Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cat de des?odata la 5 min...merge 3 si sta 5?merge 15 si sta 5?ce fel de stil ai?sportiv sau batranesc?esti genul care tine motorul din ambreiaj sau din frana?daca faci 1 ora si 40 min de la pta victoriei pana la big...e normal sa iti porneasca ventilatorul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am iesit la o mica plimbare cu un alt intruder, si era clar ca la mine mergea mult mai des decat la celalalt. ca stil... ce sa zic... nu trag de ea. oricum, din comparatia cu celalat e limpede ca porneste cam des. a sesizat si el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am iesit la o mica plimbare cu un alt intruder, si era clar ca la mine mergea mult mai des decat la celalalt. ca stil... ce sa zic... nu trag de ea. oricum, din comparatia cu celalat e limpede ca porneste cam des. a sesizat si el.

E posibil sa-ti lucreze termocupla de la ventilatorul radiatorului la temperatura mai mica sau sa ai radiatorul (celulele la exterior) incarcate cu pamant sau nisip de la rulajul rotii din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce fel de lichid de racire ii bagi?trebuie sa bagi lichid pt BLOC DE ALUMINIU>e roz sau verde.....

Al meu e albastru si merge foarte bine mai ales ca in aceasta iarna i-am curatat, spalat radiatorul (exteriorul intre faguri) si merge foarte bine nu mi-a pornit des (foarte rar stand mult pe loc) ventilatorul de la radiator

Editat de Lord Vader
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e verde. e drept ca asa l-am luat, deci nu stiu daca e bun. dar presupun ca e. asa a fost adus din germania anul trecut. pamant mult nu pare sa fie, cel putin nu la vedere.. dar lamele sunt cam indoite intr-o zona. de curatat, cum se curata? pamantul, zic..... parca n-as da cu presiune, mi-e sa nu indoi lamelele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e verde. e drept ca asa l-am luat, deci nu stiu daca e bun. dar presupun ca e. asa a fost adus din germania anul trecut. pamant mult nu pare sa fie, cel putin nu la vedere.. dar lamele sunt cam indoite intr-o zona. de curatat, cum se curata? pamantul, zic..... parca n-as da cu presiune, mi-e sa nu indoi lamelele

Eu l-am spalat (fiind demontat) la o spalatorie auto cu jet de apa si solutia lor se spalat.

post-27212-1270204120_thumb.jpg

Editat de Lord Vader
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha. deci nu s-au strambat. deci ar putea fi termocupla... sau radiatorul.... ar putea fi si ceva din cauza bujiilor? tipul de la care l-am luat le-a schimbat, dar nu stiu ce a pus... n-am cheie de bujii, ca le-as fi dat afara sa vad ce sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha. deci nu s-au strambat. deci ar putea fi termocupla... sau radiatorul.... ar putea fi si ceva din cauza bujiilor? tipul de la care l-am luat le-a schimbat, dar nu stiu ce a pus... n-am cheie de bujii, ca le-as fi dat afara sa vad ce sunt

Nu are legatura cu schimbatul bijiilor (ar merge neregulat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citisem ca unele bujii sunt "fierbinti".. scria si prin manual la cauze posibile pentru un motor care se incalzeste anormal

Mesaj completat

pana la urma, o sa o duc la un mecanic...... incerc sa vad daca nu e ceva ce as putea face inainte... ceva gen un fleac.... sau daca nu exista vreo chestie pe care au patit-o si altii si e evident treaba de service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citisem ca unele bujii sunt "fierbinti".. scria si prin manual la cauze posibile pentru un motor care se incalzeste anormal

Mesaj completat

pana la urma, o sa o duc la un mecanic...... incerc sa vad daca nu e ceva ce as putea face inainte... ceva gen un fleac.... sau daca nu exista vreo chestie pe care au patit-o si altii si e evident treaba de service

Ai un PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pffff... acuma am terminat de schimbat ulei si filtru de ulei.... am bagat 4 litri fix..... si ma mir.... ca deobicei tre sa fie cam 4,3 litri...... maine o sa ma plimb oleaca sa vad daca mai trebuie.... voi ati patit asa? la intruder VL1500LC....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pffff... acuma am terminat de schimbat ulei si filtru de ulei.... am bagat 4 litri fix..... si ma mir.... ca deobicei tre sa fie cam 4,3 litri...... maine o sa ma plimb oleaca sa vad daca mai trebuie.... voi ati patit asa? la intruder VL1500LC....

