Sari la conținut

Cross/Enduro


Postări Recomandate

  • 1 month later...

DR 400-Z este cel mai bune, restul motoarelor sunt de competitie si sunt prea exigente (schimb ulei, temperatura la semeafoare etc.).

DRZ-uleste tare, totusi este motor mixt si nu te rupe de exemplu la poponeata (restul nu-s facute sa stai pe ele).

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DR 400-Z este cel mai bune, restul motoarelor sunt de competitie si sunt prea exigente (schimb ulei, temperatura la semeafoare etc.).

DRZ-uleste tare, totusi este motor mixt si nu te rupe de exemplu la poponeata (restul nu-s facute sa stai pe ele).

Parerea mea.

poate zici tu ceva cu exigentele tale dar totusi HONDA............XR poate :ph34r: :( NU mai e de concurs :( :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba, tot ce ii turbat, crapa.

ce sa zic de KTMuri si WRuri?

is mai de competition.

is tare curios cati km tin motoretele astea!!!

io nu am vast si nici nu am auzit de o motorteta

ca cele de mai sus sa tina mai mult de 10.000 de km

in regim de conducere mai....stiu baietii care au asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu am vast si nici nu am auzit de o motorteta

ca cele de mai sus sa tina mai mult de 10.000 de km

 

Eu cred ca europenele sunt de cacao. nu am refer la mers , la putere ( acolo sunt beton) ... ci la durata de viata si la intretinere :ph34r:

Dati si voi cu parerea... eu zic ca japoneza e sfanta :(

 

P.S : Am un prieten cu o husaberg de 400 din 97 care a schimbat setu de 2 ori.

asta e motoru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vb despre schimb de ulei cu fostu campion la cross pe tara, care a concurat pe o yz 426. si a zis ca la mers in padure e bine sa ii faci schimbu cam la 500-600 km. :ph34r:

 

Acuma nust daca si pe wr motoru e acelasi ca pe yz .

Ah si mai zicea ca un yz 426 tine cam 40-50 ore in regim de cursa . Da un prieten a avut o yz 400 si a mers vreo 2 ani cu ea (prin padure) si nu a avut nici o prob.

Dati si voi cu parerea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foxule, in regim de cursa e cu totul altceva, mai ales ca folosesc alte benzine.motoarele sunt identice pe yz si wr de 400.eu merg cu motocicleta pe munte, nun cros sau raid, deci imi vine greu sa cred ca voi putetzi merge pe munte(nu pe dealuri) cu gazul la capat.iar, e foarte important si felul in care itzi intretzii filtrul de aer si cel de ulei(daca nu il skimbi odata cu uleiul).cred ca la o utilizare normala, nu in regim de cursa(catzi de pe aici pot sa mearga in regim de cursa oare?eu unul nu pot), wr ul nu necesita schimbul de ulei mai devreme de 1000km.

asta nu inseamna ca e rau sa l schimbi la 600, dar chiar nu cred ca vei observa diferentze in uzura motorului.eu am bagat Putoline Fullsynt 10-40 offroad, dupa ceva studii ale ofertelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu m am facut intzeles.motoarele de la yz si wr(in sensul de engine) sunt la fel.difera setarea suspensiilor, curba aprinderii(reglajul unitatzii CDI), temporizarea supapelor si rapoartele celor 4 la yz(5 la wr) viteze.wr ul mai are in plus si bobina de inductzie, deoarece are si far.astea ar fii diferentzele majore.

oricum, dpdv al modului cum itzi da motorul puterea, se poate trece de la setarea de yz la cea de wr sau invers, cu manualul langa tine si cateva scule comune.diferentza majora, dupa parerea mea, e cutia de viteze(si eventual cele cateva kila in minus ala yz), pt ca si suspensiile sunt identice ca piese, doar cu reglaje diferite din fabrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu m am facut intzeles.motoarele de la yz si wr(in sensul de engine) sunt la fel.difera setarea suspensiilor, curba aprinderii(reglajul unitatzii CDI), temporizarea supapelor si rapoartele celor 4 la yz(5 la wr) viteze.wr ul mai are in plus si bobina de inductzie, deoarece are si far.astea ar fii diferentzele majore.

oricum, dpdv al modului cum itzi da motorul puterea, se poate trece de la setarea de yz la cea de wr sau invers, cu manualul langa tine si cateva scule comune.diferentza majora, dupa parerea mea, e cutia de viteze(si eventual cele cateva kila in minus ala yz), pt ca si suspensiile sunt identice ca piese, doar cu reglaje diferite din fabrica

plus la motor axele cu came, si suspensie arcurile fata + spate(mai subtiri cu 2mm)

 

bafta,

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de arcuriile din telescoape stiam cipi, dar la axul cu came nu am gasit nicaieri referire ca este diferit.timingul supapelor este devansat cu un dinte la yz, dar asta se face din distributzie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca baza wr si yz sint identice insa este o diferenta semnificativa in realitate, yz este reglat pt cross si nu este potrivit pt enduro unde motorul functioneaza in alt regim. Am citit un articol frumos pe net referitor exact la asta, erau comparate in teren cele 2 motoare. .

Eu am YZ si-l folosesc la enduro, nu am probleme .......iar referitor la articol,e relativ............am un prieten care a citit articole pina cind si-a dat seama ca CITROEN-ul XSARA e cea mai buna masina :( :( :ph34r: a intrat in salon si a cumparat una.......si.... :( :( si-a dat seama ca a gresit :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...