opyumme Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Am intrat cu motorul intr-un sant. S-a strambat furca si geanta a fost sparta, asta trebuie schimbata clar...dar furca se mai poate indrepta? A mai facut cineva pana acum asa ceva sau trebuie schimbata fara discutie si asta? Editat Octombrie 29, 2010 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Se poate indrepta jamba in anumite limite. Depinde daca are cute sau ba. Costa ~ 200 ron, da tre sa te gandesti ca schimbi si simeringurile si uleiu din furci. Pune o poza sa vedem cat de distruse is. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opyumme Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) nu are cute...o sa pun o poza azi sa o vedeti unde este 200 de ron indreptatul? Editat Octombrie 29, 2010 de opyumme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 In Clujnapesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 nu recomand indreptarea jambelor....mai bine unele second....sa iti spun si de ce....un prieten a venit la mine sa ii schimb semeringurile la furca( honda cbr f4i), toate bune si frumoase pana am vazut ca erau fff putin strambe, fostul proprietar cazuse cu ea, in fine am fost la cineva sa le indreptam (care se ocupa cu asa ceva) si nu a reusit decat sa le strice mai rau :nu mai lucreaza furca, s-au ovalizat putin jambele unde au fost fortate, etc......deci am dat degeaba banii, si in final furca nu prea mai prezenta incredere, desi initial mergea destul de ok.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Eu i-am schimbat la un prieten ce are un gsxf 600, picat motoru de la 4 metri inaltime Le-am dus la mester, le-a indreptat, nici nu iti dadeai seama ca au fost reparate. Am schimbat uleiu si simeringurile, doar cele de etansare, nu si alea de praf, asa a vrut el, si cred ca are 1000 si ceva de km de atunci si nu au mai curs Se pare ca diferenta intre ce am facut eu si ce are pretenu tau e mecanicul care le-a indreptat. O indreptare corecta presupune un suport din 4 rulmenti si un ceas comparator, rotind jamba si verificand unde mai e indoita. In orice manual de reparatii care se respecta ai date valori de min si max, cat are voie sa fie de indoita/mancata jamba. La mine de ex e 0.5 mm pe 80 de cm sau cat e de lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opyumme Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 am postat pozele cu jamba din stanga si geanta. astept pareri si recomandari de meseriasi care se incumeta sa rezolve asemenea probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opyumme Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 am levierul de frana indoit si vreau sa-l indrept dak se poate vreau sa schimb lichidul de frana care este aproape negru si capacele laterale ale motorului sunt julite rezervorul a fost infundat si l-am tras la cineva si vreau sa stiu ce sa fac mai departe cu el(chit sau fibra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Eu i-am schimbat la un prieten ce are un gsxf 600, picat motoru de la 4 metri inaltime Le-O indreptare corecta presupune un suport din 4 rulmenti si un ceas comparator, rotind jamba si verificand unde mai e indoita. In orice manual de reparatii care se respecta ai date valori de min si max, cat are voie sa fie de indoita/mancata jamba. La mine de ex e 0.5 mm pe 80 de cm sau cat e de lunga. Poti da detalii cum e facut suportul asta...ca as vrea sa le verific si eu pe ale mele Nu sunt strambe...cel putin nu se observa la ochi...dar cu ghidonul liber trage intr-o parte..si pe ele le banuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 maneta aia de frana o poti arunca. cine te opreste sa faci aceste operatii? vrei sa-ti vopsesti singur rezervorul? Inainte de a o arunca o poate incalzi,pe aragaz,de exemplu si dupa aceea indrepta... Ca nu mai iese cum era ...dar macar o poate folosi pana gaseste alta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Ii dau dreptate lui Dan, depinde mult de mester. Eu mi am indreptat o la cineva(nu dau nume decat pe pm) din Bv si mi a curs dupa putin timp. In cele din urma am luat unele second de la un alt user(iarasi nu dau nume decat pe pm), insa si alea erau busite. Partea buna e ca din doua furci strambe am facut una buna. Am avut noroc ca fiecare avea telescopul opus ok. Eu n as recomanda indreptarea decat la un mester de incredere sau cu factura si garantie. Recomand second. