Filosofull Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Nu, nu am incercat...Momentan am pus bateria la incarcat si o sa schimb si uleiul. Tot la 10W50 m-am gandit, cu toate ca nu am mai bagat niciodata ulei semisintetic.(acum am tot mineral 20W50) Sa fie vreo problema cu uleiul semisintetic, adica mi-a spus un mecanic bun ca ataca semeringurile de la cutia de viteze sau asa ceva? eu am luat 10 W 50 de la benzinaria mol, dynamic ii spune la marca, si scrie pe el synthetic 4-stroke motorcycle motor oil; e 300.000 cutia de 500 ml. am auzit ce cel sintetic e mai bun, si ala 20 W 50 pe care l-am avut era tot sintetic, aceeasi marca, si am facut cu el vreo 9000 km fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 eu am luat 10 W 50 de la benzinaria mol, dynamic ii spune la marca, si scrie pe el synthetic 4-stroke motorcycle motor oil; e 300.000 cutia de 500 ml. am auzit ce cel sintetic e mai bun, si ala 20 W 50 pe care l-am avut era tot sintetic, aceeasi marca, si am facut cu el vreo 9000 km fara probleme E full sintetic, de aceea costa atata. O sa trec si eu pe semisintetic sa vedem ce-o fi. Eu o sa-mi cumpar IACCO in jur de 30 ron litru. Uleiul mineral 20W50 il schimbam la 5000 Km, acuma am sarit de 5000 si inca nu l-am schimbat, sper sa nu distrug ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anf_andrei Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 am un en 500 si imi trebuie amortizoare fata amandoua. mi le-au furat boschetarii din fata garajului cand le pregateam pt schimbul de ulei mi-ar mai trebui si un far si o semnalizare stanga fata si scarit stanga fata sunt cam deteriorate . are cineva idee unde gasesc en pt dezmembrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 am un en 500 si imi trebuie amortizoare fata amandoua. mi le-au furat boschetarii din fata garajului cand le pregateam pt schimbul de uleimi-ar mai trebui si un far si o semnalizare stanga fata si scarit stanga fata sunt cam deteriorate . are cineva idee unde gasesc en pt dezmembrat? Nasol, cum domn-e sa-ti ia fieru din fata garajului ? Recent am gasit un site din Germania care comercializeaza piese noi OEM, sau aftermarket pt EN. Baga ochiu aici. Au de tate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 E full sintetic, de aceea costa atata.O sa trec si eu pe semisintetic sa vedem ce-o fi. Eu o sa-mi cumpar IACCO in jur de 30 ron litru. Uleiul mineral 20W50 il schimbam la 5000 Km, acuma am sarit de 5000 si inca nu l-am schimbat, sper sa nu distrug ceva... stai linistit ca motul e si mai scump: 60 ron 500 ml; eu zic sa bagi ulei bun in ea ca e pacat; ai reusit s-o pornesti? mie mai imi face figuri dimineata: cand o bag in viteza si vreau sa cuplez ambreiajul moare motorul tre sa o acceleraz tare ca sa plece, dar asta doar cand e motorul rece; cum fac rost de bani o duc la service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 stai linistit ca motul e si mai scump: 60 ron 500 ml; eu zic sa bagi ulei bun in ea ca e pacat; ai reusit s-o pornesti? mie mai imi face figuri dimineata: cand o bag in viteza si vreau sa cuplez ambreiajul moare motorul tre sa o acceleraz tare ca sa plece, dar asta doar cand e motorul rece; cum fac rost de bani o duc la service Iacco e un ulei destul de bun, am doi prieteni care-l folosesc la motoarele lor de ceva vreme si sunt f multumiti. Am demontat bateria si am pus-o la incarcat 12 ore iar cand am montat-o a pornit din prima... S-ar parea ca ar fi o cauza si asta (bateria fiind slaba nu invarte suficient de repede motorul ca sa porneasca,CDI -ul nu-si face treaba si da scanteia aiurea, udandu-se bujiile). Am alimentat cu benzina de OMV si am cumparat o sticluta cu izopropil (de la 2+2). Am bagat in rezervor in jur de 100 ml, e impotriva apei din benzina. S-ar putea ca si tu sa ai apa in benzina si din cauza asta sa-ti faca probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Iacco e un ulei destul de bun, am doi prieteni care-l folosesc la motoarele lor de ceva vreme si sunt f multumiti. Am demontat