Razvy Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 pai inca este in rodaj am cu el 250 de km din moment ce ai mers cu 2 pe el ai fortat motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 ...insa dupa mine tot Jet Force-ul de la Peugeot ramane in top... Ai dreptate, dar doar daca te referi la jet force compressor imi vand scutericiu /index.php?showtopic=210868 Si eu. Vreau moto SALUT SUNT DIN CLUJ NAPOCA SI VREAU SA CUMPAR UN SCUTER PANA LA 500 EURO DAR SA FIE DE FIRMA PT ANUL ASTA AM RAMAS FARA PERMIS:) Imi pare rau pt permisu tau... uite-te AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaDuCu_CostEL Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Stie cineva cum se numeste melodia din urmatorul clip: sa fie mai vizibil .... pe o noua pagina Totusi , pe mine nu ma poate ajuta nimeni? Asfalt uscat! Editat Mai 16, 2008 de RaDuCu_CostEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 de preferat 15w deoarece fiind mai vascos .. preia din potentialele jocuri .. din motor .. .. bulshit , citeste aici: eu folosesc 10w40 pt scuter desi in cartea lui scrie 15w40. Daca cititi materialul urmator o sa va dati seama de ce am facut acesta alegere. Recomandarea uleiurilor pentru motor 2.1.1 Dintre produsele petroliere, uleiurile de motor se prezinta in sortimentul cel mai variat, datorita proprietatilor si intrebuintarii lor. Uleiul indeplineste, in motoarele cu ardere interne (pe benzina) si cu compresie (diesel), o serie de functiuni foarte importante si are proprietati de lubrifiant, antioxidant, antiuzura, antirugina, antigripaj, detergent antispumant dispersant. 2.1.2 Avand in vedere marea varietate a tipurilor de uleiuri de motor care se comercializeaza pe piata, este necesara cunoasterea clasificarii acestora. Cea mai cunoscuta metoda de clasificare a uleiurilor este metoda SAE (Society of Automotive Engineers) in functie de vascozitatea uleiului. 2.1.3 Un studiu recent arata faptul ca ~ 60% din cumparatorii de uleiuri de motoare, NU au un anume criteriu de alegere, astfel incat operatorul din statia de distributie carburanti, TREBUIE sa stie sa recomande uleiurile de motor. Pentru a ajuta cumparatorii si utilizatorii de uleiuri de motor sa aleaga uleiul de motor potrivit, pentru motorul la care-l utilizeaza, sunt de facut cateva precizari: Examinarea cartii tehnice a autovehiculului, acolo unde producatorul de motoare specifica tipul de ulei recomandat a fi utilizat; Examinarea etichetei de pe ambalajul uleiului, acolo unde sunt specificate date despre: - din ce clasa face parte uleiul respectiv; - nivelul de performanta al uleiului; - proprietatile principale ale uleiului. 2.1.4 Clasificarea SAE are 11 nivele de baza, denumite grade de vascozitate si anume: a) 6 tipuri de uleiuri denumite â€Âžde iarna†(dupa W= winter) (0,5,10,15,20,25) si cool.gif 5 tipuri de uleiuri â€Âžde vara†caracterizate prin vascozitatea lor la temperatura ridicata (20,30,40,50,60). 2.1.5 Datorita faptului ca la ora actuala se utilizeaza destul de rar uleiuri monograde (care au utilizari numai pe timp â€Âžde iarna†sau â€Âžvara†- ex. M30-S2), uleiurile multigrad care au utilizare si comportare buna in motor indiferent de anotimp, au urmatoarea config. dupa clasificarea SAE: ex. 0W40, 5W40, 10W50, 15W40 etc. DE RETINUT: - Cu cat cifra din fata lui W este mai mica, cu atat uleiul se comporta mai bine iarna la temperaturi scazute. Cu cat cifra situata dupa litera W este mai mare, cu atat uleiul se comporta mai bine la temperaturi ridicate ale mediului. Exemplu - un ulei de tip 15W40 se va comporta la fel ca un ulei 20W40 in timpul verii, dar pe timp de iarna uleiul 15W40 va avea proprietati mai bune la temperaturi scazute(uleiul 15W40 acopera si gama de temperaturi a uleiului 20W40). 2.1.6 Aceste indicatii insa nu sunt suficiente pentru a caracteriza un ulei pentru motor, si astfel este necesara incadrarea lui in nivelele de performanta. Cele mai folosite metode sunt cele date de API (American Petroleum Institute) si ACEA (Association of European Car Manufacturers ) au ca baza anul de fabricatie si nivelul de performanta al motorului. Acest nivel de performanta se exprima de catre API prin doua litere. Prima litera este: S – pentru motoare cu benzina (cu aprindere prin scanteie) si C – pentru motoarele cu motorina (cu aprindere prin compresie). 