Sari la conținut

reglaj culbutori si avans la nipru


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Vezi ca am impresia ca un culbutor spart in 2 nu se mai poate regla :( :) :) :)

 

In general pot sa-ti scriu un ghid despre cum se regleaza la orice motor in 4 timpi, dar cred ca mai bine astepti sa-ti raspunda un dneprist,sa-ti zica si problemele specifice :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am reglat ieri culbutorii

pistonul tre sa fie in cap; iar semnul de pe volanta tre sa fie la MP ....mai exista si un P ..dar pe totzi pe care i-am intrebat nu au stiut exact ce e cu cele 2 semne....din proprie experienta itzi pot spune ca MP este semnul la care pistoanele sunt in cap iar la P se regleaza aprinderea

jocul tre sa fie in jur de 0.07mm..deci f mic (eu l-am facut fara lera)

asa cum am mai zis..aprinderea se face la semnul P ...distantza la platini tre sa fie 0.4-0.6mm

mai intai se regleaza distanta la platini...dupa aia pui becul intre firul care merge spre bobina si masa

daca avansul este prea mare rotesti platoul spre stanga

spor la reglaje

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm.. am vazut pe cineva care facea altfel! intreb si eu daca e bine. lasa o supapa libera si ii regla atunci jocul! merge si-asa? omul e mecanic insa eu stiam numai de varianta cu reglatul jocului cand pistonul e in cap.

cat despre avans.. am incercat cu becul si m-am chinuit degeaba!

semnele alea sunt aiurea la mine! adica nu sunt! e doar o linie si mai sus un "BP" dupa care pistonul incepe sa coboare. am incercat pana cand s-a dus naibii bateria si tot degeaba!

pana la urma l-am facut manual.. aici mere-aici nu! si gata! trage in sfarsit rotund!

ramane tot incarcarea aia a naibii.... ptiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm.. am vazut pe cineva care facea altfel! intreb si eu daca e bine. lasa o supapa libera si ii regla atunci jocul! merge si-asa? omul e mecanic insa eu stiam numai de varianta cu reglatul jocului cand pistonul e in cap.

cat despre avans.. am incercat cu becul si m-am chinuit degeaba!

semnele alea sunt aiurea la mine! adica nu sunt! e doar o linie si mai sus un "BP" dupa care pistonul incepe sa coboare. am incercat pana cand s-a dus naibii bateria si tot degeaba!

pana la urma l-am facut manual.. aici mere-aici nu! si gata! trage in sfarsit rotund!

ramane tot incarcarea aia a naibii.... ptiu!

Am reusit demo. Adik stii ca am trecut pe la tine :( . Buna tequila aia.

 

Sa revin la subiect.... cu pistonul in cap la moment de compresie. Iar cu aprinderea ... am facut-o dupa semnul de pe volanta si mergea prost. Am mai miscat volanta si am nimerit perfect.

 

Zi-mi cum bubuie... ca io prin casca nu aud asa de bine. De cand am facut aprinderea suna altfel tobele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea nu poti sa o reglezi si din mers? Adica sa pornesti motorul si sa misti platoul de platini. In felul asta surprinzi momentul de turatie maxima. Cred ca asta e cea mai sigura aprindere. La simson merge, nu stiu la nipru....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...