Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Arata foarte bine , sa o stapanesti sanatos ... se vede ca nu prea a fost alergata . In primul si in primul rand verifica mufele de la ventilator , baga acolo ceva spray de contacte , in al doilea rand dai jos ventilatorul si verifici daca merge motorul la o alta sursa de curent de 12 v

Am si eu o rugaminte la tine .. poti sa faci cateva poze de aproape la comenzile avansate ca eu caut de multa vreme un model si nu gasesc .. e dificil cu prinderile de cadru .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ventilatorul merge.., pentru ca l-am pus pe direct.., spray la contacte i-am dat.., problema e ca nu am mai mers cu ea.. atat de mult dupa.., adica ieri 06.04.., incat sa fie nevoie sa porneasca ventilatorul...

cat despre poze.., se rezolva.., sa vad daca am timp maine.., pentru ca voi pleca din ro pentru vreo 3 sapt... moto va fi la tipul acela care se ocupa de detailing moto.. in perioada asta (cel putin de cand o va duce frate-miu la Bucuresti)..

apropo.., are 34000km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina jucarie.

 

Legat de ventilator: verifica daca iti functioneaza termocupla.

Pentru asta scoate cablul de la termocupla si fa-i masa. Ar trebui sa iti porneasca ventilatorul. Pentru asta pune contactul de la cheie. Nu trebuie sa pornesti motocicleta.

 

Cablul se afla in partea de jos a radiatorului.

Am avut si eu problema aceasta din cauza contactului oxidat. Am curatat lamela termocuplei si am schimbat papucul electric al cablului.

 

Sa imi spui te rog daca ai reusit sa rezolvi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hopa si eu iar cu o problema,

 

Tocmai cind credeam ca totul e super ok si motorul merge brici... m-a cam lasat ieri. Nu chiar de tot, dar m-a lasat.

Se opreste in timp ce merg. Simptomele:

 

1. porneste mai greu . Pina acuma era la la jumate de buton si gata. Acu trebuie sa-i mai dau si gaz si sa o tin putin turata ca altfel se opreste.

 

2. in timp ce merg mai intii da rateuri ca si cum nu as avea benzina dupa care se opreste de tot. Nu mai raspunde acceleratia de loc. Lumini mai am deci nu cred ca e de la partea electica.

 

3. dupa ce s-a oprit , iar trebuie sa-i dau de multe ori la buton pina ce o ia. Vezi 1.

4. dupa multe incercari, iar o ia si merg o bucata buna cu ea dupa care vezi 2.

 

Sa fie bujii?? sa nu faca scinteie calumea? Chiar nu am habar.

 

Cine vine cu o idee?

 

ps. nu e de la frig ca aci sint 35 grade non stop.

 

MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine vine cu o idee?

 

ps. nu e de la frig ca aci sint 35 grade non stop.

 

MS

Intrun post anterior ceream sfaturi privind aceleasi simtome. In urma sfaturilor am cumparat si montat cititoarele de pe capac. Nimic. Singura varianta e sa pun CDI-ul pe alt motor sa vad daca este vinovatul.Daca nu,or fi bobinele sau poate vreun fir dezizolat. Dar din cate stiu eu,rateurile in toba sunt de la aprindere. Cred ca ar trebui sa verifici intai CDI-ul dupa care urmaresti celelalte repere. Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sagrath... a fost verificata termocupla exact prin procedeul descris de tine.. si merge ventilatorul.. s-a dat si cu spray de contacte.. ideea e ca nu am mai avut ocazia sa incalzesc motorul... poate azi. Multumesc!!

p.s. nu stiu de ce nu merge sa citez!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica neaparat sa iti inchida circuitul termocupla.

Sa nu iesi la drum pana nu te asiguri ca iti functioneaza.

 

@reverend: vezi daca iti alimenteaza cu benzina. Muta robinetul de la rezervor pe PRI. Pune sageata in dreptul lui PRI.

Deasemenea, deschide capacul de la rezervor si incearca sa pornesti mobra.

Editat de sagrath
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt deacord cu sagrath ..eu am patit ceva oarecum asemanator doar ca erau infundate sitele din interiorul rezervorului . A trebuit sa scot benzina din rezervor, sa dau jos robinetul de benzina si sa ii curat sitele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ jerycho: astea sunt comenzile...