1.1.7 A doua litera in ordine alfabetica indica perioada de conceptie a motorului, respectiv severitatea de functionare a motorului. Ex: API SC...API SE indica: un motor cu benzina(cu aprindere prin scanteie) conceptie model motor 1972-1979(unde pot fi incadrate Dacia, Trabant, Lada, Skoda etc) API SH indica: motoare cu benzina proiectate dupa 1993, cu regimuri de functionare mai severe. 1.1.8 Cu cat litera a doua este mai indepartata de inceputul alfabetului, performantele motoarelor sunt mai ridicate si cerintele pentru calitatea uleiului mai sporite. Clasificarea API are drept corespondent in STAS-ul din Romania clasificarea de tipul Extra, Super1, Super2, Super3,Super4. 1.1.9 Nivelul de performanta se exprima de catre ACEA pentru autovehicolele pentru pasageri prin literele G (pentru motoarele pe benzina ,cu aprindere prin scinteie) si PD (pentru motoarele diesel supraalimentate). Pentru autovehicolele comerciale grele nivelul de performanta se exprima de catre ACEA prin litera D .Ex : ACEA D4 : pentru motoare diesel grele cu aspiratie normala , sau supraalimentate ACEA D5 : pentru acelasi tip de motoare , dar aditivate special pentru intervale lungi de schimb ulei. 1.1.10 De asemenea marii producatori de motoare de autovehicule (Volvo, Peugeot, Mercedes, Volswagen etc) isi stabilesc propriile cerinte de preformanta. 1.1.11 Utilizatorul de ulei de motor trebuie sa gaseasca un optim intre calitate, pret, performante, parametrii motor. Acest lucru se poate face adaptand calitatea uleiului la performantele motorului si la recomandarile producatorului de motoare. 1.2 Recomandarea uleiurilor pentru transmisii auto 2.2.1 Autovehiculele pot fi echipate cu cutii de viteza automate sau mecanice. Uleiurile folosite pentru aceste tipuri de cutii de viteze trebuie sa asigure atit lubrifierea , cit si protejarea pe timp indelungat, prin proprietatile lor antirugina, anticoroziune, proprietati EP(extrema presiune) si in special antispumant . 2.2.2 Pentru transmisiile auto mecanice clasele de viscozitate sint cele stabilite de SAE : Pentru perioada â€Âžde iarna†4 clase: 70W, 75 W, 80 W si 85 W. Pentru perioada â€Âžde vara†3 clase: 90, 140, 250 Uleiuri mutigrade 2 tipuri : 80W/90 si 85W/140 (aceste uleiuri se comporta pe perioada de iarna ca uleiurile monograde 80W si 85W , iar in perioada de vara ca uleiurile monograde 90 respectiv 140). 2.2.3 Nivelele de peformanata ale uleiurilor pentru transmisii auto mecanice sint cele stabilte de API Nivelul de solicitare al uleiurilor de transmisii si gradul de aditivare sint cele doua criteriide baza de clasificare API. Prima clasa (API GL1) corespunde unor conditii usoare de solicitare si viteze , iar ultimele clase (ex.: API GL7) corespund serviciului cel mai sever , pentru autovehicole de inalta performanta. 2.2.4 In constructia autovehiculelor se utilizeaza si transmisii cu variatia automata continua a vitezei de deplasare, cunoscute drept cutii automate de schimbare a vitezei. Dintre specificatiile cele mai cunoscute pentru acest tip de cutii de viteza sint fluidele ATF si Dexron. Aceste fluide pentru cutii de viteze automate trebuie sa fie aditivate antiuzura , antispumant, sa reziste la temperaturi ridicate si solicitari mecanice severe. 2.3 Recomandarea lichidelor pentru amortizoare hidraulice 2.3.1 In timpul functionarii amortizorul, este solicitat mecanic si termic. Astfel, cerintele impuse lichidelor pentru amortizoare sint: sa fie buni lubrifianti, sa reziste la formarea de emulsii, sa nu congeleze usor, sa nu distruga garniturile etc. 2.4 Recomandarea lichidelor hidraulice 2.4.1 Pentru autovehiculele dotate cu echipamente hidraulice (de ridicat., de comanda pentru actionare a frinelor, ambreiajelor, de antrenare a unor echipamente de lucru etc ) se utilizeaza uleiuri hidraulice . 