentelor tehnice

internaþionale specifice pentru raliuri tot teren.

TRANSCARPATIC RALLY ROMĂNIA 2006 se va desfãºura în perioada 21.08 27.08. 2006

dupã un program bine stabilit (vedeþi anexa).

Concursul debuteazã în data de 20.08.2006, în Satu Mare, cu ocazia verificãrilor administrative

ºi tehnice.

Startul acestui eveniment se va da în dimineaþa zilei de 21.08.2006, la Satu Mare, startul oficial al

Super Specialei (etapa I) fiind dat la ora 8,00 în faþa Hotelului Aurora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In perioada 20-26 august s-a desfasurat a VI-a editie a raliului Transcarpatic, contand ca a IV-a etapa coef.3 din Campionatul National de Raliuri Tot Teren.

Cu o lungime de 2100 km din care 1500 km de probe speciale, Transcarpatic Rally Romania 2006 este una din cele mai lungi competitii care se desfasoara in Europa.

Participarea a fost redusa: 3 la moto, 3 la ATV/quad, 10 echipaje auto, un echipaj la clasa camion. Majoritatea sportivi din Romania, doar 3 echipaje italiene.

Duminica, 20 august, raliul a debutat cu super speciala de pe tancodromul din Satu Mare.

Luni a avut loc prima etapa, Satu Mare-Bistrita; traseul nu a pus probleme mari participantilor. Singurul inconvenient: datele eronate pe road book in zona Mica-Beclean, fapt ce a facut ca majoritatea sa se ratacesca si sa ceara anularea probei (ceea ce nu s-a intamplat).

Marti: Bistrita-Odorheiul Secuiesc; aceasta etapa a avut loc dupa ce cu o noapte inainte plouase. Dinou pozitii gresite in road book si intarzieri cu minim 2 ore peste program. Traseul a trecut prin Dumbrava, Sovata, Praid. Nissan-ul lui Gabi Nicolae (Taifun Bucuresti) a ramas in munti cu axul de la caseta de directie rupt; dar nu mult timp, pentru ca a gasit in Targu Mures o caseta de directie de schimb.

Miercuri Odorhei-Predeal, cu trecere prin Runca, Prejmer. O etapa de mare viteza, macadamul si drumurile forestiere si agricole fiind majoriatatea in conditii bune. La finish-ul din Predeal, Paul Pop, concurent la clasa quad pe Yamaha Raptor YFZ 450, a ajuns facand flik-uri: viteza mare, un bustean si.... poc!!!

Joi a fost ziua cea mai lunga si cea mai grea (~400 km), traseul urmarind drumuri forestiere si macadam prin Muntii Intorsurii. De inoptat s-a inoptat tot in Predeal. A fost etapa in care echipajul italian de pe camionul Mercedes Unimog a abandonat din cauza unor probleme iremediabile la suspensii. In aceeasi zi a abandonat si echipajul de pe Isuzu (tot din Italia). Lui Nelu Somodean, Husaberg FE 550, i s-a rupt lantul, problema care s-a rezolvat in punctul de service din Siriu printr-o nituire.

Vineri, Predeal-Siriu-Fundeni-Braila. Caldura sufocanta, praf la loc de cinste, viteza mare de rulare; a fost etapa in care Florin Recean, KTM 550 EXC Racing, a scos cei mai buni timpi, ceea ce a facut a in ultima etapa sa ia startul primul.

Sambata, ultima zi de Transcarpatic: Braila, trecerea Dunarii cu bacul, Macin, Ceamurlia, Mihai Viteazu, Navodari, Mamaia. Etapa in care aproape ca s-a mers de voie, fara full gas. La sosirea festiva pe plaja din Mamaia, rideri, pilotii si copilotii s-au aruncat in mare, imbracati in combinezoane. Rar mi-a fost dat sa vad atat de multa bucurie...

 

La moto Somo (nr. 666 in concurs) si-a adjudecat locul intai. El a fost pe locul I si la open. Locul II atat la clasa moto cat si in clasamentul general i-a revenit lui Florin Recean din Bistrita (nr. 6 de concurs).

Locul I la auto open a revenit echipajului satmarean de pe Nissan Patrol, Ovidiu Domide/Daniel Nistor (nr. 101).

