Gogule Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 uitandu-ma azi la motorul meu mi-a venit in minte problema panterei se pare ca le urmareste un blestem pe saracele Katane.....a mea statea de vreo 3 luni, dar astazi m-am hotarat sa o pornesc si am ramas uimit ....problema e ca motorul mergea ok cand l-am lasat si acu' nu mai e asa......tot asteptand rahatul ala de carbtune si colortune am lasat-o pe dreapta, zicand ca atunci cand o sa am carbtune si colortune o sa reglez motorul brici....am zis sa o pornesc sa isi mai dezmorteasca pistoanele, a pornit ok, am lasat-o sa se incalzeasca si apoi cand sa o turez putin, dadea in nas intre 3000-5000 de ture(nu trecea peste decat daca o acceleram treptat, dar nici asa mai mult de 7000) si mici rateuri pe esapament....lipsa de benzina cred eu......cum naiba se intampla asa ceva, nu imi pot da seama....poate blemestele panterei ...sfaturi ceva, inainte de demontare(asta la primavara probabil) . poate o sa ii cer parerea panterei, o fi rezolvat-o de atunci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Eu zic sa va uitati putin si la clapetele venturi din carburatoare, ptr ca in zona aia ele incep sa se ridice mai sus, si daca nu sunt unse bine si curatate mai pot agata acolo. E doar o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 eu am verificat clapetele si sunt ok, cel mai sigur s-au imbacsit carburatoarele de atata stat, mai ales ca desi am montate filtre, mai mereu am gasit rugina depusa pe fundul carburatoarelor..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Filtre sport? ptr ca daca da atunci aia e problema ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 nu filtre sport, filtru de aer l-am schimbat in mai anul asta cu unul stock champion.....ma refeream la filtre de benzina, desi am observat ca nu reusesc sa opreasca decat gunoaiele relativ mari, rugina fff fina trece..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 sincer nu stiu ce sa zic, eu la robinetul de benzina am niste site care mi se par extrem de fine, asa ca nu vad nevoia de a mai pune un filtru suplimentar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 frate, cate odata e bine sa te duci la un service. E bine sa te manjesti si tu pe maini, dar numai daca ai cunostinte temeinice despre cum functioneaza un motor 1. benzina din carburatoare (paharele) iti ajunge sa se incinga motorul. eu am un motor de 900 si, la unmomentdat, pt ca am vrut sa dau carburile jos fara sa mi se scurga benzina in parcare pe jos, l-am pornit. ghici cat a stat pana m-am plictisit eu? 2 min. si tot a mai curs ceva gaz pe jos. E posibil sa fie furtunele gatuite desi nu ar avea legatura cu turatia decat dupa ce se golesc partial carburatoarele. Pana atunci s-ar tura normal. 2. nu inteleg cum au facut aia reglaj de carburi fara sa le curete, daca motorul nu functiona ok. Bun, daca merge dar are o problema la relanti, faci sincronizare si gata. Dar daca nu merge peste o anumita turatie, daca nu se accelereaza cum trebuie, e clar ca problema nu e de sincronizare. carburile desincronizate fac probleme la turatii joase. cand clapetele se deschid mai mult de 1/4 (peste 20 de grade) nu mai conteaza o desincronizare de 0.5 grade. 3. daca vi se buleste releul de pornire nu mai incercati sa o trageti la sufa - va complicati aiurea si riscati sa va puneti motoreta pe jos. E mult mai simplu si mai safe sa faci contact intre cele 2 borne mari ale releului. Lenesul mai mult alearga... du-te la un service bun sau la un mecanic bun daca nu te tine buzunarul pt un service. Iar daca ai un motor despre care esti sigur ca e ok, du-te si monteaza-l pe ala, nu mai arunca banii pe mizeria asta (inteleg de la cei care te cunosc ca motorul asta e o mizerie...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 22, 2010 Autor Share Postat Octombrie 22, 2010 sincer nu stiu ce sa zic, eu la robinetul de benzina am niste site care mi se par extrem de fine, asa ca nu vad nevoia de a mai pune un filtru suplimentar sincer cu sita de la robinet am gasit foarte multa rugina in filtru de benzina pus de mine. Referitor la problema ieri am terminat motorul trage bine si tot ieri am si cazut cu el(oglinda rupta, semnalizare, carena zgariata si crapata[ abial vopsisem]) ...am desfacut tot ce se putea desface din carburatoare si am turnat decarbusol cu nemiluita, dupa care am suflat cu aer toate gaurelele posibile . Am reglat suruburile de aer la 2,5ture am pus filtre de benzina dinalea de dacie ceva mai mari pe cele 2 furtune de alimentare sa fiu sigur ca are debitul bun. Am pus bujii noi si am strans pipele de la fise . Cred ca mai trebuie o mica sincronizare si fuge ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Referitor la problema ieri am terminat motorul trage bine si tot ieri am si cazut cu el(. Am reglat suruburile de aer la 2,5ture am pus filtre de benzina dinalea de dacie ceva mai mari pe cele 2 furtune de alimentare sa fiu sigur ca are debitul bun. Am pus bujii noi si am strans pipele de la fise . ce chestie !? nici nu sti care era defectiunea poate sta din rezervor sa fi sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 N-are nici o legatura distributia. Panterra - te sfatuiesc sa verifici traseul de benzina, cand se intampla asa cel mai probabil motorul nu se alimenteaza cu benzina. Cauze: - rezervor murdar - sita din interior infundata partial - furtune gatuite - filtru de benzina pus pe traseu din exces de zel cu toate ca moto nu are asa ceva. - robinet infundat - fiecare robinet are un pahar decantor cu un filtru. Daca debitul de benzina din rezervor spre carburi nu este suficient - asa se intampla. Na, ca a trebuit sa faci 4 pagini de insiruiri aiuristice cand solutia era al 4-lea post din acest topic. Of of.. greu cu cititul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 nu prea... nu e problema de trasu de alimentare ci de carburatie in sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mottofreee Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Panterra,cualta baterie de carb ai incercat?Ca daca e compromis un carb,2...s-a incercat sincronizarea unor carb asemanatoare si Dunare,Dunare,drum fara pulbere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Octombrie 24, 2010 Autor Share Postat Octombrie 24, 2010 Panterra,cualta baterie de carb ai incercat?Ca daca e compromis un carb,2...s-a incercat sincronizarea unor carb asemanatoare si Dunare,Dunare,drum fara pulbere. alta baterie nu am avut dar bateria de carburatoare e luata de pe motoru meu ala avariat la care mergeau bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.