Sari la conținut

Problema Kawasaki KLR


Postări Recomandate

Pai si din cauza contactului de neutral i se stinge si martorul de ulei de la bord?

Poate sa fie coincidenta faza cu becu de ulei.

 

NE-pornitul la buton este 100% de la contactu de neutral.

In plus - firul ala care vine de la neutral de la "senzorul" de la motor se duce intai intr-o dioda care e tot in harnasament pe undeva..

Acea dioda impreuna cu inca una si "senzorul" de cric + cel de ambreiaj determina daca releul de pornire poate fi actionat sau nu, sau activeaza pinul de KILL pt aprindere.

 

Ori e "senzorul" de jos de la motor intrerupt undeva, ori picioarele acelei diode nu fac contact bine pe unde se afla ele. (dioda poate fi eventual in cutia de sigurante - nu stiu cum e la el)

 

Aprinderea sau stingerea becului din cauza de lipsa de + chiar nu conteaza, nu ar determina nepornirea motorului, becul e doar un martor ca se face contact spre masa.

Faptul ca motorul nu porneste si ca coincide chiar cu faptul ca becul de neutral e stins rezulta automat ca acel contact nu se face spre masa prin "senzorul" de neutral de pe motor, sau prin dioda.

 

"senzorul" de neutral nu face decat sa ia un fir si sa-l dea la masa cand cutia e la 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa fie coincidenta faza cu becu de ulei.

 

NE-pornitul la buton este 100% de la contactu de neutral.

In plus - firul ala care vine de la neutral de la "senzorul" de la motor se duce intai intr-o dioda care e tot in harnasament pe undeva..

Acea dioda impreuna cu inca una si "senzorul" de cric + cel de ambreiaj determina daca releul de pornire poate fi actionat sau nu, sau activeaza pinul de KILL pt aprindere.

 

Ori e "senzorul" de jos de la motor intrerupt undeva, ori picioarele acelei diode nu fac contact bine pe unde se afla ele. (dioda poate fi eventual in cutia de sigurante - nu stiu cum e la el)

 

Aprinderea sau stingerea becului din cauza de lipsa de + chiar nu conteaza, nu ar determina nepornirea motorului, becul e doar un martor ca se face contact spre masa.

Faptul ca motorul nu porneste si ca coincide chiar cu faptul ca becul de neutral e stins rezulta automat ca acel contact nu se face spre masa prin "senzorul" de neutral de pe motor, sau prin dioda.

 

"senzorul" de neutral nu face decat sa ia un fir si sa-l dea la masa cand cutia e la 0.

 

Toate cele de mai sus nu exclud posibilitatea unei defectiuni la contactul mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei iti disec in 3 secunde si ce face contactul unei mobre, iti spun ca NU E. :)

 

Admit ca poa sa fie o bulibaseala de nedescris in electrica pe-acolo la el, adica si alte contacte imperfecte, dar, repet, NE_ACTIONAREA demarorului e de la "senzoru" de neutral.

 

Daca i-ar functiona contactul de ambreiaj, pe care zice ca nu-l are, atunci i-ar da la demaror cu ambreiajul tras.

 

Functiile astea sunt implementate pt siguranta riderului, sa nu poti sa dai la demaror cu moto in viteza daca nu esti tu pe ea sa tii de ambreiaj.... iti dai seama cum ar fi sa poti da la demaror la o mobra daca e in cric si bagata in viteza.. ar pleca la plimbare.

 

De pornit impinsa normal ca porneste, neutralul nu restrictioneaza aprinderea ci doar demarorul.

Cricul taie aprinderea in schimb, in combinatie cu moto in viteza. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti am gasit contactul neutral ... intradevar se mai tinea in cateva firicele paupucelul alcela care se clipseaza pe contact.

Nu am reusit sa rezolv astazi ca a fost prea tarziu. Sper sa pot gasi maine papucel cu fir undeva la un service , sa vad cum il prind iara , sau poate il lipesc cu pistolul tot pe asta.

Poate se va rezolva dar inca ma gandesc care este treaba cu uleiul , se sting si se aprind deodata de fiecare data.

 

mersi baieti pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei iti disec in 3 secunde si ce face contactul unei mobre, iti spun ca NU E. :)

 

Admit ca poa sa fie o bulibaseala de nedescris in electrica pe-acolo la el, adica si alte contacte imperfecte, dar, repet, NE_ACTIONAREA demarorului e de la "senzoru" de neutral.

 

Daca i-ar functiona contactul de ambreiaj, pe care zice ca nu-l are, atunci i-ar da la demaror cu ambreiajul tras.

 

Functiile astea sunt implementate pt siguranta riderului, sa nu poti sa dai la demaror cu moto in viteza daca nu esti tu pe ea sa tii de ambreiaj.... iti dai seama cum ar fi sa poti da la demaror la o mobra daca e in cric si bagata in viteza.. ar pleca la plimbare.

