Coxanel Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 (editat) allias....ai dreptate ca se bat la egal cu japonezii....dar asta doar in performante....si le dau clasa la design din punctul unora de vedere japanezilor....ce gresesti tu este ca uiti ca japanele au niste taxe enorme si de aia cosat o mv cat un r1 de ex .....fa comparatie intr-un stat unde nu sint 30% taxe la o japaneza sa vezi care e diferenta de pret....si sa nu uitam ca motorul agustei nu e facut din paste ci din sushi Editat August 31, 2006 de Coxanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 eu vorbeam din punctul de vedere al platitorului de taxe de 30% roman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 eu vorbeam din punctul de vedere al platitorului de taxe de 30% roman allias, daca se faceau doar 1500 de R6-uri 06, cate luni crezi ca statea lumea la coada?Doar 2 luni?Sa fim seriosi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 kawa,honda,ducati,(aia abia au atins 280) refuz sa cred ca un ZX-10R,R1,GSXR 1000 ating altceva decat 299-300KM/h limitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 atunci inseamna ca refuzi sa crezi ca exista aerodinamica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 atunci inseamna ca refuzi sa crezi ca exista aerodinamica Da a ta cat baga nenea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 ma refeream la ducati..care insa au atins foarte repede viteza de 280///ceea ce i da si acceleatia viscerala pentru care sunt cunoscuti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 domnu visceroid....sinteti cumva din specia Silviu C. aka tot ce stiu este ce citesc prin reviste pe wc?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 nu..deci..ma dezic de tot ce am zis ) am bagat-o si eu p aia cu visceral ca suna bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Nu stiu frate de ce nu mi-ati dat mie un kawasaki zzr 1400(sau orice bomba) si lui Rossi o bicicleta cu motor ,iar Rossi ma mucifica instant pe un circuit, asta ce insemna ca aceea bomba condusa de mine e un jaf si cea mai buna motocicleta este de fapt acea bicicleta cu motor. Fa frate testul cu ACELASI pilot,in aceleasi conditii ,pe acelasi circuit si atunci vino si spune ca X e mai tare ca Y. Imi aduc aminte ca a mai fost o magarie de genul asta facuta:era acel clip pe net intre o R1 din98(parca) si un Porsche Carrera "civil"(300cp) si vezi doamne Carrera a fost mult mai tare...buuuunnnnnnn ,nu contest cu nimic acest rezultat ,dar cand citesc in Univers Moto(nu mai stiu exact care numar) testul intre Mv Agusta si Lamborghini Gallardo(500cp!!!!-deci aproape DUBLU fata de Porsche) si vad ca Agusta castiga la mai bine de 10sec!!!! in fata Lambo-ului ,atunci ce DRACU SA MAI CREDEM NOI CITITORII SI SPECTATORII?!??!?!?.....ca scrieti in functie de cum luati spaga si cata luati?? Silvica tata, Toate concluziile unor astfel de teste se fac dupa jdemii de medii ale timpilor scosi pe multe ture de circuit de piloti DIFERITI, cu fiecare motocicleta in parte (chestie valabila si in Master Bike) - daca ai fi citit macar o (1) revista moto serioasa la viata ta, ai fi stiut cu siguranta asta! Iar cit despre duelul (obiectiv condus) Lambo - MV Agusta (la care sigur ai ramas tot la faza holbarii la poze intzepenit in proiect), citeste cel putin raportul kg/CP al fiecarui vehicul si o sa vezi ca MV-ul de 1000 sta mult mai bine decit Gallardo la capitolul asta decisiv (compensind viteza mai mica din virajele strinse pe liniile drepte). Cit despre ipoteticele shpagi... , iti doresc doar sa ai un salariu egal cu ele...adica ZERO Toate bune altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 (editat) ptr silviu C 500 cp inseamna aproape dublu fata de 300 cp ( iar cu asta ar trebui sa ne dam seama cate stie el despre dinamica, aerodinamica, accelerare and stuff)....caii astia nu sint direct proportionali cu cifrele ....adica mai pentru tine: o masina cu 600 cp nu e de doua ori mai "tare" ca una de 300....pune-ti putin