La ATV/quad, Petru Stanescu (nr. 13), Suzuki, a urcat pe prima treapta a podiumului.

post-4544-1156854031_thumb.jpg

post-4544-1156854156_thumb.jpg

post-4544-1156854176_thumb.jpg

post-4544-1156854192_thumb.jpg

post-4544-1156854210_thumb.jpg

post-4544-1156854227_thumb.jpg

post-4544-1156854247_thumb.jpg

post-4544-1156854271_thumb.jpg

post-4544-1156854288_thumb.jpg

post-4544-1156854309_thumb.jpg

post-4544-1156854329_thumb.jpg

post-4544-1156854350_thumb.jpg

post-4544-1156854369_thumb.jpg

post-4544-1156854387_thumb.jpg

post-4544-1156854408_thumb.jpg

post-4544-1156854428_thumb.jpg

post-4544-1156854446_thumb.jpg

post-4544-1156854465_thumb.jpg

post-4544-1156854486_thumb.jpg

post-4544-1156854506_thumb.jpg

post-4544-1156854524_thumb.jpg

post-4544-1156854546_thumb.jpg

post-4544-1156854571_thumb.jpg

post-4544-1156854595_thumb.jpg

post-4544-1156854638_thumb.jpg

post-4544-1156854716_thumb.jpg

post-4544-1156854740_thumb.jpg

post-4544-1156854771_thumb.jpg

post-4544-1156854801_thumb.jpg

post-4544-1156854831_thumb.jpg

post-4544-1156854854_thumb.jpg

post-4544-1156854880_thumb.jpg

post-4544-1156854940_thumb.jpg

post-4544-1156854977_thumb.jpg

post-4544-1156855016_thumb.jpg

post-4544-1156855037_thumb.jpg

post-4544-1156855062_thumb.jpg

post-4544-1156855094_thumb.jpg

post-4544-1156855114_thumb.jpg

post-4544-1156855129_thumb.jpg

post-4544-1156855158_thumb.jpg

post-4544-1156855192_thumb.jpg

post-4544-1156855210_thumb.jpg

post-4544-1156855226_thumb.jpg

post-4544-1156855240_thumb.jpg

post-4544-1156855262_thumb.jpg

post-4544-1156855280_thumb.jpg

post-4544-1156855297_thumb.jpg

post-4544-1156855319_thumb.jpg

post-4544-1156855361_thumb.jpg

post-4544-1156855386_thumb.jpg

post-4544-1156855405_thumb.jpg

post-4544-1156855422_thumb.jpg

post-4544-1156855439_thumb.jpg

post-4544-1156855460_thumb.jpg

post-4544-1156855477_thumb.jpg

post-4544-1156855497_thumb.jpg

post-4544-1156855523_thumb.jpg

post-4544-1156855544_thumb.jpg

post-4544-1156855561_thumb.jpg

Editat de janel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu a existat clasa atv/quad!

au existat clasele atv si quad, separat, si asa va fi de acum inainte la toate etapele...

deci Petrica a iesit primul la quad.

ai uitat sa spui ca in ziua bistrita-odorhei, pentru prima data in istoria rally raid-ului din europa, un atv a scos cel mai bun timp in etapa selectiva, la bataie cu quad-uri, moto de 2 si auto si camion. Mare scapare jurnalistica...

 

 

 

 

unde nu mai pui ca exista deja topic cu transcarpatic de luni de zile pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai uitat sa spui ca in ziua bistrita-odorhei, pentru prima data in istoria rally raid-ului din europa, un atv a scos cel mai bun timp in etapa selectiva, la bataie cu quad-uri, moto de 2 si auto si camion. Mare scapare jurnalistica...

 

Pai e frumos mai Janele sa scrii o pagina despre raliu si nici un cuvant despre imparatu! :P

 

Dane,

ce e aia "etapa selectiva"? Ca eu pana acum am auzit doar de "speciala", "superspeciala" si "legatura". Ca sa intelegem si noi unde i-ai batut pe toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

etapa selectiva = etapa speciala

 

nu va bucurati prea tare, a fost o etapa de navigatie extrema, cu multe puncte greu de detectat. Bineanteles ca pinguinii au inceput sa planga ca-i traseul gresit, distantele gresite, reperele gresite, dar am gasit doar o imagine rotita la 90 grd. Restul era bine, dar imparatu' cunoaste geografie. De trei ori am fost ajuns de masini si au ramas " la sedinte", si de fiecare data reperele erau asa de evidente!!! De asemenea, Somo, principala mea sperietoare se pare ca avut ceva tehnic, si l-a incetinit o perioada.

Misto a fost cand am ajuns la finish, iar acesta era dispus pe dos, adica cu arbitrul care scrie si semneaza primul, si cel care cronometreaza ultimul. A trebuit sa le arat vreo 5 minute pe roadbook ca s-au pozitionat gresit.

