Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Salutare.

 

Am o intrebare legata de modelul EN450: imi puteti spune va rog unde gasesc releul pentru lumina de pozitie?

Uneori cand comut switch-ul nu imi cupleaza releul si nu se aprind decat becurile de la turometru respectiv vitezometru. Cea din fata si din spate raman stinse.

Cred ca este undeva sub șa.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

 

Am o intrebare legata de modelul EN450: imi puteti spune va rog unde gasesc releul pentru lumina de pozitie?

Uneori cand comut switch-ul nu imi cupleaza releul si nu se aprind decat becurile de la turometru respectiv vitezometru. Cea din fata si din spate raman stinse.

Cred ca este undeva sub șa.

 

Mersi.

 

La VN750-ul meu (tot Kawasaki,probabil si-acelasi model de releu),îmi fãcea figura asta,când era bateria cam descãrcatã (aveam probleme cu alternatorul). Ia pune la-ncãrcat bateria ta,si vezi dacã-ti mai face figuri,când e "juice" ca lumea,în instalatie... Dacã vrei sã identifici usor releul ãla, dã jos seaua,roagã pe cineva sã te-ajute,sã punã si sã ia contactul,si tu stai cu urechea pe-aproape de releele de lîngã baterie. Ca orice releu,o sã facã "clic",când se pune contactul(si când functioneazã...).Adicã,îl identifici dupã sunet biggrinbandit.gif...Si-ncã o chestie: desfã si poponeataãtzã tãblitzele,din butonul de comandã - s-ar putea sã nu-ti facã contact ferm,acolo,sau sã fie oxidat,sau mizerie. Io-s convins cã problema ta e din contacte sau din curentul slab,nu din releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi hi .. eu nu am avut niciodata lumina de pozitie si nu mi-am pus problema sa o fac sa mearga. Locas pt bec am in far si firele sunt trase dar atata timp cat in momentul in care pun contactul se aprinde oricum farul si pozitia spate clar nu am nevoie de pozitie pe fata .

 

Sub sea pozitionat pe aripa spate este " reserve ligther bla bla ... " .. posibil sa fie aia piesa pe care o cauti ... langa releul de semnalizare .

 

Si-a montat cineva semnalizari cu leduri ? .. daca da de unde ati luat releu de semnalizare pt ele si cu cat . La mine cu releul de semnalizare original nu clipesc ledurile . Am incercat cu enspemii de rezistente puse in paralel , in serie , in serie si paralel :) si nu am reusit sa le fac sa clipeasca .

 

Trebuie sa ajung la Rar in septembrie sa o inmatriculez si eu pe numele meu dupa 4 ani :) si mi-e ca se iau aia de mine ca nu imi clipesc semnalizarile .

 

Releu am gasit pe louis la 70 lei ( zic ei special pt leduri ) dar am citit recenzii care spuneau ca nu intotdeauna functioneaza releul ala ... depinde de instalatia electrica a motocicletei si de aceea caut sa cumpar unul mai ieftin pe care sa il pot proba fara mari costuri . Pe cel de la louis scrie " 12 v. 1-30 W "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi hi .. eu nu am avut niciodata lumina de pozitie si nu mi-am pus problema sa o fac sa mearga. Locas pt bec am in far si firele sunt trase dar atata timp cat in momentul in care pun contactul se aprinde oricum farul si pozitia spate clar nu am nevoie de pozitie pe fata .

 

Sub sea pozitionat pe aripa spate este " reserve ligther bla bla ... " .. posibil sa fie aia piesa pe care o cauti ... langa releul de semnalizare .

 

Si-a montat cineva semnalizari cu leduri ? .. daca da de unde ati luat releu de semnalizare pt ele si cu cat . La mine cu releul de semnalizare original nu clipesc ledurile . Am incercat cu enspemii de rezistente puse in paralel , in serie , in serie si paralel :) si nu am reusit sa le fac sa clipeasca .

 

Trebuie sa ajung la Rar in septembrie sa o inmatriculez si eu pe numele meu dupa 4 ani :) si mi-e ca se iau aia de mine ca nu imi clipesc semnalizarile .

 

Releu am gasit pe louis la 70 lei ( zic ei special pt leduri ) dar am citit recenzii care spuneau ca nu intotdeauna functioneaza releul ala ... depinde de instalatia electrica a motocicletei si de aceea caut sa cumpar unul mai ieftin pe care sa il pot proba fara mari costuri . Pe cel de la louis scrie " 12 v. 1-30 W "

 

 

Salut

Am luat si eu releul ala de la Louis ,pt becuri normale nu pt led-uri, a fost vreo 40 lei, dar nu functioneaza.AM ramas cu el.

