Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Mda .. si acum este randul meu sa cer sfaturi . Astazi pe 14.30 ma intorceam din Constanta , aveam vreo 60 km/h cu ambreiajul tras ( eram la vale in localitate ) cand, dupa ce am inceput sa accelerez ( se terminase valea :) ) a inceput sa se auda un zgomot metalic ca un carait din partea stranga ( mai exact capul cilindrului stang) si am pierdut din putere . Motocicleta accelera dar nu asa cum eram obisnuit iar caraitul incepea sa devina chiar enervant dupa 4-5000 rpm in sus. La relanti caraitul/bataia metalica se aude foarte incet sau chiar deloc dar cand o accelerez zgomotul devine din ce in ce mai pronuntat .

Acum aprox 2 saptamani motorul a fost pe la mecanic care i-a reglat supapele ( + altele care nu sunt prin motor) si nu a observat nimic dubios pe acolo .

 

Ce sa fie oare ca ma depaseste .. maine si luni sunt de munca cate 12 h iar pe 30 chiar vroiam sa plec cu ea in Vama asa ca nu am cand sa o duc la doctor .

 

Sa nu fi facut mecanicul ceva dubios pe acolo, ca e cam mare coincidenta; daca vrei iti pot da numarul lui Marian din C-ta

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Marian ? .. cel care a lucrat la service-ul de langa podul rutier de la Doraly ? Da-mi te rog nr. lui .. poate dupa descriere are el idee care este problema .. sau poate veni luni la gara C-ta sa o ia si sa o surubareasca .



Sper sa nu fie ceva f grav si sa pot veni cu ea in vama de 1 mai .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Iti dai seama ca nu l-am sunat chiar astazi ... si duminica si floriile :) . Intinzator am deja de generatia a 2 a .. autoreglabil... pe care o sa il schimb maine. Am mai identificat o teava din care imi curge antigel la cilindrul din dreapta, teava pe care deasemenea o rezolv tot maine . Totodata o sa ii verific si compresia la sfatul celui care mi-a reglat supapele si o sa vad dupa aceea daca este cazul sa o duc la Marian. Mangalia e departe ca altfel as fi dus-o la mecanicul care a mai surubarit la ea in urma cu ceva zile .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reparatiile enumerate mai sus le face un amic de-al meu si cu mine .. daca problema persista atunci anunt mai sus :)



He he mihai .. prin telefon nu merge ... si doctorul trebuie sa te vada si sa iti faca analizele pt un diagnostic corect ... asa si cu motoarele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai identificat o teava din care imi curge antigel la cilindrul din dreapta,

 

O-ring-ul dus? Si mie imi curge zeama tot la cilindrul din dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe tehnici de curatat rezervorul ( da un search pe forum) .. chiar ar fi indicat sa faci treaba asta mai des ( sau pt prima data :) ) daca stii ca, calitatea benzinei este indoielnica . Cu toate astea murdaria nu trebuia sa fie oprita de filtrul de benzina ? ... ce cauta benzina murdara in carburator ?

 

Ai un filtru fin in sorbul rezervorului si eventual iti mai pui tu unul suplimentar pe furtun spre carburator. Problema e furtunul de alimentare, daca este vechi se desprind bucati din el, dupa filtrul suplimentar si uite asa ajung in carburator, in paharel sa le vezi tu.

Japonezu a zis saracu sa schimbam furtunele o data la 3 ani, dar cine dracu face asta?!

O-ring-ul dus? Si mie imi curge zeama tot la cilindrul din dreapta.

Iep, ca sa-l schimbi tre sa dai antigelul jos, si sa scoti tevile alea doua din capul chiulasei si sa schimbi O-ring-urile (daca ai), sau sa dai cu mastic sa le mai prelungesti putin viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si Cristos a inviat. Belea mare nene,dimineata cand ma pregateam de plecare si ii faceam lukul motorului am observat ca juca pedala schimbatorului de viteze, dupa ce am demontat sistemul am dat peste defect. Axul pedalier care trece prin capacul din stanga era rupt,mai precis partea exterioara canelata pe unde trece surubul de fixare al suportului pedalier. In consecinta,gasesc la cineva acest ax?

