simson Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 ce fel de janta ? originala? n-as da nici 1 leu pe una originala. abia am asteptat sa scap de ele...si cum am avut ocazia....le-am dat vant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 8, 2006 Autor Share Postat Septembrie 8, 2006 cred ca sint originale de dnepr, nu le-am vazut, in principiu am vorbit cu omu sa ma vad cu el dupa ce trec pe la targul din vitan, vad inainte si ce e pe acolo. oricum ma mai gandesc si ma hotaresc pana duminica, nu prea imi plac hibridarile, dar la chestii de genul jenti, amortizoare nu cred sa ma deranjeze prea mult sa pun neoriginale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 Bine ai venit in "clubul" posesorilor shi in acelasi timp mecanicilor d nipru... S -O STAPANESTI SANATOS,IN GENERAL E O MOTOCICLETA BUNA,REZISTENTA...shi mai ales e o experienta d viata Cat ai dat p ea...la cate zici ca vrei sa schimbi tre' sa fi dat sub 500...eu am avut-o p a mea la vanzare(cu 400) putin avariata...cu 100e se rezolva buba...shi era/este intr-o stare muuult mai buna decat cea pe care ai cumparat-o...dar spre norocul meu m-am razgandit shi acum imi fac un bobber d toata frumusetea...spre deosebire d alternativele d 500 e niprul e super...+ ca daca ai nevoie de sfaturi-indrumari in ceea c priveste motoru' aici p forum vei gasi oricand p cineva binevoitor care sa t ajute... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopper_awo Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 cumpara careva un nipru dezmembrat? acte in regula, ITP si asigurare valabile,cilindri noi, pistoane, bolturi si segmenti noi, cuzineti idem, optional dau la ea si o roata de kawa vn cu tot cu grup, sariti cu oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 9, 2006 Autor Share Postat Septembrie 9, 2006 500 am dat. nu-mi pare rau. cred ca este ce-mi trebuie si anume un nipru nemodificat si care merge (dupa ce fac inlocuirile de prima urgenta: carburatoare, janta spate, cardan) pe care sa-l fac sa mearga bine in viitorul de 1-2 ani. sper sa fie bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 17, 2006 Autor Share Postat Septembrie 17, 2006 oook.... dupa o saptamana: in primul rand am facut jumatate din scoala moto, dupa aia piesele: m-am dus saptamana trecuta (duminica) la targ, am vb cu cristi tunaru, i-am lasat o lista, azi (din nou duminica) le-am luat si anume urmatoarele - 2 carburatoare, o cruce cardanica, un releu semnalizare, 2 cabluri acceleratie, cablu frana, o sha second hand rupta intr-o parte (ee buna si asta pana gasesc una mai buna). au ramas de facut rost - cablu ambreiaj, filtru aer (cica merge sa-l suflu cu aer din compresor, eu as vrea unul nou dar daca nu am fie si asa, astept sugestii), janta (am fost la unu sa cumpar una folosita, dar dupa ce m-am grabit sa ajung la el, asta inseamna 120 km pe ora la ora 10 noaptea, nici nu mi-a raspuns la telefon, era meciul cu steaua in liga, asa ca-l dau draq) astept si aici sugestii poate incerc sa o sudez ca am aparat de sudura in mediu protectiv dar nu l-am fofosit niciodata asa ca sint afon, RULMENT pe care sa-l pun o data cu crucea cardanica, cristi tunaru a spus ca-mi face rost in 2 saptamani... sincer l-as vrea mai repede asa ca daca stie cineva ce cote are si de unde poate fi cumparat il rog sa-mi spuna. bujiile le-am cumparat plus niste furtune de benzina si 2 filtere benzina de olcit si niste coliere ca nu avea nici unul... asa ca saptamana viitoare ar trebui sa fie cat de cat funcionala va rog sugestii despre cele spuse, va multumesc si inca ceva: garniturile dintre carburator si cilindru, cum le fac? de unde? ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 21, 2006 Autor Share Postat Septembrie 21, 2006 sint dezamagit, am sentimentul de neputinta. de ce? am aflat si eu ce inseamna piesa de nipru, ca sa fiu mai exact- piesa de nipru cumparata de aici (cristi tunaru). sint sigur ca se fabrica si piese bune, dar..nu am eu (sau noi) acces la ele. cand stii care e solutia la o problema e simplu, nu ai decat sa faci tot posibilul sa aplici acea solutie, dar cand nu exista solutie lucrurile devin triste. care e povestea? am luat piesele si am inceput sa le montez, carburatoarele mi-au dat un sentiment de de oarecare resemnare amestecata cu umor amar, m-am gandit ca n-ai ce sa-i faci, ca asta e situatia, in pincipiu merg dar executia lor e cam din topor, nu m-au deranjat, nici nu m-au exaltat, sper sa le fac sa nu mai curga, sa le reglez, etc... urmatoarea piesa: crucea cardanica. era varza cea veche, avea pierderi de material de ordinul cm cubi, am dezmembrat-o cu mana tragand usor de ea, cum a ajuns asa nu stiu, cica a fost schimbata chiar anul acesta si nu am nici un motiv sa ma indoiesc de asta, la ce ma poate duce mintea este ca piesa a fost proasta si/sau a fost montata prost, dar totusi asa de proasta? ma rog... am dat sa scoatem boltul, din nefericire nu a fost asa usor, s-a dovedit sa fie o piesa manufacturata grosolan, departe de a avea forme geometrice si infipta probabil cu toporul. in fine l-am scos dupa ore de munca. piesa noua- crucea cardanica, am observat ca nu era asamblata corect, sigurantele erau puse cam de forma, am desfacut-o ca sa o remontam cum trebuiesi am avut o surpriza: nu are rulmenti cu ace, nu are nimic, e fier pe fier. m-am enervat rau si am zis ca asta e, o sa-l pun sa merg anul asta si dupa aia mai vad eu. am improvizar si noi un bolt, macar am facut-o cu bun simt si nu a fost nevoie sa dam cu barosul cum probabil s-a facut inainte, am montat crucea cu greu pe axul canelat dinspre grup pentru ca era traumatizat de brutalitaile de la demontarile anterioare...si acum e gata (vorba vine). intrebarile mele sint urmatoarele: cum poti sa intretii o motocicleta cu piese facute de tigani in garajele din ucraina si vandute pe la granita?, cum pot sa ma duc eu sa mai cumpar piese de la o persoana care mi-a vandut asa ceva? si nu o sa ma mai duc (si aici nu vorbesc numai despre faptul ca piesa nu avea rulmenti, ci si de executia ei, de faptul ca nu are bolt, carburoatoarele sint imprecis fabricate.. din punctul meu de vedere sint piese ieftine pentru fraieri, pot spune fraieri ca mine ca sa nu ofuschez pe cineva) unde gasesc piese bune? exista asa ceva? nu stiu ce sa zic, vreau sa fac motocicleta asta, dar nu stiu daca o sa tina puterile sa improvizez la nesfasit, ma indoiesc. janta inca nu am gasit, o sa ma ocup de sha, sa o montez.... va las cu bine si poate o sa va mai povestesc ceva data viitoare. CAUT SURSA BUNA DE PIESE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 sursa de piese bune nu prea cred ca ai sanse sa gasesti, din pacate... cat am avut niprul, eu am cumparat piese de la Gaspar din Botosani super omul, parolist, piesele ajung rapid in buc. cu autobuzul, in cel mult 2 zile si la preturi mai mici ca cele de aici.... telefonul lui il gasesti pe forum succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 janta inca nu am gasit, o sa ma ocup de sha, sa o montez.... va las cu bine si poate o sa va mai povestesc ceva data viitoare. CAUT SURSA BUNA DE PIESE Ce janta iti trebuie ca ai scris o gramada si nu am timp sa citesc?Janta de nipru am eu cu tot cu tambur,saboti,ax si cablu de frana.Logic ea e pt fata dar rotile sunt interschimbabile.Daca vrei ti-o dau completa si in caz ca o pui pe spate ti tamburul si sabotii de schimb ca nu sti niciodata cand ai nevoie.Mai am si alte piese de nipra.Da-mi un PM cu ce te intereseaza si vad daca le am.Piesele mele sunt originale,din dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 CAUT SURSA BUNA DE PIESE nu merg toate reperele pe Nipru, dar piese bune gasesti la baietii de la Ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 nu merg toate reperele pe Nipru, dar piese bune gasesti la baietii de la Ural .... la niste preturi . Nu cred ca ai curaj sa zici cat costa o roata ca uite omu' e interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 