alex_en Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Salut baieti...Acum am si eu permis...(exam 4 aug - picat, reeexam 26 aug luat). Timp de 2 luni a stat Waka mea in sura, a fost pornita de zeci de ori, (vin prieteni, cum suna? si eu? si eu? toti, bla bla...) dar pe loc ! S-a descarcat acumulatorul. L-am incarcat, am iesit cu ea pe strada. Totul o.k. Merge o.k. Merg numai scurt cu ea. Dar dupa o zi numai porneste. Incarc acumulatorul iar - merge. A doua zi - incarcare. Bun - trebe baterie noua.(probabil) O.K. Dar, deasupra bateriei este cutiuta cu sigurantele. Chiar la mijloc am una lipsa ! Uitati-va va rog si la voi lipseste? ce-o fi oare? Am sa cumpar probabil o baterie noua, si am sa verific si releul de incarcare... Multam... Acolo trebuie sa ai toate sigurantele prezente si bune, ba chiar doua sunt de rezerva (in partea dinspre ghidon, pe care trebuie sa le ai in caz de nevoie). Ar trebui sa ai pe capac, in interior o schema bloc cu sigurantele si ce circuite deservesc fiecare. Ia un aparat de masura si masoara tensiunea bateriei avand motorul pornit.Ar trebui sa ai undeva la 14 V (13,8-14,3V). Daca ai 12-12,5 inseamna ca nu ai incarcare. Aici ai mai multe cauze : releul de incarcare de sub rezervor, aproape de jugul furcii, bateria sulfatata (scurtcircuitata, varza), SAU alternatoru (partea stanga a motorului sub capac). Daca e doar vorba de siguranta aia lipsa e bine, daca nu e nasol. Eu tocmai am trecut prin asa ceva, am reparat alternatorul...sper sa mai mearga un timp. E SCUMP altul nou (peste 100 euro) Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Sal....Am luat o baterie noua, si totul a revenit la normal. Tensiunea este undeva oe la 13.6 - 13.7 -13.8. Cica e buna.... Sal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariju Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 un cauciuc de spate unde pot gasi fara sa ma usture foarte tare? un cauciuc de spate unde pot gasi fara sa ma usture foarte tare? tot pt en500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) Sal....Am luat o baterie noua, si totul a revenit la normal. Tensiunea este undeva oe la 13.6 - 13.7 -13.8. Cica e buna....Sal. Nu e tocmai buna. 14.4-14.8 e buna. Sub valorile astea e deranj la alternator. Uita-te in manual. un cauciuc de spate unde pot gasi fara sa ma usture foarte tare? un cauciuc de spate unde pot gasi fara sa ma usture foarte tare? tot pt en500 Cauta-l pe userul bogdan.c de pe forum. Eu de la el am luat si mult sub orice pret din Romania sau ebay. Editat Septembrie 5, 2008 de sukhoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Nu e tocmai buna. 14.4-14.8 e buna. Sub valorile astea e deranj la alternator. Uita-te in manual. Cauta-l pe userul bogdan.c de pe forum. Eu de la el am luat si mult sub orice pret din Romania sau ebay. Ai tu manual de EN 500? S-ar putea sa fie asa dar 14,8 cred ca ai la turatie mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 Ai tu manual de EN 500?S-ar putea sa fie asa dar 14,8 cred ca ai la turatie mare... uite aici manualu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 uite aici manualu' Saru-mana! Chiar nu aveam asa ceva si am cautat o vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Salut, Va rog, sa-mi spuna cineva daca EN 500 are filtru de benzina si daca da, cam pe unde e pozitionat. M-am uitat pe sub rezervor (unde ma asteptam sa fie) dar n-am vazut nimic sa semene a filtru de benzina. Am vazut ca din robinetul de benzina pleaca doua furtunase. Probabil, unu e rezerva si celalalt ptr plin. Am urmarit traseul lor .. dar nimic. