Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Cum vreti sa masor distanta intre suruburi? ... in linie dreapta sau de-a lungul suportului de

sisibar?

 

daca ai posibilitatea m-ar ajuta ambele, nu sunt sigur ce dimensiuni sunt date de cei care vand pe ebay. multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Partea electrica e destul de simpla la agregatele noastre. Am avut si eu o problema similara cu semnalizarile. Clipeau, dar total aiurea, cand mai rapid cand mai lent. Solutia a fost sa refac legarea la masa. Cel care a avut inainte motorul a pus semnalizari metalice (carcasa),care aveau numai un singur fir (adica cel de plus) circuitul inchizandu-se prin carcasa semnalizarii si cadru. Cum Romania nu e Suedia sau Elvetia, unde strazile sunt mai curate ca azilele de batrani de la noi, de la praf, apa si ce-o mai fi fost contactul la masa nu se mai facea perfect, de aici problemele de temporizare.

Refa legaturile la masa in prima instanta. Ai nevoie de un tzvic si vreun metru de cablu. Poti verifica si releul de semnalizare (scrie in carte).

 

 

 

Mersi fain de sfaturi,

 

dar cind vorbesti de fire, cabluri si legaturi in masa, e ca si cum ai vorbi de psihoanaliza neurostintifica. Asa ca azi, dupa 10 zile nedormite si 3000km facuti cu serviciul ( din pacate pe 4 roti), mi-am dus motorul la mecanic.

Pus gume noi fata/ spate. Aici trebuie sa fac o mica paranteza/intrebare. Eu am si fata si spate roti spitate. Cica pe astea nu pot pune tubeless.... Am pus gume noi fata/spate si camera noua pe spate. Cost total= 500 Ron.

Ca sa revin la partea cu firele... habar nu am ce au facut ca a durat vreo 2h dar ideea este ca acum merge totul ca la carte. Singurul lucru pe care l-am intales ( e cam greu sa intalegi engleza vorbita de chinezi , mai ales in detalii tehnice) e ca mi-au pus un dublu releu ( daca asa se cheama). Ideea e ca semnalizarile stau mereu aprinse dar cind semnalizez se inchide unul, semnalizez cu celalalt si vice versa. Mie imi convine din punctul de vedere al vizibilitatii mai ales noaptea.

 

Cum ziceam intr-un post anterior, mai aveam si ceva joc cam mare la schimbator. Mi-am schimbat si bucata care este atasata de schimbator, intra in engine cover si face legatura cu restul de mecanica :

 

post-45131-0-74954500-1341399298_thumb.jpg

 

si parca merge mai bine treaba acum. Tot in legatura cu schimbatorul si vitezele as mai avea o intrebare: dupa 100km/h parca incepe sa urle cam tare motorul. Nu stiu daca mi se pare mie doar nefiind inca invatat cu sunetele si mai am si niste gauri in tobe ceea ce dubleaza toti decibelii. Inca nu am avut inca ocazia sa trag mai tare de el sa vad ce si cum dar vineri iar trebuie sa plec pe drumuri si de data asta plec cu potaia. In vreo 600km cit am de batut in weekend sper sa-mi dau seama ce si cum se comporta agregatul.

 

Cost total gume+releu+pinionul de la schimbator incl manopera= 700 RON

 

Va tin la curent si mersi mult de sfaturi.

 

PS.Cind ma intorc de pe drumurile astea am sa-i pun alte finale si coburi noi cu totul cred ca o sa ma ajunga pe la 600RON

Editat de reverend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa inconjurata de tine de unde si cu ca ai luat-o ? .. eu o am sudata de pedala :)

de la mecanic. cred ca am dat vreo 30ron pe ea. faza e ca fiind vorba de un motor vechi '97, gaura in care intra s-a mai largit si asa ca sa scap total de joc, ar trebui sa inlocuiesc tot engine guard-ul ceea ce ma ajunge la 300ron... sa vad cum ma descurc cu ea asa si sa vad daca trebuia schimbat tot sau nu...

 

va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am un Kawasaki EN 450 din 1985.

Ieri am dat jos roata din spate si am constatat faptul ca sabotii de frana sunt uzati. Cu un liniar am masurat o grosime de aprox. 1.5 mm in zona cea mai expusa in franare.

Stiti cumva in Timisoara unde pot merge sa cumpar un set de saboti?

 

Pe cmsnl.com costa aprox 30E setul.

