Sari la conținut

motorul meu...al treilea


yamahaia
 Share

Postări Recomandate

Bai cat de misto poate sa arate motorul asta!

PS: scapa de gaina aia de topcase. Nu merge de neam cu motorul!

Ai sa razi dar este cam singurul mai patratos si care da cat de cat cu liniile drepte ale motorului,ar mai fi acesta care am pus in poza care imi place dar nu se mai fabrica.Te rog daca cunosti vre`un model anumne care crezi ca ar merge/potrivi cu motorul si i`as putea adapta sau chiar are din fabrica sistemul de prindere te ascult cu placere,orice sfat este bine venit :)

post-14727-1293463598_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 82
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Singurul topcase ce l-as pune pe mobra asta ar fi Givi E55 Maxia (si poate un V46). Insa daca ar fi dupa mine as folosi doar un rack pe care sa-l pun doar cand merg la drum lung. In rest, nici nu as vrea sa vad topcase. E prea misto mobra ca sa fie siluita cu un topcase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul topcase ce l-as pune pe mobra asta ar fi Givi E55 Maxia (si poate un V46). Insa daca ar fi dupa mine as folosi doar un rack pe care sa-l pun doar cand merg la drum lung. In rest, nici nu as vrea sa vad topcase. E prea misto mobra ca sa fie siluita cu un topcase.

Multumesc am sa iau in considerare optiunea ta si am sa studiez daca se poate pune givi si cum pe acest motor fara dureri prea mari de cap,cat despre topcase/sidcase pot spune ca sunt fan imi place motorul sa arate cat mare,cat mai plin.In sezon il folosesc asa cum il vezi zilnic prin oras doar sa ma duc la munca,abia la drum lung mai vine si tank bag pe rezervor :) si cort si ce se mai poate pune in spate si nu incape in gentzi :D

Mesaj completat

bai man dupa o studiere amanuntita am gasit si nu arata chiar de loc rau nu este el E55 Maxia dar se poate pune si ala fara probleme,mai "dubios" are sa fie cu sistemul de prindere catrebuie modificat si la mine singura problema ar fi tobele ca sunt mai alte ca cele din poze ,dar e in plan :)

post-14727-1293528232_thumb.jpg

post-14727-1293528252_thumb.jpg

post-14727-1293528262_thumb.jpg

post-14727-1293528276_thumb.jpg

post-14727-1293528288_thumb.jpg

post-14727-1293528295_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Atat la masini cat si la motoare lumea nu recomanda italia.Dau mult pe design (ex:alfa romeo) dar dupa 5 ani suna tot prin el... :cheers:

 

Mai bine yamaha :D

 

asta ai scos-o din putul gandirii? in martie rsv-ul face 11 ani. suna la fel ca in prima zi cand l-am luat. asa-s ele, mai zgomotoase, nu e nici o problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat la masini cat si la motoare lumea nu recomanda italia.Dau mult pe design (ex:alfa romeo) dar dupa 5 ani suna tot prin el... :cheers:

 

Mai bine yamaha :D

 

 

ce tampenie de comparatie, o yamaha cu motare de masini italiene care intre noi fie vorba produc printre cele mai bune masini sport.

 

eu nu inteleg aceste comparatii sincer, nu am auzit f multe cazuri in care cineva sa se planga de faptul ca motorul sau a creat probleme, japonez sau italian. Da sunt cazuri in care prin o utilizare sau intretinere defectuasa sa apara probleme. In rest sunt motoare lasa-le in mama lor ca atunci cand ies pe poarta fabricii trec prin tot felul de teste, altfel nu ar fi supravietuit nici unul din producatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

si inca ceva pentru al nostru iubitor de yamaha: motoarele de pe motocicletele astea sunt rotax, austriece. pentru cultura ta generala in afara de faptul ca rotax furnizeaza motoare pentru bmw, ktm, aprilia si inca alte cateva firme mai mici firma asta face motoare de avion in principal. crede-ma ca sunt cam "bulletproof"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva pentru al nostru iubitor de yamaha: motoarele de pe motocicletele astea sunt rotax, austriece. pentru cultura ta generala in afara de faptul ca rotax furnizeaza motoare pentru bmw, ktm, aprilia si inca alte cateva firme mai mici firma asta face motoare de avion in principal. crede-ma ca sunt cam "bulletproof"

 

mda..si loganul e made by renault :D)

Mesaj completat

ce tampenie de comparatie, o yamaha cu motare de masini italiene care intre noi fie vorba produc printre cele mai bune masini sport.