@sagrath: cat despre termocupla cred ca e dusa... a fost verificata prin metoda de mai sus si functioneaza perefect ventilatorul. azi am iesit la o tura.. (era si cam rece afara) si nu pot sa zic daca mai lucreaza termocupla... asa ca va trebui o mica investitie...

post-74584-0-54366300-1365348881_thumb.jpg

post-74584-0-33740000-1365348885_thumb.jpg

post-74584-0-39078500-1365348889_thumb.jpg

post-74584-0-20930300-1365348893_thumb.jpg

post-74584-0-53351100-1365348896_thumb.jpg

Editat de tomcip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sagrath: cat despre termocupla cred ca e dusa... azi am iesit la o tura. si nu pot sa zic daca mai lucreaza termocupla

 

Porneste mobra pe loc si las-o sa se incalzeasca 10-15 minute

Eventual tine-o un pic turata din acceleratie pana se incalzeste.

 

Ventilatorul ar trebui sa porneasca cand acul ajunge undeva pe acolo (vezi poza),

Deasemenea ventilatorul nu merge mai mult de cateva secunde. Urmareste-l cu atentie.

post-68581-0-39889500-1365355731_thumb.jpg

Editat de sagrath
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc la toti pentru sfaturi. Promti si saritori ca intotdeauna.

Am rezolvat-o azi.

Cistigatorul e...... Jerycho. Numai ca la mine era filtru de benzina care era efectiv plin de mizerie. Mi-a scos mecanicul benzina direct din carburator si mi-a aratat-o. Aproape rosie de la rugina. Filtru de benzina arata ca un filtru de tigara dupa ce cineva a fumat un cartus de tigari prin el.

Schimbat filtru cu unul nou si mai bun, cel vechi ( probabil original) era cu site de plastic care nu erau asa de fine, asta nou e cu site de plastic plus site de hirtie. Schimbat filtru, benzina noua si la drum.

Mecanicul ( care a facut toata operatia asta absolut gratis incl filtru), mi-a zis ca as avea rugina in rezervor dar ca nu are cum sa-l curate. M-a sfatuit sa incerc sa nu merg deloc pe rezerva decit numai in cazuri de max urgenta.

 

Cam asta fu povestea. A, am uitat. Amu ca are filtru nou ( si motorul overhauled), parca merge mult mai rotund, putere si acceleratie mai mare, tot tacimul. Daca pina amu ma cam opream la 110 km/h pe autostrada ( vezi citeva posturi mai sus) amu mi-am dat seama ca eram la 140 ca depaseam cam tot.

 

Bafta mare la toti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:mexicanwave: :10: ma bucur ca merge bine acum . Si eu am motorul dat la mecanic sa imi greseze cablurile, sa curete carb urile, sa faca un reglaj al valvelor si al tachetilor . Zbura inainte pana la 170 km/h .. sunt curios cum o sa mearga acum ....

Aviz posesorilor de Ltd 454 ... americanii recomanda un reglaj al valvelor macar 1 data la 8000 de km ca motorul sa mearga brici asa ca rezolvati problema .. eu nu facusem reglajul in 18000 mile :)



Am si eu o curiozitate .. unde este plasat filtrul de benzina la EN 500 ( poze daca se poate ) ca la ltd am o bucata de furtun cat o latime de palma si dupa aia direct carb-urile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am si eu o curiozitate .. unde este plasat filtrul de benzina la EN 500 ( poze daca se poate ) ca la ltd am o bucata de furtun cat o latime de palma si dupa aia direct carb-urile.

revin cu poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La LTD filtrul de benzina e in rezervor.

Daca dai jos robinetul, ai sa scoti si o sita din rezervor. Acea sita e filtrul.

 

 

post-68581-0-49274400-1366085701_thumb.jpg

Editat de sagrath
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altul nu mai este.

eu mai am unul intre rezervor si carb. e din plastic si arata cam asa:

 

post-45131-0-97864300-1366215975_thumb.jpg

 

Nu am avut timp sa mai fac poze la cel al meu. imi cer scuze pt asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i nimic :) La Ltd furtunul dintre rezervor si carburatoare are cativa cm .. nu am unde sa strecor un asemenea filtru .

