Sari la conținut

Probleme Kawasak zx6r


bike me
 Share

Postări Recomandate

Salutare.

Nu reusesc sa-i dau de cap motoretei.Mergea foarte bine pana intr-o zi cand am scos-o din garaj si am spalat-o,fara sa o pornesc deloc in acea zi.A inceput sa mearga prost in turatii mici,pana in 4000 cam asa,si pe la 10000-11000 iar da niste suturi si in trepte mari nici nu urca mai mult.Mentionez k am curatat filtrul de aer,am verificat furtunele de aer de pe acolo,am schimbat bujiile.Am pornit-o si parea ca si-a revenit dar dupa vreo 6 km a inceput iar.Relantiul de asemenea variaza foarte mult si pe toba se aude un suierat cand o accelerez de la relantiu la vreo 3-4000 rpm.De obicei cand o pornesc rece merge rotund,dar cum se incalzeste si plec cu ea gata,face ca tractorul.Am curatat carburatoarele,am verificat fisele si dau scanteie,am verificat pompa de benzina.Nu mai stiu la ce sa ma mai uit.Nu am nici un service prin zona si mi-e mila sa o iau la bucuresti in starea asta.

Care are idee sau s-a intalnit cu astfel de probleme rog sa dea niste sfaturi ca inebunesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezistențele cred ca ar trebui sa fie pe ecranul multimetrului pus pe functia cu semnul omega (Ohm), dupa ce ai legat cablurile de testare la alimentarea ( + si - ) bobinei. (Damn, iar nu m am abtinut)

 

On-topic: Nu exista nicio piesa (gen rezistenta) la bobine. Colegul Dan se referea la rezistenta infasurarilor din bobina de inductie. A vorbit la plural pentru ca in fiecare bobina exista o infasurare primara si una secundara, deci se fac mai multe masuratori. Intre + si -, intre - si fisa, intre + si fisa. În manualul de reparatii e detaliata operatiunea si acolo gasesti chiar si valorile optime ale „rezistențelor”.

 

2. Spuneai ca ai testat scanteia. Ai scos fisele pe rand cu motorul pornit sa vezi daca nu ti mere intr un cilindru? (Eu unul am patit o la o spalatorie de la 2 mai (niste baieti mai profi si mai zelosi ca astia din Bv), si m am intors acasa de la mare intr-un cilindru. Dupa 80 de km s-a vanturat apa care intrase pe undeva si motorul n-a mai schiopatat). Dupa puterea exemplului (desi multi or sa sara cu gura), eu iti zic sa meri la un drum mai lung, poate si revine. Principiul e ca daca apa a intrat pe undeva, dupa o vreme ar trebui sa se evapore.

 

 

3. Verifica si TCI/CDI-ul. In mod normal n ar trebui sa intre apa la el, dar cine stie.

 

4. Verifica sa n ai apa-n rezervor, in benzina. Scoate i furtunul de la rezervor si adapa-ti motorul dintr un bidon cu benzina proaspata. Lui Harap Alb i-a mers si cu jar, principiul e insa acelasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi drumuri am tot facut ca de vreo 2-3 sapt imi merge asa.in tot acest timp iti dai seama ca s-a consumat si benzina din rezervor de mai multe ori.fisele le-am probat cu motorul pornit bineinteles,le-am apropiat de cadru si toate dau scanteie.pana sa schimb bujiile cand scoteam 2 dintre fise se oprea motorul.dupa le-am schimbat,a mers vreo 6 km bine,credeam ca asta a fost,dar a inceput iar sa mearga prost.la cdi nu m-am uitat dar mie greu sa cred ca e de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...