Babutza Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Salut. Am urmatoarea problema la Suzuki GSXR400R din '93. Cand o accelerez pe la 5-6000 de ture se intrerupe si scoate scantei pe esapament si pocneste (numai in pragul 5000 - 6000 ture). In afara acestui prag merge de rupe stilu. Ce naiba poate sa aiba ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 La astfel de probleme la motociclete Japoneze ma duc direct la bujii. Incearca cu alte bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) E mai degraba problema de amestec sau de aer fals. Nu prea e problema de bujii. la bujii daca sunt probleme cel mai bine se observa la turatii mari. Dar primul pas ar fi sa te uiti la ele sa vezi ce culoare au, in felul asta iti dai seama si daca e bun amestecul. Editat Decembrie 8, 2010 de Bogdis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 chesti cu culoarea bujiilor e cu dus si intors. nu se citesc pur si simplu si gata, ai vazut ce fel e amestecul pe toata plaja de turatii. tot la carburatie m-as uita si eu. mai ales la uzura acelor de dozaj si la tuburile emulsoare. dar nu e obligatoriu sa fie asta. de exemplu un prieten cu un cbr f4 avea o fisa slabita si pe la 5000 (parca), atunci cand vibra motorul mai tare (orice motor vibreaza la anumite turatii) ii facea la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 @Babutza: Pai si ce, nu e misto asa? Altii fac topic sa intrebe cum sa scoata flacari. Iar tu vrei sa scapi de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Am patit o si eu. La mine a fost filtrul de ulei murdar si furtunul de vacuum de la rezervor - se gatuia la acceleratii puternice si nu mai aveam gaz. Nu e o regula sa se intample si la tine la fel, dar ai putea verifica si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babutza Postat Decembrie 10, 2010 Autor Share Postat Decembrie 10, 2010 una sau 2 bujii sunt negre tare... ce e de facut ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) una sau 2 bujii sunt negre tare... ce e de facut ?? Am lucrat la un Bandit n1200 cu aceeasi problema si ghici ce era .... filtru de aer ... mai incearca si aici. Editat Decembrie 10, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 una sau 2 bujii sunt negre tare... ce e de facut ?? in primul rand curatat si reglat carbelitoarele si verificat filtrul de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 in primul rand curatat si reglat carbelitoarele si verificat filtrul de aer... Asta e cea mai buna solutie pentru moment ! Si daca tot faci o treaba poti schimba si bujiile dar numai dupa ce reglezi carburatorul si verifici filtrul de aer si cureti toate furtunasele de vacuum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babutza Postat Decembrie 12, 2010 Autor Share Postat Decembrie 12, 2010 am desfacut carburatoarele sa le duc la reglat...si ce am patit ? la unu din cele 4 carburatoare am rupt conducta aia subtire ca o sarmulita de cupru ... ce naiba sa fac ca e rupta exact de unde iese din carburator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 in afara de nivel, de curatat si de sincronizarea de banc carburatoarele se regleaza pe motor. cu el mergand... asa ca nu stiu cine ti-a zis sa le dai jos "sa le duci la reglat"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.