Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iti trebuie doua seturi de lere, ca si scule principala, pe langa o surubelnita lata mare si celelalte chei necesare sa dai jos toate piesele pana la axele cu came.

Ai mai jos extras din manual (punctul 17), poti sa-ti faci o idee cam despre ce e vorba.Eu am facut la mecanic reglajul asta, e cam complicat, dar daca ai timp si un pic de rabdare o sa reusesti Succes!

post-13388-1282787964_thumb.jpg

post-13388-1282787949_thumb.jpg

post-13388-1282787956_thumb.jpg

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cochetat si eu,cu ideea de-a pune pe Vulcanu' meu,bujii d-astea.Asa ca m-am interesat nitzel... Daca nu-i reglata "ceas" mobra pe care vor fi puse,mai rau fac,astea...Si sunt si fragile...De scumpe,nu mai zic...Desi,gasisem pe ebay,la pretz de bujii normale.Am inteles ca-s recomandate in special pt. motocicletele cu injectie...

 

 

Eu din secunda in care am pus iridium pe CBR900RR (carb) si ZX9R (carb) si ZX6R (carb), am observat urmatoarele:

 

1. (-) un gol in portofel

 

2. (+) mobra pornea la rece instant

 

3. (+) nu se mai ineca

 

 

Eu le luam de la dealer in Bucuresti: Strada Lacul Tei colt cu Kepler e un magazin piese auto. Aduc cam orice NGK pe comanda in 2-3 ore de la depozit. Foarte prompti baietii.

 

Mie mi-au folosit si nu regret banii dati. Au fost net superioare celor clasice. Este foarte important sa se respecte cifra termica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie doua seturi de lere, ca si scule principala, pe langa o surubelnita lata mare si celelalte chei necesare sa dai jos toate piesele pana la axele cu came.

Ai mai jos extras din manual (punctul 17), poti sa-ti faci o idee cam despre ce e vorba.Eu am facut la mecanic reglajul asta, e cam complicat, dar daca ai timp si un pic de rabdare o sa reusesti Succes!

post-13388-1282787964_thumb.jpg

post-13388-1282787949_thumb.jpg

post-13388-1282787956_thumb.jpg

 

 

Mersi mult de tot!

Mesaj completat

Mersi mult de tot!

 

 

Nu radeti de mine, dar am o intrebare care poate e destul de tampita. Ok, am reglat tachetii, am reglat carburatoarele "ca la carte" totul e in regula pe acolo, am gasit ceva arc (nu stiu termeni tehnici...asa ca nu da-ti cu pietre, va rog) la carburatoare care era uzat foarte tare, l-am schimbat cu altul de GPZ...sunt la fel. Motorul merge acum bine are putere etc...dar cand trag brusc de acceleratie parca se ineaca....

Nu pot sa-mi dau seama de unde apare problema asta. Poate sa fie din cauza tobelor? Cele vechi (adica cele stock) aveau 2 "camasi", cele pe care le-am pus acum sunt dintr-un singur strat...Poate sa fie de acolo problema, ceva legat de compresie...etc

.... Stiu ca la Jawa si la "comuniste" in general tobele au de a face cu functionarea motorului...se aplica si la japo?

 

Numai bine, Cretzu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult de tot!

Mesaj completat

 

 

 

Nu radeti de mine, dar am o intrebare care poate e destul de tampita. Ok, am reglat tachetii, am reglat carburatoarele "ca la carte" totul e in regula pe acolo, am gasit ceva arc (nu stiu termeni tehnici...asa ca nu da-ti cu pietre, va rog) la carburatoare care era uzat foarte tare, l-am schimbat cu altul de GPZ...sunt la fel. Motorul merge acum bine are putere etc...dar cand trag brusc de acceleratie parca se ineaca....

Nu pot sa-mi dau seama de unde apare problema asta. Poate sa fie din cauza tobelor? Cele vechi (adica cele stock) aveau 2 "camasi", cele pe care le-am pus acum sunt dintr-un singur strat...Poate sa fie de acolo problema, ceva legat de compresie...etc

.... Stiu ca la Jawa si la "comuniste" in general tobele au de a face cu functionarea motorului...se aplica si la japo?

 

Numai bine, Cretzu

verifica amestecul, asta pare ceva cu aerul :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cand trag brusc de acceleratie parca se ineaca....

 

Nu are treaba cu tobele pentru ca daca ar avea s-ar ineca tot timpu nu numai cand tragi de acceleratie. Aia cred ca e o problema de aer cum a zis si tiranspider, verifica cum se deschid clapetele de aer (poate nu le-ai motat bine...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit la romimoto rulmentii roata fata cu 55 lei bucata (110 lei amandoi + 19 lei taxe transport ) . Acum stau eu si ma gandesc ... nu gasesc asemenea rulmenti si la o reprezentanta SKF ... poate chiar mai ieftin ? Are cineva din intamplare cotele rulmetilor de la roata fata de EN din aliaj ?