2.4.2 Aceste uleiuri trebuie sa nu corodeze , sa nu modifice garniturile sistemelor de etansare, sa se modifice putin intr-un domeniu larg de temperaturi, sa fie stabile chimic etc. Functie de solicitarile la care sint expuse aceste tipuri de uleiuri, ele pot fi pentru solicitari medii (HM ) sau severe ( HTLM ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) ZImi te rog...specifica si ceva de uleiurile pentru motoare in 2t??? ca mi groaza sa citesc tot romanul postat de tine. Editat Mai 16, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Fratzica Unde gasesc Motul 2T in Buc sau imprejurimi? De exemplu Otopeni ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanu Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Fratzica Unde gasesc Motul 2T in Buc sau imprejurimi? De exemplu Otopeni ... ulei motul 2t gasesti la bykes.ro.arunca o privire acolo si o sa vezi mai multe detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Salut! Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041. Multumim! Tampitul asta a amestecat toate topic-urile, nici nu mai gasesti pe care trebuia a deschis topicuri vechi uitate nu putea sa posteze pe cele recente. A stricat tot aici Numai nebuni pe lumea asta, crescuti sub pamant Nui da nimeni ban? Sa ii stea pizza in gat Cumpar sha de 2 persoane din aia lunga ptr malaguti F12, are careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Iar am dat de dracu... Ce lume cruda... Eu fiind mai darnic de felul meu, mi-am dat scuteru sa se plimbe un preten de 30 de ani cu el o tura...insa tipul foarte inconstient i-a cam dat in blana...iar din lipsa de experienta, intrand intr-o curba de 60 de grade, cu aproximativ 50 km/h, a pierdut controlul si a intrat pe marginea drumului derapand pe nisip si rasturnandu-se cu scuterul... damage preten: Picior rupt, genunghe zdrobit, deasupra nasului o gaura de intra varfu degetului, fata toata facuta praf, mana dreapta incepand de la degete si pana la umar, si-a asfaltit-o grav, si alte leziuni mai nesimnificative... Damage scuter: Se observa in poze. Urmeaza ca el sa se faca bine si sa ne apucam de reparat... Acuma vine intrebarea: Exista chit expre pt plastic care sa tina??? Se poate face scuteru sa arete ca nou. Mai exista sanse??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Iar am dat de dracu... Ce lume cruda...Eu fiind mai darnic de felul meu, mi-am dat scuteru sa se plimbe un preten de 30 de ani cu el o tura...insa tipul foarte inconstient i-a cam dat in blana...iar din lipsa de experienta, intrand intr-o curba de 60 de grade, cu aproximativ 50 km/h, a pierdut controlul si a intrat pe marginea drumului derapand pe nisip si rasturnandu-se cu scuterul... damage preten: Picior rupt, genunghe zdrobit, deasupra nasului o gaura de intra varfu degetului, fata toata facuta praf, mana dreapta incepand de la degete si pana la umar, si-a asfaltit-o grav, si alte leziuni mai nesimnificative... Damage scuter: Se observa in poze. Urmeaza ca el sa se faca bine si sa ne apucam de reparat... Acuma vine intrebarea: Exista chit expre pt plastic care sa tina??? Se poate face scuteru sa arete ca nou. Mai exista sanse??? nasol... sper ca acuma te-ai invatat minte sa nu mai dai scuterul la nimeni nu avea casca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Iar am dat de dracu... Ce lume cruda...Eu fiind mai darnic de felul meu, mi-am dat scuteru sa se plimbe un preten de 30 de ani cu el o tura...insa tipul foarte inconstient i-a cam dat in blana...iar din lipsa de experienta, intrand intr-o curba de 60 de grade, cu aproximativ 50 km/h, a pierdut controlul si a intrat pe marginea drumului derapand pe nisip si rasturnandu-se cu scuterul... damage preten: Picior rupt, genunghe zdrobit, deasupra nasului o gaura de intra varfu degetului, fata toata facuta praf, mana dreapta incepand de la degete si pana la umar, si-a asfaltit-o grav, si alte leziuni mai nesimnificative... Damage scuter: Se observa in poze. Urmeaza ca el sa se faca bine si sa ne apucam de reparat... Acuma vine intrebarea: Exista chit expre pt plastic care sa tina??? Se poate face scuteru sa arete ca nou. Mai exista sanse??? Si era ca nou.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Nu avea...era seara pe la 11 jumate si eram la bunici in sat unde numai ziua se obisnuieste sa se poarte casca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastyan Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Nu te-ai invatzat minte, lai mai dat odata de sa facut unu zdrente cu el si nai ramas cu nimic in cap...... trist. Si eu l-am dat la un tov si sa infipt intr-un Leon cu el, da dupa ce mi la facut nici sa il mai atinga nu ii lasam .