mintea la sprint Editat August 31, 2006 de Coxanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taw Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 ma refeream la ducati..care insa au atins foarte repede viteza de 280///ceea ce i da si acceleatia viscerala pentru care sunt cunoscuti Fratilor ce record e si asta 302 kmh?F4 lu sinner a luat 270kmh...si e un sport touring cu 120 cai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanel Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 (editat) de obicei un kilometraj "fura" cam 10%....calculeaza tu cat a "bagat" sinner, dupa ce ai aflat....citeste cateva chestii despre aerodinamica unei motorete care este egala cu cea a unei caramizi , nu sint vreun astro-fizician dar de la 250 la 300 REALI iti trebuiesc multi cai .....fara sa fiu rautacios.....multi afoni pe aici.....cei care se simt ii rog sa se simta in continuare Editat August 31, 2006 de Coxanel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 de obicei un kilometraj "fura" cam 10%....calculeaza tu cat a "bagat" sinner, dupa ce ai aflat....citeste cateva chestii despre aerodinamica unei motorete care este egala cu cea a unei caramizi , nu sint vreun astro-fizician dar de la 250 la 300 REALI iti trebuiesc multi cai .....fara sa fiu rautacios.....multi afoni pe aici.....cei care se simt ii rog sa se simta in continuare si aici dau de tine???? noroc ca nu mai esti modeLator! cum iti mai ziceam, cand iti citesc postarile ma ...taie! sper sa nu ma cufuresc! haide bafta, mai zici si bine uneori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Ufff ,sa o luam pe indelete : atunci inseamna ca refuzi sa crezi ca exista aerodinamicaDin cate stiam eu(din revistele citite pe wc-macar am bani de reviste ) MV-ul a fost foarte criticat pt ca ramas la stadiul de acum 10 ani ,deci ca aerodinamica NU are cum sa se compare cu modelele actuale daca el este criticat ca e la stadiul de acum 10 ani ,nu?ma refeream la ducati..care insa au atins foarte repede viteza de 280///ceea ce i da si acceleatia viscerala pentru care sunt cunoscutiStiam ca 999S prinde in jurul a 270 REAL,deci cam greu cu 280-ul ,asta ma refer pt un kilometraj REAL. Si tot din revistele citite pe wc ,ducati are cea mai slaba acceleratie pana la 200km/h dintre toate de 1000(chiar si mai slaba ca a celui de 750 ,dar ma rog),asa ca miram-as sa accelereze mai bine pana la 280(asta REAL si doar daca poate )decat competitoarele celelalte Silvica tata,Toate concluziile unor astfel de teste se fac dupa jdemii de medii ale timpilor scosi pe multe ture de circuit de piloti DIFERITI, cu fiecare motocicleta in parte (chestie valabila si in Master Bike) - daca ai fi citit macar o (1) revista moto serioasa la viata ta, ai fi stiut cu siguranta asta! Misto gandire :daca un nabab mananca 4 fripturi si un sarantoc nu mananca nici una ,asta inseamna ca ,ca medie ,am mancat fiecare 2 fripturi ,nu? ...Asa e si aici:pui o varza sa conduca un R1 si obtine x timp si il pui pe Rossi cu r1 si obtine y timp ,dar ca medie suntem bine clasati ,nu? Iar cit despre duelul (obiectiv condus) Lambo - MV Agusta (la care sigur ai ramas tot la faza holbarii la poze intzepenit in proiect), citeste cel putin raportul kg/CP al fiecarui vehicul si o sa vezi ca MV-ul de 1000 sta mult mai bine decit Gallardo la capitolul asta decisiv (compensind viteza mai mica din virajele strinse pe liniile drepte). heeeeiii ,dar nu am contestat lucrul acesta ,dar se pare ca "omiti" un mic amanunt:era vorba si de testul intre aceea Carrera de 300cp si acel R1 ,de el nu spui nimic....acolo ,nu era cam acelasi raport si de ce totusi a castigat Carrera ,iar aici unde Lambo era MUUUULLLLLLTTTTTT mai puternic(totusi sunt 500cp fata de 300 ,conteaza "putin" ,nu? ) a castigat Mv-ul?!?!? Cit despre ipoteticele shpagi... , iti doresc doar sa ai un salariu egal cu ele...adica ZEROIpocrizia salveaza Romania... ptr silviu C 500 cp inseamna aproape dublu fata de 300 cp ( iar cu asta ar trebui sa ne dam seama cate