Sari la conținut

Sfat achizitionare SS 1000cc dupa 2005


sorinm
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

 

Doresc sa achizitionez un SS de 1000cc. Nu urmaresc maximul de performanta ci axez pe fiabilitate, calitate, manevrabilitate.

 

Urmatoarele sunt preferintele mele, vreau doar sa imi spuneti in urma experientei care mi s-ar potrivi mai bine:

 

1. GSX-R K5/K6, modelul cu semnalizarile frontale in oglinzile retrovizoare. Mi se pare un compromis bun intre calitate si performanta. Am niste intrebari in legatura cu ea.

 

- Are slipper clutch ?

- Ce e ala backtorque limiter ?

- Are amortizor de ghidon din fabrica ?

- Ambreiaj hidraulic ?

- Ce alte tehnologii mai dispune ?

 

2. CBR 1000RR 06-07, arata mult mai bine ca GSXR-ul, dar e si mai scump..

 

3. Yamaha R1 05-06, motoreta cocalarilor, din ce am mers pe ele si auzit mi se pare instabil deltaboxul ala + ca mai toate-s forjate.

 

- Aceleasi intrebari ca la GSXR + ce e ala fly by wire throttle si daca ma incalzeste cu ceva ?

 

4. Kawasaki ZX10R, o motoreta care nu prea imi place cum arata, nu stiu ce ar putea aduce in plus fata de modelele sus mentionate + calitatea kawasaki care de obicei este pusa la incercare.

 

 

Ce imi recomandati ? Nu-s incepator, nu vreau a isca alte polemici pe aici :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un K8, da ia-ti cbr '06, nu iti va parea rau.merita TOTI BANII.

n-am rabdare sa dau explicatii, nu sunt scriitor de fel.

asfalt uscat!

 

pai acu' ceva vreme ziceai ca k8 ii superior cbr'ului..ce te-a facut sa-ti schimbi parerea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"fly by wire" ... nu stiu daca asta e termenul exact dar se refera la faptul ca maneta de acceleratie functioneaza ca un potentiometru si comada se da prin intermediul unui fir (comanda electrica)... nu sistemul conventional (mecanic) cu cablu

P.S. nu iti lua Kawasaki ca si asa santem multi :laugh:

Editat de Claw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma desprind de 600 ca am avut un incident cu ea si e mai convenabil si mai rapid sa o vand in starea in care e decat sa o repar si sa astept 6 luni pana o dau la un pret de nimic. Un 600 e destul de puternic dar pentru stilul meu de mers, un cuplu aproape dublu fata de cel de 600 ma ajuta enorm de mult.

 

Nu vad de ce sa nu trec la miar dupa aproape 40.000 Km experienta pe motorete. Greutatea este aceeasi cu a unui 600cc, ciclistica e aproape la fel (desi nu cred ca o sa egaleze ciclistica lui 600rr), singura diferenta e aceea ca o sa ii pun cauciuc de 190, o sa ia 1 L de ulei in plus la schimb, la impozit o sa platesc 40 ron in loc de 24 iar rca-ul nu cred ca se va schimba.

Mesaj completat

Care este un pret corect pentru un CBR1000RR 06-07 in stare buna?

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai acu' ceva vreme ziceai ca k8 ii superior cbr'ului..ce te-a facut sa-ti schimbi parerea?

omu vrea sa fie comoda si fiabila si cbr se potriveste cel mai bine la asta.

eu si cu una si cu alta sunt ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prerea mea este ca miuta este avion cu reactie gixerul desigur, nu ai ce sa faci cu ea pe strada, este un bolid foarte brutal si dement, 750 este perfect este un 600 putin mai puternic cu un cuplu marit exact ce trebuie... parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prerea mea este ca miuta este avion cu reactie gixerul desigur, nu ai ce sa faci cu ea pe strada, este un bolid foarte brutal si dement, 750 este perfect este un 600 putin mai puternic cu un cuplu marit exact ce trebuie... parerea mea.

