Sari la conținut

Discutii Intre Noi


OVK
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 7,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare. De unde as putea cumpara furtunul acela care leaga carburatorul de motor? Pentru Piaggio Zip, Fly, Liberty (cred ca sunt compatibile).

Acel futun de care zici tu se numeste galerie de admisie si se potriveste de la orice motor in 4t 50cc.Chiar si de la chinezarii(nu stiu sigur daca vine pe gauri).

 

Piesele originale de la reprezentanta piaggio sau chiar de la magazine, te vor usca de bani. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit niste poze pe net cu o toba ca a mea gianelli reverse.Dupa cum vedeti toba are un amortizor de sunet in interior ,asadar nu e chiar goala pe interior.Ce ma sfatuiti sau care e trecut prin asta , sa o tai cu flexu si sa ii tai conu ala , astfel incat sa evacueze mai repede si ..probabil mai galagioasa ? Sau ma mai gandesc sa nu fie o treaba calculata de gianelli si sa ii dau peste cap performantele ori sa nu mai urce in ture.Voi ce parere aveti ?

post-16649-1253282173_thumb.jpg

post-16649-1253282181_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie galagioasa tare si o sa urce in ture putin. O sa se tureze mult cand o iei de pe loc. Top speed mai mic.

A scos varmiu din zip sp toate sitele din toba stock. Se tureaza mult mai mult cand o ea de pe loc iar top speed putin mai mic. Doar la vale se duce mai mult :D

Zici ca-i avion cand o ia de loc..si in mers la fel . :) trezeste toti vecinii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde de constructia tobei. :D

 

 

 

 

de asta mie frica si mie ionel . pe forumul ala de unde am luat pozele ,(scria in engleza baiat)spunea ca ii urca mai putin in ture dupa ce a scos conu ala si spunea ceva de aprindere sau ignition timing sa ii arda toata benzina ,ca asta ar fi cauza ca nu i se tureaza mai tare,iar dupa asta nu a mai continua sa posteze ce`a mai facut.Asta ma tem ca o sa patesc si eu daca ii scot sita aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu de ce vrei sa scoti sita? sa vezi cum merge doar ?

Oricum...daca o golesti..o sa scada performantele si consum mai mare de benzina. Sau chiar aceeasi performante dar cu un consum mai mare. :) cine stie.

Mesaj completat

Am si eu o intrebare pentru cei care au facut acest schimb. :D

Se poate pune carburator 2T pe motor in 4T ? si invers? aceeasi capacitate.

Editat de ionel_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am si eu o nelamurire , oare pot sa ii pun la scuter cauciuc pe spate cu dimensiunile 140/70-12? A mai pus careva pe runner cauciuc de ala? Scuterul are din fabrica cauciuc 120/70-12 dar intr-o vreme am avut si 130/70-12 si n-am avut probleme.Astept raspuns :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sa fie balonul mai mare. Stabilitate si aderenta mai buna!

 

Eu am pus pe fata 120/70-10(la zip, stock fiind 100/80-10) si in curbe cam greu(am cauciucul uzat f tare si poate de aia :cheers: )

Mesaj completat

mergea normal numai ca se auzea altfel din cauza filtrului de aer (daca poti sa consideri filtru de aer ce are acolo carbul de mobra) si un consum crescut

Am sa incerc si eu weekendul asta.

Sper sa fie ok. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
A sa fie balonul mai mare. Stabilitate si aderenta mai buna!

 

Eu am pus pe fata 120/70-10(la zip, stock fiind 100/80-10) si in curbe cam greu(am cauciucul uzat f tare si poate de aia B) )

Mesaj completat

 

Am sa incerc si eu weekendul asta.

Sper sa fie ok. :friends:

Poate nu.

 

Dacă pui un cauciuc cu dimensiuni mai mari n-o să fie mare diferență la lățime deoarece cauciucul se trânge după jantă.

Se vede că e putin mai lat dar nu exagerat.

Stabilitate mai buna da, in linie dreaptă că în curbe e dezastru. În curbe se va apleca mai greu si va fi mai greu de tinut aplecat.

Pata de contact cu asfaltul va fi mai mare când mergi drept si mai redusă cand ești aplecat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu.

 

Dacă pui un cauciuc cu dimensiuni mai mari n-o să fie mare diferență la lățime deoarece cauciucul se trânge după jantă.

Se vede că e putin mai lat dar nu exagerat.

Stabilitate mai buna da, in linie dreaptă că în curbe e dezastru. În curbe se va apleca mai greu si va fi mai greu de tinut aplecat.

Pata de contact cu asfaltul va fi mai mare când mergi drept si mai redusă cand ești aplecat.

Da..cum am spus eu si tu, in curbe dezastru. :friends:

Se simte, parca ai trece peste ceva cand te apleci mai mult..sa zic asa. B) Daca o iei incetu, nici nu simti. :D

Mesaj completat

Da..cum am spus eu si tu, in curbe dezastru. :hug:

Se simte, parca ai trece peste ceva cand te apleci mai mult..sa zic asa. :friends: Daca o iei incetu, nici nu simti. :P

Il schimb cat ce curand. ;)

 

La mine deja o venit iarna. O nins toata noaptea. La voi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...