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 iti faci extensie de degete si o folosesti asa, stiu eu pe unu rumburak care putea sa-si lungeasca mana, nu stiu daca si degetele. Acu' serios.. pt cat costa o maneta nu merita efortul. Si nici nu o poti indrepta.. calumea. Licchidul de frana: toarna in paharel lichid nou exact cum e asa acum in poza, desfa aerisitorul de jos de pe etrier. Pompeaza la frana pana golesti paharutul, dar atentie nu de tot sa nu tragi aer.. completezi iar in paharel pe masura ce scade nivelul. Jos pui un furtunas si un borcanel, nu dai pe jos ca golanii (ori suntem golani ori nu mai suntem, de data asta nu suntem). Repeti operatiunea pana jos curge lichid curat. Inchizi aerisitorul, umpli paharelul pana la nivelul marcat pe el, pui capacul si garnitura corect si gata. Daca o sa faci asa nu ai nevoie de nici o aerisire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 aliajul de aluminiu din care sunt facute manetele astea nu permite indoirea, nici la cald nici la rece, daca te uiti mai atent o sa vezi ca indoitura incepe de la baza manetei, daca se rupe ramane complet fara frana fata si se va rupe. e 10 euro o maneta de frana? cat e ziua de spitalizare? ai incercat sa opresti un er-5 doar cu frana spate, al meu se opreste ca tiru. Daca tot o arunca macar poate incerca... Eu am indreptat la Jawa si a mers...dar poate e alt aliaj la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opyumme Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 maneta aia de frana o poti arunca. cine te opreste sa faci aceste operatii? vrei sa-ti vopsesti singur rezervorul? maneta aia de frana a fost strambata intentionat cred eu...cu lichidul vroiam sa stiu cum se face(nu am mai facut asta pana acum) iar cu rezervorul dak te uiti scrie in paranteza chit sau fibra,vroiam o indrumare.nu nu il vopsesc singur.multumesc Mesaj completat multumesc foarte mult pentru indrumari...astept sfaturi in privinta rezervorului!inca ceva cum fac rost de codul culori de pe ea pentru a putea pastra culoarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 maneta aia de frana a fost strambata intentionat cred eu...cu lichidul vroiam sa stiu cum se face(nu am mai facut asta pana acum) iar cu rezervorul dak te uiti scrie in paranteza chit sau fibra,vroiam o indrumare.nu nu il vopsesc singur.multumescMesaj completat multumesc foarte mult pentru indrumari...astept sfaturi in privinta rezervorului!inca ceva cum fac rost de codul culori de pe ea pentru a putea pastra culoarea? Sa inteleg ca asa ai cumparat motorul,cu levierul stramb? Nu cred ca a fost strambat intentionat..ci in urma unui accident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 pai sigur este alt aliaj, intimplator si eu am tot er-5 si maneta de frana e rupta , cam 2 cm, asa am luat-o daca vedeam urme de indoire pe ea sigur o schimbam, materialul este poros, cred ca este facuta special sa nu poata fi indreptata, sau e doar un material de 2 lei. Poate ca ai dreptate...dar totusi cum a ajuns levierul la forma din imagine ? Ca doar n-a fost turnat asa ? De ce nu s-a rupt in momentul impactului ? Omul a intrebat cum s-ar putea indrepta..eu i-am dat o sugestie,plecand de la fotografie si de la o patanie de-a mea.Duraluminiu care este foarte casant la temperatura normala,incalzit suficient de mult devine maleabil..(cu ani in urma am stricat un carburator pe care il incalzeam sa pot scoate o bucsa din alama...n-am fost atent,l-am tinut prea mult pe aragaz...iar carbul s-a deformat..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Poti da detalii cum e facut suportul asta...ca as vrea sa le verific si eu pe ale meleNu sunt strambe...cel putin nu se observa la ochi...dar cu ghidonul liber trage intr-o parte..si pe ele le banuiesc. simplu, ca si suportul pe care iti centrezi roata, numai ca in loc de ax iti pui jamba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 simplu, ca si suportul pe care iti centrezi roata, numai ca in loc de ax iti pui jamba. Multumesc,de obicei stiu ca se folosea un strung,oricum metoda cu rulmentii e mai accesibila.. Vorbeai de patru rulmenti,d-aia n-am priceput din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Am vazut sistemul, nu l-am incercat/implementat. Oricum iti trebuie ceva precis ca sa aliniezi rulmentii, doi cate doi. Ce am mai vazut, poti testa jamba si pe blatu de la mobila din bucatarie, ala cica e perfect plat, si incerci sa bagi lera sub jamba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opyumme Postat Noiembrie 1, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2010 rezervorul nu este chituit.acolo sunt urme de sudura de la aparatul cu care a fost indreptat. multumesc pt sugestii pt Turku astept numar de telefon codul de culoare de unde il pot face rost aveti idee(este o culoare cu perle albe sub stratul de lac) multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.