Filosofull Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 (editat) Mda .. si acum este randul meu sa cer sfaturi . Astazi pe 14.30 ma intorceam din Constanta , aveam vreo 60 km/h cu ambreiajul tras ( eram la vale in localitate ) cand, dupa ce am inceput sa accelerez ( se terminase valea ) a inceput sa se auda un zgomot metalic ca un carait din partea stranga ( mai exact capul cilindrului stang) si am pierdut din putere . Motocicleta accelera dar nu asa cum eram obisnuit iar caraitul incepea sa devina chiar enervant dupa 4-5000 rpm in sus. La relanti caraitul/bataia metalica se aude foarte incet sau chiar deloc dar cand o accelerez zgomotul devine din ce in ce mai pronuntat . Acum aprox 2 saptamani motorul a fost pe la mecanic care i-a reglat supapele ( + altele care nu sunt prin motor) si nu a observat nimic dubios pe acolo . Ce sa fie oare ca ma depaseste .. maine si luni sunt de munca cate 12 h iar pe 30 chiar vroiam sa plec cu ea in Vama asa ca nu am cand sa o duc la doctor . Sa nu fi facut mecanicul ceva dubios pe acolo, ca e cam mare coincidenta; daca vrei iti pot da numarul lui Marian din C-ta Editat Aprilie 27, 2013 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Marian ? .. cel care a lucrat la service-ul de langa podul rutier de la Doraly ? Da-mi te rog nr. lui .. poate dupa descriere are el idee care este problema .. sau poate veni luni la gara C-ta sa o ia si sa o surubareasca . Sper sa nu fie ceva f grav si sa pot veni cu ea in vama de 1 mai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 El e, ti-am trimis SMS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 Pe unde mai lucreaza baiatul asta Marian? Pot spune ca e unul dintre mecanicii de care am fost 100% multumit, pana l-am ... pierdut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Oare e posibil sa fi cedat intinzatorul distributiei si de la treaba asta sa se auda asa....precum si lipsa de putere tot de acolo sa se traga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Daca vrei cand vin in C-ta putem incerca sa pui intinzatorul meu, desi habar nu am daca se potriveste. Dar Marian ce a zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Iti dai seama ca nu l-am sunat chiar astazi ... si duminica si floriile . Intinzator am deja de generatia a 2 a .. autoreglabil... pe care o sa il schimb maine. Am mai identificat o teava din care imi curge antigel la cilindrul din dreapta, teava pe care deasemenea o rezolv tot maine . Totodata o sa ii verific si compresia la sfatul celui care mi-a reglat supapele si o sa vad dupa aceea daca este cazul sa o duc la Marian. Mangalia e departe ca altfel as fi dus-o la mecanicul care a mai surubarit la ea in urma cu ceva zile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Trebuia sa suni ca sa aranjezi ceva pt saptamana care vine si cu ocazia asta intrebai si ce poate fi, nu sa chemi omul la atelier. Eram si eu curios de diagnostic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Reparatiile enumerate mai sus le face un amic de-al meu si cu mine .. daca problema persista atunci anunt mai sus He he mihai .. prin telefon nu merge ... si doctorul trebuie sa te vada si sa iti faca analizele pt un diagnostic corect ... asa si cu motoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Am mai identificat o teava din care imi curge antigel la cilindrul din dreapta, O-ring-ul dus? Si mie imi curge zeama tot la cilindrul din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Sunt multe tehnici de curatat rezervorul ( da un search pe forum) .. chiar ar fi indicat sa faci treaba asta mai des ( sau pt prima data ) daca stii ca, calitatea benzinei este indoielnica . Cu toate astea murdaria nu trebuia sa fie oprita de filtrul de benzina ? ... ce cauta benzina murdara in carburator ? Ai un filtru fin in sorbul rezervorului si eventual iti mai pui tu unul suplimentar pe furtun spre carburator. Problema e furtunul de alimentare, daca este vechi se desprind bucati din el, dupa filtrul suplimentar si uite asa ajung in carburator, in paharel sa le vezi tu. Japonezu a zis saracu sa schimbam furtunele o data la 3 ani, dar cine dracu face asta?! O-ring-ul dus? Si mie imi curge zeama tot la cilindrul din dreapta. Iep, ca sa-l schimbi tre sa dai antigelul jos, si sa scoti tevile alea doua din capul chiulasei si sa schimbi O-ring-urile (daca ai), sau sa dai cu mastic sa le mai prelungesti putin viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Am dat cu silicon in iarna cand am reglat supapele. O sa cumpar garnituri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Salut si Cristos a inviat. Belea mare nene,dimineata cand ma pregateam de plecare si ii faceam lukul motorului am observat ca juca pedala schimbatorului de viteze, dupa ce am demontat sistemul am dat peste defect. Axul pedalier care trece prin capacul din stanga era rupt,mai precis partea exterioara canelata