Ieri mi-a facut motorul o mie de nervi . l-am lasat cateva zile la un amic ca sa aiba grija de el ... gresat cabluri, reglat valve , curatat carburatoare .. chestii de astea minore :) , termina omu treaba , face o tura de proba, toate bune si frumoase si ma suna sa vin sa il iau . Ma urc in microbuz , ma deplasez de la Constanta la Mangalia echipat si cu ranjetul pe fata la gandul ca ma sui iar pe mobra, pornesc motorul si il las sa se incalseasca putin cat stau eu de vorba cu amicul meu ... nu trec cateva secunde si hop incepe sa mearga intr-un cilindru ca pana la urma sa se opreasca . Bujia stanga si-a dat obstescul sfarsit si in toata Mangalia nu am gasit macar 1 bujie de schimb . Asa ca am dat comanda( de 2 bineinteles) si m-am intors trist si cu coada intre picioare la Constanta urmand ca azi sa ma duc iar la Mangalia cu acelasi ranjet pe fata cu care am plecat si ieri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i nimic :) La Ltd furtunul dintre rezervor si carburatoare are cativa cm .. nu am unde sa strecor un asemenea filtru .

Ieri mi-a facut motorul o mie de nervi . l-am lasat cateva zile la un amic ca sa aiba grija de el ... gresat cabluri, reglat valve , curatat carburatoare .. chestii de astea minore :) , termina omu treaba , face o tura de proba, toate bune si frumoase si ma suna sa vin sa il iau . Ma urc in microbuz , ma deplasez de la Constanta la Mangalia echipat si cu ranjetul pe fata la gandul ca ma sui iar pe mobra, pornesc motorul si il las sa se incalseasca putin cat stau eu de vorba cu amicul meu ... nu trec cateva secunde si hop incepe sa mearga intr-un cilindru ca pana la urma sa se opreasca . Bujia stanga si-a dat obstescul sfarsit si in toata Mangalia nu am gasit macar 1 bujie de schimb . Asa ca am dat comanda( de 2 bineinteles) si m-am intors trist si cu coada intre picioare la Constanta urmand ca azi sa ma duc iar la Mangalia cu acelasi ranjet pe fata cu care am plecat si ieri :)

bafta mare cu bujia! sper sa nu-ti faca aceeasi treaba iar. Data viitoare sper sa te intorci calare. tare-i bine sa ai motorul pus la punct.

 

treaba cu filtru sta cam asa. Eu aveam deja unul ( mai mic) cind am luat motorul. Cred ca-i original. era bosch, dar avea sitele doar de plastic si lasa particulele mai mici sa treaca. Asta instalat nou e mai mare si are si site de plastic dar si un filtru de hirtie mai fin. A fost adaptat cred ca de la un vulcan de 800. S-au mai adaugat niste bucati de furtun si filtru propriuzis a fost bagat cumva sub rezervor in partea din spate.

 

Cind am sa am timp fac poze si le bag aici.

 

bafta mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i nimic :) La Ltd furtunul dintre rezervor si carburatoare are cativa cm .. nu am unde sa strecor un asemenea filtru .

Ieri mi-a facut motorul o mie de nervi . l-am lasat cateva zile la un amic ca sa aiba grija de el ... gresat cabluri, reglat valve , curatat carburatoare .. chestii de astea minore :) , termina omu treaba , face o tura de proba, toate bune si frumoase si ma suna sa vin sa il iau . Ma urc in microbuz , ma deplasez de la Constanta la Mangalia echipat si cu ranjetul pe fata la gandul ca ma sui iar pe mobra, pornesc motorul si il las sa se incalseasca putin cat stau eu de vorba cu amicul meu ... nu trec cateva secunde si hop incepe sa mearga intr-un cilindru ca pana la urma sa se opreasca . Bujia stanga si-a dat obstescul sfarsit si in toata Mangalia nu am gasit macar 1 bujie de schimb . Asa ca am dat comanda( de 2 bineinteles) si m-am intors trist si cu coada intre picioare la Constanta urmand ca azi sa ma duc iar la Mangalia cu acelasi ranjet pe fata cu care am plecat si ieri :)

 

 

Ha ha

 

Vezi ca vin la mare de 1 Mai. Poate facem o plimbarica pana la Vadu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma urc in microbuz , ma deplasez de la Constanta la Mangalia echipat si cu ranjetul pe fata la gandul ca ma sui iar pe mobra...

Manu cumva? Tot aud lucruri bune despre el, dar uite cand am avut probleme cu motorul meu, nu m-am gandit la el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

)Gata .. treaba e buna .. motorul zboara dupa reglajul valvelor si parca este mai zgomotos pe evacuare ( poate e doar o impresie) .. carburatoarele nu erau cine stie ce murdare dar am membrana de la carb stang umflata. Am fost informat ca ar cam trebui sa mi le cumpar pe amandoua pana la sf verii. Si/a schimbat pana acum cineva membranele de la carburatoare ? Daca da de unde si cu cat le-a luat ? ( keihin CVK 34 mm )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...