Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

In carte scrie 25 kw, adik vreo 34 cp. M-am gandit si eu ca e vreo limitare facuta in Germania sau o greseala la RAR.

 

Ma puteti ajuta cu o carte service si/sau de reparatii?

 

Ai PM cu adresa mea de e-mail.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In carte scrie 25 kw, adik vreo 34 cp. M-am gandit si eu ca e vreo limitare facuta in Germania sau o greseala la RAR.

 

Ma puteti ajuta cu o carte service si/sau de reparatii?

Dap. E limitare. Nu citisem bine la inceput cind am pus intrebarea. In Germania ca si in Olanda de altfel ( de acolo stiu ca asa am inceput si eu), pina la 21 de ani si dupa 2 ani de la luarea carnetului nu ai voie sa conduci ceva mai mare de 25kw. Multi isi iau motociclete mai mari dar le limiteaza la inceput ca sa fie legali. Si acolo chiar te controleaza. Politia are un un apparat special cu care te pot controla la putere. Dupa ce ai trecut de virsta de 21 si cei 2 ani de condus, scoti limitarea si mergi normal.

E o idee excelenta dupa parerea mea. Iti iei motorul care-l vrei de la inceput ca sa nu cheltui de 2 ori dar o limitezi ca sa intri in lege. Toata operatiunea ( limitatul si scoaterea limitarii dupa), daca imi aduc bine aminte , m-a costat vreo 100 de euro pe vremea respectiva. Stiu ca limitarea a fost mai scumpa pentru ca trebuie facuta de un service autorizat si omologata. Scoaterea limitarii... o poti face si in curte daca te pricepi.

Eu tot pe un ltd450 am inceput in Olanda.

Bafta mare cu motorul. oricum frumoasa jucarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep sa o scot, dar ca idee cum se face?

E model En500 C.

din pacate nici eu nu le am deloc cu partea tehnica. Dar cred ca sint desui baieti aici pe forum care se pricep destul de bine si sint oameni f ok care iti sar in ajutor cind ai nevoie. Asta o zic din experienta.

Eu am inceput pe un ltd454 de prin '85 ( ca sa nu platesc taxe pe el) in Olanda acu vreo 4 ani in urma si acum am un en500 din '97.

bafta mare.

 

PS. jerycho, alex-en si beatrice sint citiva din persoanele de pe aici care mi-au sarit in ajutor cu un sfat bun.

 

pps. ce am gasit pe un forum . Nu bag mina in foc ca asa ar fi sau ca dau garantie ca v-a merge:

 

"Have a look up inside the carbereters if its down tuned it should have a washer with a hole in it behind each carb next to the manyfolds and it could also have smaller jets in the carbs as well"

Editat de reverend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, dupa ce am mai citit pe niste forumuri olandeze despre problema ta.

baietii zic ca limitarea ori se baga la carburatoare prin intermediul unor ring-uri ( washers) care iti limiteaza fluxul de aer/benzina = putere mai mica, ori o limiteaza pe cablul de acceleratie.

Daca e limitata pe cablul de acceleratie, aunti ori e un surub care limiteaza maneta de acceleratie sa mearga pina la capat, ori e ceva direct pe cablu. Daca e ceva pe cablu atunci ori e in partea de la ghidon pe undeva ori in partea de la carburator.

 

Astea cica sint proceduri standard care le fac servicurile autorizate din olanda.

 

Dupa cum ziceam mai sus, nu prea le am cu tehnica, dar sper ca informatia sa ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reborned daca nu le ai cu mecanica, fie ca este limitare din carburatoare ( cea mai frecventa) fie ca este din cablul de acceleratie ( asta sincer nu stiam ca se face la EN uri ) tot nu o sa stii sa o delimitezi asa ca cel mai bine mergi la un service moto despre care ai auzit ca are mecanici priceputi sa iti rezolve problema . Care sunt preturile nu stiu, asta o sa difere de manopera .

Mult succes si anunta si pe aici cand o delimitezi si cum ai facut-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

Nu ma pricep sa o scot, dar ca idee cum se face?

E model En500 C.

Limitarea la EN-uri poate sa fie din jigloarele din carburator, sau o piedica pe acceleratie. Oricum, trebuie date jos carburatoarele si vazut care treaba. Daca trebuie sa schimbi si main jet-urile din carburator (cam alea sunt singurele care conteaza la putere maxima) atunci iti recomand sa cumperi altele OEM, nu aftermarket-uri ( Keihin adica).

O sa trebuiasca sa verifici si sincronizarea carburatoarelor, daca tot umbli p-acolo. Toata treaba asta o sa coste ceva, dar satisfactia o sa fie pe masura!

Editat de Zenklawa Garage
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si bine v-am gasit. mai nou am EN500, mi-ar placea sa mai cunosc oameni cu Vulcan, poate mai invat si eu ceva...ceva sfaturi pentru niste coburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un EN 500A *94 si dupa ce am cotrobait prin toata fieratania , nu am gasit decat un opritor in nuca acc. Initial aveam o cursa a manerului de 1/5 din 360 ,acum am mai mult de1/4 . Intadevar se cunoaste ca ai de ce trage si parca e mai *vanoasa*. Reborned asa e la modelul meu,poate si la tine. Daca ai nevoie de ajutor 0749614491. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si bine v-am gasit. mai nou am EN500, mi-ar placea sa mai cunosc oameni cu Vulcan, poate mai invat si eu ceva...ceva sfaturi pentru niste coburi?

Dap. Am un sfat pt coburi. Scoate-le ;-) Gagicile noastre arata mai bine mai " naked".

 

Bine ai venit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

Dimensiuni simeringuri de ulei pentru furca Kawasaki EN 500 modelele A, B, C

36X48X11/12.5 - Pt EN 500 modelul A (93 inclusiv)

37X50X11 - Pt modelul B (94, 95)

41X53X8/9.5 - Pt modelul C (96-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimensiuni simeringuri de ulei pentru furca Kawasaki EN 500 modelele A, B, C

36X48X11/12.5 - Pt EN 500 modelul A (93 inclusiv)

37X50X11 - Pt modelul B (94, 95)

41X53X8/9.5 - Pt modelul C (96-)

Multumesc Zen , a mea e mod A/94 , sper sa le gasesc cat mai repede. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca surubaresti mereu la ea :)

Afara 3.8-4, in oras 5.

Mers lejer, 120 maxim, 50-60 in oras din cand in cand.

A mea cand mergea bine aveam 4,5 inafara orasului la viteza medie de 100/110 km (depasind cam cu 20 kg sarcina maxima admisa) iar in oras 5-5,5 in functie de stilul de mers si daca eram singur pe motor sau nu .

Acum peste 6 in oras si inafara nu ies pana ce nu ii scot mofturile din motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...