Sari la conținut

Postări Recomandate

Va salut. Proaspat posesor de Intruder 1400. Imi puteti spune daca rezervorul Intruder-ului 800 s-ar potrivi, ca prindere/fixare, pe sasiul celui de 1400? Am inteles sa au acelasi volum pentru combustibil. Multumesc.

Salut

Rezervoarele nu sunt similare la prinderi, daca vrei sa schimbi originalul de 1400 cu cel de la 800 trebuie sa modifici/sudezi suporti pentru rezervor.

Am cochetat si eu cu idea dar am renuntat - nu as fi castigat mare lucru ca si capacitate.

 

Asta discutau americanii prin 2007: http://www.motorcycle.com/forum/suzuki/5296-gas-tank-fuel-capacity-for-95-intruder.html

 

Daca vrei sa faci modificarea pentru estetica e alta situatie, fiecare cum vrea! :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Va salut. Proaspat posesor de Intruder 1400. Imi puteti spune daca rezervorul Intruder-ului 800 s-ar potrivi, ca prindere/fixare, pe sasiul celui de 1400? Am inteles sa au acelasi volum pentru combustibil. Multumesc.

Salut!

Rezervorul de VS800 este diferit la prinderea de jos (de sub sa) fata de cel de VS1400.

In plus, la cel de 800 ai un singur furtun de benzina, care pleaca de pe partea stanga a rezervorului, pe cand la cel de 1400 ai 2 furtune, care ies de sub rezervor, in partea de jos.

si inca o observatie, rezervorul de 800 are 12 litri capacitate (cu tot cu rezerva) comparativ cu cel de la 1400, care are 13 litri.

 

Optiunea cea mai OK este modificarea rezervorului, sa il aduci pe la 17-18 litri, ca in pozele de mai jos (am avut rezervorul marit la 18 litri si la VS 800 si la VS1400:

post-13236-0-48066300-1520236232_thumb.jpgpost-13236-0-27094400-1520236239_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, posibil sa nu fi postat corect acest topic aici, iar dacă am greșit, un moderator poate ma va ajuta sa îl mut unde ii este locul.

 

Dețin permis de cât A din 2015, 2 ani am mers pe un Suzuki Marauder 250, dar a venit timpul sa îmi iau ceva mai mare( din spusele unor prieteni, ceva pentru bărbați ) așa ca momentan sunt in căutări.

 

Am avut ocazia sa merg pe Intruder 1500LC din 2000 ( mi sa părut genial, mare cât porcul, confortabil, in ciuda faptului ca este mare, mi sa părut chiar ușor... putere destul de buna, acceleratie pe măsura, mai simplu spus, superb !

 

O alta varianta ar fi Suzuki intruder VS1400 ( modelul mai mic, și puțin mai bătrân). Nu am avut ocazia sa merg pe el, dar din spusele mai multor persoane, este o motocicleta mică, cu un motor mare, putere Ok, cuplu bun, și ciclistica buna.

 

O ultima varianta ar fi Kawasaki Vulcan 1500. Am mers doar pasager pe el, și o distanță destul de mare, nu sunt foarte încântat de el, dar Per total mi se pare decent (cuplu , putere, manevrabilitate )

 

Va cer o părere, va rog, sfaturi pro/contra. Țin sa Menționez ca bugetul pentru noua jucărie ar fi un maxim de 16000 lei, adică 160 milioane vechi, orice alt model pe care îl pot găsii in acești bani, sunt dispus sa îl caut. Țin sa mai Menționez faptul ca motocicleta ma interesează doar pentru drumuri lungi ( mare, munte, plimbări in străinătate, concedi etc)

 

Aștept părerile voastre asupra acestui subiect

 

 

Va mulțumesc și va doresc un început de sezon frumos, numai drumuri bune, și mulți km in sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De gasit motor la banii de care dispui , gasesti , insa dupa parerea mea 1500 deja e mare. Eu cred ca te incadrezi la ceve de 1100 in banii astia .....ceva bun , fara sa mai bagi in el.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am trecut de la Shadow VT600 la Intruder M1500 adica de la 200kg si 40CP si 210kg la 80CP si 330kg si ma tot bucur de atunci.

