Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Vezi ca userul tamas sau cam asa dxezmembreaza GPZ, am luat si eu de la el ceva si e de incredere; i-am scris pe mess sa te contacteze pe privat; sper sa se potriveasca piesa; chestia asta de compatibilitate am patit-o si eu la intinzator; ce am primit nu parea sa se potriveasca la modelul meu, dupa cod, dar pana la urma a mers, intinzxatorul pe model vechi nu se mai fabrica

 

Rezolva repede ca sa ne vedem de 1 mai in Vama

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este corect ce scrii tu , piesa 13193 - 10xx nu se mai gaseste pe site ul oficial kawasaki si ma trimite la 13193 - 1060, chiar daca in lista ei de compaibilitati nu mai este trecul En ul de 450 . Cred ca o sa o iau :)

 

daca apar probleme se poate returna fara probleme(pe costul tau,precizez!) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na, uite ca am dat si de primele bube. *acest mesaj este scris de un INCEPATOR in toata puterea cuvantului si ar trebui tratat ca atare* :)) deci: cand am pornit din oradea cu el (pe el prietenul meu, eu cu masina in spate) avea o problema si anume mergea doar intr-un cilindru pana se incalzea si o lua si celalalt. ni se recomanda sa schimbam bujiile ceea ce am si facut, bujii noi dupa catalog. ce-i drept bujia de pe cilindru din stanga(cel cu baiu') era prajita rau asa ca parea o treaba foarte ok, schimbi bujia si e bine. probloema insa persista si acasa, la fel merge intr-un cilindru si doar dupa ce se incalzeste o ia si celalalt, scoate fum destul de mult pe teava din stanga si cand pun mana pe ea e rece fata de cealalta, pana merg putin cu ea.

 

am incercat sa vad daca nu cumva nu face contact fisa de bujie am pus mana pe ea (cea din stanga) si se misca de numa pe acolo. am scos-o si am scos si cealalta din dreapta. cea din dreapta are la capatul plasticului un "dop" mare din cauciuc care, banuiesc, are rol de fixare. cea din stanga am observat ca nu are acea bucata de cauciuc. eram putin ingrijorat dar ma gandeam ca poate nu face contact bine si doar trebuie sa iau alta fisa si sa o inlocuiesc.

 

am trecut pe la un nene ce e mecanic moto sa isi dea cu parerea, nu a avut timp sa ma primeasca dar la o inspectie fugitiva (in care i-am explicat diferenta dintre fise) nici nu a parut ca baga in seama partea electrica. si a inceput sa ma "linisteasca" cu expresii de genu: trebuie desfacute carburatoarele, curatate si sincronizate, trebuie vazuta compresia ca se poate sa nu aiba (asta e semn de lipsa de compresie, faptul ca cilindrul din stanga porneste doar cand trag de ea), daca nu are trebuie aia, si aia, si alea... mi-am pus mainile in cap :( .

 

dupa asta am stat jumate de zi si spre seara-noapte am mers catre casa, cand am ajuns acasa radia o caldura teribila de la motor si simteam un miros tare ciudat (mie mi se pare ca seamana cu mirosul de plastic ars, dar prietenul imi spunea ca e ulei ars..). e normal sa se incalzeasca asa excesiv la un drum de 2 km prin oras seara cand e racoare? pe drum, la semafor ma inconjura un nor de fum si imi era chiar jena de lumea ce o fumegam in spate, miros de benzina nearsa de asemenea ma inconjoara...chiar speram sa fac 2-3 km de experienta inainte sa am probleme majore cu el...sunt cam ingrijorat acum si stau ca pe ghimpi, nu stiu ce sa cred. imi cer iertare de lungul post dar sunt trist, sper sa ma intelegeti.

 

ma gandesc totusi sa inlocuiesc fisa aia cu una noua, sau cu una sh dar completa si sa vad daca nici asa nu merge. de unde pot cumpara una si de la ce modele mi se potriveste? e universala sau trebuie doar de la alt vulcan 500?

 

zile cu soare. Tudor.

Editat de dark1tdr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la fise de bujii nu se poate sa nu gasesti prin Cluj un magazin care sa iti aduca asa ceva , ca sa iti faci o idee de preturi ( sau chiar sa comanzi ) te poti uita pe motomike , wemoto sau louis ( da un search pe google si le gasesti repede ) . Referitor la curatat , sincronizat carburatoare nu ar strica sa faci si treaba asta mai ales ca banuiesc ca nu stii daca si cand s-a facut treaba asta ultima oara . Daca vei face treaba asta cu siguranta va fi floare la ureche sa iti verifice si compresia la cilindri . Dupa putina mea pricepere sper sa nu ai probleme la bobina de inductie de la respectivul cilindru desi ma indoiesc de acest lucru .

