Sorixu' Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Salutare din nou.............................. I-mi spune cineva si mie,cum se regleaza avansul la aprilia pegaso 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 ...citind manualu? http://www.manualedereparatie.info/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Avansul la Pegaso 650 nu se regleaza. La majoritatea motocicletelor nu se regleaza avansul. Este electronic. Mai exact are un senzor de pozitie pe oala alternatorului, care ii spune CDI-ului turatia motorului iar CDI-ul "comanda" avansul aprinderii. La Pegaso exista o rezistenta de 10K, in zona bateriei, are o mufa alba cu 2 pini. Acea rezistenta schimba avansul intre 19 si 17 grade inaintea punctului mort. Schimbarea avansului o face CDI-ul pe la 4000 rpm. Teoretic nu poti regla avansul. Practic, poti vedea cum merge motorul tau cu carburatoarele reglate brici, schiband valoare rezistorului cu unul de 4,7K sau 15K (am gasit asta acum vreo 2 ani pe un forum englezesc). Sfatul meu: Lasa totul asa cum este si verifica daca nu ai probleme in alta parte (carburatoare). Apropo... de ce vrei sa stii cum se schimba avansul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 am o banuiala ca omul se refera la reglajul relantiului. pe multi i-am auzit spunand "avans" la relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Noiembrie 25, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2010 Avansul la Pegaso 650 nu se regleaza. La majoritatea motocicletelor nu se regleaza avansul. Este electronic.Mai exact are un senzor de pozitie pe oala alternatorului, care ii spune CDI-ului turatia motorului iar CDI-ul "comanda" avansul aprinderii. La Pegaso exista o rezistenta de 10K, in zona bateriei, are o mufa alba cu 2 pini. Acea rezistenta schimba avansul intre 19 si 17 grade inaintea punctului mort. Schimbarea avansului o face CDI-ul pe la 4000 rpm. Teoretic nu poti regla avansul. Practic, poti vedea cum merge motorul tau cu carburatoarele reglate brici, schiband valoare rezistorului cu unul de 4,7K sau 15K (am gasit asta acum vreo 2 ani pe un forum englezesc). Sfatul meu: Lasa totul asa cum este si verifica daca nu ai probleme in alta parte (carburatoare). Apropo... de ce vrei sa stii cum se schimba avansul ? Pai cum spuneam si Intr-un alt topic,nu-mi sta la relantii de nici un fel, numai peste 1800 rot/min,Inrosesc tobele chiar la iesirea din cilindru, nu stiu ce sa-i mai fac.Am curatat carburatoarele dar tot degeaba,mai ramine avansul .................. Din ce am citit eu,c-am astea doua ar fi problema.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 lol! n-ai treaba cu avansul, regleaza amestecul la relanti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 N-ai nici o treaba cu avansul! La motoarele moderne nu se regleaza nici un avans devreme ce a devenit controlat electronic! Vezi amestecul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Pai cum spuneam si Intr-un alt topic,nu-mi sta la relantii de nici un fel, numai peste 1800 rot/min,Inrosesc tobele chiar la iesirea din cilindru, nu stiu ce sa-i mai fac.Am curatat carburatoarele dar tot degeaba,mai ramine avansul ..................Din ce am citit eu,c-am astea doua ar fi problema.... Pai doar pentru ca le-ai curatat nu inseamna ca trebuie sa si mearga brici. Dupa curatare trebuie refacut nivelul, reglat amestecul etcetc. Cum le-ai curatat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Cum iti spuneam in celalat topic, regleaza dozajul aer/benzina. strangi suruburile de reglaj de la carburatoare pana la capat si le desfaci 3,5 ture. verifici sa nu cumva sa traga aer fals motorul. Asta se poate intampla pe la tuburile din cauciuc ce fac legatura intre carburatoare si cilidru. Totul trebuie sa fie etans. Tuburile respective au cateodata nesimtirea sa crape. Verifica sa nu aibe vreo fisura. Daca au fisuri, vezi ca sunt cam scumpe... cauti ceva sh. Poate nu sunt stranse bine (ori la cilindru ori la carburatoare). Aer fals poate sa mai traga si daca ai sparte membranele de la carburatoare... Tot ce spui tu, tine doar de aer mult in cilindru. Atunci motorul se incinge foarte tare si nici nu sta la relanti. Nu incerca sa umbli la avans ca nu o sa rezolvi nimic. Relantiul este undeva intre 1400 - 1600 rpm si se regleaza din "rotita" care iese prin carena in partea stanga. Reglajul se face la cald, dupa ce motorul a atins temperatura de lucru (peste 80-90 grade). Cel mai bine reglezi dupa ce a pornit electroventilatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Noiembrie 25, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2010 Cum iti spuneam in celalat topic, regleaza dozajul aer/benzina.strangi suruburile de reglaj de la carburatoare pana la capat si le desfaci 3,5 ture. verifici sa nu cumva sa traga aer fals motorul. Asta se poate intampla pe la tuburile din cauciuc ce fac legatura intre carburatoare si cilidru. Totul trebuie sa fie etans. Tuburile respective au cateodata nesimtirea sa crape. Verifica sa nu aibe vreo fisura. Daca au fisuri, vezi ca sunt cam scumpe... cauti ceva sh. Poate nu sunt stranse bine (ori la cilindru ori la carburatoare). Aer fals poate sa mai traga si daca ai sparte membranele de la carburatoare... Tot ce spui tu, tine doar de aer mult in cilindru. Atunci motorul se incinge foarte tare si nici nu sta la relanti. Nu incerca sa umbli la avans ca nu o sa rezolvi nimic. Relantiul este undeva intre 1400 - 1600 rpm si se regleaza din "rotita" care iese prin carena in partea stanga. Reglajul se face la cald, dupa ce motorul a atins temperatura de lucru (peste 80-90 grade). Cel mai bine reglezi dupa ce a pornit electroventilatorul. Am reglat carburatoarele exact cum mi-ai zis,o sa verific acum mai cu atentie sa vad cum stau tuburile din cauciuc,sar putea sa fie acolo problema pt. ca nu le-am verificat cu mare atentie.Merci mult..................... Mesaj completat Pai doar pentru ca le-ai curatat nu inseamna ca trebuie sa si mearga brici. Dupa curatare trebuie refacut nivelul, reglat amestecul etcetc. Cum le-ai curatat? Eu nu prea ma pricep asa de tare ,dar am un prieten care cunoaste problema si ma ajutat el;l-am suflat cu presiune de aer pe jigloare si spalat cu benzina,am verificat nivel si am reglat amestecul.L-am pus la loc si aceeasi problema.Acum ramane sa le desfacem din nou si sa le ferificam cu mai multa atentie.Merci tare mult......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Daca ai curatat carburatoarele de curand... nu trebuie sa le dai jos ca sa le verifici... nu ai de ce. Vor fi curate 100%. Verifica ochiometric cauciucurile de care iti spuneam si daca sunt stranse colierele carburatoarelor... sau daca carburatoarele sunt bagate pana la capat in cauciucurile care fac legatura cu cilindrul. Elimina posibilitatea de a trage aer fals pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.