ross Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 (editat) Inseamna ca e strans maxim sau ceva... nu pare ca se mai poate strange surubul ala din capat. Caut si eu Crash Bar pentru LTD 450 '90. Ma puteti indruma catre cineva care are sau face sau vinde ca nu-i mai trebuie? Multumiri! Editat Iunie 3, 2015 de ross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 MAi degraba cauti un mester in balustrade sau fier forjat si iti faci ceva tu. nu sunt prea multe LTD uri prin Romania asa ca slabe sanse sa gasesti asa ceva . » Post actualizat in 03 Jun 2015 16:54http://www.motorsloop.com/index.php?main_page=index&cPath=109_110_118 Ia de aici material de studiu. Sunt curios cat ar fi transportul pentru un motor .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Ross , cum am mai recomandat si intr-un post anterior , daca intinzatorul nu are arc inseamna ca e cu autoreglaj. Desfaci cele doua suruburi laterale ale intinzatorului pana auzi un clic finut, semn ca intinzatorul sa dus mai in fata ,apio strangi la loc. Daca observi ca nu au intervenit schimbari , repeti operatiunea, deoarece lantul e destul de uzat. Recomand asta deoarece acest lucru l-am facut si eu la dracovenia mea acum cateva zile. Merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Ross , cum am mai recomandat si intr-un post anterior , daca intinzatorul nu are arc inseamna ca e cu autoreglaj. Desfaci cele doua suruburi laterale ale intinzatorului pana auzi un clic finut, semn ca intinzatorul sa dus mai in fata ,apio strangi la loc. Daca observi ca nu au intervenit schimbari , repeti operatiunea, deoarece lantul e destul de uzat. Recomand asta deoarece acest lucru l-am facut si eu la dracovenia mea acum cateva zile. Merge perfect. E prea mult daca cer o poza cu intinzatorul de la a ta? Asa cum il vezi tu de langa motor cand te uiti la el. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 6, 2015 Share Postat Iunie 6, 2015 Ross , cum am mai recomandat si intr-un post anterior , daca intinzatorul nu are arc inseamna ca e cu autoreglaj. Desfaci cele doua suruburi laterale ale intinzatorului pana auzi un clic finut, semn ca intinzatorul sa dus mai in fata ,apio strangi la loc. Daca observi ca nu au intervenit schimbari , repeti operatiunea, deoarece lantul e destul de uzat. Recomand asta deoarece acest lucru l-am facut si eu la dracovenia mea acum cateva zile. Merge perfect. Oarecum incorect .. si cel cu autoreglaj are arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Poate nu m-am exprimat correct , cand scoti surubul din mijloc,sub el ar trebui sa fie un arc , deci arc la vedere. Poza cu intinzatorul ca al meu gasesti in manual reparatii LTD450, EN500. Acolo vezi in detaliu cum arata un intinzator cu autoreglare. Cel cu autoreglare nu are cliket are balansoar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 Nu mai tin minte daca am pus anuntul si aici asa ca ... Vand CDI , sh bineinteles , de la un Kawasaki GPZ 500 an ' 93 (din cate stiu) 250 lei - Prefer sa il livrez personal in Constanta dar il pot trimite si prin posta. L-am luat pentru batranica mea deoarece CDI ul original s-a gandit sa o paraseasca pentru o vreme . Dupa ce a fost prin spitale si pe la bai termale CDI ul original si-a recapatat vigoarea de alta data asa ca inlocuitorul se vinde . De potrivit se potriveste la Kawasaki GPZ 500, KLE 500, En 500 pana in anul 1995 daca nu ma insel si LTD 454/En450. La cerere bineinteles ca pot oferi si poze . » Post actualizat in 10 Jun 2015 20:45 Uitasem , codul OEM este 21119 - 1219. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enzime4u Postat Iunie 12, 2015 Share Postat Iunie 12, 2015 Salutare, caut crash-bars pentru un Kawasaki en500 - 1997 .... are cineva sh? stie careva vreo sursa? Va multumesc anticipat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantazi laurentiu Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Cu stima, caut de ceva vreme un Rotor de Kawasaki 454 LTD modelul A1 85-86' Mesaj in privat cu pretul si o poza Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 16, 2015 Share Postat Iunie 16, 2015 Laurentiule cauta putin pe net si vezi ca daca nu ma insel ti se potriveste si rotorul de gpz/kle/en dupa '91 care este mult mai bun ( au remediat greselile de fabricatie cei de la kawasaki punand un magnet continuu pe tot rotorul. ) » Post actualizat in 16 Jun 2015 18:57Si e o piesa care o gasesti mult mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) salut, am schimbat rotorul de curand, din cate stiu nu se potriveste de la gpz ..etc la LTD. Baga o poza aici, poate iti dau un sfat, e complicat cu rotoarele astea, unele au un pick-up la start, altele 2. Fara poza sa nu iei nimic, desfa si compara ce ai tu cu ce vrei sa cumperi, multi iti zic ca se potriveste doar sa cumperi de la ei. Pe mine m-a costat piesa 900 lei. Daca vrei iti recomand pe cineva mecanic care se ocupa de piese, eu de la el am luat, ca sa fiu sigur. Deci mergi pe varianta mecanic, chair daca te costa un pic mai mult. Acum toate se fac cu magnetii incastrati, a fost un defect clar de fabricatie Editat Iunie 22, 2015 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Mihai