Mai asteapta si tu cateva posturi de la oamenii mult mai experimentati decat mine in ale mecanicii si te vei hotara tu ce sa faci .

S-a inteleg ca tocmai ti l-ai cumparat ? ... daca da sa il stapanesti sanatos si asfalt uscat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na, uite ca am dat si de primele bube. *acest mesaj este scris de un INCEPATOR in toata puterea cuvantului si ar trebui tratat ca atare* :)) deci: cand am pornit din oradea cu el (pe el prietenul meu, eu cu masina in spate) avea o problema si anume mergea doar intr-un cilindru pana se incalzea si o lua si celalalt. ni se recomanda sa schimbam bujiile ceea ce am si facut, bujii noi dupa catalog. ce-i drept bujia de pe cilindru din stanga(cel cu baiu') era prajita rau asa ca parea o treaba foarte ok, schimbi bujia si e bine. probloema insa persista si acasa, la fel merge intr-un cilindru si doar dupa ce se incalzeste o ia si celalalt, scoate fum destul de mult pe teava din stanga si cand pun mana pe ea e rece fata de cealalta, pana merg putin cu ea.

 

am incercat sa vad daca nu cumva nu face contact fisa de bujie am pus mana pe ea (cea din stanga) si se misca de numa pe acolo. am scos-o si am scos si cealalta din dreapta. cea din dreapta are la capatul plasticului un "dop" mare din cauciuc care, banuiesc, are rol de fixare. cea din stanga am observat ca nu are acea bucata de cauciuc. eram putin ingrijorat dar ma gandeam ca poate nu face contact bine si doar trebuie sa iau alta fisa si sa o inlocuiesc.

 

am trecut pe la un nene ce e mecanic moto sa isi dea cu parerea, nu a avut timp sa ma primeasca dar la o inspectie fugitiva (in care i-am explicat diferenta dintre fise) nici nu a parut ca baga in seama partea electrica. si a inceput sa ma "linisteasca" cu expresii de genu: trebuie desfacute carburatoarele, curatate si sincronizate, trebuie vazuta compresia ca se poate sa nu aiba (asta e semn de lipsa de compresie, faptul ca cilindrul din stanga porneste doar cand trag de ea), daca nu are trebuie aia, si aia, si alea... mi-am pus mainile in cap :( .

 

dupa asta am stat jumate de zi si spre seara-noapte am mers catre casa, cand am ajuns acasa radia o caldura teribila de la motor si simteam un miros tare ciudat (mie mi se pare ca seamana cu mirosul de plastic ars, dar prietenul imi spunea ca e ulei ars..). e normal sa se incalzeasca asa excesiv la un drum de 2 km prin oras seara cand e racoare? pe drum, la semafor ma inconjura un nor de fum si imi era chiar jena de lumea ce o fumegam in spate, miros de benzina nearsa de asemenea ma inconjoara...chiar speram sa fac 2-3 km de experienta inainte sa am probleme majore cu el...sunt cam ingrijorat acum si stau ca pe ghimpi, nu stiu ce sa cred. imi cer iertare de lungul post dar sunt trist, sper sa ma intelegeti.

 

ma gandesc totusi sa inlocuiesc fisa aia cu una noua, sau cu una sh dar completa si sa vad daca nici asa nu merge. de unde pot cumpara una si de la ce modele mi se potriveste? e universala sau trebuie doar de la alt vulcan 500?

 

zile cu soare. Tudor.

 

 

Toate lucrurile astea trebuiau observate inainte de cumparare; faza cu miros de ulei ars mi se pare nasoala, nu are legatura nici cu partea electrica si nici cu carburatoarele; sper sa nu ai probleme grave la motor, dar numai un mecanic bun te poate ajuta; in pricipiu daca fumul e alb e inecata, daca fumul e albastru inseamna ca arde ulei; a doua varianta e aia grava

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la fise de bujii nu se poate sa nu gasesti prin Cluj un magazin care sa iti aduca asa ceva , ca sa iti faci o idee de preturi ( sau chiar sa comanzi ) te poti uita pe motomike , wemoto sau louis ( da un search pe google si le gasesti repede ) . Referitor la curatat , sincronizat carburatoare nu ar strica sa faci si treaba asta mai ales ca banuiesc ca nu stii daca si cand s-a facut treaba asta ultima oara . Daca vei face treaba asta cu siguranta va fi floare la ureche sa iti verifice si compresia la cilindri . Dupa putina mea pricepere sper sa nu ai probleme la bobina de inductie de la respectivul cilindru desi ma indoiesc de acest lucru .

