SharaK Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 O poveste scurta si de la mine: http://sharak.ablog.ro/ Nu prea am facut poze, de obicei ma ia valul pe motor si uit sa opresc pentru poze.. Pozele si povestioara sunt din vara.. Data viitoare o sa fac mai multe poze si incerc sa povestesc mai frumos.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Salut felicitari pentru excursie,daca prinzi gustul la excursii prin munti si drumuri(forestiere) mai necirculate pe care incepi sa simti in piept aer curat si liniste sufleteasca o sa faci foarte multe excursii pana ramai fara bani in buzunar,dar trebue sa-i pui niste cauciuguri m+s ca sa te ajute putin.eu pana sa schimb motorul aveam una touring am incaltato cu brigestone m+s si ma descurcam destul de bine cu ea pe toate categoriile de drumuri si ni-ci la asfalt nu erau zgomotose.Bafta in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 O poveste scurta si de la mine: http://sharak.ablog.ro/ Nu prea am facut poze, de obicei ma ia valul pe motor si uit sa opresc pentru poze.. Pozele si povestioara sunt din vara.. Data viitoare o sa fac mai multe poze si incerc sa povestesc mai frumos.. Bravo si la cat mai multe. A, si un sfat: niciodata sa nu te mai iei dupa ce-ti spun bastinasii despre starea sau lungimea unui drum. De cele mai multe ori e mult mai rau si mult mai lung decat zic ei. Pe mine m-au bagat niste tarani intr-o situatie de am crezut ca nu mai ies. Si din aceeasi categorie: nu te lua nici dupa categoria drumului, oricand un judetean se poate transforma in forestier sau mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Am taiat si io drumul pe-acolo, incercand sa evit betonul cu praguri dintre Stoenesti si Valea Mare-Pravat. Iese la Dragoslavele si mi s-a parut destul de decent. Pacat ca nu te-ai oprit pentru poze pe Rucar-Bran. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 14, 2010 Autor Share Postat Decembrie 14, 2010 In primul rand, va multumesc pentru urari si nu pot decat sa va spun, ca abia astept sa vina vara..Pregatesc ceva mai lung, dar tot prin Romanica, buna, rea cum e, e frumoasa.. Cele doua trasee, au fost cele mai lungi de pana acum.. Cat despre motocicleta, banditul va fi intotdeauna de strada, orice as face eu.. Nu prea merge pe forestiere, din cauza greutatii(219 kg dry), amortizoarelor si cauciucurilor.. Mi-ar placea pe drum forestier, pun pariu ca este foarte frumos, mai ales acolo unde nu prea ajung multe masini..Dar nu e de motorul meu.. Cat despre un enduro, nu stiu cat de confortabil as sta eu la 1.76 inaltime..Am incercat pe o Aprilia Pegaso 650, dar parca nu o simt la fel de bine, iar la semafoare, stateam pe varfuri(atingeam cu 7-8 cm din talpa)..Cu GSF-ul suntem un tot unitar ca sa zic asa Totusi sa mai pun 2-3 poze, sa nu va amagesc doar cu cele de pe blog..E prima oara cand folosesc Picasa, asa ca sper sa nu fac vreo greseala.. Primul traseu, pana la Sacele: http://picasaweb.google.com/11648157644473...feat=directlink Acesta este al doilea traseu: http://picasaweb.google.com/11648157644473...feat=directlink Enjoy ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oformula Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 In primul rand, va multumesc pentru urari si nu pot decat sa va spun, ca abia astept sa vina vara..Pregatesc ceva mai lung, dar tot prin Romanica, buna, rea cum e, e frumoasa..Cele doua trasee, au fost cele mai lungi de pana acum.. Cat despre motocicleta, banditul va fi intotdeauna de strada, orice as face eu.. Nu prea merge pe forestiere, din cauza greutatii(219 kg dry), amortizoarelor si cauciucurilor.. Mi-ar placea pe drum forestier, pun pariu ca este foarte frumos, mai ales acolo unde nu prea ajung multe masini..Dar nu e de motorul meu.. Cat despre un enduro, nu stiu cat de confortabil as sta eu la 1.76 inaltime..Am incercat pe o Aprilia Pegaso 650, dar parca nu o simt la fel de bine, iar la semafoare, stateam pe varfuri(atingeam cu 7-8 cm din talpa)..Cu GSF-ul suntem un tot unitar ca sa zic asa Totusi sa mai pun 2-3 poze, sa nu va amagesc doar cu cele de pe blog..E prima oara cand folosesc Picasa, asa ca sper sa nu fac vreo greseala.. Primul traseu, pana la Sacele: http://picasaweb.google.com/11648157644473...feat=directlink Acesta este al doilea traseu: http://picasaweb.google.com/11648157644473...feat=directlink Enjoy ! f 650 gs sunt cu sa joasa si suspensii mai jose pentru fete(special facute pentru dame) sunt perfecte pentru inaltimea ta.eu la 185 cm pusa pe cric central stau cu talpile jos perfect, caut poza si iti pun aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Decembrie 14, 2010 Autor Share Postat Decembrie 14, 2010 f 650 gs sunt cu sa joasa si suspensii mai jose pentru fete(special facute pentru dame) sunt perfecte pentru inaltimea ta.eu la 185 cm pusa pe cric central stau cu talpile jos perfect, caut poza si iti pun aici Imi place cum arata, dar momentan nu-mi permit inca o motocicleta..poate peste 1-2 ani, cine stie.. Nici F650CS nu arata rau..Oricum, la ce am eu nevoie, banditul este cea mai buna motocicleta, nu cred sa ma mai multumeasca alta mobra la fel de mult.. Dupa ce o sa vizitez majoritatea drumurilor asfaltate din Ro, poate ca o sa trec pe offroad.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.