VL1500 este o motocicleta ceva mai comoda la drum lung in comparatie cu varianta M din cauza pozitiei in sa, iar

Cu privire la un motor de 1100cc imi trece prin cap doar Dragstarul dar mie personal nu imi place din cauza cuplului mult mai mic, gabaritul celor doua fiind foarte apropiat (30kg diferenta), vezi mai jos specificatiile fiecaruia.

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_vl1500%20%2098.htm

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xvs1100_D%20S%20C%2000.htm

 

VS1500 este o motocicleta foarte reusita, singurul defect pe care il vad fiind rezervorul prea mic. :) Daca gasesti una cu rezervorul modificat (marit) te-ai scos.

 

Cu privire la Vulcan 1500 nu imi pot exprima parerea pentru ca nu am mers cu ea.

 

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua, posibil sa nu fi postat corect acest topic aici, iar dacă am greșit, un moderator poate ma va ajuta sa îl mut unde ii este locul.

 

Dețin permis de cât A din 2015, 2 ani am mers pe un Suzuki Marauder 250, dar a venit timpul sa îmi iau ceva mai mare( din spusele unor prieteni, ceva pentru bărbați ) așa ca momentan sunt in căutări.

 

Am avut ocazia sa merg pe Intruder 1500LC din 2000 ( mi sa părut genial, mare cât porcul, confortabil, in ciuda faptului ca este mare, mi sa părut chiar ușor... putere destul de buna, acceleratie pe măsura, mai simplu spus, superb !

 

O alta varianta ar fi Suzuki intruder VS1400 ( modelul mai mic, și puțin mai bătrân). Nu am avut ocazia sa merg pe el, dar din spusele mai multor persoane, este o motocicleta mică, cu un motor mare, putere Ok, cuplu bun, și ciclistica buna.

 

O ultima varianta ar fi Kawasaki Vulcan 1500. Am mers doar pasager pe el, și o distanță destul de mare, nu sunt foarte încântat de el, dar Per total mi se pare decent (cuplu , putere, manevrabilitate )

 

Va cer o părere, va rog, sfaturi pro/contra. Țin sa Menționez ca bugetul pentru noua jucărie ar fi un maxim de 16000 lei, adică 160 milioane vechi, orice alt model pe care îl pot găsii in acești bani, sunt dispus sa îl caut. Țin sa mai Menționez faptul ca motocicleta ma interesează doar pentru drumuri lungi ( mare, munte, plimbări in străinătate, concedi etc)

 

Aștept părerile voastre asupra acestui subiect

 

 

Va mulțumesc și va doresc un început de sezon frumos, numai drumuri bune, și mulți km in sa.

Salut,

 

Ar fi mult de scris si in mod sigur o sa omit ceva dar asta e:

 

Criteriile mele principale pentru care am ales modelul de 1400 au fost ca ROTILE SA FIE CU SPITE (nu turnate - de gustibus), 5 trepte, radiatorul pe ulei si transmisia pe cardan.

Aspecte pozitive: decompresor la pornire, distributia pe lant cu intizator hidraulic, frane disc fata/spate. Consumul de la 5 in sus, depinde cum tragi de ea.

 

Capacitatea rezervorului nu e o problema,ai benzinarii din 50 in 50 km. si macar o tigara tot trebuie fumata dupa vreo doua ore de mers.

 

Minusuri (neglijabile d.p.m.d.v): destul de laborioasa la intretinerea curenta - destul de dificila curatarea/schimbarea filtrului de aer; accesul la baterie e deasemeni dubios (e pozitionata in spatele basculei si poate fi accesata doar pe sub cadru), ca sa schimbi o siguranta trebuie sa demontezi un capac lateral, etc.

 

Pentru celelalte doua modele nu ma pronunt, nu am avut onoarea sa le cunosc!