E adevarat ca functionarea releurilor depinde de instalatia electrica a fiecarui motror in parte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. semnalizãrile cu LED-uri,în locul celor traditonale,cu beculetze,se pun acele rezistentze,în paralel,cu scopul ca sã clipeascã la frecventzã normalã,nu gen stroboscop.Eu zic sã faci o vizitã la un electrician auto.Uite,de exemplu,când mi-am montat proiectoare,pe VN-ul meu,întâi l-am consultat pe-un electrician.El mi-a zis cã trebuie pus si-un releu,din cauza curentului mare,consumat de cele 2 becuri în plus.Cu succes deplin,a folosit releu de Dacie...Deci,si-n cazul tãu,rezolvarea poate fi simplã,doar sã te-ajute cineva care se pricepe foarte bine,nu doar asa,amatoriceste,ca noi,restul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dariane daca vrei sa ma crezi am fost si la electricieni auto, si la electronisti si la electricieni "normali" , s-a incercat cu o gramada de rezistente de diferite valori , puse si in paralel si in serie si tot nu le-a dat de cap :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa-mi fac la comanda cobul asta http://www.ebay.com/itm/custom-made-Handcraft-Leather-SaddleBag-DYNA-SOFTAIL-HARLEY-HONDA-/260678013449?hash=item3cb19ed209&item=260678013449&pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr pentru un EN500(modelul Vulcanel) si nush exact ce masuri mi-ar trebui sa-l fac de vreo 15-20 de litri. Niste indicatii care ar fi masurile pentru un cob obisnuit ar fi de mare ajutor sau ce ar trebui luat in considerare cand se iau masurile pentru un cob. Deocamdata sunt departe de mobra mea dar informatiile vor fi de mare ajutor la momentul"reintalnirii"

Cele bune!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De cind mi-am luat motorul, tot am cautat un nume portrivit pt ea. Ii mai ziceam eu "potaia" , dar nu era ceva prea plin de respect, pt un motor care desi imi mai da batai de cap totusi ma aduce acasa viu si nevatamat si ma plimba pe unde am eu chef sa o duc.

Asa ca de azi a primit un nume nou: Shaka

Shaka are doua semnificatii.

 

1. e salutul surferilor ( sint pasionat de acest sport) cu provenienta din Hawaii care inseamna Hang loose/take it easy

2. Shaka kaSenzangakhona e numele complet a celui mai mare si puternic razboinic Zulu.

 

Deci azi mi-am botezat Kawasaki-ul meu EN500 ( cu o bere) Shaka.

 

Sa-mi traiasca. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa-mi fac la comanda cobul asta http://www.ebay.com/...ssories&vxp=mtr pentru un EN500(modelul Vulcanel) si nush exact ce masuri mi-ar trebui sa-l fac de vreo 15-20 de litri. Niste indicatii care ar fi masurile pentru un cob obisnuit ar fi de mare ajutor sau ce ar trebui luat in considerare cand se iau masurile pentru un cob. Deocamdata sunt departe de mobra mea dar informatiile vor fi de mare ajutor la momentul"reintalnirii"

Cele bune!!

 

Hai noroc. Nu stiu ce ti-a plãcut tie,în mod special,la modelul ãla..E mic,prea împopotzonat...în fine,de gustibus...Uite ce model mi-am luat eu,de pe ebay-ul nemtesc.I-am montat acu' 3 zile.

 

http://www.ebay.com/itm/251120177091?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

Dacã te-ajutã cu ceva,as putea sã mã duc la un prieten care are EN500C,si sã-ti fac 2-3...100 poze,cu ãstia ai mei,pe mobra lui.Dupã cum vezi si-n link-ul meu,sunt de dimensiune medie,cu tzinte si conchos-uri,si-s tot stilul "slant" (înclinat,cum e si-ãla de-ti place tie ).P-ãstia,i-am câstigat la licitatie,cu 50 euro+17 transportul.Am gãst simai frumosi,încã bãlesc dupã ei,cam la aceleasi dimensiuni,dar la pretz aproape dublu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc. Nu stiu ce ti-a plãcut tie,în mod special,la modelul ãla..E mic,prea împopotzonat...în fine,de gustibus...Uite ce model mi-am luat eu,de pe ebay-ul nemtesc.I-am montat acu' 3 zile.