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Salut, Va rog, sa-mi spuna cineva daca EN 500 are filtru de benzina si daca da, cam pe unde e pozitionat. M-am uitat pe sub rezervor (unde ma asteptam sa fie) dar n-am vazut nimic sa semene a filtru de benzina. Am vazut ca din robinetul de benzina pleaca doua furtunase. Probabil, unu e rezerva si celalalt ptr plin. Am urmarit traseul lor .. dar nimic. Merci. Are. E in robinetul de benzina, asa ca trebuie sa-l demontezi ca sa ai acces la filtru. Alea doua furtunase : ala gros - conducta de benzina, ala subtire - conducta de vacuum. Ca sa picure benzina trebuie sa ai vacuum, iar rezerva se comuta din interiorul robinetului, nu are conducta separata. Io nu am avut probleme cu alimentarea si nu am umblat niciodata la filtru. Am peste 26 000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vapi Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Are. E in robinetul de benzina, asa ca trebuie sa-l demontezi ca sa ai acces la filtru.Alea doua furtunase : ala gros - conducta de benzina, ala subtire - conducta de vacuum. Ca sa picure benzina trebuie sa ai vacuum, iar rezerva se comuta din interiorul robinetului, nu are conducta separata. Io nu am avut probleme cu alimentarea si nu am umblat niciodata la filtru. Am peste 26 000 km. Multumesc mult. Deocamdata nu am nici eu probleme dar vroiam sa stiu in caz ca simt ca sunt ceva probleme cu alimentarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghnomad Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Salutari la toata lumea, imi poate spune si mie cineva care modele de EN sunt pe curea si care sunt avantajele si dezavantajele fata de lant? Nou tare pe aici. Multumesc pentru intelegere si asfalt uscat ca vremea e super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Salutari la toata lumea, imi poate spune si mie cineva care modele de EN sunt pe curea si care sunt avantajele si dezavantajele fata de lant?Nou tare pe aici. Multumesc pentru intelegere si asfalt uscat ca vremea e super. EN500A si EN500B pana in 1996. Avantaj: nu te mai doare capul cu intretinerea lantului, dezavantaj: la inlocuire, cureaua costa cat juma de mobra. Bine ai venit, asfalt uscat si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) EN500A si EN500B pana in 1996. Avantaj: nu te mai doare capul cu intretinerea lantului, dezavantaj: la inlocuire, cureaua costa cat juma de mobra. Bine ai venit, asfalt uscat si tie! Poate nu ai citit postul meu de mai sus in legatura cu achizitionarea curelei... DECI, cand mi-am dat seama ca nu mai puteam merge cu cureaua veche din cauza unei gauri facuta de o pietricica m-am hotarat s-o schimb. Bun, vreau o curea noua am zis, hai sa vedem... Preturi : MOTOMOBIL (Cristesti, Mures) - 500 EURO, MOTOLAND (Feleac, Cluj) - 600 EURO... unii mi-au cerut chiar 800 EURO!!! In Bucuresti am gasit cel mai "IEFTIN" 400 EURO, cu chiu cu vai. Am decis sa caut pe net sa vad daca intradevar chiar asa stau lucrurile. Pe www.scootworks.com SURPRIZA 191,9 DOLARI, fara TVA. Fratilor asta e pretul distribuitorului autorizat al firmei GATES producator de curele de toate neamurile. Restul e TVA,transport si vama adica inca vreo 150 de DOLARI daca vrei sa-ti vina fff repede daca nu 50 DOLARI (vine maxim intr-o luna). Total 350 DOLARI adica vreo 230 EURO. De la 230 EURO in sus e adaos comercial pus de shmecheri. FALIMENT inca o data!!! Editat Septembrie 12, 2008 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Poate nu ai citit postul meu de mai sus in legatura cu achizitionarea curelei...DECI, cand mi-am dat seama ca nu mai puteam merge cu cureaua veche din cauza unei gauri facuta de o pietricica m-am hotarat s-o schimb. Bun, vreau o curea noua am zis, hai sa vedem... Preturi : MOTOMOBIL (Cristesti, Mures) - 500 EURO, MOTOLAND (Feleac, Cluj) - 