Jump to content

Discutii Intre Noi


OVK
 Share

Recommended Posts

  • Replies 7.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai in general pentru a merge economic cu orice tip de motor trebuie sa mergi in primul rand constant(chiar si in urcare/coborare). Desigur mai e faza si cu turatile...nu la blana, dar oricum, consumul depinde mult de cat de constant mergi cu el :D

Link to comment
Share on other sites

al meu consuma ff putin...aveam tot original, motor nou, si nu accereram decat maxim 50% din accereratie...

 

cam pe la 2-2.5 % consuma, dar nu mergeam drumuri lungi ...opream poream...

 

aeroxul meu consuma 9-10 la cum ma dau eu :D

Edited by dOctOr
Link to comment
Share on other sites

Asa....cine m-a trezit azi devreme? Postarita. De ce? Mi-a adus o scrisoare de la politie

 

Ma refer la Procesul verbal despre care vorbeam saptamana trecuta. Este un avertisment intocmit pe 26 pentru ziua de 21. Ce am savarsit: "A circulat pe bla bla cu MOTOSCUTERUL(ce-i aia? in legislatie nu cred - si sunt sigur - ca exista) fara a purta vesta reflectorizanta(wtf? Culmea, nici aia nu exista).

 

Partea a 2-a: fapta savarsita este prevazuta de art. 161. Sincer nici articolul asta nu prea l-am gasit.

 

Bomba nucleara :D :D : Martor asistent: Cosmescu Florea. Nimic ciudat nu? Mai ales ca acest martor asistent - presupus politist este cu un an mai mic ca mine - respectiv 16 ani si era pasagerul meu.

 

Procesul se termina cu semnatura agnetului constatator si semnatura FALSIFICATA a martorului asistent - prietenul meu nu a semnat nimic.

 

Ce sa faci frate cu asa idioti? Beleaua nu-i asa mare pentru ca a fost prostia mea - el chiar nu stia de vesta si a aflat de 24-25 ca trebuie purtata. Problema era ca m-a stresat ca eu nu am voie cu pitesti - ag - 145 in olt.

 

Acum in ceea ce priveste legislatia: repet acea vesnica intrebare: vesta? trebuie purtata?

 

Repet si aliniatul care a mai fost pus: art 70 - al 3. Bicicletele si mopedele care circula pe drumurile publice trebuie sa fie echipate cu mijloace de iluminare si dispozitive reflectorizant-fluorescente. Foarte vag cum s-a mai spus. Mijloace de iluminare exista si dispozitive reflectorizant-fluorescente pot insemna ochi de pisica, geamul de la stopuri, etc. Vreau sa imi arate si mie cineva unde scrie ca trebuie VESTA, sau chiar textila. Eu m-am gandit la toate modurile de a fenta legea asta - sa-mi cos pe geaca material, etc, si am ajuns la concluzia ca un brau ar fi de ajuns. Nu arat ca un muncitor, si ma si incadrez (oare?)

Vesta trebuie purtata pe dracu'. Legea spune sa ai elemente refectorizante in echipament (eu de exemplu fiind paranoic iarna cand e ceata port niste bretele reflectorizante peste echipament), si cam orice echipament moto are in compunere elemente refelectorizante de la ScotchBrite sau de la ceva concurent daca exista asa ceva... In mod categoric incalci legea daca nu ai elemente reflectorizante de loc, dar cred ca e greu sa gaseststi asemenea "echipament" in zilele noastre... Poate doar daca folosesti pe post de "echipament de protectie" un tricou simplu de bumbac....

Link to comment
Share on other sites

cred ca e multumit asa

Inainte zicea ca , consuma 8 :D ( cred ca baga cu galeata in el :D )

 

inainte sa schimb carburatoru si pompa de vacuum am scos consum de 11% :D

 

cred ca e multumit asa

Inainte zicea ca , consuma 8 :D ( cred ca baga cu galeata in el :D )

sunt foarte multumit :blbl:

Link to comment
Share on other sites

Este careva din galati un meserias in scutere 4 timpi ? Ca vream sa ma duc cu scuterul la cineva care se pricepe pentru inspectie, reglaj supape, intrebari la locul faptei, contra cost bineinteles, am mai multe care numai la locul fapte se poate. Una dintre ele este ca imi porneste scuterul greu dimineata, la automat nici o sansa, la pedala greu. Inainte si dimineata pornea repede, incerc sa schimb uleiul, spal filtru dar nu cred ca asta e cauza.

Daca intri cu scuterul intr-o groapa ce poate pati scuterul in primul rand, ce e afectat ? Ca am fost in braila cu scuterul si nu stiu gropile, in galati le stiu :D

Link to comment
Share on other sites

Este careva din galati un meserias in scutere 4 timpi ? Ca vream sa ma duc cu scuterul la cineva care se pricepe pentru inspectie, reglaj supape, intrebari la locul faptei, contra cost bineinteles, am mai multe care numai la locul fapte se poate. Una dintre ele este ca imi porneste scuterul greu dimineata, la automat nici o sansa, la pedala greu. Inainte si dimineata pornea repede, incerc sa schimb uleiul, spal filtru dar nu cred ca asta e cauza.

Daca intri cu scuterul intr-o groapa ce poate pati scuterul in primul rand, ce e afectat ? Ca am fost in braila cu scuterul si nu stiu gropile, in galati le stiu :D

la chinezarii poate sa cedeze orice

Link to comment
Share on other sites

Tu esti cam pe dianafara, nu?

Baterie uscata e aia care vine livrata cu acid separat. Si aia capsulata are acid, numai ca e umpluta din fabrica si e fara intretinere. Proiasta miscare cu pusul bateriei in scurt, ai fript-o atunci la ce curent a trecut prin ea. Daca cade pasta de pe placi, poti sa schimbi electrolitul pana obosesti, tot moarta ramane.

Una mai mare nu cred ca incape, si nici nu ar trebui sa ai nevoie.

A si ai uitat de bateria cu gel...pusa de obicei la atvuri, pt ca rezista bine la zgaltzaituri...

Link to comment
Share on other sites

baieti!Va rog frumos zicetimi de unde pot sa fac rost de o vesta reflectorizanta sa scrie pe spate ,,Comunitatea Motociclistilor`` si semnele alea de acolo si ....vesta aia!va rog frumos!multumesc!

te duci la un magazin unde personalizeaza articole de imbracaminte, le zici cum vrei sa ti le faca si pac pac ai vesta :D

Link to comment
Share on other sites

VAND scuterul ..... 700 de euro , setul e alezat iar pistonul este marit, rulmenti noi , si dinou pompa de apa noua.

Are cateva zgarieturi in plus , arcul de la cric si demarorul e naspa.. , alte probleme nu are...

 

insfarsit se bucura si el de ulei , Metabond - full sintetic..

Link to comment
Share on other sites

reformuleaza intrebarea, inintelegibil :D

poate vroiai sa spui: ce se poate aude daca imi troncane ceva in variator?

R: posibil rolele uzate

 

:D ... reformulare : cand motorul e pornit ... se aud ceva troncane venind din variator. De la ce se aud troncane in variator? :D rolele.... se pot uza in 4000 de km...?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...