 

Deasemenea doresc sa ma interesez despre pretul unei curele de transmisie. Vreau sa incep sa strang banuti sa imi cumpar una de rezerva.

Nu stiu daca cea de acum a fost schimbata vreodata. Semne de degradare majora nu arata.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sagrath . Pretul la saboti este k 30epuroi , asta e , cei mai ieftini pe care i/am gasit au fost parca 25 euro pe motomike.

Cureaua este in jur de 90 de euro de la Rombelt . Le-am trimis eu mesaj acum cateva luni si mi-au trimis modelul de curea si pretul .

 

Uite aici

 

Buna ziua ,

Oferta noastra este :

 

SILVER 1792 - 14M - 40 = 74 Eur/buc + TVA

 

Termen livrare : 4-6 zile de la comanda.

 

Cu stima ,

Lucian Stoica 0722 304 470

 

Cureaua asta este cu un dinte in +/- decat cureaua originala .. nu mai tin minte exact ... dar nu este o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos jerycho.

Voi lua legatura pentru curea cu persoana mentionata.

 

Pentru saboti voi suna la Ciclop.

Imi puteti recomanda ceva magazine de piese moto din Timisoara?

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate imi este stramb discul de frana (nu stiu cum s-a intamplat sau de cand, am observat de putina vreme) nu are cineva de vanzare unul? sau cunoaste pe cineva care dezmembreaza. am gasit un tip ce dezmembreaza un en dar nu vrea sa dea discul separat, a spus ca da toata partea din fata (roata, telescaoape...etc.):scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos jerycho.

Voi lua legatura pentru curea cu persoana mentionata.

 

Pentru saboti voi suna la Ciclop.

Imi puteti recomanda ceva magazine de piese moto din Timisoara?

 

Va multumesc.

poti cumpara de la romimoto, e relativ aproape de timisoara , au site, multe piese, iar romie e de nota 10 ;) www.romomoto.ro

 

eu pentru eliminator de la el luam diverse ;)

 

din pacate imi este stramb discul de frana (nu stiu cum s-a intamplat sau de cand, am observat de putina vreme) nu are cineva de vanzare unul? sau cunoaste pe cineva care dezmembreaza. am gasit un tip ce dezmembreaza un en dar nu vrea sa dea discul separat, a spus ca da toata partea din fata (roata, telescaoape...etc.):scratch:

vezi ca e posibil sa mearga ala de gpz500

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Uite ca tocmai ce m-am intors de la prima plimbare mai lunga (700km intr-un weekend) de cind mi-am luat poataia. La prima oprire adica dupa vreo 100km am observat ca curgea lichid de racire de pe un furtunel ascuns sub capacul de protectie din partea dreapta. Fiind complet a-tehnic bineintales ca am intrat in panica. Se imprastiase pe toba dreapta si pe coburi. Noroc ca m-a linistit cumnatameu ( nici el nu prea le are cu mecanica dar macar are mai multa experienta pe 2 roti). Mi-a zis ca e un fel de supra plin de la lichidul de racire si sa nu-mi bat capul prea mult dar sa verific nivelul cind ajung la destinatie. Am curatat tot sa pot verifica la urmatoarea oprire si intradevar nu a mai curs nimic.

 

A 2a faza "simpatica" a fost ca am facut plinul cind am plecat de acasa, pus kilometrajul la 0 ca sa-i pot face consumul. Pe drum, dupa vreo 4km de o statie de benzina unde ma oprisem sa fumez o tigara, stop benzina. Ii dau pe rezerva si gindindu-ma ca ma mai tine vreo 20-30km maxim pornesc la drum cu 80-90km/h. Deja incepuse sa se intunece, in dreapta jungla in stinga plantatii de palmieri. Si merg si merg si merg si merg vreo 15km de cind o pusesem pe rezerva ( deja incepusem sa ma gindesc cum v-a fi sa innoptez in mijlocul naturii desi a 2-a zi aveam de lucru), ajung la 20km incepusem sa nu-mi mai fac sperante, la 25km am zis ca pina aici mi-a fost, dar poate totusi ma ajuta potaia sa ma culc si eu la hotelul unde eram cazat si nu la "umbra" unui palmier. Ca sa scurtez o poveste si sa nu va plictisesc prea tare, dupa 50km de tiris si fiind depasit de toate camioanele am ajuns la o statie de bezina si i-am bagat exact 13,5 litri. Deci cu un rezervor cu tot cu rezerva am mers 250km. Media 110km/h. Zic ca am scos-o destul de bine.

