Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salut,am intentia de a achizitiona un 500A 1994, din mai multe motive.In acelasi timp stau in dubii din cauza faptului ca se opreste in mers. Functioneaza in trafic pana se incalzeste bine,sau supra incalzeste,iar cand ajung la vreun stop sau intersectie se opreste,deci incinsa si la relanti.Am senzatia ca ar fi CDI-ul si nu cred ca bobinele de inductie ar cadea amandoua. Sau poate o fi altceva si inca eu nu stiu.Asadar apelez la cunostintele voastre la tipul asta de motor pt a ma asigura daca fac investitia sau nu.Ar fi pacat sa pierd o migniona ca asta,deci astept parerile voastre.Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am intentia de a achizitiona un 500A 1994, din mai multe motive.In acelasi timp stau in dubii din cauza faptului ca se opreste in mers. Functioneaza in trafic pana se incalzeste bine,sau supra incalzeste,iar cand ajung la vreun stop sau intersectie se opreste,deci incinsa si la relanti.Am senzatia ca ar fi CDI-ul si nu cred ca bobinele de inductie ar cadea amandoua. Sau poate o fi altceva si inca eu nu stiu.Asadar apelez la cunostintele voastre la tipul asta de motor pt a ma asigura daca fac investitia sau nu.Ar fi pacat sa pierd o migniona ca asta,deci astept parerile voastre.Numa bine.

Salut .. cei care ar sti sa iti raspunda cat de cat la intrebarea ta nu prea mai intra pe motociclism.ro . Pune intrebarea asta si pe topicul de reparatii si intretinere curenta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se anunta o problema: ieri cand mergeam am oprit un pic ca sunase telefonul, apoi am apasat pe start sa pornesc si s-a auzit ceva ca un huruit-zdranganit de la motor. Un zgomot puternic. A facut asa de vreo 2-3 ori pana sa plece, cat a tinut zgomotul nu a pornit motorul, se auzea cand dadeam la automat. Azi de dimineata cand am pornit-o, parca se auzea la relanti acelasi zgomot, dar mult mai incet. E un sunet ca de ceva hodorogit, nu prea stiu cum sa-l descriu. Ceva pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani Mihai .. sa ne traiesti cu numele . Scuze ca iti transmit de abia acum dar mai bine mai tarziu decat niciodata :) . Am aflat de abia in seara asta ca azi e sarbatoare :)

 

Ii trebuie doctor la motor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de urari. Am vorbit cu Clavi, mecanicul recomandat de Darian, care pana acum mi-a lucrat f bine. Mi-a zis ca trebuie sa fie de la bendix, practic se cupleaza la motor si nu se mai decupleaza. E un arc acolo care nu isi mai face treaba. Pana ajung la el a zis sa o accelerez cand aud zgomotul ala la pornire, ca sa se desprinda bendixul sau ce o fi ala. Altfel risc sa stric niste pinioane de acolo. Azi cand am apasat pe start am accelerat simultan si nu s-a mai auzit. Sper sa nu fie grav si sa nu coste mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuplajul electromotorului cu motorul se face prin lant si nu prin bendix . Uita-te sa nu fi sarit de pe coroana dintata , sau sa se fi slabit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uf .. Mihai .. scoate uleiul din ea , desfa capacul bendixului ( partea stanga) si vezi ce ai pe acolo . Acolo e si bendixul , si oala cu magneti si lantul primar . + cele 2 roxi zimtate aferente si 2 placute de ghidaj. Eu am avut o problema cel putin ciudata dar nu rar intalnita la motoarele astea . Roata mare zimtata ( pe axul de la motor) care antreneaza lantul primar era desfacuta efectiv de pe suportul care intra pe axul motorului . A trebuit sa dau bendixul si toate cele jos , sa o sudez, polizez si sa o montez la loc . Desi am vb la persoana 1 de fapt reparatiile le-a facut un prieten de-al meu ( evident ca am ajutat si eu ) si au durat destul de mult ca nu am avut sculele necesare ( pistol pneumatic / filetul surubul de pe axul de la motor este pe filet invers , presa / se intepenise bendixul si oala cu magneti si nu vroia sa iasa si aparat de sudura, flex / astea le aveam )

