andrei_pro89 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Salut A avut deschis un topic mai vechi, in care aveam problema cu racirea, ventilatorul nu-mi mergea. Am crezut ca sunt sondele termice dar din pacate este releul. Releul este aceasta, are cineva aceasta piesa sau stie unde as putea-o gasi ? Este situata pe cadru sub rezervor invelita in cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 poti pune orice alt releu numai sa modifici instalatia electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Am cautat pe net dupa codul tau si ala pare a fi un simplu releu de pornire. Daca tii musai sa iei unu la fel, il poti comanda de aici: http://www.japanautoteile.de/parts/autopar...s-p-137990.html Sau... Poti mere la magazin de piese auto si lua un releu normal, desi ma indoiesc ca o sa gasesti de 22A, 30A gasesti sigur si costa ~ 7 RON. Vezi ca acelasi releu e si pe KLR si se numeste releu de pornire, asta daca vrei SH sa cauti la dezmembrari Editat Noiembrie 2, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 Daca pun 30A este problema nu ? Dar daca gasesc releu 22A trebuie sa modific ceva la instalatie/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Daca pun 30A este problema nu ? Dar daca gasesc releu 22A trebuie sa modific ceva la instalatie/ Ca sa fi linistit, ia un releu de 30A si pe partea de putere, inainte de el, leaga in serie o siguranta de 20A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 3, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2010 Ca sa fi linistit, ia un releu de 30A si pe partea de putere, inainte de el, leaga in serie o siguranta de 20A Ok , o sa iau un releu 30 A...dar probela este la mufa , pt ca nu se potriveste ... de unde pot sti ce fir pe ce papucel se pune ... Poate intreb aberatii dar crede-ma ca nu am mai facut niciodata si nu ma pricep. Mesaj completat Ok , o sa iau un releu 30 A...dar probela este la mufa , pt ca nu se potriveste ... de unde pot sti ce fir pe ce papucel se pune ... Poate intreb aberatii dar crede-ma ca nu am mai facut niciodata si nu ma pricep. cand cumpar releul in afara de 30A mai trebuie sa spun niste specificatii ... releu de pornire , releu de ceva ? Mersi. Mesaj completat Am rezolvat . Am cumparat un releu de pornire cu 4 pini la 30A Acum o sa incerc sa-l montez Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Musai sa ai si schema elecrica a mobrei in fata inainte sa il montezi. Daca ai aia si vezi culotile firelor, te descurci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 nu trebuie nici macar schema electrica doar o lampa de control, si ceva cunostiinte elctrice elementare( in cazul de fata cum functioneaza un releu) cum spuneam in primul post merge un alt relu dar modificata instalatia electica de preferat ia un releu de la alarmele auto care au si soclu complet cu papuci, tai firele si le repozitionezi bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Tocmai ca e incepator si nu stie ce si cum, pe schema electrica are desenat releul ala si culorile firelor. Pe releu de 30A iar are desenata schema lui, de aia e mai simplu asa. Daca tot zici tu acolo cu lampa de control si nush ce, de ce nu ii si explici omului ce si cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 e mai greu de explicat am vrut chiar sa invat oameni cu relee desfacute in care se vedea bobina cum lucra si tot nu au inteles ori sunt prost la explicat ori erau ei mai altfel asa ca na , nu stiu ce sa zic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Foto A si B. Pe releu este imprimata schema electrica a acestuia. 1-2 bobina 3-4 contacte normal deschise Foto C. Contactele din dreapta cum privesti sunt 1 si 2, iar cele din stanga 3 si 4. Foto D. Schema electrica generala cu releul de la ventilator (partea din stanga). Firul 4 este de la sonda, firul 5 este spre ventilator. Foto E. O schema de verificare a releului. Atentie sa nu atingi firele de la baterie intre ele ca faci bum! Schemele sunt doar orientative (de la GPz 500) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_pro89 Postat Noiembrie 3, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2010 Baieti multumesc mult . Am rezolvat , am modificat mufa conform celuilalt releu si merge foarte bine , cel putin releul deschide ventilatorul mai departe . Acum a mai ramas sa vedem daca termosonda trimite semnal . Multumesc mult inca o data. Mesaj completat Am fost de l-am incins pe dealurile brasovene iar ventilatorul functioneaza admirabil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.