 

Am ajuns la hotel, m-am cazat, am deschis o bere si i-am multumit potaiei ca m-a dus cu bine si fara incidente. Am lucrat 2 zile, am incalecat-o iar si la drum spre casa. Acum de cite ori ii pun benzina, pun kilometrajul la 0, si pe la 150km incep sa caut o benzinarie. Ma opresc, ii fac plinul sa fiu eu sigur, ii mai multumesc odata ca ma duce unde vreau si cum vreau, o mai admir la o tigara si plec la drum din nou.

 

 

In weekendul care vine ma duc la o plimbare in munti ( cea mai veche plantatie de ceai din Malaiezia), fara servici si fara stres si am sa mai fac si niste poze si filmulete.

 

V-am salutat cu stima si respect si sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Uite ca tocmai ce m-am intors de la prima plimbare mai lunga (700km intr-un weekend) de cind mi-am luat poataia. La prima oprire adica dupa vreo 100km am observat ca curgea lichid de racire de pe un furtunel ascuns sub capacul de protectie din partea dreapta. Fiind complet a-tehnic bineintales ca am intrat in panica. Se imprastiase pe toba dreapta si pe coburi. Noroc ca m-a linistit cumnatameu ( nici el nu prea le are cu mecanica dar macar are mai multa experienta pe 2 roti). Mi-a zis ca e un fel de supra plin de la lichidul de racire si sa nu-mi bat capul prea mult dar sa verific nivelul cind ajung la destinatie. Am curatat tot sa pot verifica la urmatoarea oprire si intradevar nu a mai curs nimic.

 

A 2a faza "simpatica" a fost ca am facut plinul cind am plecat de acasa, pus kilometrajul la 0 ca sa-i pot face consumul. Pe drum, dupa vreo 4km de o statie de benzina unde ma oprisem sa fumez o tigara, stop benzina. Ii dau pe rezerva si gindindu-ma ca ma mai tine vreo 20-30km maxim pornesc la drum cu 80-90km/h. Deja incepuse sa se intunece, in dreapta jungla in stinga plantatii de palmieri. Si merg si merg si merg si merg vreo 15km de cind o pusesem pe rezerva ( deja incepusem sa ma gindesc cum v-a fi sa innoptez in mijlocul naturii desi a 2-a zi aveam de lucru), ajung la 20km incepusem sa nu-mi mai fac sperante, la 25km am zis ca pina aici mi-a fost, dar poate totusi ma ajuta potaia sa ma culc si eu la hotelul unde eram cazat si nu la "umbra" unui palmier. Ca sa scurtez o poveste si sa nu va plictisesc prea tare, dupa 50km de tiris si fiind depasit de toate camioanele am ajuns la o statie de bezina si i-am bagat exact 13,5 litri. Deci cu un rezervor cu tot cu rezerva am mers 250km. Media 110km/h. Zic ca am scos-o destul de bine.

 

Am ajuns la hotel, m-am cazat, am deschis o bere si i-am multumit potaiei ca m-a dus cu bine si fara incidente. Am lucrat 2 zile, am incalecat-o iar si la drum spre casa. Acum de cite ori ii pun benzina, pun kilometrajul la 0, si pe la 150km incep sa caut o benzinarie. Ma opresc, ii fac plinul sa fiu eu sigur, ii mai multumesc odata ca ma duce unde vreau si cum vreau, o mai admir la o tigara si plec la drum din nou.

 

 

In weekendul care vine ma duc la o plimbare in munti ( cea mai veche plantatie de ceai din Malaiezia), fara servici si fara stres si am sa mai fac si niste poze si filmulete.

 

V-am salutat cu stima si respect si sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea.

ce plantatie de palmieri si care jungla??? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ reverend : Sã stii cã eu,cu un EN500 C,am mers cam 70 km pe rezervã,si încã mai putea (eh,nu stiu cât ar mai fi reusit).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ reverend : Sã stii cã eu,cu un EN500 C,am mers cam 70 km pe rezervã,si încã mai putea (eh,nu stiu cât ar mai fi reusit).

