cristi80 Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 http://www.bikeexif.com/ural-motorcycle?ut...xif+(Bike+EXIF) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 * superb! sa vedem cine isi ia la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Am cerut odata oferta de preturi de la Ural, este un importator in Bucuresti. Modelul dorit de mine era cam 7000Euro. Cand am zis ca mi se pare scump, s-au ofticat. Inteleg ca nu sunt pe gratis, dar nici nu ma asteptam sa fie un asa pret pentru o motocicleta fabricat in Ukraina pe o linia de productie cu vechime de zeci de ani. Ma intreb cat o sa costa cel din link. Oare merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Uralul nu se fabrica in Ucraina, ci se asambleaza in Rusia. Si in afara de faptul ca numele are rezonanta rusa (din cate stiu fabrica apartine unui american sau ceva de genul de origine rusa), majoritatea componentelor sunt aceleasi care echipeaza motociclete japoneze/europene (distributie Herzog. Paioli, Brembo, Nissin, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Cat costa Uralul?!? Pai mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 In State, Uralul asta e propus la 7000 de coco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Decembrie 27, 2010 Share Postat Decembrie 27, 2010 Si eu o consider o motocicleta interesanta, dar nejustificat de scumpa. Un boxer egoist de 750cc suna interesant, dar pretul... M-am uitat pe site-ul lor si mi se par scumpe. As accepta pretul asta numai daca as primi inapoi calitatea marcilor consacrate, fapt de care ma indoiesc... Pacat ca japonezii nu ii dau cu atasul ps: cateva preturi: tourist,gear-up si 2WD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Pretul este destul de mare, intrucat foarte multe componente sunt importate. Cum spunea si Mihai mai sus, sunt piese facute de producatori de top din Europa si Asia. Aproape in fiecare an se aduc modificari pentru a imbunatati si a creste fiabilitatea Ural. De exemplu: alternatorul este Denso, pinioanele din cutia de viteze Herzog, aprindere electronica Ducati, amortizoare Sachs, frana fata pe disc Brembo, carburatoare Mikuni, modelul Retro o sa primeasca furca fata Marzocchi etc. Uite o lista cu modificarile si imbunatatirile aduse motocicletelor Ural din 2006 incoace: http://www.uralnw.com/ural/yearlychanges.html . Cat despre cel prezentat aici... Pare interesant, dar nimic mai mult. Personal, mi-ar placea parca mai mult sa am un Ranger ca second bike si sa ma dau iarna cu el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Motocicletele Ural nu mai au carburatoare Mikuni de prin 2002 ci Keihin iar furca Marzocchi echipeaza modelul Retro de mult timp. Scumpe sau nu, motocicletele solo de la Ural nu se (mai) pot deocamdata cumpara in Romania pentru ca nu au fost omologate Euro 3 de care reprezentanta Ural Europa. Frumoase motocicletele din link, mai ales primele doua! Editat Decembrie 28, 2010 de TomCat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Ai dreptate legat de carburatoare TomCat. Greseala mea. Cat despre furca, nu m-am exprimat eu cum trebuie. In link-ul pe care l-am pus un post mai sus, la modificarile pentru 2010-2011 scrie ca noile furci pentru Retro vor avea 42 mm, fata de 36 mm. Radu. Editat Decembrie 28, 2010 de Radu_OldSchool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 (editat) Da, stiu ca are o gramada de piese italiene pe el, dar totusi ramana nejustificat pretul. La 7300 de Euro cumpari un Moto Guzzi de exemplu: http://www.motoboom.ro/nevada-750.html Pacat de motocicleta, nu este competitiva. LE: fabrica Ural; Editat Decembrie 28, 2010 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 * da, si mie mi se parea o alternativa la un bobber american (stiti voi care ). daca ma gandesc la pret, nu mai e deloc o alternativa. adica prefer americanu', ca eu nu sunt nostalgica si nu am mandria sovieticilor cata vreme nu imi permit unul care sa ma faca fericita, m-as putea bucura si de un Royal Enfield, care e muuuult mai ieftin. (Un Clasic 500 Bullet e cam 2500 euro acolo la ei, cu importul sa ziem il aduci la vreo 4000). dar Ur+alul din poveste este foarte reusit, no doubt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Decembrie 29, 2010 Autor Share Postat Decembrie 29, 2010 eu zic ca, link-ul, mai degraba ar putea fi o sursa de inspiratie decat o alternativa la sportster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Da, stiu ca are o gramada de piese italiene pe el, dar totusi ramana nejustificat pretul. La 7300 de Euro cumpari un Moto Guzzi de exemplu: http://www.motoboom.ro/nevada-750.html Pacat de motocicleta, nu este competitiva. LE: fabrica Ural; * da, si mie mi se parea o alternativa la un bobber american (stiti voi care ). daca ma gandesc la pret, nu mai e deloc o alternativa. adica prefer americanu', ca eu nu sunt nostalgica si nu am mandria sovieticilor cata vreme nu imi permit unul care sa ma faca fericita, m-as putea bucura si de un Royal Enfield, care e muuuult mai ieftin. (Un Clasic 500 Bullet e cam 2500 euro acolo la ei, cu importul sa ziem il aduci la vreo 4000). dar Ur+alul din poveste este foarte reusit, no doubt! Nu as spune ca este scumpa... tinand cont ca este o moto noua, iar apropo de competitiva io zic sa mai cautzi si o sa vezi ca Uralul este o motoreta apreciata si asta pt ca este o moto competitiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Deja numai rezist...! Fara suparare,da' din punctul meu de vedere,arata ca dracu'.Macar daca era ieftina,da' la banii astia,clar imi iau un HD la mina a 2-a,de plinge lumea.Si nu Sportster d-ala mic...Iar revin la aspect...Uita-te la un motor de Harley,sau la unul de Intruder (intreaga gama) si compara-l cu uratzenia asta. Vorba lui @Cria,trebuie sa ai nostalgia mobrelor sovietice de dinainte de revolutie,sa dai atatia bani,pe-o mobra bazata p-un model german,de dinainte de razboi. Si care n-avea nicio treaba cu chopper/cruiserele.O avea ea o gramada de piese occidentale,da' mie-mi vine in cap , privind mobra asta,vorba aia,cu "afara-i vopsit gardu'..." .Sa ma scuze pasionatii chopperelor cu motoare de mobra ruseasca,da' mie, nu-mi plac de nicio culoare,oricat de bibilite ar fi ele.Sa nu mai zic c-am vazut p-aici,o gramada de facaturi d-astea, de-un gust foarte indoielnic,ca sa nu zic kitch...Mobra asta,poate-o avea ceva succes la americani,la vreunii care vor sa iasa-n evidenta cu ceva "altfel"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.