Baiazid Postat Aprilie 5, 2004 Share Postat Aprilie 5, 2004 Ziceti-mi si mie cum se regleaza culbutorii? In ce pozitie trebuie sa fie pistonul in momentul acela? Avansul cum se face? Iarasi ... in ce pozitie tre sa fie pistonul cand fac reglajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 5, 2004 Share Postat Aprilie 5, 2004 Vezi ca am impresia ca un culbutor spart in 2 nu se mai poate regla In general pot sa-ti scriu un ghid despre cum se regleaza la orice motor in 4 timpi, dar cred ca mai bine astepti sa-ti raspunda un dneprist,sa-ti zica si problemele specifice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 5, 2004 Share Postat Aprilie 5, 2004 eu mi-am reglat ieri culbutorii pistonul tre sa fie in cap; iar semnul de pe volanta tre sa fie la MP ....mai exista si un P ..dar pe totzi pe care i-am intrebat nu au stiut exact ce e cu cele 2 semne....din proprie experienta itzi pot spune ca MP este semnul la care pistoanele sunt in cap iar la P se regleaza aprinderea jocul tre sa fie in jur de 0.07mm..deci f mic (eu l-am facut fara lera) asa cum am mai zis..aprinderea se face la semnul P ...distantza la platini tre sa fie 0.4-0.6mm mai intai se regleaza distanta la platini...dupa aia pui becul intre firul care merge spre bobina si masa daca avansul este prea mare rotesti platoul spre stanga spor la reglaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Aprilie 5, 2004 Share Postat Aprilie 5, 2004 hmm.. am vazut pe cineva care facea altfel! intreb si eu daca e bine. lasa o supapa libera si ii regla atunci jocul! merge si-asa? omul e mecanic insa eu stiam numai de varianta cu reglatul jocului cand pistonul e in cap. cat despre avans.. am incercat cu becul si m-am chinuit degeaba! semnele alea sunt aiurea la mine! adica nu sunt! e doar o linie si mai sus un "BP" dupa care pistonul incepe sa coboare. am incercat pana cand s-a dus naibii bateria si tot degeaba! pana la urma l-am facut manual.. aici mere-aici nu! si gata! trage in sfarsit rotund! ramane tot incarcarea aia a naibii.... ptiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 6, 2004 Autor Share Postat Aprilie 6, 2004 hmm.. am vazut pe cineva care facea altfel! intreb si eu daca e bine. lasa o supapa libera si ii regla atunci jocul! merge si-asa? omul e mecanic insa eu stiam numai de varianta cu reglatul jocului cand pistonul e in cap.cat despre avans.. am incercat cu becul si m-am chinuit degeaba! semnele alea sunt aiurea la mine! adica nu sunt! e doar o linie si mai sus un "BP" dupa care pistonul incepe sa coboare. am incercat pana cand s-a dus naibii bateria si tot degeaba! pana la urma l-am facut manual.. aici mere-aici nu! si gata! trage in sfarsit rotund! ramane tot incarcarea aia a naibii.... ptiu! Am reusit demo. Adik stii ca am trecut pe la tine . Buna tequila aia. Sa revin la subiect.... cu pistonul in cap la moment de compresie. Iar cu aprinderea ... am facut-o dupa semnul de pe volanta si mergea prost. Am mai miscat volanta si am nimerit perfect. Zi-mi cum bubuie... ca io prin casca nu aud asa de bine. De cand am facut aprinderea suna altfel tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Aprilie 9, 2004 Share Postat Aprilie 9, 2004 Demostene, din experienta mea la reglajele de culbutori la Nipru daca nu-l pui la semn nu iese nimic si nu ma intreba de ce... caci la comuniste,in general,adevarul e peste noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hadess Postat Aprilie 9, 2004 Share Postat Aprilie 9, 2004 Aprinderea nu poti sa o reglezi si din mers? Adica sa pornesti motorul si sa misti platoul de platini. In felul asta surprinzi momentul de turatie maxima. Cred ca asta e cea mai sigura aprindere. La simson merge, nu stiu la nipru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Aprilie 9, 2004 Share Postat Aprilie 9, 2004 mere se numeste reglare dinamica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.