Fester Postat Septembrie 24, 2006 Autor Share Postat Septembrie 24, 2006 In nr. din octombrie al Univers Moto in testul Alpen Masters sunt inscrise si 4 barosane BIG BIKES: Yamaha FZ1, Honda CBF 1000, Suzuki Bandit 1200 si Triumph Speed Tripe. Comparatia intre cele 4 ramane sa apara in nr. din noiembrie fiindca testul e organizat in 2 episoade. Intrebarea care e pe vine este: Care credeti ca va castiga si de ce? Ca si comentariu:La allroaundere medii a castigat BMW-ul F800 s in fata lui Yama MT-3, Ducati Monster 695, Kawasaki ER-6f Parerea mea ca FZ1 va castiga pentru ca baga cel mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 (editat) Apropos de Bandit, s-a lansat un nou model pentru 2007: Bandit 1250SA De pe site-ul oficial: An iconic range of machines for many years, the Bandit is reborn for 2007 with new liquid cooled, fuel injected engines across the entire line-up. Offering subtle update styling and major technical changes, the Bandit 1200 goes to 1250cc for 2007, offering improved dynamics throughout. With the 650's capacity remaining the same, the all-new engine gives improved performance, with its adjustable seat, handlebars and controls designed to accommodate every rider. Editat Septembrie 24, 2006 de Diabolic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 In nr. din octombrie al Univers Moto in testul Alpen Masters sunt inscrise si 4 barosane BIG BIKES: Yamaha FZ1, Honda CBF 1000, Suzuki Bandit 1200 si Triumph Speed Tripe. Comparatia intre cele 4 ramane sa apara in nr. din noiembrie fiindca testul e organizat in 2 episoade. Intrebarea care e pe vine este: Care credeti ca va castiga si de ce? Ca si comentariu:La allroaundere medii a castigat BMW-ul F800 s in fata lui Yama MT-3, Ducati Monster 695, Kawasaki ER-6f Parerea mea ca FZ1 va castiga pentru ca baga cel mai mult! De castigat a castigat CBF1000F, motor ex Fireblade, bine balansata, suspensii de referinta, confort pasager, ABS!, ce mai - motor complet. S-au avut in vedere aspecte ca: pret, bagaje, confort, etc. FZ1 - e ciudat ca un R1 dezbracat sa aibe 20 kg mai mult decat R1 A luat doar locul 4. Speed Triple a ramas in inima tuturor desi s-a clasat doar pe 3. Castigatoare over all - Suzuki V-Strom 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 FZ1 - e ciudat ca un R1 dezbracat sa aibe 20 kg mai mult decat R1 A luat doar locul 4. nu este pur si simplu dezbracat doar de carene ci si de elemente "exotice" Suspensiile, jantele, etc au specificatii mai "slabute" Cadrul seii este ceva mai gros si mai rezistent pt ca se presupune ca va cara mai multe bagaje, sistemul de evacuare e mai putin "pretentios" si de pe ici-de pe colo se aduna cele 20 de kile in plus PS: o a doua varianta este ca la FZ1 au mintit mai putin cand au declarat masa la gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Da BKing-u asta cu motor de busa modificat o sa fie misto oare? http://www.motorcycledaily.com/22september06_suzukis.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 motor de busa modificat castrat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 si urit pe deasupra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 E doar nu credeti ca o sa arate chiar asa, o sa fie un gsr600 mai mare si mai rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 wof wof Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 B-kingul a fost redesenat in detalii pt a-l adapta noilor tendinte .... ca de' nu puteau sa il lase ca se depusese un praf, in cei sase ani ... Cred ca daca nu va fi chiar asa cum l-au scos pe asta (desi ei asa spun) va diferi foarte putin io sper intr-un raspuns ferm din partea "fratilor" de la kawa (sa dezbrace si ei ZZ-Rul de 1400) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 eu cred ca urmatorul super naked va fi...paradoxal.. yamaha v-max.asta daca pastreaza liniile de design din prototipul aactual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 eu cred ca urmatorul super naked va fi...paradoxal.. yamaha v-max.asta daca pastreaza liniile de design din prototipul aactual V-max nu este un supernaked ci un power cruiser... e ca si cum ai compara un Ferrarri Modena cu un Bently Continental ... ca doar au cam aceeasi putere sau ca si cum ai spune ca Hayabusa este mai buna decat GSXR1000 pt ca are mai multi cai ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Septembrie 28, 2006 Autor Share Postat Septembrie 28, 2006 Daca B-Kingul sau GSR de capacitate mare va arata ca cel din linkul lui EZ rider va fi nebunie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 (editat) Frumos B-King-ul! Pacat ca (din poze) i-au pus pe spate pneu de 190-200! In varianta initiala era cu pneu de 240 si arata mult mai rau! Cred