Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Inseamna ca e strans maxim sau ceva... nu pare ca se mai poate strange surubul ala din capat.

 

Caut si eu Crash Bar pentru LTD 450 '90. Ma puteti indruma catre cineva care are sau face sau vinde ca nu-i mai trebuie?

Multumiri!

Editat de ross
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MAi degraba cauti un mester in balustrade sau fier forjat si iti faci ceva tu. nu sunt prea multe LTD uri prin Romania asa ca slabe sanse sa gasesti asa ceva .


» Post actualizat in 03 Jun 2015 16:54

http://www.motorsloop.com/index.php?main_page=index&cPath=109_110_118

 

Ia de aici material de studiu. Sunt curios cat ar fi transportul pentru un motor ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ross , cum am mai recomandat si intr-un post anterior , daca intinzatorul nu are arc inseamna ca e cu autoreglaj. Desfaci cele doua suruburi laterale ale intinzatorului pana auzi un clic finut, semn ca intinzatorul sa dus mai in fata ,apio strangi la loc. Daca observi ca nu au intervenit schimbari , repeti operatiunea, deoarece lantul e destul de uzat. Recomand asta deoarece acest lucru l-am facut si eu la dracovenia mea acum cateva zile. Merge perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ross , cum am mai recomandat si intr-un post anterior , daca intinzatorul nu are arc inseamna ca e cu autoreglaj. Desfaci cele doua suruburi laterale ale intinzatorului pana auzi un clic finut, semn ca intinzatorul sa dus mai in fata ,apio strangi la loc. Daca observi ca nu au intervenit schimbari , repeti operatiunea, deoarece lantul e destul de uzat. Recomand asta deoarece acest lucru l-am facut si eu la dracovenia mea acum cateva zile. Merge perfect.

 

E prea mult daca cer o poza cu intinzatorul de la a ta? Asa cum il vezi tu de langa motor cand te uiti la el. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ross , cum am mai recomandat si intr-un post anterior , daca intinzatorul nu are arc inseamna ca e cu autoreglaj. Desfaci cele doua suruburi laterale ale intinzatorului pana auzi un clic finut, semn ca intinzatorul sa dus mai in fata ,apio strangi la loc. Daca observi ca nu au intervenit schimbari , repeti operatiunea, deoarece lantul e destul de uzat. Recomand asta deoarece acest lucru l-am facut si eu la dracovenia mea acum cateva zile. Merge perfect.

 

Oarecum incorect .. si cel cu autoreglaj are arc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu m-am exprimat correct , cand scoti surubul din mijloc,sub el ar trebui sa fie un arc , deci arc la vedere. Poza cu intinzatorul ca al meu gasesti in manual reparatii LTD450, EN500. Acolo vezi in detaliu cum arata un intinzator cu autoreglare. Cel cu autoreglare nu are cliket are balansoar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai tin minte daca am pus anuntul si aici asa ca ...

Vand CDI , sh bineinteles , de la un Kawasaki GPZ 500 an ' 93 (din cate stiu)
250 lei - Prefer sa il livrez personal in Constanta dar il pot trimite si prin posta.

L-am luat pentru batranica mea deoarece CDI ul original s-a gandit sa o paraseasca pentru o vreme . Dupa ce a fost prin spitale si pe la bai termale CDI ul original si-a recapatat vigoarea de alta data asa ca inlocuitorul se vinde .
De potrivit se potriveste la Kawasaki GPZ 500, KLE 500, En 500

pana in anul 1995 daca nu ma insel si LTD 454/En450.

La cerere bineinteles ca pot oferi si poze .

 

» Post actualizat in 10 Jun 2015 20:45

 

Uitasem , codul OEM este 21119 - 1219.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Laurentiule cauta putin pe net si vezi ca daca nu ma insel ti se potriveste si rotorul de gpz/kle/en dupa '91 care este mult mai bun ( au remediat greselile de fabricatie cei de la kawasaki punand un magnet continuu pe tot rotorul. )


» Post actualizat in 16 Jun 2015 18:57

Si e o piesa care o gasesti mult mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am schimbat rotorul de curand, din cate stiu nu se potriveste de la gpz ..etc la LTD. Baga o poza aici, poate iti dau un sfat, e complicat cu rotoarele astea, unele au un pick-up la start, altele 2. Fara poza sa nu iei nimic, desfa si compara ce ai tu cu ce vrei sa cumperi, multi iti zic ca se potriveste doar sa cumperi de la ei. Pe mine m-a costat piesa 900 lei. Daca vrei iti recomand pe cineva mecanic care se ocupa de piese, eu de la el am luat, ca sa fiu sigur. Deci mergi pe varianta mecanic, chair daca te costa un pic mai mult. Acum toate se fac cu magnetii incastrati, a fost un defect clar de fabricatie

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai sa inteleg ca l-ai luat de nou .. nu ?

