dan_wolf Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Salut, cum aflu daca am sau nu am cabluri cu teflon pe interior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Salut, cum aflu daca am sau nu am cabluri cu teflon pe interior? Mai greu(se vede la o examinare mai atenta), pe interior la camasa exterioara, exista un tub din teflon sau un inlocuitor, rezistent la frecare si cu un grad mare de alunecare. Cablul activ are un aspect stralucitor, este curat, nu necesita ugere. Uleiurile sau vaselina contrar parerilor afisate pe aici, nu ataca pelicula tubului de plastic(rezistent la produse petroliere), dar in timp impreuna cu praful formeaza o pasta vascoasa ce mareste considerabil forta de frecare. Daca utilizezi ulei, necesita o curatare periodica. Parerea mea este ca(,) cablurile cu teflon sunt concepute special pentru frecari mici, fiabilitate mare, nu necesita servisare, iar in cazul lor ungerea aduce mai mult dezavantaje. Sunt alte deficiente ce merita atentia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 . nu vad nici o metoda prin care poti pastra curatenia mai bine dacat atat. pentru cine nu stie, etansarea se face cu banda de izolat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 La bowden-ele fara teflon, cred ca merge linistit la toate ceea ce recomanda unii producatori: 50% benzina, 50% ulei de motor mineral, turnat in sistemul dat de alex_en Uleiul diluat cu benzina e mai fluid si curge bine, eu mai mic usor sus-jos cablul. In timp, benzina se evapora si uleiul nu, ramane sa-si faca treaba cu ungerea. Ca o ultima faza, se introduce putina vaselina la capetele cablului, fiind lipicios va opri praful o vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Ptr ce care zic ca WD 40, este un lubrifiant, pe o bucata de geam sau sticla dati cu wd-u si pe alta cu ulei;Veti avea uimirea ca a2-a zi wd-u sa evaporat si uleiul a ramas. Cine nu crede sa incerce. Cu toate ca stiam ca e o prostie, am avut curiozitatea sa incerc.. si ce sa vezi.. nu numai ca nu s-a evaporat, nici macar gandacii nu au venit sa-l manance. Morala e clara daca vreti sa scapati de gandaci dat prin casa cu WD-40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Daca mai citeste cineva aici si vrea sa ma ajute, sa-mi spuna si mie cum ung cablurile la acceleratie. Daca modul de gresare a cablului de ambreiaj mi s-a parut relativ intuitiv (desfacere, seringa cu ulei si benzina, iar in cateva minute picura in capatul inferior), ungerea cablurilor de acceleratie nu reusesc s-o fac deloc ! Atasez aici si o poza cu felul in care sunt prinse, poate ajuta pe cineva sa inteleaga despre ce e vorba si sa-mi dea un sfat pertinent. Mentionez faptul ca am reusit sa indepartez camasa aia de cauciuc din capete, insa tot nu vad sarma cablurilor, pt ca sub mansonul ala de cauciuc pe care l-am indicat in poza, cablurile sunt invelite in alta camasa. Voi cum procedati ? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MoederNuker Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 eu le ung primavara cand curat carburatoarele le ung pe la capatul de la carburi ca sa nu mai desfac comanda de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 eu am dat cu ulei pentru arme. este drept ca-i foarte subtire si in timp e volatil, dar cred ca-i si un avantaj: fiind un ulei foarte fin, cablul "absoarbe" ulei si nici nu creeaza mazga in interiorul camasii cablului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 MoederNuker : Asa am sa procedez ! Sfatul tau mi se pare cel mai simplu de urmat pt ageamii intr-ale tehnicii, asemeni mie. Festina Lente : Nu am intrebat despre unsori, pt ca in cartea de service se vorbeste despre ulei de motor. Am sa procedez ca la ambreiaj, intr-o seringa amestec ulei si benzina. Multumesc amandurora ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 la xt,cablu acc dublu,langa manson este o 'gaurica' pe unde se lubrifiaza.La ambreaj si eu detensionez cablul si fac aceeasi treaba ca si colegii. Daca mai citeste cineva aici si vrea sa ma ajute, sa-mi spuna si mie cum ung cablurile la acceleratie. Daca modul de gresare a cablului de ambreiaj mi s-a parut relativ intuitiv (desfacere, seringa cu ulei si benzina, iar in cateva minute picura in capatul inferior), ungerea cablurilor de acceleratie nu reusesc s-o fac deloc ! Atasez aici si o poza cu felul in care sunt prinse, poate ajuta pe cineva sa inteleaga despre ce e vorba si sa-mi dea un sfat pertinent. Mentionez faptul ca am reusit sa indepartez camasa aia de cauciuc din capete, insa tot nu vad sarma cablurilor, pt ca sub mansonul ala de cauciuc pe care l-am indicat in poza, cablurile sunt invelite in alta camasa. Voi cum procedati ? Multumesc! la mine e montat invers.cu cablurile in jos si acea gaurica'' e sus,va trebui sa cauti gaurica Cu toate ca stiam ca e o prostie, am avut curiozitatea sa incerc.. si ce sa vezi.. nu numai ca nu s-a evaporat, nici macar gandacii nu au venit sa-l manance.Morala e clara daca vreti sa scapati de gandaci dat prin casa cu WD-40. 3 in 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.