 

ia-ti ce-ti place mai mult ca toate sunt bune.asta e cel mai bun sfat pe care pot sa ti-l dau:) si sincer sunt fan yamaha :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:) unde este documentatia care arata ca zxurile din 2004 incoace au probleme cu fiabilitatea sau calitatea?

eventual vrei sa vezi tu ce fain consuma 1l de ulei pe 1000 km un cbr 1000 din 2008 incoace. nu e modelul cautat de tine dar totusi onda e onda.

 

cata se referea la desprinderea in termeni de performanta. vrea sa spuna ca cbrul din 2004-2007 de 1000 trace cam la fel ca un 600. nu prea cred asta dar performantele lui sunt sub restul miarelor.

 

ai incercat sa stai pe motoarele enumerate de tine? sa vezi totusi care cum se simte? fiabilitatea lor e cam egala. nu exista motor de 1000 neforjat. ca are deltabox ca are drive by wire backtorque limiter sau orice alte porcarii, la un moment dat toate au fost forjate. altfel toti ne-am cumpara si am ramane cu sv650 si miarele nu s-ar mai face pentru altceva decat pista. diferenta dintre ele depinde de preferinta fiecaruia pe plan estetic si de confort. performantele pe strada sunt... mai mult sau mai putin identice pana nu incerci sa fi zmeu. mai ales daca zici ca iti trebuie cuplu mai mult presupun ca nu il vei folosi in ture mari. pentru asta R1 CLAR NU.

http://www.motorcycle-usa.com/28347/Motorc...ckdown-III.aspx iti arata clar cat de finuta este linia de cuplu la R1 din 2006... adica e motor de 600 pana la 8000 ture. probabil gixxeru ofera cea mai buna banda de putere in turatii mici-medii daca nu te deranjeaza gaura la 6000 rpm care se poate elimina cu un pcIII.

spor la shopping :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GSXR imi sta si mie inima :laugh: acum doar sa gasesc un k5/k6 care sa merite banii ..

 

 

Gasisem unul la baietii astia

 

http://www.bardakmotor.com/motociclete-sec...00-an-2006.html

 

...dar e ruginit cam pe la axul rotii fata, cica are o zgarietura mica pe partea stanga iar daca ma uit eu bine in poze, pe codita are scris 1000 doar pe o parte, nu e simetric.

Editat de sorinm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de mult conteaza diferenta de cativa Nm dintre ele dar daca te iei dupa cifre suzuki e motorul mai ... fortos dintre ele.

Backtorque limiter ESTE slipper clutch. Miarele au inceput sa le aiba din 2004 si in 2006 toate aveau daca nu ma insel.

Inteleg ca is faine chestiile astea pe pista, insa mie imi place frana de motor pe strada si nu imi imaginez cum e fara. Probabil e doar chestie de obisnuinta. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La GSXR imi sta si mie inima :laugh: acum doar sa gasesc un k5/k6 care sa merite banii ..

 

 

Gasisem unul la baietii astia

 

http://www.bardakmotor.com/motociclete-sec...00-an-2006.html

 

...dar e ruginit cam pe la axul rotii fata, cica are o zgarietura mica pe partea stanga iar daca ma uit eu bine in poze, pe codita are scris 1000 doar pe o parte, nu e simetric.

 

asa ceva te-ar coafa?

post-42663-1288288962_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prezenta unui slipper clutch nu inseamna ca ramai fara frana de motor. Rolul acestuia este sa impiedice blocarea rotii si este foarte bun si pe strada.

 

Stiu pentru ce se monteaza slipper clutch. Din cate am citit insa, montarea lui scade si puterea franei motorului simtitor. Este adevarat?

Daca nu ii dai forja pe strada prea tare---- si nu ar trebui sa ii dai in halul ala sa blochezi roata la schimbarea vitezei--- atunci prefer frana de motor mai puternica fata de slipper clutch. Pe un trackbike clar ar fi un avantaj mult mai mare.

