Sari la conținut

mt 16 nu moare, nu se preda


grex
 Share

Postări Recomandate

dupa ceva timp in care am tot amanat sa-mi fac acest capriciu , dupa ce am mai cumparat ceva piese m-am hotarat sa adun fiarele imprastiate prin garaj si sa refac un MT16. cat de repede apar si poze si explicatii cu ce am facut la el.

Mesaj completat

imi cer scuze pt intarziere, dar din cauza de net n-am mai putut posta nimic.

pozele:

Mesaj completat

a inceput vopsitul

post-448-1285013515_thumb.jpg

post-448-1285013535_thumb.jpg

post-448-1285013562_thumb.jpg

post-448-1285013592_thumb.jpg

post-448-1285013623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

azi am inchis grupul.

am avut ceva bataie de cap cu rulmentii cu ace si cu cel cu role. nu vroiau deloc sa stea. pana la urma le-am pacalit

rulmenti din grup

6204 2 buc, 62304, 3 buc, 6010 1 buc.

semeinguri

32x49. eu am marit alezajul si am folosit 32x50x7 pt ca sunt mai uzuali.

post-448-1285013804_thumb.jpg

post-448-1285013855_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos frumos!

 

Mai vrem poze :P

 

poate o iau cu mine in oz. :laugh: :cheers:

 

Radu, verifica si tu problema amortizoarelor. Scuze ca nu am putut sa mai stau in telefon aseara, fiu-meu avea febra si stateam cu el.

o sa incerc sa montez telescoapele astazi. poze mai fac cand mai avansez cu lucrarea.

aseara am pierdut 2 ore sa curat carburatoarele. numai carcalaci n-am gasit in ele. le aveam demult demontate dupa motor, trebuiau curatate imediat dupa demontare. deh gresala mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Grex

Am eu impresia sau prezinti si tu simptomele clasice de fost posesor de comunista, actual posesor de japoneza si anume melancolie si dor de manjit pe maini? Eu pot spune cu mana pe inima ca aceste simptome le am si eu iar culmea e ca tot la un Nipru facut cap-coada de mine ravnesc si eu. Singura problema e ca resursele si timpul sunt foarte limitate dar ma mai indulcesc cand vad proiectele altora ca tine.

Mult succes si spor pentru ca o sa iasa o treaba faina rau! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai incet cu pozele ca nu merge asa usor lucrarea.

lucrez dupa servici adik intre 5-9, asa ca e destul de putin timp de lucru, o fac pt relaxare nu sa imi rup oasele.

caut urmatoarele piese:

 

amortizoare originale

coturi esapament

 

vand amortizoare noi noute(in tipla) nichelate luate de la dani. dau dau la schimb cu alte fiare.

Mesaj completat

@Grex

Am eu impresia sau prezinti si tu simptomele clasice de fost posesor de comunista, actual posesor de japoneza si anume melancolie si dor de manjit pe maini? Eu pot spune cu mana pe inima ca aceste simptome le am si eu iar culmea e ca tot la un Nipru facut cap-coada de mine ravnesc si eu. Singura problema e ca resursele si timpul sunt foarte limitate dar ma mai indulcesc cand vad proiectele altora ca tine.

Mult succes si spor pentru ca o sa iasa o treaba faina rau! :cheers:

eu surubaresc de placere, sa ma relaxez dupa o zi de munca. imi doream de mult sa refac dnepr mt16, dar am tot amanat si acum a venit si momentul.am diferite proiecte in lucru, dar acum asta a intrat in prim plan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi m-am ocupat de suspensie.

la furca fata am schimbat semeringurile si am pus ulei nou.sper sa nu dea pe tije, semeringurile le-am luat de la un magazin de semeringuri, nu sunt nici pt japoneza, dar nici prostiile alea rusesti.

am desfacut un telescop spate sa vad daca il pot reconditiona. cu un semering 12x24 se rezolva problema fra mari greutati. acum trebuie sa gasesc semeringurile astea.

telescoapele alea noi sunt mai lungi cu 25mm aproximativ.

prefer tot pe cele vechi pt ca vreau sa le si vopsesc.am nevoie de 2 buc din alea cu pahar deasupra.