sa inteleg ca l-ai luat de nou .. nu ? Eu am schimbat piese de la bendix cu unele de la un kle 500 si s-au potrivit perfect iar din cate imi aduc eu aminte , cand cautam piesele in cauza am dat si de treaba cu rotorul si din cate am citit am inteles ca se potriveste si la ltd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) Da, l-am luat nou, cu ocazia reparatiei am aflat ca important nu este modelul sau anul, ci prostiile alea de pick-up, se vad pe exteriorul volantei, niste proeminente de metal, una sau doua, asta e important. Când cumperi cel mai bine e sa desfaci intai si sa vezi exact ce ai acolo. Atentie, surubul care prinde volanta are filet pe invers Editat Iunie 23, 2015 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Tot motorul e pe invers » Post actualizat in 24 Jun 2015 21:36Poate este cineva interesat /index.php?/topic/728362-doua-geci-moto-una-de-barbati-si-una-unisex/&do=findComment&comment=4002904 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_hellrider Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Salutare, are cineva un set de carburatoare desfacut,sau stie cineva ce notatie are pe cuiul de dozaj(jet needle) ??? eu am constatat cu stupoare ca am doua cuie cu diametre diferite (N60 S, si N60 T),asa se explica vibratiile la o anumita turatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Carburatoarele de EN 500 si LTD 454 sunt diferite si nu stiu daca cuiul de dozaj are aceeasi dimensiune. Am uitat sa iti spun asta la telefon dar tocmai ma trezisei din somn si eram buimac » Post actualizat in 02 Jul 2015 11:04cateva extrase de pe pagina oficiala a LTD istilor .. I've been scouring the Inter-webs the past few months for info on re-jetting and I just wanted to get some straight answers. I believe the carbs are Keihin CVK34, and the stock jets are 125 for the main and 35 for the pilotRead more: http://ltd454.proboards.com/thread/2554/carb-re-jetting#ixzz3ejM0TOH9 http://jetsrus.com/a_jet_kit_street/kawasaki_450_EN450_454_LTD.htm Si pe pagina asta ar trebui sa identifici piesa ta http://jetsrus.com/FAQs/FAQ_identify_that_jet.htm#KEIHIN http://www.partzilla.com/parts/search/Kawasaki/Motorcycle/1986/EN450-A2+454+LTD/CARBURETOR+PARTS/parts.html » Post actualizat in 02 Jul 2015 11:15Iar piesa de rezistenta .. in cazul in care nu prea stii mecanica sau stii dar ai ceva nelamuriri .... este aici http://www.ex-500.com/wiki/index.php?title=Carburetor_Maintenance » Post actualizat in 02 Jul 2015 11:19Teoretic ce am pus aici ar putea folosi tuturor celor care au de gand sa isi bage propriile labute in carburatoare ... practic ... dumnezeu cu mila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 (editat) Pt cine vrea manualul de EN (format electronic) astept pm. Acolo ar trebui sa spuna si despre cuiul ala Editat Iulie 2, 2015 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_hellrider Postat Iulie 2, 2015 Share Postat Iulie 2, 2015 Multumesc mult pentru sfaturi,cunosc foarte bine carburatoarele, acum am cuiele de la un GPZ 500 (model de cui N 65) dar nu ma avantajaza harta de putere(cuplu la turatii inalte)... poate are cineva de vanzare , sau ma poate indruma unde pot gasi un set de cuie de la KLR sau EN (la magazine gasesc doar jigloare)... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Neata, Am gasit CCT sh de gpz 500. E generatia a doua dupa cum arata. Stiti daca e la fel? Il pot monta pe ltd454? Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Da il poti monta sigur pe ltd... eu mi am pus asa ceva fara probleme. Ai grija la montaj ca sa il pui corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Mulțumesc Cel care il vinde zice ca e de gpz / er5. Sunt la fel motoarele? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Salut, de vreo 2-3 zile incoa, a apucat-o tremurul pe batrina mea. Asa, din senin, cum o alerg un pic cum incepe sa tremure. Cum trec de 100-105kmh imi vibreaza ghidonul rau de tot. Abia ca o mai pot tine. Faza ciudata e ca vibreaza in ritm. Adica vibreaza ca nebuna pt vreo 5 sec dupa care se potoleste complet, dupa care iar vibreaza, iar se potoleste si tot asa. la orice viteza sub cea mentionata,nu are nimic. Merg si fara miini si ea merge perfect. Nu trage, nu vibreaza , nu nimic. Cineva vreo idee? As vrea sa-i dau ceva sa se calmeze, dar nu stiu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Dai o cheie de 37, cred, vezi daca nu ai joc in jug, sau chiar daca nu se observa jocul, pune cheia pe piulita jugului. Verifica si starea rotii fata, ax, piulita, sau chiar jocul telescoapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ross Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Mulțumesc Cel care il vinde zice ca e de gpz / er5. Sunt la fel motoarele? Mersi Din cate ma documentez eu, CCT la LTD si GPZ ar fi 2nd Gen - 12048-1141 Iar la ER5 - 12048-1142 Stiti daca e diferenta intre ele? A montat cineva de ER5 pe LTD? Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sagrath Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Si a venit vremea: de vanzare. http://olx.ro/i2/oferta/kawasaki-en500c1-ID4fL7u.html#:c915876548 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.