 

Daca nu ai schimbat si filtrul,da,e normal intra mai putin. adica restul de 300 ml a ramas in filtru. Daca ai schimbat si filtrul nu e normal,adica in cel mai bun caz nu a curs cel vechi din motor (probabil motocicleta statea in panta-cumva. Mare atentie !!! cand dai drumul la buson sa curga uleiul vechi motocicleta NU trebuie sa stea pe cric, CINEVA TREBUIE SA O TINA SA STEA DREAPTA ! In cazul in care a ramas ulei vechi in ea inseamna ca au ramas toate "rezidurile" uleiului. Inainte de schimbarea uleiului se porneste motorul si se merge un pic cu el,tocmai ca uleiul sa se amestece cu eventualele mizerii care s-au lasat la fund-adica uleiul trebuie sa fie cald-deci mai subtire-mai volatil.

 

Eu am VS 1400 si la un schimb fara filtru intra 3.7 iar daca schimb si filtrul intra 4.2

 

Multa bafta !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat si filtru de ulei..... nu eram singur cand am schimbat, eram cu cineva care m-a ajutat .... inainte sa desfac surubu si filtru de ulei, motoru era cald. am desfacut surubu si filtru.. a curs.. a curs.. si a stat drept, inclinat pe o parte, am agitat motoru :huh: am asteptat cam vreo 20 min..... buuuun... am pus filtru de ulei nou si am strans surubu... si am pus MOTUL 7100 de 10W-40 ... fix 4 litri.... a stat drept bizonu sa vad nivelu.... si e full... :blink: buuun... am pornit motoru am plimbat cam 50 metri.... si iar am verificat.. (dupa o pauza de 1 minut)... tot e full..... poate nu a intrat suficient in filtru de ulei si in radiator... azi o sa fac o plimbare serioasa (evident ca o sa iau cu mine bidonu de 1 litru)... sa vedem :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un nou posesor de indruder,motorul este cel de la Intrusul si rasfoind prin topic vad ca deja are si un nume...Lucy :love:

Primul drum cu el buc-herculane si retur...cam mititica,dar m-a dus si m-a adus in siguranta)).Pun si doua poze pt ca si-a schimbat look-ul :laugh:

post-40192-1271016269_thumb.jpg

post-40192-1271016313_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un nou posesor de indruder,motorul este cel de la Intrusul si rasfoind prin topic vad ca deja are si un nume...Lucy :laugh:

Primul drum cu el buc-herculane si retur...cam mititica,dar m-a dus si m-a adus in siguranta)).Pun si doua poze pt ca si-a schimbat look-ul :lol:

 

* salutare!

nu e Lucy, e Lucky :love:

s-o stapanesti sanatos si fara incidente. a fost motocicleta mea si m-a dus si pe mine pe la Herculane, in primul sezon, fara probleme. cred ca-si aminteste drumul spre Resita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* salutare!

nu e Lucy, e Lucky :love:

s-o stapanesti sanatos si fara incidente. a fost motocicleta mea si m-a dus si pe mine pe la Herculane, in primul sezon, fara probleme. cred ca-si aminteste drumul spre Resita...

 

 

Lucky,da....:laugh: Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut pe toti!

 

Asta e intruderul meu de 1400 si sunt tare multumit de el... :love: Mai trebuie sa-i fac un mic tunning, evacuari custom, sa pasager etc.

are careva un suport de oglinda ca mi s-a rupt( cel din dreapta )?

post-51242-1271024181_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Imi poate spune cineva va rog ce tip de ulei se schimba la un intruder vs 800? cantitate,marca...vreau sa schimb acum pentru prima data si chiar nu stiu ce fel un sfat,o idee ar fi binevenita.Multumesc!si daca se poate la fel ce tip de antigel.in momentul asta am unul verde si nu am avut probleme dar poate trebuie sa completez...am citit pe aici ca ar fi de mai multe feluri (si albastru) si nu as vrea sa fac vreo greseala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Imi poate spune cineva va rog ce tip de ulei se schimba la un intruder vs 800? cantitate,marca...vreau sa schimb acum pentru prima data si chiar nu stiu ce fel un sfat,o idee ar fi binevenita.Multumesc!si daca se poate la fel ce tip de antigel.in momentul asta am unul verde si nu am avut probleme dar poate trebuie sa completez...am citit pe aici ca ar fi de mai multe feluri (si albastru) si nu as vrea sa fac vreo greseala...

 

* vezi ca mi-a raspuns mie Thorus cu vreo 2 pag. mai inainte:

 

"Poti sa incerci asa:

1: Motul 7100 4T 10W-40 sau Motul 5100 4T 10W-40

2: 3 litri, pt ca la schimbarea uleiului cu tot cu filtru iti trebuie 2,8 litri pt VS800

3: filtrul de ulei care il am eu este Mann W65 sau MW65, ceva de genul asta."

 

Poti sa incerci si altceva, daca vrei (Motul e cel mai scump), sa fie semi-sintetic si cu specificatiile de mai sus.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...