 

Ms de informatie si de incurajare, dar prefer sa merg pe sigur. Una-i sa ramii in pana prostului intre Vaslui si Iasi si alta-i intre jungla si palmieri... :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ziceam intr-un post anterior, mai aveam si ceva joc cam mare la schimbator. Mi-am schimbat si bucata care este atasata de schimbator, intra in engine cover si face legatura cu restul de mecanica :

 

post-45131-0-74954500-1341399298_thumb.jpg

Aceeasi problema am avut-o si eu si am schimbat aceeasi piesa pentru agata foarte des.

Vezi sa nu cumva sa fie si uleiul vechi. La mine se ameliora putin cand schimbam uleiul.

 

si parca merge mai bine treaba acum. Tot in legatura cu schimbatorul si vitezele as mai avea o intrebare: dupa 100km/h parca incepe sa urle cam tare motorul. Nu stiu daca mi se pare mie doar nefiind inca invatat cu sunetele si mai am si niste gauri in tobe ceea ce dubleaza toti decibelii. Inca nu am avut inca ocazia sa trag mai tare de el sa vad ce si cum dar vineri iar trebuie sa plec pe drumuri si de data asta plec cu potaia. In vreo 600km cit am de batut in weekend sper sa-mi dau seama ce si cum se comporta agregatul.

 

Atata timp cat erai intr-a sasea, stai linistit. Motoru' asta poate duce usor pana la 130km/h. Eu cu baba mea am ajuns la 170km/h (putin la vale, desigur :laugh:), iar motoru' este din '93...

Este posibil sa ti se pare ca urla mai tare si din cauza tobelor. Si eu am avut aceeasi dupa ce mi s-a spart ceva la toba si urla mai tare. Trebuie sa te mai obisnuiesti putin.

 

de la mecanic. cred ca am dat vreo 30ron pe ea. faza e ca fiind vorba de un motor vechi '97, gaura in care intra s-a mai largit si asa ca sa scap total de joc, ar trebui sa inlocuiesc tot engine guard-ul ceea ce ma ajunge la 300ron... sa vad cum ma descurc cu ea asa si sa vad daca trebuia schimbat tot sau nu...

 

va tin la curent

Nu cred ca trebuie tot schimbat... Decat daca ai bani prea multi. :laugh:

Dupa ce te obisnuiesti cu schimbatorul, o sa vezi ca nu-i asa o problema mare.

 

Salut,

 

Uite ca tocmai ce m-am intors de la prima plimbare mai lunga (700km intr-un weekend) de cind mi-am luat poataia. La prima oprire adica dupa vreo 100km am observat ca curgea lichid de racire de pe un furtunel ascuns sub capacul de protectie din partea dreapta. Fiind complet a-tehnic bineintales ca am intrat in panica. Se imprastiase pe toba dreapta si pe coburi. Noroc ca m-a linistit cumnatameu ( nici el nu prea le are cu mecanica dar macar are mai multa experienta pe 2 roti). Mi-a zis ca e un fel de supra plin de la lichidul de racire si sa nu-mi bat capul prea mult dar sa verific nivelul cind ajung la destinatie. Am curatat tot sa pot verifica la urmatoarea oprire si intradevar nu a mai curs nimic.

 

Din cate stiu eu, p-acolo se scurge intr-adevar excesul de antigel. Verifica si tu nivelul si vezi daca e mai putin.

Nu pot spune exact pentru ca eu am un LTD cu motor de EN si la mine este putin diferit.

 

A 2a faza "simpatica" a fost ca am facut plinul cind am plecat de acasa, pus kilometrajul la 0 ca sa-i pot face consumul. Pe drum, dupa vreo 4km de o statie de benzina unde ma oprisem sa fumez o tigara, stop benzina. Ii dau pe rezerva si gindindu-ma ca ma mai tine vreo 20-30km maxim pornesc la drum cu 80-90km/h. Deja incepuse sa se intunece, in dreapta jungla in stinga plantatii de palmieri. Si merg si merg si merg si merg vreo 15km de cind o pusesem pe rezerva ( deja incepusem sa ma gindesc cum v-a fi sa innoptez in mijlocul naturii desi a 2-a zi aveam de lucru), ajung la 20km incepusem sa nu-mi mai fac sperante, la 25km am zis ca pina aici mi-a fost, dar poate totusi ma ajuta potaia sa ma culc si eu la hotelul unde eram cazat si nu la "umbra" unui palmier. Ca sa scurtez o poveste si sa nu va plictisesc prea tare, dupa 50km de tiris si fiind depasit de toate camioanele am ajuns la o statie de bezina si i-am bagat exact 13,5 litri. Deci cu un rezervor cu tot cu rezerva am mers 250km. Media 110km/h. Zic ca am scos-o destul de bine.