bateria si am pus-o la incarcat 12 ore iar cand am montat-o a pornit din prima...S-ar parea ca ar fi o cauza si asta (bateria fiind slaba nu invarte suficient de repede motorul ca sa porneasca,CDI -ul nu-si face treaba si da scanteia aiurea, udandu-se bujiile). Am alimentat cu benzina de OMV si am cumparat o sticluta cu izopropil (de la 2+2). Am bagat in rezervor in jur de 100 ml, e impotriva apei din benzina. S-ar putea ca si tu sa ai apa in benzina si din cauza asta sa-ti faca probleme. Daca ti minte, si eu am avut probleme de genu' asta...Dar de cand am luat o baterie noua, s-a rezolvat totul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Iacco e un ulei destul de bun, am doi prieteni care-l folosesc la motoarele lor de ceva vreme si sunt f multumiti. Am demontat bateria si am pus-o la incarcat 12 ore iar cand am montat-o a pornit din prima...S-ar parea ca ar fi o cauza si asta (bateria fiind slaba nu invarte suficient de repede motorul ca sa porneasca,CDI -ul nu-si face treaba si da scanteia aiurea, udandu-se bujiile). Am alimentat cu benzina de OMV si am cumparat o sticluta cu izopropil (de la 2+2). Am bagat in rezervor in jur de 100 ml, e impotriva apei din benzina. S-ar putea ca si tu sa ai apa in benzina si din cauza asta sa-ti faca probleme. La mine se pare ca e altceva: cand mai strang cablul de ambreiaj nu mai face figura asta, dar sta cablul cam intins (stiu ca trebuie sa aibe un mic joc in maneta, sa nu stea intins) si nu cred ca e bine sa merg cu el asa,: risc sa nu cupleze bine ambreiajul, sa patineze discul si in timp si sa-l stric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 La mine se pare ca e altceva: cand mai strang cablul de ambreiaj nu mai face figura asta, dar sta cablul cam intins (stiu ca trebuie sa aibe un mic joc in maneta, sa nu stea intins) si nu cred ca e bine sa merg cu el asa,: risc sa nu cupleze bine ambreiajul, sa patineze discul si in timp si sa-l stric. 2 - 3 mm trebuie sa fie jocul manetei de ambreiaj. La fel si la acceleratie. Eu cred ca am mai mult, m-am obisnuit cu el asa, mai labartat, iar in momentul in care l-am mai strans parca nu stiam sa sa ambreiez... Inca nu sunt convins ca bateria ce o am eu este distrusa (sulfatata, sau cu placi in scurtcircuit) asa ca o sa mai aman un pic achizitionarea uneia noi. Apropo, VARTA 12 V 12 A 170 ron... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 2 - 3 mm trebuie sa fie jocul manetei de ambreiaj. La fel si la acceleratie.Eu cred ca am mai mult, m-am obisnuit cu el asa, mai labartat, iar in momentul in care l-am mai strans parca nu stiam sa sa ambreiez... Inca nu sunt convins ca bateria ce o am eu este distrusa (sulfatata, sau cu placi in scurtcircuit) asa ca o sa mai aman un pic achizitionarea uneia noi. Apropo, VARTA 12 V 12 A 170 ron... VARTA 12 V 12 A ... 126,00 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Am rezolvat problema: pur si simplu butonul de siguranta de la crick ramanea intepenit si normal ca se oprea motorul cand cuplam ambreiajul pt ca motocicleta considera ca am crikul lasat; pornea la turatii mai mari pt ca atunci motocicleta vibra si butonul se debloca eu crezand ca pleaca doar asa pt ca am uleiul prea gros sau ambreiajul stricat; bine ca a fost doar atat; mai am niste intrebari: de unde pot cumpara un cauciuc spate nou mai ieftin, si un lant de distributie? in general voi de unde luati piese de schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teodor ricardo Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Salut toti membrii acestui forum si ma bucur de existenta acestuia.Sunt nou posesor al unui kawasaki en 500a si sincer,am aflat si mai am de invatat multe de acest model de la dumneavoastra.V-as ruga sa ma sfatuiti si pe mine de unde pot procura suportul de prindere a oglinzii din dreapta.Am cumparat-o cu acesta rupt si nu cred ca-l pot remedia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Salut toti membrii acestui forum si ma bucur de existenta acestuia.Sunt nou posesor al unui kawasaki