Mai asteapta si tu cateva posturi de la oamenii mult mai experimentati decat mine in ale mecanicii si te vei hotara tu ce sa faci .

S-a inteleg ca tocmai ti l-ai cumparat ? ... daca da sa il stapanesti sanatos si asfalt uscat .

 

da, tocmai joi l-am adus din oradea si cu ce mai am de dat pe rar si inmatriculare am ajuns chiar la fundul bugetului, cu o usoara tenta de minus. de aceea ma intristeaza gandul ca mai am de bagat bani, si ziua de salar e asaaaa departe :)). multumesc pt sfat si urari :). zile frumoase sa ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. stiti cumva pe unde gasesc si eu o sea pt un EN din 94? ma intereseaza doar suportul din plastic pe care vine buretele si restul deci nu trebuie sa fie impecabila. mai caut pe ebay dar nu prea gasesc. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms Alex de info, dar ai cumva vreaun contact la vreun mester care se ocupa cu treburi din astea, ca as vrea sa o rezolv mai rpd decat pana dau comanda, stau cam prost cu timpul. Si mesterul ala de o face poata sa o si monteze ca eu unu nu ma pricep de nici un fel la treburi de mecanica.

M-ar mai interesa niste coburi, cam ce marime se potriveste modelului ca nu as vrea sa le iau prea mari si sa atarne aiurea pe acolo.

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. stiti cumva pe unde gasesc si eu o sea pt un EN din 94? ma intereseaza doar suportul din plastic pe care vine buretele si restul deci nu trebuie sa fie impecabila. mai caut pe ebay dar nu prea gasesc. multumesc

 

Aveam eu exact asta.Pt. EN-u A sau B. Sã-l caut,stiu cã nu l-am aruncat.Sper sã nu-l fi aruncat maicã-mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine careva pe litoral Weekendul asta ? Ne vedem prin Vama sau Costinesti ( sambata seara sunt la un concert Trooper in White Horse Costinesti dupa care directia Vama pana duminica)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci: cand am pornit din oradea cu el (pe el prietenul meu, eu cu masina in spate) avea o problema si anume mergea doar intr-un cilindru pana se incalzea si o lua si celalalt. ni se recomanda sa schimbam bujiile ceea ce am si facut, bujii noi dupa catalog. ce-i drept bujia de pe cilindru din stanga(cel cu baiu') era prajita rau asa ca parea o treaba foarte ok, schimbi bujia si e bine. probloema insa persista si acasa, la fel merge intr-un cilindru si doar dupa ce se incalzeste o ia si celalalt, scoate fum destul de mult pe teava din stanga si cand pun mana pe ea e rece fata de cealalta, pana merg putin cu ea.

 

ma gandesc totusi sa inlocuiesc fisa aia cu una noua, sau cu una sh dar completa si sa vad daca nici asa nu merge. de unde pot cumpara una si de la ce modele mi se potriveste? e universala sau trebuie doar de la alt vulcan 500?

 

zile cu soare. Tudor.

 

Salutare dark1tdr!

Imi pare rau pentru ca treci prin aceste grele clipe! Totusi, faptul ca ai cumparat un motor care avea probleme din start, la motor...ma face sa cred ca nu stii sa-ti alegi prietenii cu care mergi la cumparaturi! Asta e, faptu-i consumat, acum tre sa rezolvi cumva treaba asta!

Uite cum vad io problema:

- tu ai lipsa bucata de cauciuc care este pe varful pipei, pipa care se gaseste in capatul fisei, fiind infipta in fisa (de fapt e infiletata).Poti sa improvizezi o bucata de furtun care s-o tragi pe pipa si care sa mearga si pe bujie (pana faci rost de bani sa cumperi o pipa noua cu tot cu cauciucul ala). Desfileteaza pipa din fisa si analizeaz-o bine. Uita-te daca are fisuri in ea sau daca are bucati lipsa. Compar-o cu cea de pe partea buna (de pe dreapta). Daca ai un aparat de masura, masoara rezistenta firului din ele (pui ohmetrul pe un capat si pe celalalt al pipei, asigurandu-te ca faci contact perfect). Daca ai masuratorile identice, atunci pipele sunt bune! Ar trebui sa ai in jur de 5000 Ohmi pe fiecare.

