radumotiu Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Salut, Am cumparat si eu un CBR 600 F2 din '93 bazandu-ma pe o recomandare ... Cand am fost sa vad motorul pornea la cheie asa ca am decis go4it. Dupa ce am adus-o acasa nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am schimbat bujiile deoarece intelesesem ca cele vechi erau un pic cam terminate. Dupa aceasta operatiune toate bune si frumoase motorul porneste la a 15-20 cheie Dupa ce porneste si se incalzeste, motorul porneste la sfert de cheie ... Aveti vreo idee de ce se intampla asta? Ce ar putea fi? Am vorbit cu un alt mecanic care mi-a zis ca pentru a identifica problema ar vrea sa ii faca un test de compresie. In felul asta o sa vada si maruntaiele motorului si poate identifica si alte probleme ... Pare fezabil? Ce ma sfatuiti? Multumesc Mesaj completat Scuze de postul dublu, s-a refresh-uit pagina si cred ca s-a submitat formularul de doua ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Faci un test de compresie fara sa fi fost pornit apoi picuri niste ulei in cilindri si mai masori inca odata,daca valoarea mica se mentine sunt de vina supapele,daca compresia creste de vina-s segmentii. O solutie pentru pornirea motorului cu compresie scazuta e sa pui bujii mai calde adica 7 in loc de 8 in codul ngk cu conditia sa nu-l forjezi pentru ca se incinge mai repede. E posibil ca sa nu fie problema de compresie ci de carburatie,poate socul nu lucreaza corect,incearca sa astupi cu mana filtrul de aer cand dai la automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Poate fi si problema de baterie printre altele, dar din ce spui tu acolo e foarte posibil sa fie si compresia o parte din problema. Eu am probleme de compresie, si la fel imi facea pe nebuna cand era frig tare, dar aveam si bateria dusa, dupa ce am schimbat bateria si bujiile, cand e foarte frig, invarte de 2-3 ori motorul si pe urma porneste, caz in care inainte de schimbari cateodata nu pornea nici pusa la bateria de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Poate fi si problema de baterie printre altele, dar din ce spui tu acolo e foarte posibil sa fie si compresia o parte din problema. Eu am probleme de compresie, si la fel imi facea pe nebuna cand era frig tare, dar aveam si bateria dusa, dupa ce am schimbat bateria si bujiile, cand e foarte frig, invarte de 2-3 ori motorul si pe urma porneste, caz in care inainte de schimbari cateodata nu pornea nici pusa la bateria de masina. daca ajunge sa dea 15-20 de chei nu cred ca se pune problema de baterie dusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Ba tocmai ca se pune, si mie imi invartea, doar ca nu mai era destul curentul ala initial de pornire pe care trebuie sa il dea o baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Salut, Am cumparat si eu un CBR 600 F2 din '93 bazandu-ma pe o recomandare ... Cand am fost sa vad motorul pornea la cheie asa ca am decis go4it. Dupa ce am adus-o acasa nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am schimbat bujiile deoarece intelesesem ca cele vechi erau un pic cam terminate. Dupa aceasta operatiune toate bune si frumoase motorul porneste la a 15-20 cheie Dupa ce porneste si se incalzeste, motorul porneste la sfert de cheie ... Aveti vreo idee de ce se intampla asta? Ce ar putea fi? Am vorbit cu un alt mecanic care mi-a zis ca pentru a identifica problema ar vrea sa ii faca un test de compresie. In felul asta o sa vada si maruntaiele motorului si poate identifica si alte probleme ... Pare fezabil? Ce ma sfatuiti? Multumesc Mesaj completat Scuze de postul dublu, s-a refresh-uit pagina si cred ca s-a submitat formularul de doua ori Cum il cheama pe mecanic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 E posibil ca motorul sa aiba compresie scazuta cand e rece, si asta din cauza supapelor nu neaparat a segmentilor. O verificare a jocului supapelor ar fi necesara. E posibil ca jocul sa fie 0 sau negativ si-atunci normal ca nu porneste. Alte pastilute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radumotiu Postat Noiembrie 13, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2010 E posibil ca motorul sa aiba compresie scazuta cand e rece, si asta din cauza supapelor nu neaparat a segmentilor.O verificare a jocului supapelor ar fi necesara. E posibil ca jocul sa fie 0 sau negativ si-atunci normal ca nu porneste. Alte pastilute. Ai avut dreptate Probleme cu supapele. Rezolvat si a crescut compresia. Acum porneste normal Multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 Ai avut dreptate Probleme cu supapele. Rezolvat si a crescut compresia. Acum porneste normal Multam fain De unde ai cumpărat pastilele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.