Cretzu_Dej Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Salutare, Vreau sa imi reglez tachetii la motor...si nu stiu la ce "cote" sau cum se numesc...Manualul l-am ratacit de tot. Stie cineva, va rog? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 (editat) Iti trebuie doua seturi de lere, ca si scule principala, pe langa o surubelnita lata mare si celelalte chei necesare sa dai jos toate piesele pana la axele cu came. Ai mai jos extras din manual (punctul 17), poti sa-ti faci o idee cam despre ce e vorba.Eu am facut la mecanic reglajul asta, e cam complicat, dar daca ai timp si un pic de rabdare o sa reusesti Succes! Editat August 26, 2010 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Am cochetat si eu,cu ideea de-a pune pe Vulcanu' meu,bujii d-astea.Asa ca m-am interesat nitzel... Daca nu-i reglata "ceas" mobra pe care vor fi puse,mai rau fac,astea...Si sunt si fragile...De scumpe,nu mai zic...Desi,gasisem pe ebay,la pretz de bujii normale.Am inteles ca-s recomandate in special pt. motocicletele cu injectie... Eu din secunda in care am pus iridium pe CBR900RR (carb) si ZX9R (carb) si ZX6R (carb), am observat urmatoarele: 1. (-) un gol in portofel 2. (+) mobra pornea la rece instant 3. (+) nu se mai ineca Eu le luam de la dealer in Bucuresti: Strada Lacul Tei colt cu Kepler e un magazin piese auto. Aduc cam orice NGK pe comanda in 2-3 ore de la depozit. Foarte prompti baietii. Mie mi-au folosit si nu regret banii dati. Au fost net superioare celor clasice. Este foarte important sa se respecte cifra termica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Iti trebuie doua seturi de lere, ca si scule principala, pe langa o surubelnita lata mare si celelalte chei necesare sa dai jos toate piesele pana la axele cu came.Ai mai jos extras din manual (punctul 17), poti sa-ti faci o idee cam despre ce e vorba.Eu am facut la mecanic reglajul asta, e cam complicat, dar daca ai timp si un pic de rabdare o sa reusesti Succes! Mersi mult de tot! Mesaj completat Mersi mult de tot! Nu radeti de mine, dar am o intrebare care poate e destul de tampita. Ok, am reglat tachetii, am reglat carburatoarele "ca la carte" totul e in regula pe acolo, am gasit ceva arc (nu stiu termeni tehnici...asa ca nu da-ti cu pietre, va rog) la carburatoare care era uzat foarte tare, l-am schimbat cu altul de GPZ...sunt la fel. Motorul merge acum bine are putere etc...dar cand trag brusc de acceleratie parca se ineaca.... Nu pot sa-mi dau seama de unde apare problema asta. Poate sa fie din cauza tobelor? Cele vechi (adica cele stock) aveau 2 "camasi", cele pe care le-am pus acum sunt dintr-un singur strat...Poate sa fie de acolo problema, ceva legat de compresie...etc .... Stiu ca la Jawa si la "comuniste" in general tobele au de a face cu functionarea motorului...se aplica si la japo? Numai bine, Cretzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Mersi mult de tot!Mesaj completat Nu radeti de mine, dar am o intrebare care poate e destul de tampita. Ok, am reglat tachetii, am reglat carburatoarele "ca la carte" totul e in regula pe acolo, am gasit ceva arc (nu stiu termeni tehnici...asa ca nu da-ti cu pietre, va rog) la carburatoare care era uzat foarte tare, l-am schimbat cu altul de GPZ...sunt la fel. Motorul merge acum bine are putere etc...dar cand trag brusc de acceleratie parca se ineaca.... Nu pot sa-mi dau seama de unde apare problema asta. Poate sa fie din cauza tobelor? Cele vechi (adica cele stock) aveau 2 "camasi", cele pe care le-am pus acum sunt dintr-un singur strat...Poate sa fie de acolo problema, ceva legat de compresie...etc .... Stiu ca la Jawa si la "comuniste" in general tobele au de a face cu functionarea motorului...se aplica si la japo? Numai bine, Cretzu verifica amestecul, asta pare ceva cu aerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 dar cand trag brusc de acceleratie parca se ineaca.... Nu are treaba cu tobele pentru ca daca ar avea s-ar ineca tot timpu nu numai cand tragi de acceleratie. Aia cred ca e o problema de aer cum a zis si tiranspider, verifica cum se deschid clapetele de aer (poate nu le-ai motat bine...