 

http://www.ebay.com/itm/251120177091?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

 

Dacã te-ajutã cu ceva,as putea sã mã duc la un prieten care are EN500C,si sã-ti fac 2-3...100 poze,cu ãstia ai mei,pe mobra lui.Dupã cum vezi si-n link-ul meu,sunt de dimensiune medie,cu tzinte si conchos-uri,si-s tot stilul "slant" (înclinat,cum e si-ãla de-ti place tie ).P-ãstia,i-am câstigat la licitatie,cu 50 euro+17 transportul.Am gãst simai frumosi,încã bãlesc dupã ei,cam la aceleasi dimensiuni,dar la pretz aproape dublu...

Mi-a placut in principal ca e stilut "slant" culaore pielii , nu imi place ca e incarcat dar daca mi-l fac la comanda ii pot pune pe el ce vreau eu cu siguranta nu vor fi cataramele alea, si in nici un caz asa mic de asta am si intrebat de marimi.

Cam ce litraj au ale tale la marimile alea care sunt pe ebay? Si cum e cu sistemul de prindere, cum le montezi?

O poza m-ar ajuta destul de mult si ti-as ramane dator cu niste beri:D

Multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sã le fac mâine,asa cum sunt montati acuma,pe Virogutza de 125.Cred cã au undeva la vreo 12-15 l fiecare. Se -mbinã pãrtile alea 2,cu snurul din piele,si-i reglezi în functie de cum vrei sã stea pe mobrã.Au un sistem foarte simplu de reglaj,Sunt mai multe rânduri de gãuri,prin care bagi snurul ãla.Vezi care din gãuri ti-i se suprapun,si pe-acolo,bagi snurul. Si pe spate,jos,au o gaicã cu alt snur,ca sã poti sã-i asiguri de ce vrei,si sã nu se miste.La Viroagã,i-am prins de baza suspensiei spate,si de câte-o gaurã din partea din spate,a a aripii .Uite unii care-mi plac mie,si-s la pretz bun.Noi-noutzi.Vezi în magazinul lor (verkaufers andere artikel),cã au mai multe modele,si la litraje mai mari.Au si niste genti mari,de pus pe port-bagaj,tot din piele,care-mi plac foarte mult.Dealtfel,o sã-mi si cumpãr una din asta,de la ei.

http://www.ebay.de/i...#ht_3538wt_1104

 

Si-am gãsit si unii s/h,care sã-mi placã mie.Tot înclinati,si model mai simplutz.Deocamdatã,costã 10 euro+15 transportul.Licitatia,mai dureazã 4 zile.Cred c-or sã se dea undeva pe la vreo 40 euro.

 

http://www.ebay.de/i...2#ht_1469wt_932

 

 

 

 

 

Uite-i si p-ãia de ziceam eu,cã mai jinduiesc încã,dupã ei.... http://www.ebay.de/i...9#ht_2384wt_699

Ãstia-s cu cumpãrare directã,nu cu licitatie,si costã 114 euro,cu transport cu tot.Înafarã de design ,au în plus,si faptul cã sunt detasabili.Se vede deasupra gentii propriu-zisã,cã-s 2 închizãtori metalice,cromate.Practic,pe motocicletã,rãmâne doar piesa de legãturã,care de obicei, e bãgatã/fixatã sub seaua pasagerului.

N-as vrea sà te dezamãgesc,dar la noi,n-am vãzut coburi fãcuti artizanal,la calitatea si designul ãstora fãcuti de firme specializate.Si sã mai fie si la un pretz rezonabil...Nu mã-ntelege gresit - n-am zis cã nu se poate...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Am o intrebare legata de modelul EN450: imi puteti spune va rog unde gasesc releul pentru lumina de pozitie?

Uneori cand comut switch-ul nu imi cupleaza releul si nu se aprind decat becurile de la turometru respectiv vitezometru. Cea din fata si din spate raman stinse.

Cred ca este undeva sub șa.

 

Mersi.

 

Aloha.

 

Am gasit baiul: se pare ca pozitia cheii de contact nu era buna.

Pe main switch am 3 indici: OFF ON P

(ora 11) (ora 13) (ora 17) --> circumferinta unui ceas

 

Eu cand puneam contactul, il lasam aproape de ora 13. Am descoperit ca data invart cheia putin mai in dreapta, oarecum la ora 14, se aprinde pozitia.

