Beatrice Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 AlexEn mai posteaza pe aici ? Am nevoie de o parere referitor la intinzatorul lantului de distributie de la cineva care se pricepe cat de cat . Ce parere? Ce are intinzatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Am luat legatura cu americanii , aia au un mic cult cu ltd 454 si m-au lamurit ei . Intinzatorul e deja pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Cu ce americani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 http://www.kawasaki454ltd.com/ Cu astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 Wow! mersi fain de site!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Am cont la ei de prin 2008 si m-au ajutat cu foarte multe informatii . Chiar se pricep oamenii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Salut,am intentia de a achizitiona un 500A 1994, din mai multe motive.In acelasi timp stau in dubii din cauza faptului ca se opreste in mers. Functioneaza in trafic pana se incalzeste bine,sau supra incalzeste,iar cand ajung la vreun stop sau intersectie se opreste,deci incinsa si la relanti.Am senzatia ca ar fi CDI-ul si nu cred ca bobinele de inductie ar cadea amandoua. Sau poate o fi altceva si inca eu nu stiu.Asadar apelez la cunostintele voastre la tipul asta de motor pt a ma asigura daca fac investitia sau nu.Ar fi pacat sa pierd o migniona ca asta,deci astept parerile voastre.Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Salut,am intentia de a achizitiona un 500A 1994, din mai multe motive.In acelasi timp stau in dubii din cauza faptului ca se opreste in mers. Functioneaza in trafic pana se incalzeste bine,sau supra incalzeste,iar cand ajung la vreun stop sau intersectie se opreste,deci incinsa si la relanti.Am senzatia ca ar fi CDI-ul si nu cred ca bobinele de inductie ar cadea amandoua. Sau poate o fi altceva si inca eu nu stiu.Asadar apelez la cunostintele voastre la tipul asta de motor pt a ma asigura daca fac investitia sau nu.Ar fi pacat sa pierd o migniona ca asta,deci astept parerile voastre.Numa bine. Salut .. cei care ar sti sa iti raspunda cat de cat la intrebarea ta nu prea mai intra pe motociclism.ro . Pune intrebarea asta si pe topicul de reparatii si intretinere curenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson.timisoara Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 salut. cu siguranta sunt cititorii din motor.am patit si eu la fel....(dupa ce se raceste putin motorul, porneste?) daca da,sigur sunt cititorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Cred ca se anunta o problema: ieri cand mergeam am oprit un pic ca sunase telefonul, apoi am apasat pe start sa pornesc si s-a auzit ceva ca un huruit-zdranganit de la motor. Un zgomot puternic. A facut asa de vreo 2-3 ori pana sa plece, cat a tinut zgomotul nu a pornit motorul, se auzea cand dadeam la automat. Azi de dimineata cand am pornit-o, parca se auzea la relanti acelasi zgomot, dar mult mai incet. E un sunet ca de ceva hodorogit, nu prea stiu cum sa-l descriu. Ceva pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Lantul de transmisie? Suna-l si tu pe Alex... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 La multi ani Mihai .. sa ne traiesti cu numele . Scuze ca iti transmit de abia acum dar mai bine mai tarziu decat niciodata . Am aflat de abia in seara asta ca azi e sarbatoare Ii trebuie doctor la motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Multumesc de urari. Am vorbit cu Clavi, mecanicul recomandat de Darian, care pana acum mi-a lucrat f bine. Mi-a zis ca trebuie sa fie de la bendix, practic se cupleaza la motor si nu se mai decupleaza. E un arc acolo care nu isi mai face treaba. Pana ajung la el a zis sa o accelerez cand aud zgomotul ala la pornire, ca sa se desprinda bendixul sau ce o fi ala. Altfel risc sa stric niste pinioane de acolo. Azi cand am apasat pe start am accelerat simultan si nu s-a mai auzit. Sper sa nu fie grav si sa nu coste mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papas Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 cuplajul electromotorului cu motorul se face prin lant si nu prin bendix . Uita-te sa nu fi sarit de pe coroana dintata , sau sa se fi slabit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Uf .. Mihai .. scoate uleiul din ea , desfa capacul bendixului ( partea stanga) si vezi ce ai pe acolo . Acolo e si bendixul , si oala cu magneti si lantul primar . + cele 2 roxi zimtate aferente si 2 placute de ghidaj. Eu am avut o problema cel putin ciudata dar nu rar intalnita la motoarele astea . Roata mare zimtata ( pe axul de la motor) care antreneaza lantul primar era desfacuta efectiv de pe suportul care intra pe axul motorului . A trebuit sa dau bendixul si toate cele jos , sa o sudez, polizez si sa o montez la loc . Desi am vb la persoana 1 de fapt reparatiile le-a facut un prieten de-al meu ( evident ca am ajutat si eu ) si au durat destul de mult ca nu am avut sculele