ca din spate o sa arate penibil cu evacuarile enorme si pneul o sa para de bicicleta! Parerea mea: Nu cred ca cei de la Kawasaki o sa dezbrace zzr-ul ca sa faca un super naked... am vazut ca l--au imbracat mai gros ca un GT: http://www.motorcycledaily.com/23september06_concours.htm ... cred ca ma multumesc cu noul Z1000! Editat Octombrie 9, 2006 de Flipper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Frumos B-King-ul! Pacat ca (din poze) i-au pus pe spate pneu de 190-200! In varianta initiala era cu pneu de 240 si arata mult mai rau! Cred ca din spate o sa arate penibil cu evacuarile enorme si pneul o sa para de bicicleta! Parerea mea: Nu cred ca cei de la Kawasaki o sa dezbrace zzr-ul ca sa faca un super naked... am vazut ca l--au imbracat mai gros ca un GT: http://www.motorcycledaily.com/23september06_concours.htm ... cred ca ma multumesc cu noul Z1000! exista posibilitatea, deci avem motive sa speram ... am vazut ca verzii vor sa rupa gura targului cu orice pret si noul ZET e tare rau de tot (mai ales cu niste tobe mai "modeste") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 V-max nu este un supernaked ci un power cruiser... e ca si cum ai compara un Ferrarri Modena cu un Bently Continental ... ca doar au cam aceeasi putere sau ca si cum ai spune ca Hayabusa este mai buna decat GSXR1000 pt ca are mai multi cai ... tocmai acesta este paradoxul...ai vazut noul concept yamaha v-max?aduce mai mult cu un naked decat cu un cruiser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 tocmai acesta este paradoxul...ai vazut noul concept yamaha v-max?aduce mai mult cu un naked decat cu un cruiser. daca te referi doar la aspectul hi-tec, ai dreptate dar pune tu o motocicleta de 1600 mm ampatament si sa la 700mm langa un speed triple (1400mm ampatament si 800 mm la sa) si s-ar putea sa dea cu rest mai sunt multe chestii depinde ce intelegi tu prin naked ... daca e asa si Harley Sportster 883 e un naked sau V-ROD si totusi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 daca te referi doar la aspectul hi-tec, ai dreptate dar pune tu o motocicleta de 1600 mm ampatament si sa la 700mm langa un speed triple (1400mm ampatament si 800 mm la sa) si s-ar putea sa dea cu rest mai sunt multe chestii depinde ce intelegi tu prin naked ... daca e asa si Harley Sportster 883 e un naked sau V-ROD si totusi .... Sportster 883 e naked...? V-Rod naked? Hai sa nu ne batem joc... de categoria naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Octombrie 11, 2006 Share Postat Octombrie 11, 2006 Sportster 883 e naked...? V-Rod naked? Hai sa nu ne batem joc... de categoria naked. tocmai asta incercam si eu sa spun... sunt la fel de naked ca si V-maxul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 Dar Breva de 1100? Dupa mine un naked tre sa si sune bine....De aia prefer V-twin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 v rod v max ul actual etc sunt techno cruisere.insa noul concept v max seamana din profil mai mult cu griso sau breva decat cu un cruiser.sa vedem ce o sa iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 v rod v max ul actual etc sunt techno cruisere.insa noul concept v max seamana din profil mai mult cu griso sau breva decat cu un cruiser.sa vedem ce o sa iasa te-ai uitat la inaltimea seii?? dar la pozitia scaritelor? ti se pare asemanatoare cu Breva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bunicul Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Vmax (n-o spun doar eu) e de fapt o "clasa in sine", un motor greu de incadrat intr-o anume categorie (multi nici n-au habar ca-i Yamaha, cred ca-i o marca - pe bune...). Poate ca acum ar fi un power-cruiser, in 1985 insa nu era de nici unele. Oricum, termenul "naked" defineste doar formal o clasa, cuvantul in sine n-are prea multa relevantza, "la nudul gol" fiind atitea si-atitea motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 5, 2006 Share Postat Noiembrie 5, 2006 Vmax (n-o spun doar eu) e de fapt o "clasa in sine", un motor greu de incadrat intr-o anume categorie (multi nici n-au habar ca-i Yamaha, cred ca-i o marca - pe bune...). Poate ca acum ar fi un power-cruiser, in 1985 insa nu era de nici unele. Oricum, termenul "naked" defineste doar formal o clasa, cuvantul in sine n-are prea multa relevantza, "la nudul gol" fiind atitea si-atitea motoare... Eu as incadra V-Max-ul la Muscle Bikes/Super Bikes impreuna cu Kawsaki Z1,Honda CBX 1000,etc.Mi se pare ce mai buna descriere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 Puteti sa includeti pe aici si Honda X11, varianta dezbracata a XX-ului. Unii ar putea spune semi-carenata, dar nu prea e asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.