Gixu. Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 Salut am o shi eu o problema...vrau sa-mi customizez niprul shi am nevoie de un rezervor lacrima...de m ...niste coarne gen apehanger...shi de niste sfaturi legate de confectionarea unei sei adecvate...ceva mai lowrider...sau o sa de m...(se potriveste?)...shi a unor tobe de inox pt ca ale ei o sa cam zboare...cine are de vanzare?...mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 modifici prinderea seii de cadru, la MT11 nu e la fel ca la cele vechi care au deja sei separate. rezervorul de M il latesti sau il lasi asa? conteaza, in functie de asta iti pot spune daca am sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 27, 2006 Autor Share Postat August 27, 2006 modifici prinderea seii de cadru, la MT11 nu e la fel ca la cele vechi care au deja sei separate. rezervorul de M il latesti sau il lasi asa? conteaza, in functie de asta iti pot spune daca am sau nu. VREAU un rezervor care sa vina cat de cat pe prinderile celui original shi din pacate cam patratos...in privinta seii trebuie sa ii tai suportii de p cadru nu?.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 Pacat de ea. Cate Nipre modificate vezi? Dupa mine e mai interesanta sa ai una originala. E un Nipru deci o motocicleta utilitara de epoca. E deja kitch: imi iau Nipru, bag neaparat rezervor de M, sa de M, sau mai rau, un talan de vinilin stramb (pe post de sea)...ghidon special. Nimic nou, credeam ca epoca cioperelilor a trecut . Cine nu stie, furca de Nipru reparata bine merge f bine, saua de Nipru e comoda, franele reparate merg bine, farul e ok asa cum e... Dupa ce ca Niprul e un motor atat de surprinzator cand ti-e lumea mai draga mai stai si sa-l tunezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Ai dreptate Aleko. Singura problema cu un Nipru original e tocmai estetica. E asa de URAT!!!! Mai bine sa tai putin din el aici, acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 e urat,dar e interesant.cati nu m-au intrebat ce este si ce an.. evident le-am zis BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 28, 2006 Autor Share Postat August 28, 2006 Aspectul initial mi-a placut f mult...mi-a placut faptul ca n-a umblat nimeni la cadru,roti,ghidon sau tobe...dar toate astea mi-au placut din perspectiva cuiva care isi dorea un punct d plecare...Cu tot respectul spun ca e intradevar o motocicleta uratica(parerea mea)...asa ca am hotarat sa schimb putin asta...nu f radical dar indeajuns de mult cat sa semene cu un chopper...nu consider ca un ghidon un rezervor o sa shi 2 tobe zgomotoase o dezavantajeaza...ba din contra...cui nu-i place forma m-ului...?asfalt uscat e urat,dar e interesant.cati nu m-au intrebat ce este si ce an.. evident le-am zis BMW P mine m-a oprit garcea doar ca sa ma intrebe daca e d pe vremea razboiului...a facut o fata cand a auzit ca e din 91... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 P mine m-a oprit garcea doar ca sa ma intrebe daca e d pe vremea razboiului...a facut o fata cand a auzit ca e din 91... hahahaha cunosc senzatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 Imi place mult M-ul fiindca am asa ceva, Nipru nu va arata asa, poti sa-i faci ce vrei. Nu va parea nici o alta marca, Nipru nu seamana cu Harley cu Indian si nici nu va iesi ceva atragator decat daca ai scule, material si bani de investit. Daca te apuci sa o modifici spre cioper nu va mai fi o motocicleta clasica si valoarea ei va scadea spre zero peste cativa ani. Cum vedem noi azi un Zundapp cu cadrul taiat , amortizoare spate si furca de altceva sau un AWO 425 cioperit asa se va vedea Niprul maltratat in mult mai putin timp. A zis bine cineva ca peste cel mult 10 ani nu vor mai fi deloc comuniste. Io zic ca vor mai fi cateva, e pacat sa nu fie si Niprul tau printre ele. nu vreau sa te supar, oi fi io fanatic. Mie nu mi se pare ca Niprul original arata urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 