 

prostia tehnica a fost la montarea unui alt esapament, fireste ca neoriginal, care a reusit sa-mi produca pagube de sute de epuroi la mobra. Fiind de tipul "teava goala cu captusita", la full trottle scotea flama pe teava, care, in cazul montajului nefericit a reusit sa:

supraincalzeasca roata spate dreapta, cu tot ansamblul ei

sparga talerul de la arcul suspensiei

topeasca toate bucsile de la bascula superioara, inferioara, fuzeta

fiarba lichidul de frana, ramaneam numai cu aia de picior, slaba

omoare rulmentul prin pierderea vaselinei

omoare planetara prin spargerea burdufului si pierderea vaselinei.

asta a dus la reducerea drastica a vitezei de deplasare, in o zi am ajuns si cu 3 ore in urma lu' Somo.

Mai mult, ori de cate ori traseul era pe langa rau, parau, izvor, etc, eram cu mobra in apa pana la nivelul de sus al rotilor pentru racire brusca. Va dati seama ce fericire pe rulmenti.

Per ansamblu, mobra m-a adus pana la mamaia cu gratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

prostia tehnica a fost la montarea unui alt esapament, fireste ca neoriginal, care a reusit sa-mi produca pagube de sute de epuroi la mobra. Fiind de tipul "teava goala cu captusita", la full trottle scotea flama pe teava, care, in cazul montajului nefericit a reusit sa:

supraincalzeasca roata spate dreapta, cu tot ansamblul ei

sparga talerul de la arcul suspensiei

topeasca toate bucsile de la bascula superioara, inferioara, fuzeta

fiarba lichidul de frana, ramaneam numai cu aia de picior, slaba

omoare rulmentul prin pierderea vaselinei

omoare planetara prin spargerea burdufului si pierderea vaselinei.

asta a dus la reducerea drastica a vitezei de deplasare, in o zi am ajuns si cu 3 ore in urma lu' Somo.

Mai mult, ori de cate ori traseul era pe langa rau, parau, izvor, etc, eram cu mobra in apa pana la nivelul de sus al rotilor pentru racire brusca. Va dati seama ce fericire pe rulmenti.

Per ansamblu, mobra m-a adus pana la mamaia cu gratie.

Bine ca sateliții sunt bine :P

 

 

Felicitari participantilor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au existat clasele atv si quad, separat, si asa va fi de acum inainte la toate etapele...

...

...un atv a scos cel mai bun timp in etapa selectiva, la bataie cu quad-uri, moto de 2 si auto si camion.

Fara clasa FORBIC ?!? :P Si nu inteleg: adica atv-ul e mai tare ca forbicul ?!? :D

 

Misto a fost cand am ajuns la finish, iar acesta era dispus pe dos, adica cu arbitrul care scrie si semneaza primul, si cel care cronometreaza ultimul.

 

Mah, tu ai venit din partea aialalta...! :kiss: Sau poate ca ai ajuns prea repede la finish, inaintea arbitrilor, si atunci te-ai dus in vale sa bei o bere. Peste juma de ora cand te-ai intors, i-ai gasit si pe ei... :lol:

 

prostia tehnica a fost la montarea unui alt esapament, fireste ca neoriginal, care a reusit sa-mi produca pagube de sute de epuroi la mobra.

 

Cine n-are de lucru, isi face... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost greu, a fost super tare.

Poate ca unii se asteptau sa fie usor, cu etape de legatura fara probleme, dar nu a fost asa. Au fost legaturi care au fost mai grele decat specialele.

Si sa nu ne mai plangem ca toti am avut probleme, eu am rasturnat atv de 3 ori, am strambat axul spate, am stricat tot sistemul de navigatie, am vazut stele verzi, am intrat intr-o caruta care nu a mai putut pleca de la locul accidentului, moment in care tiganul a deshamat calul si a fugit, am facut vreo 5-6 pene ca nici nu mai stiu de nervi si am rulat vreo suta de km in speciala pe janta depasind masini la greu etc.

 

Ce este interesant este acest clasament, ba ca e separat atv quad ba ca sunt impreuna bla bla bla.

Pe mine nu ma deranjeaza oricum ar fi dar numai sa fie oficial si batut in cuie ca sa stim cum stam.

Maine ma duc la frm sa vad raspunsul lor in scris si o sa va anunt de rezultat.

 

Pana la urma la premiere a fost o singura clasa la atv si sau quad, pe 3 a fost Pop Paul, pe 2 Popescu si eu pe 1, din cate imi amintesc.

