adi Postat Aprilie 8, 2004 Share Postat Aprilie 8, 2004 Un KTM 450EXC sau Yamaha WR450F cu cauciucuri de asfalt , poate sa fie folosita fara probleme si ca moto de oras? Stiti cumva si cam cat consuma? (on si off road) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat Aprilie 8, 2004 Share Postat Aprilie 8, 2004 HONDA CRF !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Aprilie 8, 2004 Share Postat Aprilie 8, 2004 Suzuki DR-Z 400 S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotlib Postat Aprilie 9, 2004 Share Postat Aprilie 9, 2004 KTM 450EXC sau Yamaha WR450F cu roti de supermoto, sunt ideale pentru oras... vara, la ktm ar fi bine sa ai ventilatorul montat pentru ca se incinge destul de tare cand stai la stop! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 DR 400-Z este cel mai bune, restul motoarelor sunt de competitie si sunt prea exigente (schimb ulei, temperatura la semeafoare etc.). DRZ-uleste tare, totusi este motor mixt si nu te rupe de exemplu la poponeata (restul nu-s facute sa stai pe ele). Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 DR 400-Z este cel mai bune, restul motoarelor sunt de competitie si sunt prea exigente (schimb ulei, temperatura la semeafoare etc.).DRZ-uleste tare, totusi este motor mixt si nu te rupe de exemplu la poponeata (restul nu-s facute sa stai pe ele). Parerea mea. poate zici tu ceva cu exigentele tale dar totusi HONDA............XR poate NU mai e de concurs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 XR-u e racit pe aer Deci tot dr-z ramane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teoliner Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 ba, tot ce ii turbat, crapa. ce sa zic de KTMuri si WRuri? is mai de competition. is tare curios cati km tin motoretele astea!!! io nu am vast si nici nu am auzit de o motorteta ca cele de mai sus sa tina mai mult de 10.000 de km in regim de conducere mai....stiu baietii care au asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teoliner Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 aaah....si consum de 5L la WR ??? voi nu stiti ce vorbiti! intrebatil pe andrei gandila (andreigin), ala cu "Kawa King Power"-el are asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 io nu am vast si nici nu am auzit de o motortetaca cele de mai sus sa tina mai mult de 10.000 de km Eu cred ca europenele sunt de cacao. nu am refer la mers , la putere ( acolo sunt beton) ... ci la durata de viata si la intretinere Dati si voi cu parerea... eu zic ca japoneza e sfanta P.S : Am un prieten cu o husaberg de 400 din 97 care a schimbat setu de 2 ori. asta e motoru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 Pentru utilizare mixta votez cu DRZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 24, 2004 Share Postat Mai 24, 2004 ALexImreh , da si tu cu parerea despre europene ca io de astea ziceam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 25, 2004 Share Postat Mai 25, 2004 tu la cat faci skimbu la wr250 si cat ulei intra la un skimb,cu tot cu filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 1500-2000km.uleiul nu i scump, si sa faci 2000 km offroad dureaza totushi destul. a mea ia 1,6 l cu filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 eu am vb despre schimb de ulei cu fostu campion la cross pe tara, care a concurat pe o yz 426. si a zis ca la mers in padure e bine sa ii faci schimbu cam la 500-600 km. Acuma nust daca si pe wr motoru e acelasi ca pe yz . Ah si mai zicea ca un yz 426 tine cam 40-50 ore in regim de cursa . Da un prieten a avut o yz 400 si a mers vreo 2 ani cu ea (prin padure) si nu a avut nici o prob. Dati si voi cu parerea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 eu ma iau dupa benzina schimb cam dupa 50 de litri (la YZ400F) asta inseamna cam 800-1000 KM si cred ca e OK asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 26, 2004 Share Postat Mai 26, 2004 ok. voi ce ulei bagati ? eu am bagat valvoline synpower 10w-40 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 27, 2004 Share Postat Mai 27, 2004 foxule, in regim de cursa e cu totul altceva, mai ales ca folosesc alte benzine.motoarele sunt identice pe yz si wr de 400.eu merg cu motocicleta pe munte, nun cros sau raid, deci imi vine greu sa cred ca voi putetzi merge pe munte(nu pe dealuri) cu gazul la capat.iar, e foarte important si felul in care itzi intretzii filtrul de aer si cel de ulei(daca nu il skimbi odata cu uleiul).cred ca la o utilizare normala, nu in regim de cursa(catzi de pe aici pot sa mearga in regim de cursa oare?eu unul nu pot), wr ul nu necesita schimbul de ulei mai devreme de 1000km. asta nu inseamna ca e rau sa l schimbi la 600, dar chiar nu cred ca vei observa diferentze in uzura motorului.eu am bagat Putoline Fullsynt 10-40 offroad, dupa ceva studii ale ofertelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 27, 2004 Share Postat Mai 27, 2004 poate nu m am facut intzeles.motoarele de la yz si wr(in sensul de engine) sunt la fel.difera setarea suspensiilor, curba aprinderii(reglajul unitatzii CDI), temporizarea supapelor si rapoartele celor 4 la yz(5 la wr) viteze.wr ul mai are in plus si bobina de inductzie, deoarece are si far.astea ar fii diferentzele majore. oricum, dpdv al modului cum itzi da motorul puterea, se poate trece de la setarea de yz la cea de wr sau invers, cu manualul langa tine si cateva scule comune.diferentza majora, dupa parerea mea, e cutia de viteze(si eventual cele cateva kila in minus ala yz), pt ca si suspensiile sunt identice ca piese, doar cu reglaje diferite din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Mai 27, 2004 Share Postat Mai 27, 2004 poate nu m am facut intzeles.motoarele de la yz si wr(in sensul de engine) sunt la fel.difera setarea suspensiilor, curba aprinderii(reglajul unitatzii CDI), temporizarea supapelor si rapoartele celor 4 la yz(5 la wr) viteze.wr ul mai are in plus si bobina de inductzie, deoarece are si far.astea ar fii diferentzele majore.oricum, dpdv al modului cum itzi da motorul puterea, se poate trece de la setarea de yz la cea de wr sau invers, cu manualul langa tine si cateva scule comune.diferentza majora, dupa parerea mea, e cutia de viteze(si eventual cele cateva kila in minus ala yz), pt ca si suspensiile sunt identice ca piese, doar cu reglaje diferite din fabrica plus la motor axele cu came, si suspensie arcurile fata + spate(mai subtiri cu 2mm) bafta, cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 28, 2004 Share Postat Mai 28, 2004 de arcuriile din telescoape stiam cipi, dar la axul cu came nu am gasit nicaieri referire ca este diferit.timingul supapelor este devansat cu un dinte la yz, dar asta se face din distributzie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat Mai 29, 2004 Share Postat Mai 29, 2004 Ca baza wr si yz sint identice insa este o diferenta semnificativa in realitate, yz este reglat pt cross si nu este potrivit pt enduro unde motorul functioneaza in alt regim. Am citit un articol frumos pe net referitor exact la asta, erau comparate in teren cele 2 motoare. . Eu am YZ si-l folosesc la enduro, nu am probleme .......iar referitor la articol,e relativ............am un prieten care a citit articole pina cind si-a dat seama ca CITROEN-ul XSARA e cea mai buna masina a intrat in salon si a cumparat una.......si.... si-a dat seama ca a gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.