22, 2006 Autor Share Postat Septembrie 22, 2006 da probabil ca e scump, dar e o buna idee, o sa ma duc pana acolo sa vb cu oamenii de la reprezentanta ural, intodeauna am preferat sa am la cine sa ma plang daca lucrul cumparat nu e bun. daca chestia ar functiona as fi linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 din cate stiu crucea cardanica de la ural este una si aceeasi cu cea de nipru. adica macar piesa asta o poti lua originala. daca cineva are alta parere il rog sa ma contrazica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 SA MAI ZICA CINEVA CA N-AM AVUT DREPTATE...doar i-am urat omului bun venit in clubul mecanicilor amatori...shi in acelasi timp propietari d nipru...CAZ CLASIC: atras d aspectul motocicletei(sa "custom" rezervor lacrima shi vopsea metalizata) se achizitoneaza fierul shi dup...descopera toate problemele care ori i-au fost ascunse ori au fost acolo fara stirea propietarului anterior...p scurt ASTA E...lumea nu vrea un motor bun...Yo am avut motoru la vanzare cu 400 de 10000 d ori mai bun k asta...shi din "prostia" mea am indraznit sa postez toate problemele lui...fara sa ascund sau sa maschez nimic...CONCLUZIA...l-am retras d la vanzare "penalizat" d eventuali "clienti" convins ca o sa-l repar pt mine ...shi totusi l-am repus in vanzare...nu pt ca are ceva ,nu pt ca vreau sa scap d el...ci pt ca plec din tara pt o perioada nedeterminata shi nu vreau sa rugineasca aiurea in garaj...eu n-am avut shi n-am timp sa-l repar...asa k sariti cu banu ca e super...APROPO...GASPAR E NENEA CU PIESELE SHI NR LUI ESTE 0744472055...asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 23, 2006 Autor Share Postat Septembrie 23, 2006 va multumesc mult, eram cam suparat, acum mi-a mai trecut, nu eram impresionat de defectele motocicletei pt ca este un lucru comun ca un vehicul din Romania sa nu fie in stare buna si eram pregatit pt asta, m-am simtit dezarmat de lipsa de pise bune, care e perspectiva in acest caz? sa tot schimbi piese care se strica imediat de proaste ce sint? cineva mi-a trimis un mesaj sa-mi spuna ca se poate iesi la lumina.. ii multumesc. vesti bune: fratele meu si-a cumparat nipru azi (draga turbogixxer dupa cum ai observat eu mi-am luat motocicleta cam acum 3 sapt iar atunci motocicleta ta nu prea mai era de vanzare, eu as fi luat-o, iar daca o gaseam ieri cred ca era o buna candidata pt fratele meu, dar..ghinion de nesansa) daca vrea cineva sa vada despre ce este vorba poate sa o faca aici: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=18976 va las cu bine azi ca vreau sa ma joc cu fetita mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 AAA...SA FIE OARE NIPRA LUI RADU...? NU E REA...MAI ALES LA BANII AIA...VB TA...ORICUM....SA LE STAPANITI SANATOSI... DIN CATE STIU NIPRA LU' RADU ARE 750 CC SHI CUTIE D M SAU ASA CEVA...SAU D MT MAI VECHI...CEA VECHE MAI SAREA...SPER SA NU FI SPUS PROSTII... ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 AAA...SA FIE OARE NIPRA LUI RADU...? eu zic ca da da' stie carveva ce a facut sa mareasca cilindreea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 pai...n-au fost facute shi nipre d 750...?Zic shi yo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 23, 2006 Autor Share Postat Septembrie 23, 2006 ba da, s-au facut cica la inceput, motor 'tip ural', asta nu e modificat, e din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 sint dezamagit, am sentimentul de neputinta. de ce? am aflat si eu ce inseamna piesa de nipru, ca sa fiu mai exact- piesa de nipru cumparata de aici (cristi tunaru). sint sigur ca se fabrica si piese bune, dar..nu am eu (sau noi) acces la ele. cand stii care e solutia la o problema e simplu, nu ai decat sa faci tot posibilul sa aplici acea solutie, dar cand nu exista solutie lucrurile devin triste. care e povestea? am luat piesele si am inceput sa le montez, carburatoarele mi-au dat un sentiment de de oarecare resemnare amestecata cu umor