 

Ca si concluzii:

Tu decizi ce moto iti iei, tu o vei conduce. Toti avem pareri subiective si avantajele pe care le vedem pentru una sau alta nu sunt universal valabile. Dar doua sfaturi (nesolicitate, cei drept) iti voi da:

1. Nu lua direct asa mare, incearca ceva intermediar un an sau doi (ceva de 800-1000 cel mult). Astea sunt motoare grele si relativ dificil de controlat la viteza mica si manevre la parcare; cu pasagera si bagaje e si mai interesant!

2.Motoarele astea impun respect, par docile dar au cuplu destul sa are. Ce te poate ajuta intr-o depasire te poate si tranti daca nu o strunesti la timp - franele nu sunt pentru mers agresiv nu le opresc ca pe sportive!

 

In rest, asfalt uscat si toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Rezervorul de VS800 este diferit la prinderea de jos (de sub sa) fata de cel de VS1400.

In plus, la cel de 800 ai un singur furtun de benzina, care pleaca de pe partea stanga a rezervorului, pe cand la cel de 1400 ai 2 furtune, care ies de sub rezervor, in partea de jos.

si inca o observatie, rezervorul de 800 are 12 litri capacitate (cu tot cu rezerva) comparativ cu cel de la 1400, care are 13 litri.

 

Optiunea cea mai OK este modificarea rezervorului, sa il aduci pe la 17-18 litri, ca in pozele de mai jos (am avut rezervorul marit la 18 litri si la VS 800 si la VS1400:

attachicon.gifrez1.jpgattachicon.gifrez2.jpg

Salut. Tocmai pentru a opera o modificare/latire am intrebat daca sunt compatibile. As fi preferat un rezervor cu o capacitate mai mare...

 

Salut,

 

Ar fi mult de scris si in mod sigur o sa omit ceva dar asta e:

 

Criteriile mele principale pentru care am ales modelul de 1400 au fost ca ROTILE SA FIE CU SPITE (nu turnate - de gustibus), 5 trepte, radiatorul pe ulei si transmisia pe cardan.

Aspecte pozitive: decompresor la pornire, distributia pe lant cu intizator hidraulic, frane disc fata/spate. Consumul de la 5 in sus, depinde cum tragi de ea.

 

Capacitatea rezervorului nu e o problema,ai benzinarii din 50 in 50 km. si macar o tigara tot trebuie fumata dupa vreo doua ore de mers.

 

Minusuri (neglijabile d.p.m.d.v): destul de laborioasa la intretinerea curenta - destul de dificila curatarea/schimbarea filtrului de aer; accesul la baterie e deasemeni dubios (e pozitionata in spatele basculei si poate fi accesata doar pe sub cadru), ca sa schimbi o siguranta trebuie sa demontezi un capac lateral, etc.

 

Pentru celelalte doua modele nu ma pronunt, nu am avut onoarea sa le cunosc!

 

Ca si concluzii:

Tu decizi ce moto iti iei, tu o vei conduce. Toti avem pareri subiective si avantajele pe care le vedem pentru una sau alta nu sunt universal valabile. Dar doua sfaturi (nesolicitate, cei drept) iti voi da:

1. Nu lua direct asa mare, incearca ceva intermediar un an sau doi (ceva de 800-1000 cel mult). Astea sunt motoare grele si relativ dificil de controlat la viteza mica si manevre la parcare; cu pasagera si bagaje e si mai interesant!

2.Motoarele astea impun respect, par docile dar au cuplu destul sa are. Ce te poate ajuta intr-o depasire te poate si tranti daca nu o strunesti la timp - franele nu sunt pentru mers agresiv nu le opresc ca pe sportive!

 

In rest, asfalt uscat si toate cele bune!

Salut. Am o intrebare... Ai avut porbleme cu patinarea ambreiajului la accelerare bruta/brutala in trepte superioare de viteza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am ceva semne de patinare dar o pun pe seama uzurii normale - motorul e de 7 ani la mine si nici fostul proprietar nu a schimbat discurile. Eu mi-am propus sa le schimb anul asta.