 

am o aprindere ruseasca. stie cineva cum se leaga asta? cele 3 fire care vin la senzor stiu, nu stiu cum vin celelalte 3.

 

Mesaj completat

chiar nu stie nimeni cum se leaga aprinderea asta?

post-448-1285177602_thumb.jpg

post-448-1285177637_thumb.jpg

post-448-1285177654_thumb.jpg

post-448-1285177666_thumb.jpg

post-448-1285177676_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Radule, daca scriu o prostie sa-mi fie cu iertare. De ce nu incerci sa demontezi telescoapele astea noi? Eu am avut o problema cu unul din asta model nou. S-a slabit contrapiulita care asigura cercelul de sus ( prinderea de pe cadru) s-a strimbat putin tot telescopul dar a ramas acolo prins intre cadru si bascula spate. Ajuns acasa am facut interventia asupra pacatosului. Constructiv astea difera fata de cele vechi la prinderea superioara. La cele vechi prinderea cercelului se face printr-un stift care trece prin tija amortizorului si cercel. La astea noi tija amortizorului este filetata cu M8 pas normal si se infileteaza in cercel. Se asigura cu o contrapiulita de M8. Poti sa faci o incercare. Lungesti filetul ala de M8 cu 25mm pe tija telescopului dupa care scurtezi tija tot cu 25mm. Innainte de a face asta probezi arcurile de la cele 2 modele cit sint de lungi. Daca nu exista diferente intre arcuri montezi pe care vrei tu. Eu te sfatuiesc sa pui arcuri mai scurte. Astea noi sint dure. Mie, una doua, i-mi scutura filamentul de la becul de pozitie spate motocicleta, ca am ajuns de umblam cu becuri de 5w prin toate buzunarele. Nu-ti mai spun nimic de mijlocul si circa mea. Parca eram tot timpul batut cu facaletul pe cocoasa de nevasta-mea. Daca vrei sa vinzi telesoapele alea noi eu sint interesat. Nu te-am sunat ca e prea tirziu la ora asta. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La telescoapele noi lungimea arcurilor este aceeasi cu cele vechi. Diferenta de aproximativ 20mm este data nu de prinderea de sus, ci de urechea de prindere de jos a amortizorului. O solutie eleganta poate fi taierea prinderii de jos, sudate 2 bucati mici de platbande peste ce ramane pentru întărire si apoi tarozi, filiere si succesuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La telescoapele noi lungimea arcurilor este aceeasi cu cele vechi. Diferenta de aproximativ 20mm este data nu de prinderea de sus, ci de urechea de prindere de jos a amortizorului. O solutie eleganta poate fi taierea prinderii de jos, sudate 2 bucati mici de platbande peste ce ramane pentru întărire si apoi tarozi, filiere si succesuri.

daca te uiti bine in poza vezi ca e mai lung tot amortizorul, nu doar urechea de prindere.

arcurile nu le-am scos la cele noi deci nu stiu cum sunt.