amar, m-am gandit ca n-ai ce sa-i faci, ca asta e situatia, in pincipiu merg dar executia lor e cam din topor, nu m-au deranjat, nici nu m-au exaltat, sper sa le fac sa nu mai curga, sa le reglez, etc... urmatoarea piesa: crucea cardanica. era varza cea veche, avea pierderi de material de ordinul cm cubi, am dezmembrat-o cu mana tragand usor de ea, cum a ajuns asa nu stiu, cica a fost schimbata chiar anul acesta si nu am nici un motiv sa ma indoiesc de asta, la ce ma poate duce mintea este ca piesa a fost proasta si/sau a fost montata prost, dar totusi asa de proasta? ma rog... am dat sa scoatem boltul, din nefericire nu a fost asa usor, s-a dovedit sa fie o piesa manufacturata grosolan, departe de a avea forme geometrice si infipta probabil cu toporul. in fine l-am scos dupa ore de munca. piesa noua- crucea cardanica, am observat ca nu era asamblata corect, sigurantele erau puse cam de forma, am desfacut-o ca sa o remontam cum trebuiesi am avut o surpriza: nu are rulmenti cu ace, nu are nimic, e fier pe fier. m-am enervat rau si am zis ca asta e, o sa-l pun sa merg anul asta si dupa aia mai vad eu. am improvizar si noi un bolt, macar am facut-o cu bun simt si nu a fost nevoie sa dam cu barosul cum probabil s-a facut inainte, am montat crucea cu greu pe axul canelat dinspre grup pentru ca era traumatizat de brutalitaile de la demontarile anterioare...si acum e gata (vorba vine). intrebarile mele sint urmatoarele: cum poti sa intretii o motocicleta cu piese facute de tigani in garajele din ucraina si vandute pe la granita?, cum pot sa ma duc eu sa mai cumpar piese de la o persoana care mi-a vandut asa ceva? si nu o sa ma mai duc (si aici nu vorbesc numai despre faptul ca piesa nu avea rulmenti, ci si de executia ei, de faptul ca nu are bolt, carburoatoarele sint imprecis fabricate.. din punctul meu de vedere sint piese ieftine pentru fraieri, pot spune fraieri ca mine ca sa nu ofuschez pe cineva) unde gasesc piese bune? exista asa ceva? nu stiu ce sa zic, vreau sa fac motocicleta asta, dar nu stiu daca o sa tina puterile sa improvizez la nesfasit, ma indoiesc. janta inca nu am gasit, o sa ma ocup de sha, sa o montez.... va las cu bine si poate o sa va mai povestesc ceva data viitoare. CAUT SURSA BUNA DE PIESE ...bun venit in lumea niprului!.... asa mi s-a spus si mie dupa o iarna , o primavara, si o toamna petrecute in garaj reparind, improvizind si inventind ca sa-l fac sa mearga 120km pina la RAR.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 pai...n-au fost facute shi nipre de 750...?Zic shi yo... imi recunosc nestiinta in chestia asta. s-au facut nipre de 750, dar cu supape laterale ca la M72, nu asa . sau poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 24, 2006 Share Postat Septembrie 24, 2006 CAUT SURSA BUNA DE PIESE http://www.oldtimergarage.szn.pl/ ...le-am scris parca o data si spuneau ca nu se complica cu rambursuri in tari din afara mUE ... Poate, se poate gasi o modalitate.Preturile nu se compara cu cele a lui tunaru sau Gaspar, dar ma gandesc ca nici calitatea.Eu as fi interesat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Incep sa cred ca eu unul am avut un noroc extraordinar..... Cat am mers cu niprul meu nici macar nu i s-a rupt niciodata vreun cablu. Oricat dadeam de suruburile caburilor aveam numai bujii brune. Nu am facut niciodata vreo pana... etc etc. Raulus s-a chinuit mult cu el, iar la Turbogixxer a avut de la inceput ghinion cu el, din prima secunda. Doar eu am fost super multumit de niprul meu, ceea ce ma face sa regret si mai tare ca l-am dat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 25, 2006 Autor Share Postat Septembrie 25, 2006 tu vorbesti despre o motocicleta in buna stare de functionare, asa o sa fie si a mea, va fi beton in termen de 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Septembrie 26, 2006 Share Postat Septembrie 26, 2006 In termen de 2 ani nu o sa mai fie la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.