 

eu nu inteleg aceste comparatii sincer, nu am auzit f multe cazuri in care cineva sa se planga de faptul ca motorul sau a creat probleme, japonez sau italian. Da sunt cazuri in care prin o utilizare sau intretinere defectuasa sa apara probleme. In rest sunt motoare lasa-le in mama lor ca atunci cand ies pe poarta fabricii trec prin tot felul de teste, altfel nu ar fi supravietuit nici unul din producatori.

 

ca si calitate nu se compara niciodata aprilia cu: honda,yamaha,kawasaki,suzuki..RECUNOASTE.Probabil sunt bune,dar inferioare marcilor enumerate.

Sa ai noroc de el!numai bine in noul an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda..si loganul e made by renault :D)

Mesaj completat

 

 

ca si calitate nu se compara niciodata aprilia cu: honda,yamaha,kawasaki,suzuki..RECUNOASTE.Probabil sunt bune,dar inferioare marcilor enumerate.

Sa ai noroc de el!numai bine in noul an.

 

ARGUMENTEAZAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda..si loganul e made by renault :D)

Mesaj completat

 

 

ca si calitate nu se compara niciodata aprilia cu: honda,yamaha,kawasaki,suzuki..RECUNOASTE.Probabil sunt bune,dar inferioare marcilor enumerate.

Sa ai noroc de el!numai bine in noul an.

 

ARGUMENTEAZAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai nu va mai agitati ma ata :lol: t pentru ca nu merita, intodeauna or sa fie persoane invidioase si persoane care ii roade invidia eu m`am saturat de dastia care se lauda ca a lu Bruce`Lee e mai mare ca a lu` Van Dame si invers si sunt satul de pustani care au o motoreta japoneza fac cu ea 3000 de km pe an si le lauda ca sunt fiabile ....sa fim seriosi eu nu ma mai contrazic.... stiu ce am si ce conduc de peste 3 ani si peste 60 de mii de km facutzi cu mine ....dar poate doar cativa ma cred care ma cunosc ...dar daca pretenu nostru contrazicator nu crede am sa il rog sa citeasca acete 2 linkuri gasite ....(bine inteles daca "dicleste"un pic de engelza daca nu iti traduc nu e problema ) citeste te rog amanuntit ce a postat omul ala acolo vino si TU cu o motoreta a TA personala jaoponeza sau nu cu km facutzi cel putin cat a mea apoi discutam .

:D

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=190858

 

http://www.apriliafutura.co.uk/news/100000.shtml

 

PS : toate se farama la vremea lor doar sunt fiare ,dar depinde foarte foarte mult si cum sunt intretinute aceste fiare :cheers:

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
mda..si loganul e made by renault ;))

Mesaj completat

 

 

ca si calitate nu se compara niciodata aprilia cu: honda,yamaha,kawasaki,suzuki..RECUNOASTE.Probabil sunt bune,dar inferioare marcilor enumerate.

Sa ai noroc de el!numai bine in noul an.

 

 