Mesaj completat

Salut. Radule, daca scriu o prostie sa-mi fie cu iertare. De ce nu incerci sa demontezi telescoapele astea noi? Eu am avut o problema cu unul din asta model nou. S-a slabit contrapiulita care asigura cercelul de sus ( prinderea de pe cadru) s-a strimbat putin tot telescopul dar a ramas acolo prins intre cadru si bascula spate. Ajuns acasa am facut interventia asupra pacatosului. Constructiv astea difera fata de cele vechi la prinderea superioara. La cele vechi prinderea cercelului se face printr-un stift care trece prin tija amortizorului si cercel. La astea noi tija amortizorului este filetata cu M8 pas normal si se infileteaza in cercel. Se asigura cu o contrapiulita de M8. Poti sa faci o incercare. Lungesti filetul ala de M8 cu 25mm pe tija telescopului dupa care scurtezi tija tot cu 25mm. Innainte de a face asta probezi arcurile de la cele 2 modele cit sint de lungi. Daca nu exista diferente intre arcuri montezi pe care vrei tu. Eu te sfatuiesc sa pui arcuri mai scurte. Astea noi sint dure. Mie, una doua, i-mi scutura filamentul de la becul de pozitie spate motocicleta, ca am ajuns de umblam cu becuri de 5w prin toate buzunarele. Nu-ti mai spun nimic de mijlocul si circa mea. Parca eram tot timpul batut cu facaletul pe cocoasa de nevasta-mea. Daca vrei sa vinzi telesoapele alea noi eu sint interesat. Nu te-am sunat ca e prea tirziu la ora asta. Numai bine.

nea Victore lasa ca vb noi duminica cand trec pe la tine.

Mesaj completat

care imi traduce si mie schita de la aprindere?

pe dibuite stiu si eu, vreau sa traduc ce scrie jos.

post-448-1285309480_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Radule, ai dreptate, sunt mai lungi in intregime. Oricum, iti spun sigur ca arcurile au aceeasi lungime.

Nenea Victor, spu ca-s nasole astea noi? Eu oricum din astea imi pun, sper sa se lase in timp.

ieri am reconditionat telescoapele.

daca ai de dat din alea vechi, da-mi de stire, ma intereseaza. sau daca vrei sati reconditionez vreunele iarasi vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victor n-a spus ca's nasoale, ci doar ca prinderea la cele noi se face cu piulite(care se pot slabi, cele vechi avand stifturi).

Poate spun o prostie, dar cred ca cele noi(arcurile) au o spira in plus. Spun asta pt ca am un arc cu o spira mai mult pe care-l tin de rezerva(tot de la un amortizor de nipra)

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1- bobina de inductie, 6 - distribuitor, 2- comutator electronic, 3 - contact, 4 - bateria, 5- senzor Hall. Probabil e o aprindere electronica.

Editat de Darth Wraith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da este o aprindere ruseasca cu senzor hall, foarte buna, a functionat si vreau sa o pun pe aceasta motocicleta.nu ma complic cu platina si bobina aia ruseasca jalnica. am vazut si noile aprinderi electronice cu senzor hall facute de fabrica, arata bine am inteles ca merg ff bine, dar cum o am pe asta, nu vad rostul sa cumpar alta.

Mesaj completat

azi am vrut sa montez fata , furca este montata, am "completat" de la nea Victor niste piese, pun sabotii noi pe platou, si surpriza: sabotii au atata carne pe ei incat nu intra in roata, nu am altceva de facut decat sa ma duc cu platoul si sabotii si sa vad cum ii iau un pic pe strung, ochiometric trebuie cam 2 mm luat din ei.

sper ca maine sa fac chestia asta. poze noi cand mai avanseaza lucrarea, vad ca toti suntem afectati de sezonul nuntilor, ne mananca tot wkd-ul. :P

Mesaj completat

dupa o vizita la strungar, astazi am reusit sa montez rotile. am imperecheat sabotii de frana(bineinteles ca erau noi, dar fiecare diferit si unic in felul sau), adica i-am ales sa aiba cam aceleasi caracteristici, aceeasi bataie, iar apoi i-am pus pe strung. am folosit ca dispozitiv de centrare platoul frnei fata si platoul de la o frana atas mt11. recomand operatiunea daca vreti sa aveti frane bune din prima, stiu ca se mai uzeaza dar o vreme mergi cu frane insuficiente, acum sunt brici, blocheaza din prima. am montat si din caroserie, urmeaza sa-i fac instalatia electrica. poze cand prind mai multa lumina ca fac pozele cu telefonul.

Mesaj completat

care pune niste poze cu scaunul din atas?

si niste dimensiuni sa stiu sa fac unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...