 

Nu-s buna la matematica, dar imi iese un consum de 5.4, nu?

E putin cam mult; Alex a avut consumul 4, 4 si putin, la aceeasi viteza, dar plin de bagaje...

Carburatoarele sunt sincronizate? De mers, cum mergi cu ea? Putin mai turata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa poveste.

Mai scrie dupa ce te intorci din peripetii :)

 

Multumesc frumos :cheers: . Faza e ca mi-am uitat GoPro-ul la servici ca altfel veneam si cu un filmulet. Daca nu l-au furat si vindut astia atunci am sa filmez in weekend cind plec in munti la relaxare.

Daca nu plictisesc lumea pe aici ( va rog frumos sa-mi ziceti pe fata), atunci am sa mai revin cu povestiri, foto si filme.

 

Va salut cu respect

 

Nu cred ca trebuie tot schimbat... Decat daca ai bani prea multi. :laugh:

Dupa ce te obisnuiesti cu schimbatorul, o sa vezi ca nu-i asa o problema mare.

 

mersi mult de informatie. Aveam joc imens si dupa ce am schimbat (parca) merge mult mai bine. Pt 30Ron.... Nu ma dau banii pe afara dar am am avantajul ca in tara asta manopera nu se plateste.

 

In legatura cu antigelul. Am verificat cind am ajuns la destinatie si aveam inca suficient. Ideea e ca innainte de a pleca am fost la service si maimutele astea de pe aici, ca sa fie ei siguri ca ei antigel, au bagat pina la refuz, nu pina unde trebuie. Nu ma mira ca potaia mea a dat pe afara.

 

Cu consumul: 250km ( si cred ca mai avea, cisteste postul lui Darian) facuti cu 11 si ceva de litri, imi da 1,1l la 25km ceea ce imi da undeva pe la 4,...l la suta. nici eu nu le am cu matematica deloc, dar absolut deloc, dar asa m-am gindit eu ca imi da. Oricum imi duc potaia la service din nou pe vineri ca simbata plec iar la o plimbare.

 

Va tin la curent si va multumesc de sfaturi si suportul moral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu abia astept festivalul de vineri de la Resita West Romanian Bike Week.

 

Pana atunci am fost la Ciclop de mi-am comandat sabotii de frana pentru spate. Vor ajunge in cateva zile.

Sper sa pun roata centrata la loc dupa ce ii schimb smile.gif.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa bucurie.... lacrimi.

 

Salut si imi cer scuze ca iar va bat la cap.

 

Dar sa incep cu inceputul.

Bucurie, daca se poate zice asa:

 

Aseara am iesit la o tura prin zona. Am plecat fara nici o destinatie doar cu o directie si anume Nordul. Ideea era sa merg pe autostrada cit sa ies din oras dupa care sa iau prima iesire si sa dau de drumuri mai serpuite. Pe autostrada toate bune si frumoase, dar cind am iesit si am dat de rumuri mai curbate, surpriza: cind o inclinam un pic imi dansa fundul de ziceai ca sint la riverdance. Parca nu aveam aderenta deloc. De la gume nu avea cum sa fie ca sint noi noute.

Am inceput sa analizez situatia cu limitata mea cunostinta mecanica. Mi-am adus aminte ca asta vara cind am fost in Romania, imi luasem un hrib de masina pe care l-am folosit intens mai ales la carat si dupa o bucata de vreme incepuse sa danseze spatele in curbe de parca jucam hora in ograda. Motivul? De la carat se dusesera amortizoarele complet. Pe potaia mea nu am carat nimic (inca), dar are si ea virsta ei ('97). Asa ca la prima oprire ma dau jos si verific. Totul era cam dus pe acolo. Curgeau pe cum curge Dunarea la noi in Delta. Mi-am zis ca iar sint alti bani alta distractie. Mi-am pus in cap ca am de cheltuit cel putin vreo 5-600RON.

Ma duc azi la service, imi zic baiul si tipul imi arata 2 modele de amortizoare. Standard si un pic mai scurte. Pretul? 150Ron si una si alta. Aleg pe cel un pic mai scurt, platesc, mi le schimba si plec fericit acasa. Dupa o raita scurta si inclinari, bucurie mare. Spatele e teapan si la locul lui.