 

Problema mea consta in faptul si atunci cand comutam pe lumina de drum in spate, becul ramanea stins.

 

Acum e ok.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

iar vin cu o intrebare. Avind in vedere ca in f curind vreau sa-mi schimb finalele ( nu imi place forma de trompeta plus ca un sunet mai gros nu mi-ar strica) si as mai vrea sa-mi invelesc si tevile de esapament in fibra, m-am lovit de o treaba.

post-45131-0-98344100-1347462747_thumb.jpg

 

Partea incercuita cu rosu. Am observat aceasta teava care se afla intre cele doua tevi de esapament. Care este rolul ei si s-ar putea elimina fara a strica ceva? Intreb asta pt ca in momentul in care vreau sa-mi invelesc tevile, m-ar cam incurca.

In aceeasi ordine de idei, ca sa-mi invelesc tevile, inseamna ca ar trebui sa le dau jos cu totul. La ce trebuie sa fiu atent cind le pun la loc? trebuie schimbata vreo garnitura ceva?

 

Orice sfat e binevenit.

 

Multumesc aniticipat,

 

Rev

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

iar vin cu o intrebare. Avind in vedere ca in f curind vreau sa-mi schimb finalele ( nu imi place forma de trompeta plus ca un sunet mai gros nu mi-ar strica) si as mai vrea sa-mi invelesc si tevile de esapament in fibra, m-am lovit de o treaba.

post-45131-0-98344100-1347462747_thumb.jpg

 

Partea incercuita cu rosu. Am observat aceasta teava care se afla intre cele doua tevi de esapament. Care este rolul ei si s-ar putea elimina fara a strica ceva? Intreb asta pt ca in momentul in care vreau sa-mi invelesc tevile, m-ar cam incurca.

In aceeasi ordine de idei, ca sa-mi invelesc tevile, inseamna ca ar trebui sa le dau jos cu totul. La ce trebuie sa fiu atent cind le pun la loc? trebuie schimbata vreo garnitura ceva?

 

Orice sfat e binevenit.

 

Multumesc aniticipat,

 

Rev

 

 

Respectiva teava egalizeaza presiunea la evacuare din tevile de esapament .. in principiu este necesara si buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respectiva teava egalizeaza presiunea la evacuare din tevile de esapament .. in principiu este necesara si buna .

 

Ms fain de raspuns.

 

Azi mi-am schimbat finalele cu unele drepte si goale si sint super incintat de rezultat atit estetic cit si sonor. Teava respectiva am lasat-o in pace asa cum m-a sfatuit Jerycho.

 

Dupa ce mi-am schimbat finalele am plecat la o tura prin tirg sa vad ce efect au. Aici ma refer strict la cit de atenti devin soferii in trafic. Daca sint linga ei si dracii scriu sms-uri si nu sint atenti, atunci accelerez un pic in gol si astia scapa tel-ul din mina. Deci finalele noi si-au facut efectul dorit.

Dar cum ma trageam eu azi frumos prin tirg deodata am intrat in plin ambuteiaj. Dar brusc, deodata s-au adunat cirduri de masini si nici stinga nici dreapta nu mai puteam face. Cum stateam eu asa pe loc mi-am dat seama ca nu se invirte ventilatorul. Naspa. Mi-am zis ca mai dureaza nebunia vreo 5 -10 min dupa care pot sa-i dau din nou batai spre casa sa vad ce are ventilatorul.

 

Nici 5 nici 10 min nu a mai durat pt ca dupa 2 min a inceput sa curga lichidul de racire care aproape ca clocotea, prin furtunul de supraplin. Am inchis imediat motorul de frica sa nu se gripeze, dar tot cred ca a curs aproape 1l de lichid. Am impins motorul prin 2 intersectii in plin trafic de mi-au sarit capacele si am lasat-o undeva cit de cit sigur pina miine. Mi-a fost frica sa-i mai dau drumul sa nu fac o prostie mai mare.

 

Miine dim am sa ma duc sa-i mai bag lichid ( sau poate sa fie doar apa?) si direct la mecanic.

 

Intrebarea mea e bineintales: de la ce ar putea fi si daca sa incerc sa o pornesc miine dupa ce-i bag apa/lichid? De la locul de une am lasat-o pin la mecanic cred ca am max 1km prin oras. Singurul lucru de care imi e frica e sa nu gripez motorul ( am facut prostia asta deja la o masina).

 

Ce pareri/sfaturi imi puteti da?