- dupa ce ai rezolvat treaba cu pipa si cauciucul, baga bujia in pipa si tine cu mana de pipa bujia apasata pe capacul motorului (sa faca contact, ai grija ca te poti electrocuta daca atingi cumva bujia cu mana cand dai la automat!!!). Da usor la automat, scurt si urmareste ca scanteia sa ajunga in electrodul central al bujiei si sa fie mare (adic anu slaba);

- infileteaza bujiile la loc si apasa pipele pana in capat (o sa fac "click" cand sunt pe pozitie),

- verifica uleiul pe partea dreapta a motorului, sa nu ai prea mult (peste maxim) sau deloc.Daca e prea mult, trebuie sa scoti, daca e putin sa bagi!

- verifica antigelul in vasul de expansiune, sa fie sub MAX;

- pune bateria pe un redresor daca ai, in timp ce faci toate verificarile astea si dupa c e termini tot monteaz-o pe motor;

- porneste motorul si vezi ce mai zice;

Ms Alex de info, dar ai cumva vreaun contact la vreun mester care se ocupa cu treburi din astea, ca as vrea sa o rezolv mai rpd decat pana dau comanda, stau cam prost cu timpul. Si mesterul ala de o face poata sa o si monteze ca eu unu nu ma pricep de nici un fel la treburi de mecanica.

M-ar mai interesa niste coburi, cam ce marime se potriveste modelului ca nu as vrea sa le iau prea mari si sa atarne aiurea pe acolo.

Mihai

Aici pe forum il recomand pe userul Rados. Da-i pm si stabileste cu el detaliile!

Coburii trebuie sa-i cumperi in functie de ce vrei sa faci cu ei. Daca vrei doar design, cumpara unii mici (sub 10 litri).Filosoful a cumparat unii mai maricei, pentru carat, poate ne zice el ce si cum!

Vine careva pe litoral Weekendul asta ? Ne vedem prin Vama sau Costinesti ( sambata seara sunt la un concert Trooper in White Horse Costinesti dupa care directia Vama pana duminica)

 

Inca nu ma pot pronunta, avem ceva planificat pe weekend, sa vedem cum ne organizam! Oricum, daca venim, te sunam!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine careva pe litoral Weekendul asta ? Ne vedem prin Vama sau Costinesti ( sambata seara sunt la un concert Trooper in White Horse Costinesti dupa care directia Vama pana duminica)

 

Pai nu vezi ce se pregateste aici /index.php?/topic/676669-bucuresti-vama-veche-28-apr-via-calarasi-ostrov-cu-bacul/

 

Si mai am niste prieteni care vin pe alte carari

 

Suna-ma sambata seara cand ajungi in Vama; a propos, tu erai ala cu LTD care a fost la Marian mecanicul? am trecut pe la el acu 2 saptamani si mi-a zis ca a fost cineva cu LTD la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU .. nu eram eu si nici nu stiu sa mai fie vreun LTD in Constanta .

 

Hmm .. Marian acum unde este .. la Navodari nu ?

 

 

Lucreaza undeva la iesirea din C-ta, spre Ovidiu, intr-o curte cu pitici si alte figurine din alea de teracota; nu stiu sa explic mai exact :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare dark1tdr!

Imi pare rau pentru ca treci prin aceste grele clipe! Totusi, faptul ca ai cumparat un motor care avea probleme din start, la motor...ma face sa cred ca nu stii sa-ti alegi prietenii cu care mergi la cumparaturi! Asta e, faptu-i consumat, acum tre sa rezolvi cumva treaba asta!

Uite cum vad io problema:

- tu ai lipsa bucata de cauciuc care este pe varful pipei, pipa care se gaseste in capatul fisei, fiind infipta in fisa (de fapt e infiletata).Poti sa improvizezi o bucata de furtun care s-o tragi pe pipa si care sa mearga si pe bujie (pana faci rost de bani sa cumperi o pipa noua cu tot cu cauciucul ala). Desfileteaza pipa din fisa si analizeaz-o bine. Uita-te daca are fisuri in ea sau daca are bucati lipsa. Compar-o cu cea de pe partea buna (de pe dreapta). Daca ai un aparat de masura, masoara rezistenta firului din ele (pui ohmetrul pe un capat si pe celalalt al pipei, asigurandu-te ca faci contact perfect). Daca ai masuratorile identice, atunci pipele sunt bune! Ar trebui sa ai in jur de 5000 Ohmi pe fiecare.

