Cap0ne Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 (editat) are cineva vreo pedala sa se potriveasca la v-click? gasesti ieftin la baietii astia - http://www.smartmotor.ro/index.php?ref=3 (inclusiv alte chestii pt vclic). Editat Noiembrie 4, 2008 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Filmul e din primavara anului 2007 ,exista mai multe filme din vara asta dar vad ca nu le-a urcat nimeni pe youtube. daca aveti video si nu le puteti urca pe youtube datimi-le mie si le bag eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 (editat) care is cele mai bune placute de frana ? pana acuma am bagat 3 seturi de placute si nu au tinut asa mult .... am vazut la scuter centre ca au placute malossi....is bune de ceva ? Editat Noiembrie 5, 2008 de Razvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 (editat) ÂŞtie cineva unde pot găsi windshield de genul acesta? Mi-ar plăcea mult cu condiția să nu fie improvizație. Am citit pe forumuri în afară Âşi am înțeles că au un sistem de prindere universal Âşi că s-ar potrivi cam la orice scuter. La noi n-am văzut. Dacă Âştie cineva unde aÂş putea cumpăra... Editat Noiembrie 5, 2008 de Victor_vclic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 care is cele mai bune placute de frana ? pana acuma am bagat 3 seturi de placute si nu au tinut asa mult .... am vazut la scuter centre ca au placute malossi....is bune de ceva ? Eu am folosit placutele vechi. curatate. decat tabla. am pus poxipol si am lipit pe ele ferodou de ARO. si le am de un an pe AEROX. si deabea s-au tocit pe jumatate. ma mai tin un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Si sa vezi ce rad cand iti sare poxipolu in panta Eu zic ca Ferodo. Adica scuza-ma frate, au ajuns la scoala de sofer sa ai in chestionar intrebari in care intra cuvatul ferodo...practic a ajuns un cuvant in limba romana nu o denumire. Eu am Ferodo si ma tin de 2 ani brici. Doar ca atunci cand le pui sa le dai cu hartie abraziva ca 500 km nu-ti tine frana(au o pelicula de ceva...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Si sa vezi ce rad cand iti sare poxipolu in panta Eu zic ca Ferodo. Adica scuza-ma frate, au ajuns la scoala de sofer sa ai in chestionar intrebari in care intra cuvatul ferodo...practic a ajuns un cuvant in limba romana nu o denumire. Eu am Ferodo si ma tin de 2 ani brici. Doar ca atunci cand le pui sa le dai cu hartie abraziva ca 500 km nu-ti tine frana(au o pelicula de ceva...) Ferodo am avut si eu pana acuma dar nu m-au tinut mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 stai tu linistit ca nu sare poxipolu nici in panta! am franat in panta cu 2 pe el. si eu sunt greu si pasageru era cat mine 80kg, si am incercat stoppie, am pus frane bruste, nimik.. le am de un an puse si n-am avut probleme!! de unde stii tu ca sare poxipolu??? ai incercat?? eu am incercat si am aflat ca nu sare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReDMoTo Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Eu am folosit placutele vechi. curatate. decat tabla. am pus poxipol si am lipit pe ele ferodou de ARO. si le am de un an pe AEROX. si deabea s-au tocit pe jumatate. ma mai tin un an. ce inventiv esti, bvo, da cred ca te-au costat mai mult placutele de aro + poxipol decat daca luai unele cu 25 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 nu stiu cat costa. dar eu am avut vro 4-5 bucati aruncate prin dulap de tata. si acum mai am vro 2, si mai inca 1m de banda de ferodo de aceias calitate. Eu am mai multa increde in ce fac eu decat in alea cumparate. mai ales la 25 de ron. acu fiecare face ce vrea. io am zis ce am facut eu, apoi sare repede ala cu poxipolu ca nu e bun. io am demonstrat ca e bun... am zis deja prea mult!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 am vazut si eu la cineva ferodou de la placutele de dacie lipite cu poxipol si nu s`a intamplat nimic doar ca treb poxipol pt metal si daca e lipit cum treb nu treb sa sara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 care e diferenta cu racire aer/apa ? daca pun kit de 70 pe racire aer ofera performante mai putine sau se duce mai repede? nu stiu daca sa bag in el bani (am racire aer) pentru ca nu vreau sa ma lase dupa 2000-3000 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 eu la daelim mi-am facut placute din placute de renault clio, le-am taiat la dimensiune si le-am gaurit nu am nici o treaba cu ele...ceva mai mult am avut treaba sa slefuiesc din tabla, dar o trecut si dupa 1000 de km numa cu ele(pe spate nu prea tine frana) nici nu se tare observa uzura...pe spate mai trebe sa vad cum fac cu sabotii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Faceti cum vreti fratilor. E viata voastra. Si la o placuta normala originala de nu stiu cate sute de lei racing se poate intampla vre-o tampenie sa sara, sa se rupa, dar la o improvizatie... In loc sa fiti preventivi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 stie careva cine face comanda pe louis.de? imi trebuie manusi ca vine iarna ... si sunt la promotie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 care e diferenta cu racire aer/apa ? daca pun kit de 70 pe racire aer ofera performante mai putine sau se duce mai repede?nu stiu daca sa bag in el bani (am racire aer) pentru ca nu vreau sa ma lase dupa 2000-3000 de km N-ai cum sa pui racire pe apa daca el este pe aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 N-ai cum sa pui racire pe apa daca el este pe aer... Nu cred ca se referea la asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 am intrebat daca e uzeaza mai repede,nu a il trec io pe apa atept raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 pai ti se caleaza motoru daca mergi multi km cu el fara pauza pentru ca ventilatoru(racirea) ii facuta pentru 50cc. Il poti trece pe apa dar ti trebuie radiator(carena speciala fata), conducte, cilindru pe ala,pompa de apa(cu tot cu capac). Iesi mai scump. Sper ca ai inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 deci cam cati km pot sa merg(fara sa ma opresc) cu un kit de 70 racire aer fara sa pun nici un fel de problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Normal seturile pe apa tin mai mult deoarece lucreaza la o temperatura mai mica fata de alea pe aer care se incing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 faza e sa nu-l incalzaesti foarte tare...jumate cat faci cu setu de 50cc.(daca faci pe zi 50 de km, cu setu de 70 faci doar 25 de km) sa ma corectati daca am gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 depinde cum mergi, forja sau mers mai linistit la 60% din capacitate.. daca ii dai forja io zic sa faci pauze la 20 minute.. pentru un 70cc pe aer. daca mergi mai ushor poti sa te duci mult.. depinde si cum e afara, daca e frig n-ai treaba, daca e cald e belea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Uitati-va putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 Uitati-va putin Ii trebuie ceva antrenament ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.