Razvy Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Citeste mai atent ce scrie . Nu dyno costa atata ci doar testarea scuterului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Am vazut. my bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 salutare. De unde as putea cumpara furtunul acela care leaga carburatorul de motor? Pentru Piaggio Zip, Fly, Liberty (cred ca sunt compatibile). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 salutare. De unde as putea cumpara furtunul acela care leaga carburatorul de motor? Pentru Piaggio Zip, Fly, Liberty (cred ca sunt compatibile). Acel futun de care zici tu se numeste galerie de admisie si se potriveste de la orice motor in 4t 50cc.Chiar si de la chinezarii(nu stiu sigur daca vine pe gauri). Piesele originale de la reprezentanta piaggio sau chiar de la magazine, te vor usca de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nchivu Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 nu mai e nimeni pe acest topic? eu mi am luat un RS50 si vroiam sa ies si eu la o plimbare cu voi dar.. ma primiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 De honda cross sport sau sport cross o auzit careva nu de alta dar sia luat un prieten si sunt curios de niste date tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 De honda cross sport sau sport cross o auzit careva nu de alta dar sia luat un prieten si sunt curios de niste date tehnice. Nu exista asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ReSpeCT Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Revin maine cu niste poze sa il vedeti oricum honda ii ca si pe piese scrie honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Apophis Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Salutare tuturor! In cazul in care nu v-ati hotarat asupra unui imn eu propun Chris Rea - Road to Hell ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Am gasit niste poze pe net cu o toba ca a mea gianelli reverse.Dupa cum vedeti toba are un amortizor de sunet in interior ,asadar nu e chiar goala pe interior.Ce ma sfatuiti sau care e trecut prin asta , sa o tai cu flexu si sa ii tai conu ala , astfel incat sa evacueze mai repede si ..probabil mai galagioasa ? Sau ma mai gandesc sa nu fie o treaba calculata de gianelli si sa ii dau peste cap performantele ori sa nu mai urce in ture.Voi ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 O sa fie galagioasa tare si o sa urce in ture putin. O sa se tureze mult cand o iei de pe loc. Top speed mai mic. A scos varmiu din zip sp toate sitele din toba stock. Se tureaza mult mai mult cand o ea de pe loc iar top speed putin mai mic. Doar la vale se duce mai mult Zici ca-i avion cand o ia de loc..si in mers la fel . trezeste toti vecinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 a mea ii goala acolo si nu suna tare si am si top speed mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 depinde de constructia tobei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 depinde de constructia tobei. de asta mie frica si mie ionel . pe forumul ala de unde am luat pozele ,(scria in engleza baiat)spunea ca ii urca mai putin in ture dupa ce a scos conu ala si spunea ceva de aprindere sau ignition timing sa ii arda toata benzina ,ca asta ar fi cauza ca nu i se tureaza mai tare,iar dupa asta nu a mai continua sa posteze ce`a mai facut.Asta ma tem ca o sa patesc si eu daca ii scot sita aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 (editat) Tu de ce vrei sa scoti sita? sa vezi cum merge doar ? Oricum...daca o golesti..o sa scada performantele si consum mai mare de benzina. Sau chiar aceeasi performante dar cu un consum mai mare. cine stie. Mesaj completat Am si eu o intrebare pentru cei care au facut acest schimb. Se poate pune carburator 2T pe motor in 4T ? si invers? aceeasi capacitate. Editat Septembrie 19, 2009 de ionel_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanu Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 ma poate ajuta si pe mine cineva cu un jigler de aer pentru carburator dellorto stock aprilia sr 50?contracost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 ma poate ajuta si pe mine cineva cu un jigler de aer pentru carburator dellorto stock aprilia sr 50?contracost incearca la kawasakiman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VioS Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Se poate pune carburator 2T pe motor in 4T ? si invers? aceeasi capacitate. Da ,eu am facut un experiment am pus carburator de mobra pe un chinez de 49 si a mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Da ,eu am facut un experiment am pus carburator de mobra pe un chinez de 49 si a mers mai multe detalii. Porneste repede? consum? se tureaza bine? are vlaga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VioS Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 mergea normal numai ca se auzea altfel din cauza filtrului de aer (daca poti sa consideri filtru de aer ce are acolo carbul de mobra) si un consum crescut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 am si eu o nelamurire , oare pot sa ii pun la scuter cauciuc pe spate cu dimensiunile 140/70-12? A mai pus careva pe runner cauciuc de ala? Scuterul are din fabrica cauciuc 120/70-12 dar intr-o vreme am avut si 130/70-12 si n-am avut probleme.Astept raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 A sa fie balonul mai mare. Stabilitate si aderenta mai buna! Eu am pus pe fata 120/70-10(la zip, stock fiind 100/80-10) si in curbe cam greu(am cauciucul uzat f tare si poate de aia ) Mesaj completat mergea normal numai ca se auzea altfel din cauza filtrului de aer (daca poti sa consideri filtru de aer ce are acolo carbul de mobra) si un consum crescut Am sa incerc si eu weekendul asta. Sper sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 A sa fie balonul mai mare. Stabilitate si aderenta mai buna! Eu am pus pe fata 120/70-10(la zip, stock fiind 100/80-10) si in curbe cam greu(am cauciucul uzat f tare si poate de aia ) Mesaj completat Am sa incerc si eu weekendul asta. Sper sa fie ok. Poate nu. Dacă pui un cauciuc cu dimensiuni mai mari n-o să fie mare diferență la lățime deoarece cauciucul se trânge după jantă. Se vede că e putin mai lat dar nu exagerat. Stabilitate mai buna da, in linie dreaptă că în curbe e dezastru. În curbe se va apleca mai greu si va fi mai greu de tinut aplecat. Pata de contact cu asfaltul va fi mai mare când mergi drept si mai redusă cand ești aplecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 depinde de cauciuc cat de tare etc etc... n-ai cum sa dai un raspuns concret la ce a intrebat razvy... doar sa incerci si sa vezi ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Noiembrie 4, 2009 Share Postat Noiembrie 4, 2009 Poate nu. Dacă pui un cauciuc cu dimensiuni mai mari n-o să fie mare diferență la lățime deoarece cauciucul se trânge după jantă. Se vede că e putin mai lat dar nu exagerat. Stabilitate mai buna da, in linie dreaptă că în curbe e dezastru. În curbe se va apleca mai greu si va fi mai greu de tinut aplecat. Pata de contact cu asfaltul va fi mai mare când mergi drept si mai redusă cand ești aplecat. Da..cum am spus eu si tu, in curbe dezastru. Se simte, parca ai trece peste ceva cand te apleci mai mult..sa zic asa. Daca o iei incetu, nici nu simti. Mesaj completat Da..cum am spus eu si tu, in curbe dezastru. Se simte, parca ai trece peste ceva cand te apleci mai mult..sa zic asa. Daca o iei incetu, nici nu simti. Il schimb cat ce curand. La mine deja o venit iarna. O nins toata noaptea. La voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.