 

Multumesc inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune antigel pentru motoare si componente de aluminiu . Chiar daca e cald afara tu pune antigel ca este mai ok decat apa distilata . La ventilator verifica mufele si firele intai.

 

Ms din nou. Vad ca esti guru in ale Kawa 454/500. De amu stiu la cine sa apelez :cheers: pt un sfat.

 

Azi dim m-am dus cu surubelnita dupa mine ( trebuie neaparat sa-mi fac o trusa minima de scule si sa o port la mine), umplut cu apa cele 2 rezervoare si direct la mecanic. Noroc ca era liber traseul si nu a mai trebuit sa stau prin trafic/stopuri etc. I-am zis omului sa dea apa jos, sa curete ce e de curatat, sa reumple cu antigel, sa verifice de ce nu merge ventilatorul, etc.

Sa vedem dupa weekend ce o iesi.

 

Bafta mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms fain de raspuns.

 

Azi mi-am schimbat finalele cu unele drepte si goale si sint super incintat de rezultat atit estetic cit si sonor. Teava respectiva am lasat-o in pace asa cum m-a sfatuit Jerycho.

 

Dupa ce mi-am schimbat finalele am plecat la o tura prin tirg sa vad ce efect au. Aici ma refer strict la cit de atenti devin soferii in trafic. Daca sint linga ei si dracii scriu sms-uri si nu sint atenti, atunci accelerez un pic in gol si astia scapa tel-ul din mina. Deci finalele noi si-au facut efectul dorit.

Dar cum ma trageam eu azi frumos prin tirg deodata am intrat in plin ambuteiaj. Dar brusc, deodata s-au adunat cirduri de masini si nici stinga nici dreapta nu mai puteam face. Cum stateam eu asa pe loc mi-am dat seama ca nu se invirte ventilatorul. Naspa. Mi-am zis ca mai dureaza nebunia vreo 5 -10 min dupa care pot sa-i dau din nou batai spre casa sa vad ce are ventilatorul.

 

Nici 5 nici 10 min nu a mai durat pt ca dupa 2 min a inceput sa curga lichidul de racire care aproape ca clocotea, prin furtunul de supraplin. Am inchis imediat motorul de frica sa nu se gripeze, dar tot cred ca a curs aproape 1l de lichid. Am impins motorul prin 2 intersectii in plin trafic de mi-au sarit capacele si am lasat-o undeva cit de cit sigur pina miine. Mi-a fost frica sa-i mai dau drumul sa nu fac o prostie mai mare.

 

Miine dim am sa ma duc sa-i mai bag lichid ( sau poate sa fie doar apa?) si direct la mecanic.

 

Intrebarea mea e bineintales: de la ce ar putea fi si daca sa incerc sa o pornesc miine dupa ce-i bag apa/lichid? De la locul de une am lasat-o pin la mecanic cred ca am max 1km prin oras. Singurul lucru de care imi e frica e sa nu gripez motorul ( am facut prostia asta deja la o masina).

 

Ce pareri/sfaturi imi puteti da?

 

Multumesc inca odata.

 

Ne dai si noua niste poze cu noile finale? Sunt si eu in cautare de noi tobe pentru Jeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms din nou. Vad ca esti guru in ale Kawa 454/500. De amu stiu la cine sa apelez :cheers: pt un sfat.

 

Azi dim m-am dus cu surubelnita dupa mine ( trebuie neaparat sa-mi fac o trusa minima de scule si sa o port la mine), umplut cu apa cele 2 rezervoare si direct la mecanic. Noroc ca era liber traseul si nu a mai trebuit sa stau prin trafic/stopuri etc. I-am zis omului sa dea apa jos, sa curete ce e de curatat, sa reumple cu antigel, sa verifice de ce nu merge ventilatorul, etc.

Sa vedem dupa weekend ce o iesi.

 

Bafta mare

 

 

:) Ms dar guru nu sunt :) . Alexen si altii sunt mai experimentati decat mine .. dar nu i-am mai vazut sa posteze de ceva vreme pe forum . Nu fac decat sa raspund acilo unde stiu si sa ajut un coleg motociclist acolo unde stiu cate ceva . Multa bafta si sper ca defectiunile tale sa fie cat mai mici .

 

:) Ms dar guru nu sunt :) . Alexen si altii sunt mai experimentati decat mine .. dar nu i-am mai vazut sa posteze de ceva vreme pe forum . Nu fac decat sa raspund acolo unde stiu si sa ajut un coleg motociclist pe unde pot per ca defectiunile tale sa fie cat mai mici .

