Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Vezi ca si lantul de la demaror poate face scandal. Nu vreau sa incriminez pe nimeni da' zic , un tovaras de-al meu sa dus la un service deoarece nu mai pornea ca lumea , nu tragea cum trebuie , in fine ceva nu era in regula. Dupa constatarea servisului sa ajuns la concluzia ca trebuie sa desfaca motorul si nu stiu ce sa schimbe prin el. Toata treaba l-ar fi costat vreo 1200 lei. Bineinteles nu avea suma si a luat motorul acasa . I se plangea fiului meu ca nu are cu ce face pastele , adica motor de hoinareala . Dupa aceasta discutie , o constatare , cateva reglaje la carburatoare, distanta la supape , filtru, ulei nou , si nota de plata 550 lei cu tot cu piese , consumabile , ulei , manopera. Si toate intr-o zi. Concluzie , cei de la service voiau sa ruleze niste piese pt adaosul comercial , basca manopera. Sper sa nu fie si cazul tau. Cred ca ar trebui sa mai consulti un mecanic sa vezi ce verdict iti da si asta. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SFAT

m-am hotărât pe două seturi:

http://anvelopemoto.eu/dunlop-d404-140-90r15-tl-70h-rear/

http://anvelopemoto.eu/dunlop-f24-100-90r19-tl-57h-front/

ăsta e primul ”set”: total ron 890.., cauciurile un pic mai grele.. (nu știu cum e influențează mersul). de asemenea, nu prea e set..

http://anvelopemoto.eu/heidenau-k65-r-tl-140-90-15-70h/

http://anvelopemoto.eu/heidenau-k65-f-tl-100-90-19-57h/

al doilea set:total ron 800, cauciucurile mai ușoare..., este set... sincer nu am auzit de firma asta Heidenau

 

păreri?

Mai oameni buni ce e cu preturile alea .. ia uitati aici preturi

http://www.pneurimoto.ro/catalog?q=140%2F90-15&s=pa

 

 

Si nu .. nu fac reclama nimanui ...

» Post actualizat in 16 Apr 2015 19:37

Eu am avut Metzeler me 77 pe fata si se comporta exemplar .. fara vibratii si aderenta foarte buna pe ploaie .

Pe spate am tinut Michelin Commander 2 ani si un maxxis promaxx luat de nou 4 ani http://www.motorcycle-superstore.com/6111/i/maxxis-promaxx-m6103-rear-tire

 

Sincer mi -a placut Maxxis ul pentru tinuta sportiva pe care o avea si aderenta foarte buna pe laterale (imi place si mie sa ma inclin cate putin ... mai mult ) iar pretul de Romania e 75 euroi pe maxxis.ro - 140 E fata si spate .

» Post actualizat in 16 Apr 2015 19:50

Maxxis -ul m-a dus vreo 35000 km din care cel putin 7-8000 cu nevsta si bagaje in spate prin tara .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

Pana la urma a fost intinzatorul. Si mai are si acum cca 1 cm cursa de intindere, deci nu trebuie nici lantul deocamdata.

Era ceva la arcul Acela care ar trebui sa impinga intinzatorul. S-a rezolvat, acum e liniste, parca as avea un motor nou. (deocamdata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK , bine ca sa rezolvat si ai scapat de cheltuiala.


» Post actualizat in 10 May 2015 04:22

Heeeiiii , mai este cineva aici ... au plecat toti din tara ? am ramas singur . Daca tot ati plecat , nu le lasati sa rugineasca , scotetile la vanzare , dezmembrare , poate cu ocazia asta imi gasesc si eu un disc de frana , vreo piesa de rezerva. Sau interpretez eu gresit si toate functioneaza perfect d"aia nu mai intra nimeni pe forum ... da , cred ca asta e motivul. Bafta , oriunde ati fi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut!

 

Sunt si eu de astazi proaspat posesor de LTD 450.