Totusi cand am avut problema descrisa mai sus nu imi pornea decat impinsa pt ca electromotorul invartea in gol , tu s/ar putea sa ai alta problema . Oricum inainte de toate pune pe altcineva sa iti porneasca mobra si tu incearca sa iti dai seama exact de unde se aude sunetul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am devenit de-al vostru,adica am luat un EN 500 A"94. Dupa cum spuneam mai sus,are o mica problema,insa nui bai,daca-i facut de mana omului,tot omul o rezolva. Cunoasteti pe cineva care ar puea sa mai aiba piese de la un motor accidentat sau dezmembrat sau pur si simplu sa mai aiba piese de en 500a 94? Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am si eu o intrebare. Shaka mea e modelul '97 cu roti pe spite. Chestia asta imi place f mult ca aspect, dar ma deranjeaza un sigur lucru. E pe camera. Deci intra un cui sau ceva, atunci se buleste si cauciucul si camera.

Exista vre-o modalitate de a scapa de camera si de a merge doar pe cauciuc tubeless? La ala macar daca esti pe drum si iti intra cuiul, ai un kit de reparatie la tine si ai rezolvat problema. Fiind pe camera ai o problema in plus.

Nu ma refer la solutia de a schimba roata cu totul. Ma repet, imi imi plac f mult rotile spitate dar ma necajesc camerele.

O intrebare in plus. Roata pe spate are 140 de la mama ei din fabrica. Care este marimea maxima de cauciuc care as putea sa pun pe aceasta roata fara sa trebuiasca sa modific ceva?

Am pus ochii pe niste cauciucuri whitewall, dar pe spate pleaca de la 150 in sus. Pe fata am gasit de 90 asa cum e si originalul.

Multumesc anticipat de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am si eu o intrebare. Shaka mea e modelul '97 cu roti pe spite. Chestia asta imi place f mult ca aspect, dar ma deranjeaza un sigur lucru. E pe camera. Deci intra un cui sau ceva, atunci se buleste si cauciucul si camera.

Exista vre-o modalitate de a scapa de camera si de a merge doar pe cauciuc tubeless? La ala macar daca esti pe drum si iti intra cuiul, ai un kit de reparatie la tine si ai rezolvat problema. Fiind pe camera ai o problema in plus.

Nu ma refer la solutia de a schimba roata cu totul. Ma repet, imi imi plac f mult rotile spitate dar ma necajesc camerele. - Daca faci pana, poti baga linistit si spary de pana, chiar daca ai camera. E testat. :)

O intrebare in plus. Roata pe spate are 140 de la mama ei din fabrica. Care este marimea maxima de cauciuc care as putea sa pun pe aceasta roata fara sa trebuiasca sa modific ceva?

Am pus ochii pe niste cauciucuri whitewall, dar pe spate pleaca de la 150 in sus. Pe fata am gasit de 90 asa cum e si originalul. - Poti pune 150. Eu asa am pus pe el si daca nu o ridic din amortizoare cam atinge bascula... Acum depinde si cat de greu esti. Dar eu zic ca merge. :P

Multumesc anticipat de sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarumina de sfaturi. scurt si la obiect ca deobicei. pai cred ca de 150 am sa pun ca alta solutie nu am pt whitewall. Sint usurel ca pana domnita asa ca sper sa nu am probleme. mai intii imi duc Shaka la vopsit cindva sapt viit ( sper) dupa care ii cumpar incaltari noi. Vreau sa mi-o pun bine de tot la punct (mecanic si estetic) pina pe 20 dec ca ma bag la o tura de vreo 2000km pt craciun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cã existã vopsea albã specialã pt. white wall.Asa,poti sã-ti faci orice cauciuc.A fost creatã în special pt. hot rod-uri.Costã-n jur de 70 $.Îti ajunge pt. 2-3 seturi de cauciucuri de masinã.Poti sã faci bani frumosi,cu restul vopselei...Am si adus,cumpãratã de pe ebay,acu' vreo 1-2 ani.Si iar am de adus,inclusiv pt. mine,de data asta

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms fain de pont.

Faza e ca aici, diferenta intre un cauciun normal si un whitewall e destul de minima. Max 100ron pe cauciuc, daca nu chiar mai putin. pt 200ron in plus sa stau sa comand de pe ebay si sa ma apuc sa pictez, nu cred ca are sens. Norocul e ca aici cauciucul ( materia prima) e 100% productie locala. Si firmele mai mici dar si cele mai mari tot de aici isi iau materia prima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...