Eu am schimbat piese de la bendix cu unele de la un kle 500 si s-au potrivit perfect iar din cate imi aduc eu aminte , cand cautam piesele in cauza am dat si de treaba cu rotorul si din cate am citit am inteles ca se potriveste si la ltd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, l-am luat nou, cu ocazia reparatiei am aflat ca important nu este modelul sau anul, ci prostiile alea de pick-up, se vad pe exteriorul volantei, niste proeminente de metal, una sau doua, asta e important. Când cumperi cel mai bine e sa desfaci intai si sa vezi exact ce ai acolo. Atentie, surubul care prinde volanta are filet pe invers

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, are cineva un set de carburatoare desfacut,sau stie cineva ce notatie are pe cuiul de dozaj(jet needle) ??? eu am constatat cu stupoare ca am doua cuie cu diametre diferite (N60 S, si N60 T),asa se explica vibratiile la o anumita turatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele de EN 500 si LTD 454 sunt diferite si nu stiu daca cuiul de dozaj are aceeasi dimensiune. Am uitat sa iti spun asta la telefon dar tocmai ma trezisei din somn si eram buimac :)


» Post actualizat in 02 Jul 2015 11:04

cateva extrase de pe pagina oficiala a LTD istilor ..

 

I've been scouring the Inter-webs the past few months for info on re-jetting and I just wanted to get some straight answers. I believe the carbs are Keihin CVK34, and the stock jets are 125 for the main and 35 for the pilot

Read more: http://ltd454.proboards.com/thread/2554/carb-re-jetting#ixzz3ejM0TOH9

 

http://jetsrus.com/a_jet_kit_street/kawasaki_450_EN450_454_LTD.htm

 

Si pe pagina asta ar trebui sa identifici piesa ta

http://jetsrus.com/FAQs/FAQ_identify_that_jet.htm#KEIHIN

 

http://www.partzilla.com/parts/search/Kawasaki/Motorcycle/1986/EN450-A2+454+LTD/CARBURETOR+PARTS/parts.html


» Post actualizat in 02 Jul 2015 11:15

Iar piesa de rezistenta .. in cazul in care nu prea stii mecanica sau stii dar ai ceva nelamuriri .... este aici

 

 

http://www.ex-500.com/wiki/index.php?title=Carburetor_Maintenance


» Post actualizat in 02 Jul 2015 11:19

Teoretic ce am pus aici ar putea folosi tuturor celor care au de gand sa isi bage propriile labute in carburatoare ... practic ... dumnezeu cu mila :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi,cunosc foarte bine carburatoarele, acum am cuiele de la un GPZ 500 (model de cui N 65) dar nu ma avantajaza harta de putere(cuplu la turatii inalte)... poate are cineva de vanzare , sau ma poate indruma unde pot gasi un set de cuie de la KLR sau EN (la magazine gasesc doar jigloare)... Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

de vreo 2-3 zile incoa, a apucat-o tremurul pe batrina mea. Asa, din senin, cum o alerg un pic cum incepe sa tremure. Cum trec de 100-105kmh imi vibreaza ghidonul rau de tot. Abia ca o mai pot tine. Faza ciudata e ca vibreaza in ritm. Adica vibreaza ca nebuna pt vreo 5 sec dupa care se potoleste complet, dupa care iar vibreaza, iar se potoleste si tot asa.

la orice viteza sub cea mentionata,nu are nimic. Merg si fara miini si ea merge perfect. Nu trage, nu vibreaza , nu nimic.

 

Cineva vreo idee? As vrea sa-i dau ceva sa se calmeze, dar nu stiu ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc

Cel care il vinde zice ca e de gpz / er5. Sunt la fel motoarele?

Mersi

 

Din cate ma documentez eu, CCT la LTD si GPZ ar fi 2nd Gen - 12048-1141

Iar la ER5 - 12048-1142

 

Stiti daca e diferenta intre ele?

A montat cineva de ER5 pe LTD?

 

Multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...