600 EURO... unii mi-au cerut chiar 800 EURO!!! In Bucuresti am gasit cel mai "IEFTIN" 400 EURO, cu chiu cu vai. Am decis sa caut pe net sa vad daca intradevar chiar asa stau lucrurile. Pe www.scootworks.com SURPRIZA 191,9 DOLARI, fara TVA. Fratilor asta e pretul distribuitorului autorizat al firmei GATES producator de curele de toate neamurile. Restul e TVA,transport si vama adica inca vreo 150 de DOLARI daca vrei sa-ti vina fff repede daca nu 50 DOLARI (vine maxim intr-o luna). Total 350 DOLARI adica vreo 230 EURO. De la 230 EURO in sus e adaos comercial pus de shmecheri. FALIMENT inca o data!!! Holy fuck! Huoooo! FALIMENT! Acum recunoaste ca la un motor pe care dai 1,600-2,000 de euro, 230 de euro e totusi o suma fata de un kit de lant de 44 usd pe care il schimbi cam tot in km aia, daca nu si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghnomad Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Multumesc pentru raspunsuri, m-am lamurit acum, cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Holy fuck! Huoooo! FALIMENT! Acum recunoaste ca la un motor pe care dai 1,600-2,000 de euro, 230 de euro e totusi o suma fata de un kit de lant de 44 usd pe care il schimbi cam tot in km aia, daca nu si mai mult. Eu am schimbat cureaua dupa 25 000 km pentru ca aveam gaura aia in ea. Cureaua nu a fost noua cand am cumparat motocicleta, ba chiar tind sa cred ca era cureaua originala. Asa ca sare de 55 000 km, deci nu stiu ce kit de lant te tine pe tine 50 000 km... 44 de DOLARI e poate pinionul din cutie, un kit de lant de EN sare de 300 de DOLARI. Deci belt rulzzz!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 Eu am schimbat cureaua dupa 25 000 km pentru ca aveam gaura aia in ea. Cureaua nu a fost noua cand am cumparat motocicleta, ba chiar tind sa cred ca era cureaua originala. Asa ca sare de 55 000 km, deci nu stiu ce kit de lant te tine pe tine 50 000 km... 44 de DOLARI e poate pinionul din cutie, un kit de lant de EN sare de 300 de DOLARI. Deci belt rulzzz!!! na bre ca ma enervezi... cu buy it now, 40$ lantul, 110$ kitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 na bre ca ma enervezi... cu buy it now, 40$ lantul, 110$ kitul. 40 $ (lantul)+ 40 $ (transport)+ 10 $ (TVA + VAMA) = 90 $ Dar stim bine ca trebuie sa schimbi si pinionul si foaia deci : 120 $ (kit de lant) + 60 & (transport, am estimat pt nu merge aplicatia pe e-bay) + 30 $ (TVA + VAMA) = 210 $ (CEL PUTIN) La 50 000 km schimbi un kit garantat, poate chiar doua asa ca ajungi la 500 $ (daca mai pui si kit-urile de curatare). Deci minim 300 EURO. Asa ca iesi cu 70 EURO mai scump decat daca ai avea curea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Spuneam mai de multisor ca un dezavantaj al EN-ului este ca e o mobra greu customizabila. Ei bine nenea Bob s-a incapatanat sa demonstreze ca nu e asa si iata ce a facut din EN. Ca tot vine vremea rece, poate va vin idei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Dupa parerea mea EN 500 arata foarte bine asa cum este, se calareste confortabil asa cum este. Daca ai luat Kawa en 500, ai luat-o pt. ca-ti place asa cum arata, si nu pt. ca vrei s-o modifici. (parerea mea...!) De ex. un bun prieten al meu are o Yama virago 535, cat de cat customizata (nu stiu eu cum le zice da' - ghidon drept (cu semnalizari la capete)-comenzi avansate-ceva si cu saua-esapamentul carstrat-bla bla. ) o tine la mine in garaj (deocamdata), am mers cu ea - parca stau pe-o scandura nerandeluita...mie personal nu-mi place...pe langa a mea - cer si pamant... sal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Dupa parerea mea EN 500 arata foarte bine asa cum este, se calareste confortabil asa cum este.Daca