stie el despre dinamica, aerodinamica, accelerare and stuff)....caii astia nu sint direct proportionali cu cifrele ....adica mai pentru tine: o masina cu 600 cp nu e de doua ori mai "tare" ca una de 300....pune-ti putin mintea la sprintDe aia te iubesc eu Coxanele ...cumva am spus eu ca daca are puterea dubla ,este de 2 ori mai buna?!?! ...unde am zis eu chestia asta?! ...ca 500cp te ajuta MULLLLLTTTT mai mult la sprinturi decat 300cp ,asta da ,perfect de acord ,dar unde am zis ca e de 2 ori mai buna!??!??! Iar dilema era ,ca daca o masina de 300cp(care face suta in 5,5sec-parca) a reusit sa faca un R1 lejer ,atunci cum dracu o masina care face suta in mai putin de 5 sec(iar diferenta pana la 200km/h e si MAI MAREEEE) pierde in fata Mv-ului?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 testul intre aceea Carrera de 300cp si acel R1 ,de el nu spui nimic....acolo ,nu era cam acelasi raport si de ce totusi a castigat Carrera ,iar aici unde Lambo era MUUUULLLLLLTTTTTT mai puternic(totusi sunt 500cp fata de 300 ,conteaza "putin" ,nu? ) a castigat Mv-ul?!?!? Alea nu pot fi numite teste. Sunt niste spectacole pentru anumite emisiuni. Niste show-uri. Ceea ce inseamna ca sunt neprofesionist facute, nu neaparat aranjate. Depinde imens de alegerea circuitului, pe unele sunt avantajate masinile si pe altele motocicletele, pe un circuit foarte stamt si virajat iti bate un kart de 10 cai orice vitezana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 make love not war Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 agusta e motocicleta mea preferata.....dar mi se pare exorbitant de scumpa. pana atunci o sa ma prea multumesc si cu o japoneza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 Sincer nu mi se pare scumpa pentru anii de istorie si technologia pe care le duce in spate dar nu am bani de ea, asa ca ma uit la ea doar ca la un posibil dreambike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Octombrie 2, 2006 Autor Share Postat Octombrie 2, 2006 live the dream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 ..f..ck off.....KAWASAKI IS BACK.....check this out... spec.doc si asta e sport/touring.... Mi se pare oarecum ciudat ca roata spate este de 150. Din ce am citit putere mare = roata mare pe spate. Poate explica cineva exact cum sta treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Sabin Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 (editat) Italience, japoneze, putere, fiabilitate, top speed, limitare, delimitate, bla bla bla. Cand un pilot care a condus agusta si o japoneza va face comparatie intre ele, atunci da, va fi o opinie de luat in considerare. Pana atunci, ma bag si eu in "vorbareala" asta si spun: Am Gagiva (produse de MV Agusta), deci MV Agusta rullz! Fuck japonezele, ca am eu italianca!!! Da' cand vad gsx-r 05 pe strada imi cad ochii... sa fim seriosi. SFAT: Motorul tau nu este cel mai bun pentru ca e al tau. Asa ca, daca ai un cbr 600 din 90 luat cu 3000 de coco, nu spune ca italiencele sunt de cacat_. Si invers. PS. "cbr 600 din 90 de 3000$" e doar un exemplu. Nu bat apropouri. R.ide I.n P.eace Editat Octombrie 3, 2006 de Andi Sabin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Octombrie 4, 2006 Share Postat Octombrie 4, 2006 Am avut ocazia sa vad, aud si simt cum trece pe langa mine asa ceva, asta vara, la mine in Ct. Era inmatriculata in germania, si cred ca tipul era strain, daca era roman m-ar bucura si mai mult. Oricum, e cu totul altceva decat motoarele care le avem noi, atat ca design, ca sound, si mai ales ca pretz. ganditi-va la ea ca la o masina Bentley, care desi are motor biturbo de 6,7 litri totusi nu e masina sport, arata f. bine dar nu are design extraordinar, desi e exclusivista. Sunt multe de spus, mai ales fata de pretul unui motor standard. Cand vb de MV Agusta e clasa dedicata celor exclusivisti si cu multi bani, care nu cauta neaparat performante, ci mai mult sa iasa in evidenta. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.