una e sa fie facut sub licenta si alta e direct. motoarele vin gata asamblate de la rotax... iar de calitate ma faci sa rad! hai sa vorbim de variantele simple, nu de "r"... frane brembo din fabrica, furtune metalice la fel, ambreiajul hidraulic tot brembo, rotile brembo (mai usoare decat majoritatea enkei-urilor si ce firme or mai folosi japonezii), carenele sunt mai elastice, se sparg mai greu decat la japoneze (rocunosc, se si repara mai greu daca vrei sa faci sudura in plastic), electrica este combinatie intre denso si rotax, a mea de exemplu anul asta face 11 ani si are vopseaua originala... nici urma de rugina la rezervor, cadrul sudat manual (ai vazut vreun cadru de aprilia de aproape?), sa nu mai vorbim de cadrul de rsv (nu stiu de falco si futura) care si acum este in top 5 cadre supersport si la greutate si la geometrie. sa nu mai vorbim de faptul ca are 13 ani de cand a fost facut (in 2003 au modificat pozitia motorului, l-au urcat cu 5 mm, lucru facut pentru pista, pe strada nu se simte), furca upside-down showa si amortizor sachs full-ajustabile, nu fierbe in oras, ventilatoarele pleaca la 92 de grade si se opreste la 90, are 2 radiatoare de apa si unul de ulei, cum te pui in mers temperatura scade la 84-85 grade vara in oras, afara sta intre 75 si 80, are un fel de slipper-clutch din fabrica (spun un fel pentru ca este vacuumatic, nu tre' sa dai spritz-uri cand dai inferioara ca il anulezi), o pozitie superba pentru un ss, mult mai confortabila decat la suratele japoneze (pozitia o pot compara cu cea de pe rf-ul meu in termeni de confort), seile care-s sei, nu scanduri, protectie excelenta la vant (in afara de busa ce motoare au mai fost facute pentru strada in tunelul aerodinamic in aceeasi ani?), farul proiectat pe calculator, lumineaza demential chiar si stock, baie de ulei uscata si doua pompe de ulei, n-ai treaba cu ungerea neam, oricat ai tine-o pe o roata sau, in caz de accident, daca s-a stricat senzorul de inclinare poate sa mearga pe o parte fara probleme si fara sa faca blocaj hidraulic, amortizorul reglabil pe inaltime (nu, nu din arc), shift-light programabil de la 6000 de ture in sus in pasi de 50 sau 100 de ture (nu mai tin minte exact), lap timer, viteza medie, viteza maxima, voltmetru, ceas, indicator service (la 7500 de km, cat e intervalul de revizie iti apare "service" in bord in caz ca uiti), mod "avarie" la calculator, in caz ca se buseste ceva ajungi acasa pe roti si inca cateva maruntisuri. ce japoneze din anii aia au atatea? chiar si din astea noi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una e sa fie facut sub licenta si alta e direct. motoarele vin gata asamblate de la rotax... iar de calitate ma faci sa rad! hai sa vorbim de variantele simple, nu de "r"... frane brembo din fabrica, furtune metalice la fel, ambreiajul hidraulic tot brembo, rotile brembo (mai usoare decat majoritatea enkei-urilor si ce firme or mai folosi japonezii), carenele sunt mai elastice, se sparg mai greu decat la japoneze (rocunosc, se si repara mai greu daca vrei sa faci sudura in plastic), electrica este combinatie intre denso si rotax, a mea de exemplu anul asta face 11 ani si are vopseaua originala... nici urma de rugina la rezervor, cadrul sudat manual (ai vazut vreun cadru de aprilia de aproape?), sa nu mai vorbim de cadrul de rsv (nu stiu de falco si futura) care si acum este in top 5 cadre supersport si la greutate si la geometrie. sa nu mai vorbim de faptul ca are 13 ani de cand a fost facut (in 2003 au modificat pozitia motorului, l-au urcat cu 5 mm, lucru facut pentru pista, pe strada nu se simte), furca upside-down showa si amortizor sachs full-ajustabile, nu fierbe in oras, ventilatoarele pleaca la 92 de grade si se opreste la 90, are 2 radiatoare de apa si unul de ulei, cum te pui in mers temperatura scade la 84-85 grade vara in oras, afara sta intre 75 si 80, are un fel de slipper-clutch din fabrica (spun un fel pentru ca este vacuumatic, nu tre' sa dai spritz-uri cand dai inferioara ca il anulezi), o pozitie superba pentru un ss, mult mai confortabila decat la suratele japoneze (pozitia o pot compara cu cea de pe rf-ul meu in termeni de confort), seile care-s sei, nu scanduri, protectie excelenta la vant (in afara de busa ce motoare au mai fost facute pentru strada in tunelul aerodinamic in aceeasi ani?), farul proiectat pe calculator, lumineaza demential chiar si stock, baie de ulei uscata si doua pompe de ulei, n-ai treaba cu ungerea neam, oricat ai tine-o pe o roata sau, in caz de accident, daca s-a stricat senzorul de inclinare poate sa mearga pe o parte fara probleme si fara sa faca blocaj hidraulic, amortizorul reglabil pe inaltime (nu, nu din arc), shift-light programabil de la 6000 de ture in sus in pasi de 50 sau 100 de ture (nu mai tin minte exact), lap timer, viteza medie, viteza maxima, voltmetru, ceas, indicator service (la 7500 de km, cat e intervalul de revizie iti apare "service" in bord in caz ca uiti), mod "avarie" la calculator, in caz ca se buseste ceva ajungi acasa pe roti si inca cateva maruntisuri. ce japoneze din anii aia au atatea? chiar si din astea noi...

;) :banana: :banana: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

ah, am uitat: amortizor de directie, un portbagaj rezonabil si usurinta cu care ajungi la diferite locatii de sub rezervor pentru intretinere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa bre, italiencele sunt proaste, n-ai auzit? Lasa-ne cu argumentele astea obiective, italienele sunt moartea!!

 

tamas_09, baiete, treaba sta asa: carevasazica japonejii astia s-au apucat sa faca mobre din "nevoie", ca exista cerere si ca ei aveau "know how"-ul necesar. Asa ca s-au gasit niste neni gen Soichiro Honda (care merita respect pentru ce a facut) care s-au gandit ca pot face si bani (multi) din asta. Cum? Producand motociclete bune, ieftine si fiablie pentru popor. Foarte bine - le-a iesit. Iar arhetipul care vine in minte este Honda Cub: vanzari cu milioanele, fiablitatea unei sobe cu lemne (si, ca sa ne intelegem si sa nu incepi sa ma injuri - asta inseamna ca era FOARTE fiabila), si (multi, foarte multi) clienti fericiti si satisfacuti. Tot aceeasi dedicatie o pun baietii astia mici si galbejiti si cand fac un televizor sau un fier de calcat. Mai precis, daca esti un pic atent in juru' lu' matale, ai sa vezi ca marile conglomerate japoneze produc, pe langa motociclete si multe alte produse (de la cele de uz casnic pana la masini industriale).