- dupa ce ai rezolvat treaba cu pipa si cauciucul, baga bujia in pipa si tine cu mana de pipa bujia apasata pe capacul motorului (sa faca contact, ai grija ca te poti electrocuta daca atingi cumva bujia cu mana cand dai la automat!!!). Da usor la automat, scurt si urmareste ca scanteia sa ajunga in electrodul central al bujiei si sa fie mare (adic anu slaba);

- infileteaza bujiile la loc si apasa pipele pana in capat (o sa fac "click" cand sunt pe pozitie),

- verifica uleiul pe partea dreapta a motorului, sa nu ai prea mult (peste maxim) sau deloc.Daca e prea mult, trebuie sa scoti, daca e putin sa bagi!

- verifica antigelul in vasul de expansiune, sa fie sub MAX;

- pune bateria pe un redresor daca ai, in timp ce faci toate verificarile astea si dupa c e termini tot monteaz-o pe motor;

- porneste motorul si vezi ce mai zice;

 

 

salut. si multumesc de sfaturi..pana la urma m-a lasat cu totul, s-a inecat si nu mai pornea deloc. am si terminat bateria cat am dat la automat...pana la urma am gasit un mecanic ce era mai liber, putea sa ma primeasca si avea si remorca...se pare ca toate problemele au fost de la carburatoare...o curatare si sincronizare a facut minuni...acum merge de rupe :) imi place mult, m-am reindragostit ^^...ps. unde gasesc un sysy bar oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am original, Kawasaki. E cam mic, daca era mai inalt cu vreo 5 cm era perfect!

Cauta pe e-bay , sunt o gramada.

Ma bucur ca ai rezolvat problema ! Asfalt uscat si intins!

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimensiuni curea EN500: 1890 - 14 M- 40mm, s-a zis cu cateva pagini mai urma. Cred ca se potriveste orice curea trapezoidala care are dimensiunile astea.

Eu mi-am luat de la Rombelt Optibelt Mega cu 74e+TVA, cred ca la momentul ala a fost cea mai ieftina si rapida varianta. Daca te intereseaza, contactul meu era: lucian@rombelt.ro.

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. vreau sa imi dotez en-ul cu crash-baruri. am gasit o pereche dar vreau intai sa va intreb pe voi daca mi se potrivesc? al meu e en-ul din 94. cine stie va rog sa imi spuneti cat mai repede sa nu pierd anuntul. va multumesc :peace:

 

 

Adaugat 22 December 2011 - 06:00 PM

 

 

VAND BARE LATERALE EN 500 IMPECABILE post-67998-0-86461900-1336969870_thumb.jpg

Editat de dark1tdr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu exact asa, pe EN-ul meu tot din '94...ma rog, am avut ca le-am dat jos ca le-am strambat de la cele 3 cazaturi de azi iarna, pe gheata :crack:

 

Deci poti sa le cumperi linistit, isi fac banii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu exact asa, pe EN-ul meu tot din '94...ma rog, am avut ca le-am dat jos ca le-am strambat de la cele 3 cazaturi de azi iarna, pe gheata :crack:

 

Deci poti sa le cumperi linistit, isi fac banii!

 

multumesc de ajutor. mai am o intrebare, daca spui ca ai avut. momentan eu incap sa intru in curte pe poarta la fix (aproape) adica daca merg drept dau putin cu oglinzile, asa ca trebuie sa "crosetez" putin sa intre (odata una, apoi cealalta) oare crashbarurile astea o sa imi depaseasca latimea oglinzilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu depasesc latimea oglinzilor, dar sunt cam pe acolo. O sa ai probleme de genu nu te mai poti strecura asa usor printre masini, incapi la marele fix pe poarta...dar nah, asta e!

Eu unu as cumpara ceva mai ingust, in genul engine guard si care sa nu depaseasca latimea scaritelor.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mulumesc inca odata de raspuns. chiar eram uimit de cat de fain te strecori prin trafic cu motorul, fata de masina, dar ieri am fost putin pe ploaie si cand am pus o frana mi-a fugit spatele de zici ca facea intrecere cu roata din fata :moron: si imi dau seama ca e important sa imi pun bare cat mai repede, nu mai pot sta sa caut mai mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...