ai luat Kawa en 500, ai luat-o pt. ca-ti place asa cum arata, si nu pt. ca vrei s-o modifici. (parerea mea...!) De ex. un bun prieten al meu are o Yama virago 535, cat de cat customizata (nu stiu eu cum le zice da' - ghidon drept (cu semnalizari la capete)-comenzi avansate-ceva si cu saua-esapamentul carstrat-bla bla. ) o tine la mine in garaj (deocamdata), am mers cu ea - parca stau pe-o scandura nerandeluita...mie personal nu-mi place...pe langa a mea - cer si pamant... sal... Cam asa este... Eu as vrea s-o pastrez cat mai aproape de starea ei naturala, imi place la nebunie... Nu stiu daca o sa ma satur vreodata de ea, dar daca acest lucru s-ar intampla poate ca as incerca un custom, mai degraba decat o vanzare pt ca nu-mi mai scot nici jumatate din banii bagati... E interesant customul de mai sus, poate nu e suficient de cizelat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 Am scris si pe topicul celalalt (adica aici /index.php?...40&start=40 ) daca stiti in buc un service serios si ieftin pentru acest model; fratele meu are o problema cu lantul de distributie (care tacane) si intinzatorul de lant (care se pare ca are un arc sarit); stiti de unde le poate cumpara mai ieftin? pentru cei cu kawa en500, si nu numai, din bucuresti va invit la plimbare in fiecare sambata cu grupul din care fac parte, chopper academy, uite aici http://www.chopperacademy.ro/home.html si aici /index.php?showtopic=200294 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Fratilor, am probleme cu motorul de ceva vreme... Dimineata nu vrea sa porneasca si dau la automat pana imi moare bateria. Am drenat carburatoarele si parca am mai ameliorat situatia, dar numai pentru o zi doua... I-am schimbat bujiile (am montat NGK DPR8EA9), carburatoarele nu le-am sincronizat anul asta, bateria e pe duca... Benzina e Petrom, de 95 fara Pb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 si eu am avut probleme de cand cu frigul asta ca murea motorul dimineata la pornire cand o bagam in viteza sau cand dadeam sa plec (cand cuplam ambreiajul); am schimbat uleiul de la 20 W 50 la 10 W 50 si acum e ok, dar o pornesc cu socul tras la maxim ca altfel nu porneste motorul; la ce zici tu alex (banuiesc ca si tu tragi socul la maxim) cred ca e carburatorul, nu baga destula (mai multa)benzina cand tragi socul si eu am avut probleme de cand cu frigul asta ca murea motorul dimineata la pornire cand o bagam in viteza sau cand dadeam sa plec (cand cuplam ambreiajul); am schimbat uleiul de la 20 W 50 la 10 W 50 si acum e ok, dar o pornesc cu socul tras la maxim ca altfel nu porneste motorul; la ce zici tu alex (banuiesc ca si tu tragi socul la maxim) cred ca e carburatorul, nu baga destula (mai multa)benzina cand tragi socul ai incercat sa o accelerezi cand apesi pe start? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 si eu am avut probleme de cand cu frigul asta ca murea motorul dimineata la pornire cand o bagam in viteza sau cand dadeam sa plec (cand cuplam ambreiajul); am schimbat uleiul de la 20 W 50 la 10 W 50 si acum e ok, dar o pornesc cu socul tras la maxim ca altfel nu porneste motorul; la ce zici tu alex (banuiesc ca si tu tragi socul la maxim) cred ca e carburatorul, nu baga destula (mai multa)benzina cand tragi socul ai incercat sa o accelerezi cand apesi pe start? Nu, nu am incercat... Momentan am pus bateria la incarcat si o sa schimb si uleiul. Tot la 10W50 m-am gandit, cu toate ca nu am mai bagat niciodata ulei semisintetic.(acum am tot mineral 20W50) Sa fie vreo problema cu uleiul semisintetic, adica mi-a spus un mecanic bun ca ataca semeringurile de la cutia de viteze sau asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.