 

De pornit impinsa normal ca porneste, neutralul nu restrictioneaza aprinderea ci doar demarorul.

Cricul taie aprinderea in schimb, in combinatie cu moto in viteza. :D

Haide bai tata, ca stiu si io ce-i cu senzoru' de neutral de cric si cu ala de la ambreiaj, cum functioneaza si de ce. Dar nu vad legatura cu martorul de ulei...

Si iti spun ca poate fi de la contact: al meu (KLE, nu KLR) daca misc cheia in contact se sting toti martorii (neutral, faza lunga, semnal, ulei, orice e aprins in momentul ala) dar motorul , daca e pornit, nu se opreste. De-aia il intreb pe om de doua zile de motor, dar el nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide bai tata, ca stiu si io ce-i cu senzoru' de neutral de cric si cu ala de la ambreiaj, cum functioneaza si de ce. Dar nu vad legatura cu martorul de ulei...

Si iti spun ca poate fi de la contact: al meu (KLE, nu KLR) daca misc cheia in contact se sting toti martorii (neutral, faza lunga, semnal, ulei, orice e aprins in momentul ala) dar motorul , daca e pornit, nu se opreste. De-aia il intreb pe om de doua zile de motor, dar el nimic...

 

Nu se opreste. Dar daca-l opresc numai porneste.

Am crezut ca vei intelege, daca-l pot porni impins cu martorii (vb ta) stinsi, motorul pornit nu se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se opreste. Dar daca-l opresc numai porneste.

Am crezut ca vei intelege, daca-l pot porni impins cu martorii (vb ta) stinsi, motorul pornit nu se opreste.

Mda, exact ca la mine. Din pacate mai multe despre remediere nu pot sa-ti spun, eu inca nu m-am bagat sa incerc sa rezolv problema, pur si simplu nu m-a deranjat. Dar despre cauza: la mine sigur e de la contact, cand se sting martorii, daca misc usor cheia in el isi revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu aceiasi problema cu contactul, dar la un XL. Daca invart cheia incet in contact ramane totul aprins, dar daca invart cheia repede atunci doar clipesc pentru un moment becurile din bord. Nu mi-am batut capul cu problema deoarece.... pornire doar la kick si nici nu ma obosesc sa dau la pedala daca nu e bordul aprins. Nu mi sa oprit niciodata din mers, dar nici nu am avut vre-odata probleme cu martorii din bord in mers sau pe loc cu motorul pornit, sau cel putin nu am sesizat... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu aceiasi problema cu contactul, dar la un XL. Daca invart cheia incet in contact ramane totul aprins, dar daca invart cheia repede atunci doar clipesc pentru un moment becurile din bord. Nu mi-am batut capul cu problema deoarece.... pornire doar la kick si nici nu ma obosesc sa dau la pedala daca nu e bordul aprins. Nu mi sa oprit niciodata din mers, dar nici nu am avut vre-odata probleme cu martorii din bord in mers sau pe loc cu motorul pornit, sau cel putin nu am sesizat... :D

 

 

Eu da, nu mi se opreste motorul dar ma dispera.

Mesaj completat

O corectare poate importanta... Primul bec este "Neutralul" al doilea "temperatura apei" nu uleiul .... trebuie sa fac schimbul de ulei la masina si deasta mi-a ramas in cap uleiul :))

Mi-am uitat contactul deschis peste noapte si mi-a murit bateria ... acum pana nu o reincarc nu pot spune daca a fost contactul neutral sau nu pe care l-am remediat .

 

 

 

Mesaj completat

Baieti, cred ca am rezolvat .

 

Astazi am scos sigurantele care sunt intainte de baterie , am pus firele pe direct de proba , am remufat contactul neutral si din fericire MERGE BINE ... acum sa vedem cat , nu am apucat sa merg cu ea prea mult sau sa o tin prea mult pornita .

 

Vreau sa schimb sigurantele alea dar nu stiu de cati Amperi trebuie sa fie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, cred ca am rezolvat .

 

Astazi am scos sigurantele care sunt intainte de baterie , am pus firele pe direct de proba , am remufat contactul neutral si din fericire MERGE BINE ... acum sa vedem cat , nu am apucat sa merg cu ea prea mult sau sa o tin prea mult pornita .

 

Vreau sa schimb sigurantele alea dar nu stiu de cati Amperi trebuie sa fie ...

Pe capacul de la tabloul de sigurante ar trebui sa ai legenda, fiecare siguranta de cati amperi e si de la ce anume e. Daca nu, vezi ca am impresia ca sunt pe culori, fiecare culoare cu amperajul ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe capacul de la tabloul de sigurante ar trebui sa ai legenda, fiecare siguranta de cati amperi e si de la ce anume e. Daca nu, vezi ca am impresia ca sunt pe culori, fiecare culoare cu amperajul ei.

 

MI-am downloadat schema electrica de la motocicleta si am descoperit acolo . Mersi mult pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...