 

Deci ? .. cum a mers treaba ? ... care a fost problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fac decat sa raspund acilo unde stiu si sa ajut un coleg motociclist acolo unde stiu cate ceva . Multa bafta si sper ca defectiunile tale sa fie cat mai mici .

 

 

 

Deci ? .. cum a mers treaba ? ... care a fost problema?

 

Cu cele subliniate de mine am zis tot.

Problema? Chiar vrei sa stii problema? A fost o problema cit se poate de stupida :angryfire: Cu o zi innainte de bai fusese o ploaie torentiala asa cum sint astea pe aici care m-a prins pe autostrada. La un moment dat era un tir innaintea mea care a trecut printr-o balta si m-a facut ciuciulete. Pe mine si pe Shaka mea. Apa +noroi.

Problema care m-a lasat in mijlocul drumului a fost doar o mufa murdara de noroi care nu mai facea contactul bine la ventilator. Asa ca ventilatorul meu nu mai facea contactul bun si nu mai pornea. Mecanicul a curatat mufa respectiva, a inlocuit apa pusa de mine cu antigel si mi-a urat drum bun.

 

Deci asta a fost pe scurt.

 

Mersi fain incaodata de ajutor si fii sigur ca mai revin cu intrebari :cheers:

 

Ne dai si noua niste poze cu noile finale? Sunt si eu in cautare de noi tobe pentru Jeni.

 

Am sa pun niste poze cu tobele noi lui Shaka in weekend cind o sa am un pic mai mult timp. Nu sint ele cine stie ce, dar fata de tromptele originale... Sunetul in schimb e incomparabil. Efectiv duduie. Cind ajung acasa tre sa inchid motorul sa nu-mi scol vecinii. iar in trafic se da lumea la o parte. Cel mai misto e cind pleci de pe loc. Parca tragi cu tunul. La fel e cind schimbi in viteze inferioare. Singurul lucru care nu e chiar f placut e la turatii mari. Cam crancane, dar te obisnuesti.

 

hai ca revin cu poze.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ai rezolvat usor si ieftin problema . si acum vrem poze .. da da .. poze cu motorul si tobele .

 

Usor nu chiar, pt ca in mom cind m-a lasat eram in mijlocul traficului la ora de virf si a trebuit sa-mi imping Shaka prin 2 intersectii. Deci a fost un pic de efort dar face bine la brate :P . Ieftin... m-a costat defapt doar schimbul de antigel ceea ce a ajuns pe la 100 de lei.

Am sa va arat si poze cu tobele, dar poate mai intii le impachetez in fiber wrap ca sa arate si mai bine.. ;-).

 

Apropos de asta. Am mai intrebat si mai sus. Cind le impachetez in fiber wrap ( am vazut in principiu cum se face), normal ca trebuie sa dau tevile jos cu totul. Cind le pun innapoi trebuie sa schimb vreo garnitura?

Aici ma refer la cele incercuite cu rosu:

 

post-45131-0-26114700-1348024560_thumb.jpg

 

Si inca o mica treaba, desi am citi mult despre asta nu am intales un lucru: impachetarea se incepe de la motor si se duce spre finale sau invers. Mie mi s-ar parea normal sa incepi de la motor spre finale dar intreb ca sa nu fac vreo prostie..

 

In afara de impachetare, astept sa-mi vina mastile de gaz ( l-am rugat pe un amic din NL sa-mi trimita caci aici nu gasesc), sa ma apuc si de lumini.:

 

post-45131-0-21448500-1348024856_thumb.jpg

 

Cam ceva in genul v-a arata fata si cam identic spatele. Pe fata vreau sa-mi pun doua becuri xenon si pe spate leduri. la fel v-oi inlocui si semnalizatoarele tot pe leduri si mai mici. Nu stiu inca unde le v-oi pune. Poate in locul filtrului de aer de pe masca de gaze sau poate ca urechiuse. Am sa ma decid odata ce-mi montez mastile .

Incet cu incet cind este un pic de timp mai fac cite ceva la Shaka mea.

 

Multumesc incaodata si va tin la curent

Editat de reverend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a costat defapt doar schimbul de antigel ceea ce a ajuns pe la 100 de lei.

 

Salut.

Pentru schimbul lichidului de racire + depistarea problemei de la ventilator ai platit 100 Ron ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...