necesare ( pistol pneumatic / filetul surubul de pe axul de la motor este pe filet invers , presa / se intepenise bendixul si oala cu magneti si nu vroia sa iasa si aparat de sudura, flex / astea le aveam ) Totusi cand am avut problema descrisa mai sus nu imi pornea decat impinsa pt ca electromotorul invartea in gol , tu s/ar putea sa ai alta problema . Oricum inainte de toate pune pe altcineva sa iti porneasca mobra si tu incearca sa iti dai seama exact de unde se aude sunetul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Azi iar a facut zgomotul la relanti: se aude destul de incet, nu e un tacanit, mai degraba infundat, ca si cum ar lovi ceva intr-o oala. Singur nu-mi bag nasul, sper sa ajung luni la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Salut,am devenit de-al vostru,adica am luat un EN 500 A"94. Dupa cum spuneam mai sus,are o mica problema,insa nui bai,daca-i facut de mana omului,tot omul o rezolva. Cunoasteti pe cineva care ar puea sa mai aiba piese de la un motor accidentat sau dezmembrat sau pur si simplu sa mai aiba piese de en 500a 94? Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Ce anume cauti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Noiembrie 15, 2012 Share Postat Noiembrie 15, 2012 Ce anume cauti? Caut CDI sau igniter 21119-1219,cititoarele de pe volanta,coturi tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Salut, am si eu o intrebare. Shaka mea e modelul '97 cu roti pe spite. Chestia asta imi place f mult ca aspect, dar ma deranjeaza un sigur lucru. E pe camera. Deci intra un cui sau ceva, atunci se buleste si cauciucul si camera. Exista vre-o modalitate de a scapa de camera si de a merge doar pe cauciuc tubeless? La ala macar daca esti pe drum si iti intra cuiul, ai un kit de reparatie la tine si ai rezolvat problema. Fiind pe camera ai o problema in plus. Nu ma refer la solutia de a schimba roata cu totul. Ma repet, imi imi plac f mult rotile spitate dar ma necajesc camerele. O intrebare in plus. Roata pe spate are 140 de la mama ei din fabrica. Care este marimea maxima de cauciuc care as putea sa pun pe aceasta roata fara sa trebuiasca sa modific ceva? Am pus ochii pe niste cauciucuri whitewall, dar pe spate pleaca de la 150 in sus. Pe fata am gasit de 90 asa cum e si originalul. Multumesc anticipat de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Salut, am si eu o intrebare. Shaka mea e modelul '97 cu roti pe spite. Chestia asta imi place f mult ca aspect, dar ma deranjeaza un sigur lucru. E pe camera. Deci intra un cui sau ceva, atunci se buleste si cauciucul si camera. Exista vre-o modalitate de a scapa de camera si de a merge doar pe cauciuc tubeless? La ala macar daca esti pe drum si iti intra cuiul, ai un kit de reparatie la tine si ai rezolvat problema. Fiind pe camera ai o problema in plus. Nu ma refer la solutia de a schimba roata cu totul. Ma repet, imi imi plac f mult rotile spitate dar ma necajesc camerele. - Daca faci pana, poti baga linistit si spary de pana, chiar daca ai camera. E testat. O intrebare in plus. Roata pe spate are 140 de la mama ei din fabrica. Care este marimea maxima de cauciuc care as putea sa pun pe aceasta roata fara sa trebuiasca sa modific ceva? Am pus ochii pe niste cauciucuri whitewall, dar pe spate pleaca de la 150 in sus. Pe fata am gasit de 90 asa cum e si originalul. - Poti pune 150. Eu asa am pus pe el si daca nu o ridic din amortizoare cam atinge bascula... Acum depinde si cat de greu esti. Dar eu zic ca merge. Multumesc anticipat de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Sarumina de sfaturi. scurt si la obiect ca deobicei. pai cred ca de 150 am sa pun ca alta solutie nu am pt whitewall. Sint usurel ca pana domnita asa ca sper sa nu am probleme. mai intii imi duc Shaka la vopsit cindva sapt viit ( sper) dupa care ii cumpar incaltari noi. Vreau sa mi-o pun bine de tot la punct (mecanic si estetic) pina pe 20 dec ca ma bag la o tura de vreo 2000km pt craciun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) Vezi cã existã vopsea albã specialã pt. white wall.Asa,poti sã-ti faci orice cauciuc.A fost creatã în special pt. hot rod-uri.Costã-n jur de 70 $.Îti ajunge pt. 2-3 seturi de cauciucuri de masinã.Poti sã faci bani frumosi,cu restul vopselei...Am si adus,cumpãratã de pe ebay,acu' vreo 1-2 ani.Si iar am de adus,inclusiv pt. mine,de data asta Editat Noiembrie 21, 2012 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 ms fain de pont. Faza e ca aici, diferenta intre un cauciun normal si un whitewall e destul de minima. Max 100ron pe cauciuc, daca nu chiar mai putin. pt 200ron in plus sa stau sa comand de pe ebay si sa ma apuc sa pictez, nu cred ca are sens. Norocul e ca aici cauciucul ( materia prima) e 100% productie locala. Si firmele mai mici dar si cele mai mari tot de aici isi iau materia prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Salut,sia facut cineva cric central la EN-ul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.