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Nu avea...era seara pe la 11 jumate si eram la bunici in sat unde numai ziua se obisnuieste sa se poarte casca... mie sincer mi mila de scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Trei luni de acum incolo o sa fiu scuterist sau pasager in masina. M-a prins radarul cu 158 km/h in afara localitatii (inainte de Rm. Sarat) si mi-au suspendat permisul pt urmatoarele 3 luni plus o amenda de 225 ron si 9 puncte de penalizare. "Norocul" meu este ca mi-am luat scuter si o sa am cu ce sa ma deplasez prin Bucuresti. Asa ca aveti grija cum circulati si cat de repede o faceti (aceia care au permis de conducere). Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Noi p`aci suntem cam minori Decat astia cu tuning pe scuter ... , le fuge cam 130... Imi pare rau ! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Trei luni de acum incolo o sa fiu scuterist sau pasager in masina.M-a prins radarul cu 158 km/h in afara localitatii (inainte de Rm. Sarat) si mi-au suspendat permisul pt urmatoarele 3 luni plus o amenda de 225 ron si 9 puncte de penalizare. "Norocul" meu este ca mi-am luat scuter si o sa am cu ce sa ma deplasez prin Bucuresti. Asa ca aveti grija cum circulati si cat de repede o faceti (aceia care au permis de conducere). Numai bine si asfalt uscat Si daca te opreste politia in Bucuresti si-ti cere curs de legislatie sau permis, tu ce le arati? Degetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Pot sa verifice faptul ca am permis de conducere, chiar daca este suspendat. Faptul ca am obtinut permisul arata implicit ca am absolvit un curs de legislatie, care este minimul necesar pt a putea conduce un scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Tu chiar crezi ca Garcea se oboseste sa verifice? Nu ai la tine, esti in ilegalitate. Mie mi-a cautat unul o data nod in papura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Pot sa verifice faptul ca am permis de conducere, chiar daca este suspendat. Faptul ca am obtinut permisul arata implicit ca am absolvit un curs de legislatie, care este minimul necesar pt a putea conduce un scuter. Pare rau pentru permis... Punctele de penalizare oricum se anuleaza daca ti-a suspendat permisul, dar atentie! ti s-a suspendat dreptul de a conduce autovehicule/vehicule pe drumurile publice, nu "permisul". Deci roaga-te sa nu te opreasca politia! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Ca sa conduci un scuter ai nevoie de un curs de legislatie nu? Dovada aceea de absolvire a cursului de legislatie expira vreodata? Eu cred ca nu. Ca sa obtii permisul de conducere faci curs de legislatie si dai examen, nu? Iata dovada mea. Merci einstein1984, oricum aveam de gand sa tin la mine acea dovada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 vreau sa vopsesc scuteru..ce vopsea recomandati? vreau la cutie pt ca vreau sa`l vopsesc cu,compresoru..iese mai fain..am vopsit casca si nu o curs deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretzeL Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Salutari posesorilor de scuter. Avand in vedere traficul infernal din ultimii ani din bucuresti am ajuns la concluzia ca un scuter este cea mai logica solutie de a te mai misca in trafic. Mai ales la cat este benzina. Din pacate, desi la motoare mai stiu cate ceva, la scutere sunt complet in ceata. Am citit cat de mult am putut pe acest forum, am aflat ca trebuie sa ma feresc de chinezarii, diferentele intre 2t si 4t si tot ce mai este insa nu prea am reusit sa dau de modele si de pareri asupra lor. M-am hotarat ca imi doresc un motor de 50cc (orientat cat se poate spre sport, macar ca si look daca nu ca perfomante) pentru a il putea conduce fara carnet. Suma pe care as fi dispus sa o dau ar fi cel mai sincera cam 1000 de euro, insa probabil daca se merita m-as arunca si la 1400-1500. Vreau sa fie nou. Pana acum m-am gandit la 2T la un sym jet sport 50 si la 4t un piaggio fly. Mai sunt alte modele pe la sumele astea? Fie ca sunt 2t sau 4t? Mentionez ca am sa il folosesc exclusiv in timpul zilei, sa imi fac treaba, nu ma intereseaza sa ii pun kit-uri si alte chestii, vreau doar un mijloc de transport rapid si ieftin cu care totusi sa nu ma fac de ras si care sa nu imi dea prea mari batai de cap. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.