pe unde trece surubul de fixare al suportului pedalier. In consecinta,gasesc la cineva acest ax? As putea face si modificari, dar parca nu ma lasa inima sa schimb originalul. Numa bine. Salut si Cristos a inviat. Belea mare nene,dimineata cand ma pregateam de plecare si ii faceam lukul motorului am observat ca juca pedala schimbatorului de viteze, dupa ce am demontat sistemul am dat peste defect. Axul pedalier care trece prin capacul din stanga era rupt,mai precis partea exterioara canelata pe unde trece surubul de fixare al suportului pedalier. In consecinta,gasesc la cineva acest ax? As putea face si modificari, dar parca nu ma lasa inima sa schimb originalul. Numa bine. Am uitat sa mentionez ca am un EN500A"94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Piesa indicata in desen e baiul? Vad ca e destul de scumpa.... Editat Mai 6, 2013 de sagrath Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Piesa indicata in desen e baiul? Vad ca e destul de scumpa.... Nu,axul 13167 e buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Apai cred ca poti improviza ceva acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Apai cred ca poti improviza ceva acolo. Cred ca asa voi face,multumesc oricum Sagrath,numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Johan vezi ca poti folosi unul de la gpz 500 daca nu ma insel .. dar daca ma insel il poti suda asa cum am facut eu ( adica am sudat un surub in capat, am pus pedala, am pus piulita in capat si i-am dat un punct de sudura si la piulita . ) Eu problema avand-o in partea opusa a axului . Editat Mai 7, 2013 de jerycho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Johan vezi ca poti folosi unul de la gpz 500 daca nu ma insel .. dar daca ma insel il poti suda asa cum am facut eu ( adica am sudat un surub in capat, am pus pedala, am pus piulita in capat si i-am dat un punct de sudura si la piulita . ) Eu problema avand-o in partea opusa a axului . Am rezolvato, deci, era rupta jumatatea de prindere din partea cu biela care ducea la cut.vit.Am polizat,am facut o gaura de vreo 25mm filetata de fi 6,am infiletat surubul cu o bucsa de centrare,saiba plata, grover. Am strans cele doua suruburi si cel axial si cel transversal care strange falcile suportului de biela si gata. Mai ramane de reglat biela sau tija sa poata intra corect in viteze. Multumesc baietilor pt interesul acordat , oricum voi cauta si un ax bun de rezerva. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Pe cand ai ceva bani si vrei piesa noua vezi aci': http://www.kawasakipartshouse.com/oemparts/a/kaw/500b34a2f8700223e47948f5/gear-change-mechanism Aprox 30$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Cred ca tre sa mai strang niste verzisori pt ca nu mai intra in viteza. Dupa ce am facut reparatia susmentionata,am pus totul la loc si voiam sa-i fac o proba...ioc, intra intrantaia dar cand sa urce in trapta superioara nema. Am dat jos tot ansamblu schimbatorului de vit si am actionat manual insa aceiasi problema, nu intra in trpte superioare. Ce sfaturi imi dati, remat sau alta,sau poate are un surub ceva de reglaj al CV ca la 2T. Daca ati patit asa ceva dati-mi un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 De ce remat? Desfa incet motorul si vezi care e baiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Incearca sa misti putin motocicleta .. pe roti bineinteles. poate sa mai ramana blocata in viteza . iti misca in fata cineva usor motocicleta si tu incerci sa actionezi manual tija care intra in cutia de viteze . Ar trebui sa mearga . Mie mi se mai intampla cand aveam probleme cu bateria si o porneam impinsa. Ma indoiesc ca ai avea ceva probleme la cutie . Atata timp cat in urma reparatiei care ai facut-o se pastreaza unghiul si dimensiunile initiale ( pe cat posibil) ale axului si tijei nu ar trebui sa ai probleme. Ajungi la desfacutul motorului doar in ultima instanta . Eventual cere o parere si de la un mecanic priceput. Eu cand porneam motocicleta impinsa intra foarte usor in viteza intai dar reuseam cu greu sa dau a 2 a sau o alta treapta superioara de pe loc . Trebuia sa misc motorul eventual sa prind si ceva viteza. Porneste motorul si da o tura cu el sa vezi daca persista problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papas Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Din constructie, motocicleta este prevazuta cu un sistem de siguranta ce nu iti permite sa bagi in viteza a doua sau superioara. daca motocicleta sta pe loc nu se poate baga decat in viteza intaia, Pentru a intra in vitezele superioare rotile trbuie sa prinda o anumita turatie, asa ca, incearca sa pleci cu ea si atunci ai sa poti sa-ti dai seama daca merge sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Ceva de genul asta am incercat si eu sa explic dar cu mai multe cuvinte si mai incurcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.