As putea face si modificari, dar parca nu ma lasa inima sa schimb originalul. Numa bine.



Salut si Cristos a inviat. Belea mare nene,dimineata cand ma pregateam de plecare si ii faceam lukul motorului am observat ca juca pedala schimbatorului de viteze, dupa ce am demontat sistemul am dat peste defect. Axul pedalier care trece prin capacul din stanga era rupt,mai precis partea exterioara canelata pe unde trece surubul de fixare al suportului pedalier. In consecinta,gasesc la cineva acest ax?

As putea face si modificari, dar parca nu ma lasa inima sa schimb originalul. Numa bine.

Am uitat sa mentionez ca am un EN500A"94

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Johan vezi ca poti folosi unul de la gpz 500 daca nu ma insel .. dar daca ma insel il poti suda asa cum am facut eu :) ( adica am sudat un surub in capat, am pus pedala, am pus piulita in capat si i-am dat un punct de sudura si la piulita . :) )



Eu problema avand-o in partea opusa a axului .

Editat de jerycho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Johan vezi ca poti folosi unul de la gpz 500 daca nu ma insel .. dar daca ma insel il poti suda asa cum am facut eu :) ( adica am sudat un surub in capat, am pus pedala, am pus piulita in capat si i-am dat un punct de sudura si la piulita . :) )

 

Eu problema avand-o in partea opusa a axului .

Am rezolvato, deci, era rupta jumatatea de prindere din partea cu biela care ducea la cut.vit.Am polizat,am facut o gaura de vreo 25mm filetata de fi 6,am infiletat surubul cu o bucsa de centrare,saiba plata, grover. Am strans cele doua suruburi si cel axial si cel transversal care strange falcile suportului de biela si gata. Mai ramane de reglat biela sau tija sa poata intra corect in viteze. Multumesc baietilor pt interesul acordat , oricum voi cauta si un ax bun de rezerva. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tre sa mai strang niste verzisori pt ca nu mai intra in viteza. Dupa ce am facut reparatia susmentionata,am pus totul la loc si voiam sa-i fac o proba...ioc, intra intrantaia dar cand sa urce in trapta superioara nema. Am dat jos tot ansamblu schimbatorului de vit si am actionat manual insa aceiasi problema, nu intra in trpte superioare. Ce sfaturi imi dati, remat sau alta,sau poate are un surub ceva de reglaj al CV ca la 2T. Daca ati patit asa ceva dati-mi un sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa misti putin motocicleta .. pe roti bineinteles. poate sa mai ramana blocata in viteza . iti misca in fata cineva usor motocicleta si tu incerci sa actionezi manual tija care intra in cutia de viteze . Ar trebui sa mearga . Mie mi se mai intampla cand aveam probleme cu bateria si o porneam impinsa.

Ma indoiesc ca ai avea ceva probleme la cutie . Atata timp cat in urma reparatiei care ai facut-o se pastreaza unghiul si dimensiunile initiale ( pe cat posibil) ale axului si tijei nu ar trebui sa ai probleme. Ajungi la desfacutul motorului doar in ultima instanta . Eventual cere o parere si de la un mecanic priceput.



Eu cand porneam motocicleta impinsa intra foarte usor in viteza intai dar reuseam cu greu sa dau a 2 a sau o alta treapta superioara de pe loc . Trebuia sa misc motorul eventual sa prind si ceva viteza.



Porneste motorul si da o tura cu el sa vezi daca persista problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din constructie, motocicleta este prevazuta cu un sistem de siguranta ce nu iti permite sa bagi in viteza a doua sau superioara. daca motocicleta sta pe loc nu se poate baga decat in viteza intaia, Pentru a intra in vitezele superioare rotile trbuie sa prinda o anumita turatie, asa ca, incearca sa pleci cu ea si atunci ai sa poti sa-ti dai seama daca merge sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...