Salut...atata timp cat fiecare are opinia lui inseamna ca totul e ok...Aleko pt mine niprul dupa cum am mai spus shi cu alte ocazii e un punct de plecare...Mi-am dorit un motor d inceput pt Romania SHI AM LUAT UN NIPRU...alegere inspirata totusi daca luam in calcul faptul ca am avut un accident cu el shi am scapat doar cu cateva vanatai...vreau sa il modific putin pt ca in acceptiunea mea in forma actuala e putin cam uratica...Nici prin gand nu ma gandesc sa o fac " Harley" adica sa bag f multi bani doar pt a o face "unicat"...dar imi place shi cred ca va iesi un chop super pt inceput...asfalt uscat APROPO...Niprul din dreapta seamana izbitor cu al meu...sa fie oare...?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 APROPO...Niprul din dreapta seamana izbitor cu al meu...sa fie oare...?? nu........ ti se pare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Pacat de ea. Cate Nipre modificate vezi? Dupa mine e mai interesanta sa ai una originala. E un Nipru deci o motocicleta utilitara de epoca. E deja kitch: imi iau Nipru, bag neaparat rezervor de M, sa de M, sau mai rau, un talan de vinilin stramb (pe post de sea)...ghidon special. Nimic nou, credeam ca epoca cioperelilor a trecut . Cine nu stie, furca de Nipru reparata bine merge f bine, saua de Nipru e comoda, franele reparate merg bine, farul e ok asa cum e... Dupa ce ca Niprul e un motor atat de surprinzator cand ti-e lumea mai draga mai stai si sa-l tunezi. Aleko,am toata admiratia pt.atasamentul tau fata de Niprul clasic,si in general,pt.motoarele nemodificate.Dar,as dori sa-ti spun ca "epoca cioperelilor"va dura atit cit va dura si chopperul de fabrica.De asemenea,cu bani si bun gust,poti face aproape orice motocicleta(inclusiv Niprul) sa arate mai frumos decit modelul standart.Personal,sint si eu unul care considera ca Niprul original este o motocicleta urita,si de aceea am postat o fotografie cu unul modificat intr-un mod(consider )interesant;se poate si asa,nu numai un cadru ciopirtit grotesc si o bucata de vinilin aruncata in sictir pe el.De asemenea,daca studiezi sumedenia de poze ale unor customizatori de Harley de prin arhivele Grupului Chopperistilor,o sa afli niste adevarate bijuterii pe roti,mult mai scumpe si apreciate decit fierul de fabrica. Si inca ceva.M-ul intr-adevar e superb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 (editat) Aleko,am toata admiratia pt.atasamentul tau fata de Niprul clasic,si in general,pt.motoarele nemodificate.Dar,as dori sa-ti spun ca "epoca cioperelilor"va dura atit cit va dura si chopperul de fabrica.De asemenea,cu bani si bun gust,poti face aproape orice motocicleta(inclusiv Niprul) sa arate mai frumos decit modelul standart.Personal,sint si eu unul care considera ca Niprul original este o motocicleta urita,si de aceea am postat o fotografie cu unul modificat intr-un mod(consider )interesant;se poate si asa,nu numai un cadru ciopirtit grotesc si o bucata de vinilin aruncata in sictir pe el.De asemenea,daca studiezi sumedenia de poze ale unor customizatori de Harley de prin arhivele Grupului Chopperistilor,o sa afli niste adevarate bijuterii pe roti,mult mai scumpe si apreciate decit fierul de fabrica. Si inca ceva.M-ul intr-adevar e superb! ...mda! Niprul solo asa cum arata el din fabrica dezgaţat de ataş arata straniu... cu atasul legat de el este ok.Ar avea nevoie de ceva modificari ca sa arate proportionat.Acestea se pot face fara a intervenii foarte mult in forma lui originala. ...parerea mea... varianta retro, de exemplu arata foarte bine! MT11 privit dintr-o parte te duce cu gandul la niste oameni care au luptat cu foarte multa votca ca sa puna pe'olata utilajul... Daca consumi o cantitate hotarita de votca in scurt timp si te uiti la el, este ok!Chiar beton!dar altfel te tot gandesti cum sa-l incaleci.... ...apropos, cati metri are utilajul din poza de mai sus? ...la cati oameni sunt aliniati in spatele lui as zice ca