Pentru inceput as avea nevoie de un capac de la filtrul de aer (ornamentul acela cromat din dreapta). Aveti idee pe unde gasesc?

Imi puteti spune ce ulei folositi? Vascozitate si marca? Si eventual niste coduri la filtrele de ulei si aer? Ca trebuie sa ii fac revizia.

Si mi se pare cam zgomotos... posibil lantul de la distributie. O sa studies cum e cu resetarea aia de intinzator...

 

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu de astazi proaspat posesor de LTD 450.

Imi puteti spune ce ulei folositi? Vascozitate si marca?

 

Desi nu sunt posesor de LTD450, sfatul meu este sa pui ulei 15W50 semisintetic. Producatorul sa fie si el unul mai renumit. Daca nu gasesti 15W50 semisintetic, poti baga chiar si 20W50 mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

Sunt si eu de astazi proaspat posesor de LTD 450.

Pentru inceput as avea nevoie de un capac de la filtrul de aer (ornamentul acela cromat din dreapta). Aveti idee pe unde gasesc?

Imi puteti spune ce ulei folositi? Vascozitate si marca? Si eventual niste coduri la filtrele de ulei si aer? Ca trebuie sa ii fac revizia.

Si mi se pare cam zgomotos... posibil lantul de la distributie. O sa studies cum e cu resetarea aia de intinzator...

 

Va multumesc anticipat!

LTD este racit cu apa.daca nu ma insel ,manualul spune 10w40.incearca 10w40,daca il papa treci la un 15w50.la regimul de turatii la care lucreaza motorasul asta,marca conteaza mai putin

marci(ordinea este aleatorie,nu reflecta neaparat calitatea):divinol,wolf,ravenol,repsol,motul,castrol,mobil,bell ray,silkollene,yacco,etc

pt filtre incearca aici(ca si exemplu) dar poti incerca orice producator consacrat

http://catalog.mann-filter.com/EU/rum/vehicle/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Vehicule/MOTOCICLETE

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jeni vrea alt stapan pentru ca se simte tradata. Am trecut la ceva mai maricel si cu durere in suflet va trebui sa o las altcuiva sa aiba grija de ea si sa o plimbe.

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=603381&selpic=5&zoom=1#foto

 

Pretul evident e negociabil.

 

Comenzi avansate, coburi, burduf de piele cu prindere pe furca, dragbar, ghidonul original si parbriz, lant nou si pinion nou, cauciuc fata nou, cauciuc spate 80% uzura, lant distributie schimbat la 60000 km, ulei + filtru noi. ITP valabil pana in Iunie 2016, dar evident daca nu vine nimeni pana atunci o sa-i fac altul.

Numa buna de drumuri lungi si multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă salut... Am o problemă la pornire.. Se pare că s-a tocit bendix-ul la LTD-ul meu din 1988.. Pornește foarte greu când e rece motorul. Unde pot găsi ceva nou...?? Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta la dezmembrari , sunt vreo 10/12 tipi care se ocupa cu asta.

 

Am cautat dar nu ii gasesc. Si in general stiu sa caut...

Poti sa imi dai cateva contacte? Ca poate mai trebuie si altceva.

 

Mersi!

Editat de ross
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pornește greu la rece... Și are un zgomot foarte urât la pornire.,fier pe fier. Am găsit un bendix la 150 roni..

Stai usor si nu te grabi . Intai desfa motorul ( capacul partea dreapta ) si vezi care e problema pentru ca s-ar putea sa fie nevoie doar sa cumperi doar kitul de reparatie.

Si eu am avut probleme acolo dar au fost oarecum diferite. Am cumparat ca boul kitul de reparatie dar problema mea era ca piesa care tine rolele bendixului era crapata si pornirea era diferita cand era motorul rece si cand era cald ... asta cand pornea. De asemenea poate fi o problema la bucsa metalica pe care se invart rolele bendixului si care este prinsa de pinionul actionat de lant. LA mine nu mai era prinsa si a trebuit sa o sudez pe pinion ca nu am gasit piesa sh ca sa o schimb( noua era prea scumpa) si merge asa de 3 ani si vreo 20000 km :) .