La moto pe 3 Trica, pe 2 Florin Recean si pe 1 Somo.

Iar la open eu pe 3, Recean pe 2 si Somo pe 1.

De precizat ca atat Somo cat si Florin au avut la sfarsit timp mai bun decat Domide care a castigat la auto.

 

 

Ce m-a dezamagit a fost ca l-a sfarsit nu s-au gasit fonduri pentru a se da o diploma de participare si un premiu, o atentie ceva pentru niste oameni care au cheltuit mii de euro, mai ales ca au fost sponsori etc.

Mare rusine ca s-au gasit masini care sa fie puse la dispozitia oficialilor dar nu s-a gasit de dat o sapca premiu. Pentru mine e un gust amar si alta problema care m-a uimit a fost ca prin agentie cazarea este mai scumpa decat daca te duci tu ca un simplu client sa iti iei camera. ex am platit 150 roni pt o camera la mamaia si dupa concurs am mai luat o zi aceeasi camera care stupoare a costat 120 ron.

 

Minunat, traim in Romania. :P

Totusi traseul a meritat, a fost super si cu de toate, noroi, praf, piatra tot.

Multumesc organizatorilor pentru experienta, dar e timpul sa dati mai multa importanta participantilor, iar ca ex puteti sa ii luati pe baietii de la off road adventure, in materie de organizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la premiere au fost clase separate.

am ramas si eu cu voi, toti (adica noi trei) impreuna sa facem poze.

chiar daca s-a premiat separat, totusi avem clasele cele mai apropiate

 

in alta ordine de idei, raman in continuare la ideea ca decat multi participanti si mai slabuti, mai bine putini si buni. Gandeste-te la situatia disperata in care luau startul vreo 20 arv+quad, si ramaneau in traseu, prin toate coclaurile vreo 5-7. Cine mergea dupa ele, cum le cara, cu ce, unde? cursa este foarte grea, sincer sa fiu nimeni nu are logistica sa dai un mtor bulit jos de pe munte, sa zicem un atv puternic cu o remorca mai tapana si agila sa-l foloseasca pentru recuperari. Si daca am eu, sa zicem, tocmai sunt in concurs cu el, nu e timp de recuperari.

Deloc de neglijat e si aspectul financiar. Pe toti ne-a costat cursa destul. Delocare la mama dracu (satu mare, a nustiu cata oara anul asta), hoteluri peste hoteluri, norme de hrana, combustibili ca la balamuc, echipamente, etc.

Una peste alta, bine a fost la Odorhei, in acel superb hotel, unde m-am delectat cu jacuzzi si sauna, ca apoi sa dorm dus....

Oricum un lucru e clar: voi participa la aceasta cursa atat cat puterile si banii mi-o vor permite. E muuuuult prea deosebita chiar si pentru cineva din europa sa o ratez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e o experienta, in legatura cu scoaterea de pe munte eu tocmai de aia am venit cu masina mea care putea sa mearga pe tot traseul si sa ma ia pe remorca de oriunde.

Oricum nimeni, in afara poate de domide nu a avut o logistica bine pusa la punct si totusi ne-am descurcat.

Vedem la anu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica logistica lu mandea ce-a avut? ca s-au folosit de ea mult mai mutli decat era prevazut? a mers totul ca pe roate?

Aia cu sapca e de la ei, tii minte ce tricou, rucsac si alte alea frumoase s-au dat la Trofeul Capitalei?

Oricum, a fost mai bine decat anul trecut, stiind ce bani putini s-au miscat, traseul a fost super ultra mesaerias, cu toate ca ne vaitam ca niste babe cu chiloti de tabla in fiecare seara (sa nu zici ca nu, ca te blestem), iar privind retrospectiv, MARFA !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

prostia tehnica a fost la montarea unui alt esapament, fireste ca neoriginal, care a reusit sa-mi produca pagube de sute de epuroi la mobra. Fiind de tipul "teava goala cu captusita", la full trottle scotea flama pe teava, care, in cazul montajului nefericit a reusit sa:

 

dane, fac pariu ca esapamentu' ala nu avea norma euro intre 4 si 12......

iar te-ai dat neomologat...

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce, vrei sa nu vii nici la alea?

 

dane, fac pariu ca esapamentu' ala nu avea norma euro intre 4 si 12......

iar te-ai dat neomologat...

 

:baldy:

 

 

ba e foarte omologat, la sunet euro 2, doar ca n-are catalizator............si bate in fuzeta lu mandea la full.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...