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Ies de la munca si ma ocup de treaba asta, mersi mult de idee. Numai bine, Cretzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Am gasit la romimoto rulmentii roata fata cu 55 lei bucata (110 lei amandoi + 19 lei taxe transport ) . Acum stau eu si ma gandesc ... nu gasesc asemenea rulmenti si la o reprezentanta SKF ... poate chiar mai ieftin ? Are cineva din intamplare cotele rulmetilor de la roata fata de EN din aliaj ? Mesaj completat Mi-este foarte ne laindemana sa demontez roata la mangalia .. sa iau rulmentii la Constanta sa vad daca au la SKF ... sa dau comanda si sa ma intorc iar la Constanta sa imi ridic comanda .... + ca , cateva zile sunt mort fara motocicleta - cu ea fac naveta ... cu ea ma deplasez peste tot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Am gasit la romimoto rulmentii roata fata cu 55 lei bucata (110 lei amandoi + 19 lei taxe transport ) . Acum stau eu si ma gandesc ... nu gasesc asemenea rulmenti si la o reprezentanta SKF ... poate chiar mai ieftin ? Are cineva din intamplare cotele rulmetilor de la roata fata de EN din aliaj ?Mesaj completat Mi-este foarte ne laindemana sa demontez roata la mangalia .. sa iau rulmentii la Constanta sa vad daca au la SKF ... sa dau comanda si sa ma intorc iar la Constanta sa imi ridic comanda .... + ca , cateva zile sunt mort fara motocicleta - cu ea fac naveta ... cu ea ma deplasez peste tot . Rulment 6302/2RSC3 Dimensiuni:15X42X13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Ms mult man ... prostanacul de mine nu s- gandit sa ia codul de pe romimoto . Sunt curios daca o sa gasesc ceva la SKF la cotele astea si la ce preturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 in alta ordine de idei.... chiar daca acele carburatoare par a fi de pe gpz , diferentele is maari de tot, 1 arcurile ( au aceleasi cote insa difera elasticitatea lor) 2 subare ( is identice ca forma insa difera materialul) 3 diametre capilare ( is la fel insa obturatoarele nitel schimbate) ce arc ziceai ca ai schimbat Mesaj completat Ies de la munca si ma ocup de treaba asta, mersi mult de idee. Mesaj completat am gasit ceva arc (nu stiu termeni tehnici...asa ca nu da-ti cu pietre, va rog) la carburatoare care era uzat foarte tare, l-am schimbat cu altul de GPZ...sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 in alta ordine de idei.... chiar daca acele carburatoare par a fi de pe gpz , diferentele is maari de tot, 1 arcurile ( au aceleasi cote insa difera elasticitatea lor) 2 subare ( is identice ca forma insa difera materialul) 3 diametre capilare ( is la fel insa obturatoarele nitel schimbate) ce arc ziceai ca ai schimbat Mesaj completat Mesaj completat M-am zapacit de tot...Scap de la munca ajung acasa si am sa iti spun exact ce am facut, pe pm daca nu te deranjeaza. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Am gasit la romimoto rulmentii roata fata cu 55 lei bucata (110 lei amandoi + 19 lei taxe transport ) Uite aici aceeasi rulmenti la juma' de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Ms de info alex ... dar pana acum nu am facut nici o comanda de pe wemoto si sincer nici nu o sa incep cu una de 8 lire . Siteul aratat de tine este o foarte buna srsa de informatii ... ms din nou . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 EEE, cu placere fratele meu! Eu cumpar doar de la ei,am pana acum peste 10 comenzi cred...sunt cea mai buna varianta din cate am intalnit eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Sunt in situatia urmatoare : Am fost la o reprezentanta SKF si am cautat dupa codul rulmentilor de care am nevoie precum si dupa cotele acestora . Ei nu mi-au gasit modelul specificat in cartea tehnica a mobrei (Rulment 6302/2RSC3 Dimensiuni:15X42X13 ) dar au gasit la aceleasi cote un rulment numit 6302/2Z spunandu-mi ca parea a doua din codul rulmentului semnifica de obicei daca pe interior rulmentul are camasa metalica sau de plastic . Bineinteles ca pretul este si mai acceptabil - 50 lei ambii rulmenti fata de 130 lei daca as face comanda de la ei de la o firma cu profil moto . Am si eu nevoie de niste sugestii ... sa iau rulmentii de la SKF tinand seama de faptul ca au cotele de care am nevoie sau sa fac comanda de rulmenti pe mai multi bani - probabil tot de la SKF sau o firma asemnanatoare sau mai slaba . ( eu unul am increderea in calitatea celor de la skf ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Sunt in situatia urmatoare : Am fost la o reprezentanta SKF si am cautat dupa codul rulmentilor de care am nevoie precum si dupa cotele acestora . Ei nu mi-au gasit modelul specificat in cartea tehnica a mobrei (Rulment 6302/2RSC3 Dimensiuni:15X42X13 ) dar au gasit la