 

Pe partea cealalta sunt (o mare parte din) europeni si intr-o oarecare masura americani - care fac motorete din pasiune. La inceput erau niste "baeti" pasionati de motociclism care s-au hotarat ei sa faca motociclete ca li se parea "tare". Unii au rusit sa si vanda cateva din ele iar firmele pe care le-au creat dainuie (de bine, de rau) si azi. Altii nu reusit si firmele lor au murit pur si simplu.

 

Poate ca nu le iese tot timpul sa faca cea mai puternica motoreta, sau cea mai fiabila, sau economica, dar unii dintre noi (doaga lipsa?) prefera sa faca genul asta de compromis si sa mearga pe o capra care a fost facuta de niste pasionati care manaca, viseaza, citesc si respira motoretism - si de-asta dau ce-au ei mai bun (de la cunostinte la dedicatie) ca sa iasa un produs final pe care sa vrei sa-l calaresti cu o placere maladiva, fara sa iti pese de alti parametrii statici si obiectivi.

 

Apoi sunt restul pentru care conteaza ca motoreta lor sa fie cea mai fiabila, sa consume cel mai putin, sa nu caraie la frig, la cald, etc. - si aici da, Japan Superior Is.

 

En bref, totul se rezuma la faptul ca valorile pe care le cauti TU (si altii ca tine) la o motocicleta nu sunt deloc aceleasi cu cele pe care le cauta si le apreciaza altii. Si tocmai de-asta e total irelevant sa faci asemenea comparatii pentru altcineva decat tine insuti.

 

Nah.. in mintea mea de gaina de abaotr tind si vreau sa cred ca nu mi-am obosit destele scriind ditamai carnatul de post degeaba si ca poate, macar un pic, japonezarii sa ne inteleaga si pe noi cei care avem absenta nemotivata la lectia "japonezele sunt cele mai bune motociclete". Si o doaga lipsa.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PzKpfW, uă, parcă ai avea nuÂşce motoretă unicat. du-te-n spanac de aici, ai mobră făcută tot pe bandă, e plină de electronice din asia Âşi e fix ca japo. eÂşti nebun, crezi că dacă ai ducati eÂşti vreun zeu Âşi meriți o statuie Âşi un kil de benzină moca la fiecare petrom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bă, eu dacă mă dau cu bmw-u lu soațămea asta nu înseamnă că îs bemveist. îs ducatist, că ducati am, dar nu consider că asta e ceva nemaipomenit. e o mobră ca tăte cele, bună, dar nu extraordinară sau genială sau fantastică, aÂşa cum încerci tu să o descrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Bai baietzi ca tot ca v-ati strans pe topicul omului totzi gramada ce ati zice daca la vara undeva in frumoasa noastra tara ne-am face(noi posesorii) o intrunire numai de motociclete italiene:), bine pusa la punct(topic,locatie,etc.....).Ce spuneti....? cu toate ca suntem putini si sa zicem in inferioritate numerica:p eu zic ca ar iesi ceva special daca ne-am chinui un pic si distractia ar fi maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baietzi ca tot ca v-ati strans pe topicul omului totzi gramada ce ati zice daca la vara undeva in frumoasa noastra tara ne-am face(noi posesorii) o intrunire numai de motociclete italiene:), bine pusa la punct(topic,locatie,etc.....).Ce spuneti....? cu toate ca suntem putini si sa zicem in inferioritate numerica:p eu zic ca ar iesi ceva special daca ne-am chinui un pic si distractia ar fi maxima

 

o idee foarte buna, desi e destul de greu de realizat nu e imposibil. E bine daca am vedea mai intai cate persoane sunt interesate si din cei care sunt interesati cate persoane isi vor coordona timpul astfel incat sa fie stabilita o data la care sa ajunga un numar cat mai mare de motociclisti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai e foarte simplu(parerea mea) facem un topic ,aruncam zvonul printe prietenii nostri cu motociclete italiene (astea mai rare):) si scumpe la vedere,alegem o locatie undeva in centrul tarii sa se poata ajunge de peste tot,hotaram o data si ne punem pe treaba (gratare,lichioare....povestioare si tot tacamul) :) ,dar acum trebuie normal sa ne bazam si pe ceva participatnzi care vor sa ajunga la acesta intrunire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...