Mesaj completat

Mi-este foarte ne laindemana sa demontez roata la mangalia .. sa iau rulmentii la Constanta sa vad daca au la SKF ... sa dau comanda si sa ma intorc iar la Constanta sa imi ridic comanda .... + ca , cateva zile sunt mort fara motocicleta - cu ea fac naveta ... cu ea ma deplasez peste tot .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit la romimoto rulmentii roata fata cu 55 lei bucata (110 lei amandoi + 19 lei taxe transport ) . Acum stau eu si ma gandesc ... nu gasesc asemenea rulmenti si la o reprezentanta SKF ... poate chiar mai ieftin ? Are cineva din intamplare cotele rulmetilor de la roata fata de EN din aliaj ?

Mesaj completat

Mi-este foarte ne laindemana sa demontez roata la mangalia .. sa iau rulmentii la Constanta sa vad daca au la SKF ... sa dau comanda si sa ma intorc iar la Constanta sa imi ridic comanda .... + ca , cateva zile sunt mort fara motocicleta - cu ea fac naveta ... cu ea ma deplasez peste tot .

Rulment 6302/2RSC3

Dimensiuni:15X42X13

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult man ... prostanacul de mine ;) nu s- gandit sa ia codul de pe romimoto :laugh: . Sunt curios daca o sa gasesc ceva la SKF la cotele astea si la ce preturi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei.... chiar daca acele carburatoare par a fi de pe gpz , diferentele is maari de tot,

 

1 arcurile ( au aceleasi cote insa difera elasticitatea lor)

2 subare ( is identice ca forma insa difera materialul)

3 diametre capilare ( is la fel insa obturatoarele nitel schimbate)

 

 

 

 

ce arc ziceai ca ai schimbat

Mesaj completat

Ies de la munca si ma ocup de treaba asta, mersi mult de idee.

 

Mesaj completat

am gasit ceva arc (nu stiu termeni tehnici...asa ca nu da-ti cu pietre, va rog) la carburatoare care era uzat foarte tare, l-am schimbat cu altul de GPZ...sunt la fel.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in alta ordine de idei.... chiar daca acele carburatoare par a fi de pe gpz , diferentele is maari de tot,

 

1 arcurile ( au aceleasi cote insa difera elasticitatea lor)

2 subare ( is identice ca forma insa difera materialul)

3 diametre capilare ( is la fel insa obturatoarele nitel schimbate)

 

 

 

 

ce arc ziceai ca ai schimbat

Mesaj completat

 

 

Mesaj completat

 

 

M-am zapacit de tot...Scap de la munca ajung acasa si am sa iti spun exact ce am facut, pe pm daca nu te deranjeaza.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de info alex ... dar pana acum nu am facut nici o comanda de pe wemoto si sincer nici nu o sa incep cu una de 8 lire :laugh: . Siteul aratat de tine este o foarte buna srsa de informatii ... ms din nou .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EEE, cu placere fratele meu!

Eu cumpar doar de la ei,am pana acum peste 10 comenzi cred...sunt cea mai buna varianta din cate am intalnit eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in situatia urmatoare : Am fost la o reprezentanta SKF si am cautat dupa codul rulmentilor de care am nevoie precum si dupa cotele acestora . Ei nu mi-au gasit modelul specificat in cartea tehnica a mobrei (Rulment 6302/2RSC3

Dimensiuni:15X42X13 ) dar au gasit la aceleasi cote un rulment numit 6302/2Z spunandu-mi ca parea a doua din codul rulmentului semnifica de obicei daca pe interior rulmentul are camasa metalica sau de plastic . Bineinteles ca pretul este si mai acceptabil - 50 lei ambii rulmenti fata de 130 lei daca as face comanda de la ei de la o firma cu profil moto .

 

Am si eu nevoie de niste sugestii ... sa iau rulmentii de la SKF tinand seama de faptul ca au cotele de care am nevoie sau sa fac comanda de rulmenti pe mai multi bani - probabil tot de la SKF sau o firma asemnanatoare sau mai slaba . ( eu unul am increderea in calitatea celor de la skf )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in situatia urmatoare : Am fost la o reprezentanta SKF si am cautat dupa codul rulmentilor de care am nevoie precum si dupa cotele acestora . Ei nu mi-au gasit modelul specificat in cartea tehnica a mobrei (Rulment 6302/2RSC3

Dimensiuni:15X42X13 ) dar au gasit la aceleasi cote un rulment numit 6302/2Z spunandu-mi ca parea a doua din codul rulmentului semnifica de obicei daca pe interior rulmentul are camasa metalica sau de plastic . Bineinteles ca pretul este si mai acceptabil - 50 lei ambii rulmenti fata de 130 lei daca as face comanda de la ei de la o firma cu profil moto .

