kharly Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 eh uite asta e si al meu de o bucata de vreme.,,,dar mai am de lucru pe el...si o gramada de piese de pus pe el...totusi am mers cu el..si e super:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Voi sunteti cu kilt-urile, din Oradea? Cunosc motorul asta, era la multe intruniri in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Stiu si eu motorul asta. Daca nu ma insel a aparut in unul dintre primele numere ale revistei Motolife si a avut vreo 3 lookuri. Din pura curiozitate te intreb, al catelea proprietar esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Stiu si eu motorul asta. Daca nu ma insel a aparut in unul dintre primele numere ale revistei Motolife si a avut vreo 3 lookuri. Din pura curiozitate te intreb, al catelea proprietar esti? ba io cred ca sunteti invidiosi ca baiatu are motor fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kharly Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 nu cred ca avem de ce sa fim invidiosi....sunt nou asa ca nu prea cunosc cum stau treburile pe aiki eu am cumpart motorul din cj sunt al 3 lea proprietar...am o intrebare...de obicei se leaga baietzi de la rar de modificarile aduse motorului?ca mie imi cam expira verificarea...si as cam faceo cat mai repede...mai stitzi ceva detali despre acest motor? sunt proprietar de cam2 luni,ziketimi si mie ce ulei de motor se foloseste eu am bagat de la prista 20w50 am intzeles ca ceva in genu se foloseau daca ma putetzi ajuta cu niste sfaturi poate ne vedem la intruniri si in cat putem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 very nice..now this is a fucking chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 nu cred ca avem de ce sa fim invidiosi....sunt nou asa ca nu prea cunosc cum stau treburile pe aiki eu am cumpart motorul din cj sunt al 3 lea proprietar...am o intrebare...de obicei se leaga baietzi de la rar de modificarile aduse motorului?ca mie imi cam expira verificarea...si as cam faceo cat mai repede...mai stitzi ceva detali despre acest motor? sunt proprietar de cam2 luni,ziketimi si mie ce ulei de motor se foloseste eu am bagat de la prista 20w50 am intzeles ca ceva in genu se foloseau daca ma putetzi ajuta cu niste sfaturi poate ne vedem la intruniri si in cat putem nu trebuie sa mergi la rar pt. itp vad ca manual ai gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Septembrie 6, 2006 Share Postat Septembrie 6, 2006 nu cred ca avem de ce sa fim invidiosi....sunt nou asa ca nu prea cunosc cum stau treburile pe aiki eu am cumpart motorul din cj sunt al 3 lea proprietar...am o intrebare...de obicei se leaga baietzi de la rar de modificarile aduse motorului?ca mie imi cam expira verificarea...si as cam faceo cat mai repede...mai stitzi ceva detali despre acest motor? sunt proprietar de cam2 luni,ziketimi si mie ce ulei de motor se foloseste eu am bagat de la prista 20w50 am intzeles ca ceva in genu se foloseau daca ma putetzi ajuta cu niste sfaturi poate ne vedem la intruniri si in cat putem la rar nu trebuie sa mergi decat ptr inmatriculare pe numele tau, e bine sa ai ITP valabil cand te duci la ei ca sa nu fi fortat sa il faci acolo, unde s-ar putea sa fie deranjati de aspectul actual, mai ales ca simsonul era o motocicleta foarte la moda mai demult si e foarte cunoscuta in stare originala. FA SI TUY ITP LA ORICE STATIE CARE FACE SI MOTO ,CU UN MIC PACHETEL REZOLVI ORICE PB ,DACA AR APAREA ASA CEVA DESI DE OBICEI NU PREA APAR . MULTA BAFTA SI ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kharly Postat Septembrie 6, 2006 Autor Share Postat Septembrie 6, 2006 la rar nu trebuie sa mergi decat ptr inmatriculare pe numele tau, e bine sa ai ITP valabil cand te duci la ei ca sa nu fi fortat sa il faci acolo, unde s-ar putea sa fie deranjati de aspectul actual, mai ales ca simsonul era o motocicleta foarte la moda mai demult si e foarte cunoscuta in stare originala. FA SI TUY ITP LA ORICE STATIE CARE FACE SI MOTO ,CU UN MIC PACHETEL REZOLVI ORICE PB ,DACA AR APAREA ASA CEVA DESI DE OBICEI NU PREA APAR . MULTA BAFTA SI ASFALT USCAT am vb de ITP si se rezolva dar e o pb eu nu am incarcare pe motor:) datzimi o idee la ce pot sa improvizez? ceva pe 12v? am vazut cu alternator de dacie e prea mare nu arata bine:(ce sa fac oameni?unde as mai gasi eu ultimele tipuri fabricate?din cate intzeleg erau pe 12v nu pe 6v ! inca o intrebare..la simson 250 sport se foloseau buji cu cap scurt nu?ete ca eu am bagat cu cap lung doar cu aia imi merge cum trebuie si doar cu buji cu 3-4 electrozi celelalte mi le arde dup 20 de min de mers de ce?si nu afecteaza cu nimic daca pun cu filet lung nu? daca ma ajuta careva as fi recunoscator:) ride as fast u can! dar sa nu va vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Pentru ITP pune si tu o baterie incarcata pe motor. Nimeni nu te va intreba cum stai cu incarcarea. Bujia e cu filet normal, scurt, dat nici ala lung nu bate in piston. Eu folosesc un Bosh si merge f bine cu ea. Nu stiu ce intelegi tu prin arderea bujiei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kharly Postat Septembrie 7, 2006 Autor Share Postat Septembrie 7, 2006 Pentru ITP pune si tu o baterie incarcata pe motor. Nimeni nu te va intreba cum stai cu incarcarea. Bujia e cu filet normal, scurt, dat nici ala lung nu bate in piston. Eu folosesc un Bosh si merge f bine cu ea. Nu stiu ce intelegi tu prin arderea bujiei... arderea bujiei adica mio penetreaza imi arde filamentul...cand dau pedala ating bujia de motor scanteia mio da pe motor nu mio da pe electrod sau mio da de multe ori in interior! eu am luat un NGK cu 3 electrozi si aia nu mio arde... aa...inca ceva...eu carburator de misk cum se face reglaju din carburator? cate ture dau la benzina si cate dau la aer...pb e ca nu se regleaza bine ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 f frumos motorul sa-ti fie de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Septembrie 7, 2006 Share Postat Septembrie 7, 2006 Mda motorul a fost multa verme pe la scotienii din Oradea! Frumos motor! feliitari;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.