 

Lacrimi de 2 ori:

 

Ajung acasa de la service si ma mai uit la motor. Cum am o boala cu mirosurile si le detectez destul de usor... imi miroase a benzina. Naspa ca mai si fumam in acelas timp. Adulmec precum lupul miroase oaia si constat ca se scurge benzina. Acolo unde comuti pe rezerva este un bloc mic din metal prins cu 2 suruburi. Pe acolo se scurge benzina cind motorul e cald. Nu stiu cum sa explic mai bine si nici nu am gasit o poza in manual sa va arat.

 

Daca tot eram murdar si miroseam a Shell, incep sa inspectez mai departe. Miros de ulei. Bun, normal eram cu nasul in motor, dar nici chiar asa. Mai caut si descopar si minunea:

 

post-45131-0-97992900-1342088079_thumb.jpg

 

Exact pe acolo se prelinge ulei cind e cald motorul. Weekendul asta aveam in plan sa plec in munti acum nu mai stiu daca pot pleca asa sau nu. Miine lucrez deci canci service.

 

Are cineva un sfat sau o idee? Macar o imbarbatare, poate imi zice cineva: " du-te frate si te plimba linistit ca nu-i bai dar sa verfici la intoarcere"

 

Hai ca v-am lasat sa-mi pregatesc lucrurile pentru miine si va multumesc anticipat.

 

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru blocul de metal iti trebuie un kit d-asta si scapi de probleme: http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/en_500_c1-c5/96-00/picture/fuel_tap_repair_kit/

 

Iar de curs ulei... :laugh:

Stai linistit! Nu-i o problema mare, la toti ni se intampla asta. Incearca sa strangi suruburile de la capacul de la motor (ca ala de langa litera C) si apoi daca tot mia curge, trebuie schimbata garnitura aia... Asa e normal, acum faci ce vrei... Eu cel putin am stat cred ca un an jumate cu uleiul curgand cate putin. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru blocul de metal iti trebuie un kit d-asta si scapi de probleme: http://www.wemoto.ro/bikes/kawasaki/en_500_c1-c5/96-00/picture/fuel_tap_repair_kit/

 

Iar de curs ulei... :laugh:

Stai linistit! Nu-i o problema mare, la toti ni se intampla asta. Incearca sa strangi suruburile de la capacul de la motor (ca ala de langa litera C) si apoi daca tot mia curge, trebuie schimbata garnitura aia... Asa e normal, acum faci ce vrei... Eu cel putin am stat cred ca un an jumate cu uleiul curgand cate putin. :moto:

 

Sarumina'

 

De asta aveam nevoie. Miine la servici si simbata pe dealuri :banana: . Saptamina viitoare cind nu lucrez imi duc potaia la service sa mi-o fac. Am oroare de chestii care curg din motoare in general.

 

PS. vezi ce inseamna o femeie la casa omului? Parca mai traiesti o viata... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele voastre , intinzatorul lantului de distributie este reglabil manual , hidraulic sau deloc ? Daca este reglabil cum se face treaba asta ?

Am lantul schimbat de vreo 8000 de km si imi cam tacane motorul pe partea dreapta // zona superioara . Ori e dus intinzatorul ( desi mecanicul nu a zis nimic cand a shimbat lantul) ori trebuie un reglaj serios al tachetilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele voastre , intinzatorul lantului de distributie este reglabil manual , hidraulic sau deloc ? Daca este reglabil cum se face treaba asta ?

Am lantul schimbat de vreo 8000 de km si imi cam tacane motorul pe partea dreapta // zona superioara . Ori e dus intinzatorul ( desi mecanicul nu a zis nimic cand a shimbat lantul) ori trebuie un reglaj serios al tachetilor.

1. Manual, ai in partea din fata a motorului, in spatele radiatorului un "tzumburush". Este un surub care se strange cu o surubelnita simpla.

2. Din cate stiu eu de la al meu, in centru sus e distributia si are un tacanit mai ascutit; in partea superioara, dreapta, tachetii, care se aud cel mai tare cand e motoru' rece; iar in partea dreapta jos, e lantul de transmisie, un tacanit mai gros.

 

Tre' verificat si intinzatorul, care de obicei se schimba impreuna cu lantul.

 

P.S.: Cine e prin Bucuresti sambata viitoare: /index.php?/topic/549253-grupul-en500-outsiders/page__view__findpost__p__3180104 :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...