aceleasi cote un rulment numit 6302/2Z spunandu-mi ca parea a doua din codul rulmentului semnifica de obicei daca pe interior rulmentul are camasa metalica sau de plastic . Bineinteles ca pretul este si mai acceptabil - 50 lei ambii rulmenti fata de 130 lei daca as face comanda de la ei de la o firma cu profil moto . Am si eu nevoie de niste sugestii ... sa iau rulmentii de la SKF tinand seama de faptul ca au cotele de care am nevoie sau sa fac comanda de rulmenti pe mai multi bani - probabil tot de la SKF sau o firma asemnanatoare sau mai slaba . ( eu unul am increderea in calitatea celor de la skf ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Sunt in situatia urmatoare : Am fost la o reprezentanta SKF si am cautat dupa codul rulmentilor de care am nevoie precum si dupa cotele acestora . Ei nu mi-au gasit modelul specificat in cartea tehnica a mobrei (Rulment 6302/2RSC3 Dimensiuni:15X42X13 ) dar au gasit la aceleasi cote un rulment numit 6302/2Z spunandu-mi ca partea a doua din codul rulmentului semnifica de obicei daca pe interior rulmentul are camasa metalica sau de plastic . Bineinteles ca pretul este si mai acceptabil - 50 lei ambii rulmenti fata de 130 lei daca as face comanda de la o firma cu profil moto . Am si eu nevoie de niste sugestii ... sa iau rulmentii de la SKF tinand seama de faptul ca au cotele de care am nevoie sau sa fac comanda de rulmenti pe mai multi bani - probabil tot de la SKF sau o firma asemnanatoare sau mai slaba . ( eu unul am increderea in calitatea celor de la skf ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Salut! Am cautat niste informatii pe net si iata ce am gasit: - 6302 2RS C3 - 6302 2Z Concluzie : - RS C3 sunt cu garnitura de cauciuc si au viteza limita 12000 rpm; - 2Z sau 2ZZ sunt cu garnitura de otel, au viteza limita 19000 rpm; Declarat NET castigator : 2Z sau 2ZZ (SKF) Apropo, viteza limita inseamna viteza maxima la care poate functiona un rulment fara ca temperatura generata sa-i afecteze iremediabil caracteristicile date de catre producator. Cu cat e mai mare, cu atat mai bine! Ca sa nu mai vorbim de faptul ca 2Z are garnitura de otel, fapt care-i asigura si o rezistenta mecanica muuult mai buna. Bafta la cumparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Alex esti un vrajitor al internetului . Din nou multumesc pentru informatii . Sa ne traiesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 (editat) Dragii mei, ca tot a venit vorba de piese, nu facem si noi o comanda? Propun sa incepem o lista si sa ne trecem fiecare, ce ar vrea sa-si ia. Incep eu: 1. Beatrice: eu as vrea niste oglinzi, ca am citit pe undeva ca cica ar fi utile prin trafic. Editat Septembrie 1, 2010 de Beatrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 1. Beatrice: eu as vrea niste oglinzi, ca am citit pe undeva ca cica ar fi utile prin trafic. 2. Alex: io vreau rulmenti pentru roata fatza si/sau o curea de transmisie; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) io nu stiu ce vreau, asta e problema vietii mele ma gandeam sa mai luam niste carbuni din aia alex, curea de la firma aia de la gara, mai ieftin nu gasesti; au si optiblet hp (high power), la comanda, e cu vreo 20 de euro mai scumpa decat aia simpla; eu ma apropii de 15.000 cu a mea, optibelt hp, si se comporta f bine Editat Septembrie 2, 2010 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SaK Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) Daca nu-i cu suparare, as indrazni sa ma bag si eu in lista. 1. Beatrice: eu as vrea niste oglinzi, ca am citit pe undeva ca cica ar fi utile prin trafic. 2. Alex: io vreau rulmenti pentru roata fatza si/sau o curea de transmisie; 3. SaK: curea de transmisie URGENT. Oglinzi, cauciucuri, eventual cablu de ambreiaj, placute de frana. Cu astea nu e graba mare. Probabil ca ar mai trebui si altele, dar nu imi vin acuma. Editat Septembrie 2, 2010 de SaK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 1. Beatrice: eu as vrea niste oglinzi, ca am citit pe undeva ca cica ar fi utile prin trafic. 2. Alex: io vreau rulmenti pentru roata fatza si/sau o curea de transmisie; 3. SaK: curea de transmisie URGENT. Oglinzi, cauciucuri, eventual cablu de ambreiaj, placute de frana. Cu astea nu e graba mare. 4. Eugen:sump plug magnetic ( busonul de ulei) , alternator gasket (garnitura aia din stinga 2 buc) front indicator lens(sticla semnal 2 buc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.