freo' 4.... Editat Septembrie 2, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 ...mda! Niprul solo asa cum arata el din fabrica dezgațat de ataÂş arata straniu... da, ma rog. mie imi place si asa. eu vreau sa pun la al meu motor cu supape laterale, sa arate ca asta din poza (e tot rosu). mai putin atasul, il am solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 Ba Niprul s-a inspirat din BMW evident. Ca marturie stau rezervorul patratos, saua bancheta care a fost livrata in paralel cu seile individuale de "tractor"), rotile cu tamburi mari de frana. Cu atas arata mult mai bine, ce-i drept. Mie imi place oricum pentru aspectul robust, linia cadrului care iese in evidenta, aripa fata tipica pentru Nipru si majoritatea modelelor de M72. Estetic mi se pare mai reusit Niprul 92 decat Uralul model 92, este doar parerea mea. Practic cum bine scria Stefanescu in Moto Life Niprul este o motocicleta utilitara, fabrica recomandand mersul cu atas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 MT11 privit dintr-o parte te duce cu gandul la niste oameni care au luptat cu foarte multa votca ca sa puna pe'olata utilajul... Ha ha! Da, asta cam aÂşa e! Niprul se aseamănă foarte mult cu BMW-ul vechi dar totuÂşi nu are finețea nemțească Âşi nici nu vrea să o aibe deoarece e "Military Type", motocicletă "grea de transport" după cum scrie Âşi în manualul ei. TotuÂşi, starea "originală" ar putea fi completată cu coborârea aripii față exact deasupra roții fiindcă arată ca dreaq aÂşa sus!! Nu văd nimic rău în a modifica (cu gust) Niprul, doar că or să fie din ce în ce mai puține Nipre originale iar valoarea lor va creÂşte treptat cu fiecare motocicletă care va devia de la "rețeta clasică"! Nu toată lumea are bani de un cruiser, iar când îți doreÂşti mult unul îți faci din ce găseÂşti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 iar despre Niprul anilor 90,vor mai trece multi ani pina sa imbatrineasca intr-atit incit sa aiba o valoare deosebita ca motocicleta nemodificata,etc. Normal,si eu as sari la gitul unuia care vrea sa modifice vreun M,sa-i puna rezervor de japoneza si parbriz de Mobra e vorba de alta generatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 Nipru e o motocicleta VECHE, imbatranita. Cine vede un Nipru original cu atas nu poate zice ca are ce cauta printre cele mai vechi japoneze. Ca se mai fabrica si azi in numar mic, realitatea e ca Dnepr MT e una dintre ultimile motocilete grele cu atas, e un capat de linie, (doar nu poti considera productia de cateva mii de bucati pe an a Uralului ca fiind ceva semnificativ). Dupa cum zicea tot in MotoLife Stefanescu, "Niprul este calul de bataie la intalniri", acum se poate vedea limpede ca nu mai este asa, si au trecut doar vreo 4 ani. In Bucuresti mai sunt doar cateva Dnepr, si majoritatea nu mai sunt originale. Foarte rapid nu se vor mai vedea pe strazi. Daca M72 a rezistat in numar mare este fiindca timp de decenii nu au fost alternative. Am mai multi cunoscuti care cauta cate o piesa originala de Nipru cum ar fi : rezervor, aripa fata si nu prea au succes. Vesticii prefera aspectul original, si pentru ei Niprul are o valoare deosebita de motocicleta de pe vremuri. Si ei au avut ocazia sa isi procure Dnepr si Ural inca din anii 60 direct din reprezentante, facand o comparatie, la noi cand a aparut Niprul masiv in 92, a venit ca o revelatie . poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Septembrie 4, 2006 Share Postat Septembrie 4, 2006 la noi cand a aparut Niprul masiv in 92, a venit ca o revelatie . poze poate la tine o fi aparut masiv...la noi erau inca de demult...de cand eram io copil. tin minte si-acum, intiparit klar, ca pe platforma fabricii de rulmenti din Suceava erau sute de bucati, destinate vanzarii...erau negre, mari si fioroase, dupa mintea mea de copil. si oricum, strazile erau pline de ele, pe vremea comunistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.