 

Eu de 2 ori am blocat roata spate la schimbat treapta de viteza in 3 sezoane si jumatate. Ambele au fost la mai putin de 2000 km de carnet A si a doua chiar mi-a placut. Ce e drept aveam motor mai slabut de incepator (500 cmc :laugh: ) si probabil asta m-a si salvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pentru ce se monteaza slipper clutch. Din cate am citit insa, montarea lui scade si puterea franei motorului simtitor. Este adevarat?

Daca nu ii dai forja pe strada prea tare---- si nu ar trebui sa ii dai in halul ala sa blochezi roata la schimbarea vitezei--- atunci prefer frana de motor mai puternica fata de slipper clutch. Pe un trackbike clar ar fi un avantaj mult mai mare.

 

Eu de 2 ori am blocat roata spate la schimbat treapta de viteza in 3 sezoane si jumatate. Ambele au fost la mai putin de 2000 km de carnet A si a doua chiar mi-a placut. Ce e drept aveam motor mai slabut de incepator (500 cmc :laugh: ) si probabil asta m-a si salvat.

ia vezi, da-i la un R1 din 2000 o blana intr-antaia si da a doua, apoi retrogradeaza in treapta I si vezi care-i treaba.normal ca la ce motor vorbesti tu nu conteaza, dar la 1000cmc e altceva.nu mai vorbiti daca nu stiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai de asta prefer slipper clutch, la 600rr deja facusem o pasiune din derapaje in retrogradari.

 

Deci, care din modelele de mai sus are ambreiaj hidraulic si amortizor de ghidon electronic sau mecanic? Honda sigur are electronic. :laugh:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai de asta prefer slipper clutch, la 600rr deja facusem o pasiune din derapaje in retrogradari.

 

Deci, care din modelele de mai sus are ambreiaj hidraulic si amortizor de ghidon electronic sau mecanic? Honda sigur are electronic. :laugh:)

ia-ti frate honda 2006, merge de rupe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am descarcat manualul gsxr k5/k6, are amortizor de ghidon din fabrica, mecanic, si dupa multe reviewuri citite, e cel mai performant si confortabil motor... asa ca...voi ramane cu suzuki.

atentie ce iti iei, K6 e mult mai agresiv ca si K5, trage ca un bivol , la ciclistica si frane nu se ridica la un cbr, in rest este peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia vezi, da-i la un R1 din 2000 o blana intr-antaia si da a doua, apoi retrogradeaza in treapta I si vezi care-i treaba.normal ca la ce motor vorbesti tu nu conteaza, dar la 1000cmc e altceva.nu mai vorbiti daca nu stiti.

 

 

Daca nu as avea motor cu aceeasi putere la roata ca un R1 din 2000 ai fi zeul meu personal. Asa am ramas din nou cu o duma de "nu mai vorbiti daca nu stiti" lasnata de un vitezan de tastatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atentie ce iti iei, K6 e mult mai agresiv ca si K5, trage ca un bivol , la ciclistica si frane nu se ridica la un cbr, in rest este peste.

 

Avand k6 pot sa spun ca ai dreptate la cum trage - trage de jos de tot - are slipper clutch - mi s-a oprit motoru de 2 ori la 140 km/h si nu mi-a dansat fundu - deh o siguranta care era pe duca, are amortizor de ghidon din fabrica, usoara in draci - foarte joasa, nervoasa rau de tot, ambreiaj pe cablu, 8 injectoare - cam pe la 8000 rpm intra setul al doilea...da ai 2 injectoare pe piston...o bijuterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu as avea motor cu aceeasi putere la roata ca un R1 din 2000 ai fi zeul meu personal. Asa am ramas din nou cu o duma de "nu mai vorbiti daca nu stiti" lasnata de un vitezan de tastatura.

 

Man, otto stie ce spune. Si nu e tocmai vitezan de tastatura :)

Pana si la FZ6-ul meu (~85CP la roata), daca retrogradez de sus, pot sa blochez spatele. La R1, cu slipper clutch, nu se intampla nimic. Bine, R1 asta baga benzina si cand e inchisa acceleratia tocmai pentru a mai "indulci" frana de motor, care altfel ar fi prea puternica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...