 

Am si eu nevoie de niste sugestii ... sa iau rulmentii de la SKF tinand seama de faptul ca au cotele de care am nevoie sau sa fac comanda de rulmenti pe mai multi bani - probabil tot de la SKF sau o firma asemnanatoare sau mai slaba . ( eu unul am increderea in calitatea celor de la skf )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in situatia urmatoare : Am fost la o reprezentanta SKF si am cautat dupa codul rulmentilor de care am nevoie precum si dupa cotele acestora . Ei nu mi-au gasit modelul specificat in cartea tehnica a mobrei (Rulment 6302/2RSC3

Dimensiuni:15X42X13 ) dar au gasit la aceleasi cote un rulment numit 6302/2Z spunandu-mi ca partea a doua din codul rulmentului semnifica de obicei daca pe interior rulmentul are camasa metalica sau de plastic . Bineinteles ca pretul este si mai acceptabil - 50 lei ambii rulmenti fata de 130 lei daca as face comanda de la o firma cu profil moto .

 

Am si eu nevoie de niste sugestii ... sa iau rulmentii de la SKF tinand seama de faptul ca au cotele de care am nevoie sau sa fac comanda de rulmenti pe mai multi bani - probabil tot de la SKF sau o firma asemnanatoare sau mai slaba . ( eu unul am increderea in calitatea celor de la skf )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am cautat niste informatii pe net si iata ce am gasit:

- 6302 2RS C3

- 6302 2Z

 

Concluzie :

- RS C3 sunt cu garnitura de cauciuc si au viteza limita 12000 rpm;

- 2Z sau 2ZZ sunt cu garnitura de otel, au viteza limita 19000 rpm;

 

Declarat NET castigator : 2Z sau 2ZZ (SKF)

 

Apropo, viteza limita inseamna viteza maxima la care poate functiona un rulment fara ca temperatura generata sa-i afecteze iremediabil caracteristicile date de catre producator. Cu cat e mai mare, cu atat mai bine!

Ca sa nu mai vorbim de faptul ca 2Z are garnitura de otel, fapt care-i asigura si o rezistenta mecanica muuult mai buna.

 

 

 

Bafta la cumparat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei, ca tot a venit vorba de piese, nu facem si noi o comanda?

Propun sa incepem o lista si sa ne trecem fiecare, ce ar vrea sa-si ia. :P

 

Incep eu:

1. Beatrice: eu as vrea niste oglinzi, ca am citit pe undeva ca cica ar fi utile prin trafic. :P

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Beatrice: eu as vrea niste oglinzi, ca am citit pe undeva ca cica ar fi utile prin trafic.

2. Alex: io vreau rulmenti pentru roata fatza si/sau o curea de transmisie;

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu stiu ce vreau, asta e problema vietii mele ;)

 

ma gandeam sa mai luam niste carbuni din aia

 

alex, curea de la firma aia de la gara, mai ieftin nu gasesti; au si optiblet hp (high power), la comanda, e cu vreo 20 de euro mai scumpa decat aia simpla; eu ma apropii de 15.000 cu a mea, optibelt hp, si se comporta f bine

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu-i cu suparare, as indrazni sa ma bag si eu in lista.

 

1. Beatrice: eu as vrea niste oglinzi, ca am citit pe undeva ca cica ar fi utile prin trafic.

2. Alex: io vreau rulmenti pentru roata fatza si/sau o curea de transmisie;

3. SaK: curea de transmisie URGENT. Oglinzi, cauciucuri, eventual cablu de ambreiaj, placute de frana. Cu astea nu e graba mare.

 

Probabil ca ar mai trebui si altele, dar nu imi vin acuma.

Editat de SaK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Beatrice: eu as vrea niste oglinzi, ca am citit pe undeva ca cica ar fi utile prin trafic.

2. Alex: io vreau rulmenti pentru roata fatza si/sau o curea de transmisie;

3. SaK: curea de transmisie URGENT. Oglinzi, cauciucuri, eventual cablu de ambreiaj, placute de frana. Cu astea nu e graba mare. 4. Eugen:sump plug magnetic ( busonul de ulei) , alternator gasket (garnitura aia din stinga 2 buc) front indicator lens(sticla semnal 2 buc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...