en 500a si sincer,am aflat si mai am de invatat multe de acest model de la dumneavoastra.V-as ruga sa ma sfatuiti si pe mine de unde pot procura suportul de prindere a oglinzii din dreapta.Am cumparat-o cu acesta rupt si nu cred ca-l pot remedia. Bine ai venit printre noi; eu am rupt suportul cand mi-a cazut de pe loc si am improvizat ceva, practic o banda de otel care se strange cu un surub de ghidon si pe care am sudat o piulita in care se insurubeaza suportul de oglinda (sistemul de la bicicleta e identic poate poti sa-l adaptezi). piesa nu stiu de unde sa o cumperi dar daca mai ai bucata rupta stiu pe cineva care sudeaza in material din ala, dar e cam scump: mi-a luat 100 ron ca sa-mi sudeze scarita, dar a lucrat frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Am rezolvat problema: pur si simplu butonul de siguranta de la crick ramanea intepenit si normal ca se oprea motorul cand cuplam ambreiajul pt ca motocicleta considera ca am crikul lasat; pornea la turatii mai mari pt ca atunci motocicleta vibra si butonul se debloca eu crezand ca pleaca doar asa pt ca am uleiul prea gros sau ambreiajul stricat; bine ca a fost doar atat; mai am niste intrebari: de unde pot cumpara un cauciuc spate nou mai ieftin, si un lant de distributie? in general voi de unde luati piese de schimb? Imi pare bine sa aud asta. Eu am cumparat cauciucurile de la ROMI3 de pe forum. Sunt super multumit, a avut pretul cel mai bun atunci, recent am mai cumparat o pereche pentru un prieten cu un Vulcan. La fel de multumit si de aceasta data. Recomand. Salut toti membrii acestui forum si ma bucur de existenta acestuia.Sunt nou posesor al unui kawasaki en 500a si sincer,am aflat si mai am de invatat multe de acest model de la dumneavoastra.V-as ruga sa ma sfatuiti si pe mine de unde pot procura suportul de prindere a oglinzii din dreapta.Am cumparat-o cu acesta rupt si nu cred ca-l pot remedia. AI doua variante :1. de pe forum, sunt cativa baieti care aduc aproape orice. 2. De pe net, cauti de unul singur pe situri (e-bay, www.wemoto.uk, www.bikebandit.com, etc...) Ideea e cat de mult timp ai, cat esti dispus sa dai... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 (editat) Salut toti membrii acestui forum si ma bucur de existenta acestuia.Sunt nou posesor al unui kawasaki en 500a si sincer,am aflat si mai am de invatat multe de acest model de la dumneavoastra.V-as ruga sa ma sfatuiti si pe mine de unde pot procura suportul de prindere a oglinzii din dreapta.Am cumparat-o cu acesta rupt si nu cred ca-l pot remedia. Daca ai si cealalta bucata cauta-l pe user-ul "cristian ionescu" scris asa cu spatiu si vezi ca el mi-a sudat si mie ceva asemanator. Editat Octombrie 3, 2008 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teodor ricardo Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Multumesc pentru sfaturi! Sincer,nu m-am gandit sa remediez aceasta piesa.Daca merge sudata cred ca o voi rezolva,daca e antimoniu n-am nici o sansa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Da-i un mesaj lui Suckhoi,s-ar putea sa mai aibe un suport de oglinda,reparat (a fost rupt tot asa).Recunosc,eu i-i l-am rupt.Pe-ala original l-a sudat,pana i-am adus unu' intreg,de pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 a treia varaianta: de pe ebay. eu mi-am luat White Wall Avon venom care pe la noi se invart pe la 12 milioane cu 8,5 mil cu tot cu transport din marea britanie totul e doar sa cauti Imi pare bine sa aud asta.Eu am cumparat cauciucurile de la ROMI3 de pe forum. Sunt super multumit, a avut pretul cel mai bun atunci, recent am mai cumparat o pereche pentru un prieten cu un Vulcan. La fel de multumit si de aceasta data. Recomand. AI doua variante :1. de pe forum, sunt cativa baieti care aduc aproape orice. 2. De pe net, cauti de unul singur pe situri (e-bay, www.wemoto.uk, www.bikebandit.com, etc...) Ideea e cat de mult timp ai, cat esti dispus sa dai... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 caut pentru un prieten o anumita piesa. Destul de rara. Nu ma astept sa gasim asa repede asa ceva, pe ebay am gasit, insa nu stiu exact daca se potriveste. De ce zic asta ? Acest prieten are stramosul EN-500-lui . El are un LTD de 450 din '87 parca, si nu EN 500, cum am avut io. Piesa in cauza este acel switch de benzina de sub rezervor (ON - OFF - Rezerva) .. In Engleza este denumit "fuel switch" sau "fuel petcock". Chiar nu stiu in germana cum ii zice, ca as cauta si pe ebay germany. Deci .. are cineva asa ceva, sau o idee de unde sa gasim unu pt. Kawa LTD 450, sau daca se potriveste de EN 500 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HunJoe Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 sal... E liniste pe-aici.... Intrebare....cu zgomotu' ala de la lantul de distributie.... cica... se poate remedia si prin intinderea lui (o vreme...) Intinzatorul (sau cum i-o zice) e in partea din fata a motorului, pot sa fac eu traba asta, sau trebe' "specialist" si aici ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 caut pentru un prieten o anumita piesa. Destul de rara. Nu ma astept sa gasim asa repede asa ceva, pe ebay am gasit, insa nu stiu exact daca se potriveste. De ce zic asta ? Acest prieten are stramosul EN-500-lui . El are un LTD de 450 din '87 parca, si nu EN 500, cum am avut io. Piesa in cauza este acel switch de benzina de sub rezervor (ON - OFF - Rezerva) .. In Engleza este denumit "fuel switch" sau "fuel petcock". Chiar nu stiu in germana cum ii zice, ca as cauta si pe ebay germany. Deci .. are cineva asa ceva, sau o idee de unde sa gasim unu pt. Kawa LTD 450, sau daca se potriveste de EN 500 ? man adapteazai altul de la o alta motocicleta faci doar o mica flansa la strungar si se rezolva problema, nu trebe sa fie neaparat cel original... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 man adapteazai altul de la o alta motocicleta faci doar o mica flansa la strungar si se rezolva problema, nu trebe sa fie neaparat cel original... salut stim ca merge si o adaptare, cu unul modificat, insa incercam inainte sa gasim unul original. Ca ultima solutie o sa incercam cu adaptarea. Astazi il demonteza iar de pe motor ca sa vedem ce se potriveste. salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 stim ca merge si o adaptare, cu unul modificat, insa incercam inainte sa gasim unul original. Ca ultima solutie o sa incercam cu adaptarea. Astazi il demonteza iar de pe motor ca sa vedem ce se potriveste. salut Salut De obicei,se potrivesc...Numai la modele total diferite,e altfel...Chiar si de la alte modele,ale aceleiasi firme. La unii vanzatori,cel putin pe ebay.com,dau si o lista cu modelele la care se potriveste piesa respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 caut pentru un prieten o anumita piesa. Destul de rara. Nu ma astept sa gasim asa repede asa ceva, pe ebay am gasit, insa nu stiu exact daca se potriveste. De ce zic asta ? Acest prieten are stramosul EN-500-lui . El are un LTD de 450 din '87 parca, si nu EN 500, cum am avut io. Piesa in cauza este acel switch de benzina de sub rezervor (ON - OFF - Rezerva) .. In Engleza este denumit "fuel switch" sau "fuel petcock". Chiar nu stiu in germana cum ii zice, ca as cauta si pe ebay germany. Deci .. are cineva asa ceva, sau o idee de unde sa gasim unu pt. Kawa LTD 450, sau daca se potriveste de EN 500 ? Robinet LTD Robinet EN 500 601516-001 - REPER ROBINET EN 500 601516-001 - REPER ROBINET LTD Pretul este acelasi, reperele pieselor componente ale robinetelor sunt IDENTICE. DECI ROBINETELE SUNT COMPATIBILE PENTRU MODELELE PANA IN ANUL 1995 INCLUSIV. De cumparat unul..., de pe E-BAY, distribuitori, site-uri cu piese, etc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 ms alex reperele sunt identice, la fel si preturile , asa e, chiar si micile elemente ce apar in descompunerea schematica sunt identice. ms inca odata. btw.. super siteul ala.. de tinut minte. ebay ramane solutia pt. cumparare, sa urmaresc cand mai apare vreunul la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.