Nu am vazut in profilul tau de unde esti - daca esti aproape de Galati am un prieten cu magazin de piese moto ce poate aduce kitul (facebook: Pavamotors)

 

Iti recomand o schimbare de discuri de frictiune dar si o verificare amanuntita ( minim grosime discuri metal si lungime arcuri). Ca punct de atentie discurile noi trebuie unse cu ulei (unii recomanda sa le tii in ulei nou de pe o zi pe alta).

Daca nu il ai deja aici gasesti manualul de reparatie: http://www.manualedereparatie.info/download/Suzuki-VS-1400-Intruder.html

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ahoi!

 

Va salut pe toti posesori de Suzuki Intruder.

 

Un prieten doreste sa achizitioneze un Suzuki Intruder de 1400cc si am cateva intrebari pentru voi:

 

1. Este diferenta mare intre cel cu 4 si 5 viteze?

2. Care modele ar fii mai bune?

3. Care este consumul urban. mixt si extra urban la unul cu 4 viteze si unul cu 5 viteze?

4. Ce fel de probleme ar putea aparea sau ar trebui verificate la achizitie?

 

Cu stima IceLord (Dan).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi pot da cu parerea despre cel in 5 trepte...

 

Consum mixt cam 7, trage ok pana la 100, repejor chiar.

 

Cel in 4 trepte ar trebui sa fie mai sprinten.

 

Un ghidon, o pereche de amortizoare scurte, doua evacuari si un stop oval de la Louis o fac sa arate muult mai bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Tot de cel cu 5 trepte pot sa scriu si eu.

 

1. Diferentele ar fi la treptele 4 si 5 - primele 3 sunt identice din cate imi amintesc (nu mai stiu sursa);

2. Nu am idee de problemele specifice ale fiecarui model - am presupus ca o moto produsa mai tarziu are remediate eventualele "scapari" din proiectare; asta e motivul pentru care am ales ca an '97 (asta si pentru ca mi-a placut!);

3.Consumul il consider relativ, nu iti iei cioapar greu care sa consume 2 la suta - am obtinut mergand batraneste 5.5 extraurban solo cu maxim 100 km/h. Cu pasager,bagaje si in stil de 110-130 km/h se duce spre 6.5-7 (depinde de trafic totusi). In oras nu prea merg.

4. Verifica tot ca la orice motocicleta: uzura sa corespunda kilometrilor si, din punctul meu de vedere, fata omului: daca e cioparist a avut grija de ea. Daca e din targ/import aspectul asta foarte important nu se aplica...

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...

O parere / sfat, vis-a-vis de uleiul pentru motor.

As vrea sa schimb grupa, sa pun un ulei mai vascos, la Intruder-ul meu de 1400, model USA.

Motorul cred ca are peste 100.000 km rulati, nu umbla la ulei, nu are zgomote in functionare, dar am observat ca nu prea e ok in trafic aglomerat, vara, la termperaturi ridicate si viteze foarte mici sau pe loc.

M-am gandit la un 15W50 sau un 20W50.

A mai experimentat cineva aceste grupe de uleiuri in VS 1400 si cu ce rezultate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut.

Careva, de pe aici, cu un vl1500/c90, a refacut sistemul de incarcare? E cunoscut ca MOD 3, un update necesar, dupa parerea multora, care te scapa de niste cheltuieli in plus cu bateria si rectificatorul (releul de incarcare).

Pe afara exista destule informatii, dar prefer sa discut cu cineva mai...domestic pe tema asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

salutare, 

 

bine v-am găsit. văd ca nu prea e activitate pe threadul asta de ceva vreme însă îmi permit sa va întreb: 

 

caut sa cumpăr un motor(doar motorul, nu motocicleta) pentru VL800.  


Stiti cumva pe unde as putea găsi așa ceva? 

orice sfat e binevenit! 

 

Asfalt uscat! 

V. 

Editat de Motoretistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...