Ca si recomnadare mergi la un service moto sau la un mecanic dotat cu scule ca o sa ai nevoie de o gheara extractoare pentru bendix si vezi ca surubul principla care trebuie sa il desfaci ca sa scoti bendixul are pasul invers.

» Post actualizat in 16 May 2015 17:40

Si bineinteles nu uita sa scoti uleiul din motor inainte sa te apuci de treaba :)

» Post actualizat in 16 May 2015 17:48

Va salut!

 

Sunt si eu de astazi proaspat posesor de LTD 450.

Pentru inceput as avea nevoie de un capac de la filtrul de aer (ornamentul acela cromat din dreapta). Aveti idee pe unde gasesc?

Imi puteti spune ce ulei folositi? Vascozitate si marca? Si eventual niste coduri la filtrele de ulei si aer? Ca trebuie sa ii fac revizia.

Si mi se pare cam zgomotos... posibil lantul de la distributie. O sa studies cum e cu resetarea aia de intinzator...

 

Va multumesc anticipat!

 

Foloseste 10w-40 .. nu te apuca sa pui 15 sau mai rau 20w . Eu am folosit pana acum Valvoline 1 data, Agip de 2 ori, Mol 1 data, Repsol de 2 ori si acum am in el Cepsa sintetic. Toate au fost 10w-40 si sincer sa fiu nu stiu sa iti zic care mi s-a parut mai bun .... dar ce am acum in motor imi place :)

 

Coduri de filtre iti dau pe hilofilter, la celelalte firme din pacate nu mi-am notat. ( am avut filtru de ulei si de la Champion si JapanParts parca )

Oil Filter: HF202
Air Filter: HFA2404

» Post actualizat in 16 May 2015 17:50

Ross verifica ce fel de intinzator ai .. daca ai modelul care se intinde manual iti recomand sa il schimbi cu cel " automat" Da un search pe net si cauta intinzator de kawasaki ex500 model pana in 95.

» Post actualizat in 16 May 2015 19:12

http://www.ex-500.com/wiki/index.php?title=1st_Gen_CCT_Replacement mi -am facut de lucru si am gasit si pagina cu diferentele intre intinzatoare si modul de schimbare . Eu am avut generatia 1 stransa la maxim si am trecut pe a doua genereatie a carei ajustare se face automat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri



» Post actualizat in 16 May 2015 17:50


Ross verifica ce fel de intinzator ai .. daca ai modelul care se intinde manual iti recomand sa il schimbi cu cel " automat" Da un search pe net si cauta intinzator de kawasaki ex500 model pana in 95.


» Post actualizat in 16 May 2015 19:12


http://www.ex-500.com/wiki/index.php?title=1st_Gen_CCT_Replacement mi -am facut de lucru si am gasit si pagina cu diferentele intre intinzatoare si modul de schimbare . Eu am avut generatia 1 stransa la maxim si am trecut pe a doua genereatie a carei ajustare se face automat.

 

Multumesc!

O sa studiez problema :)


» Post actualizat in 16 May 2015 21:02


In alta ordine de idei... vrea cineva sidecase-uri Givi Monokey? Vin cu supoti pentru LTD450, nu stiu daca merg si pe alt model.

Pret 500 Ron.

 

Asta este modelul: https://www.flickr.com/photos/onsides/2867675173

Editat de ross
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ok stie cineva pe unde pot gasi o termocupla pentru LTD 454 , cea fara papuci, direct cu fire ? A mea s-a dus si am iin 10 zile de participat la o parada :)


» Post actualizat in 03 Jun 2015 13:10

*timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok stie cineva pe unde pot gasi o termocupla pentru LTD 454 , cea fara papuci, direct cu fire ? A mea s-a dus si am iin 10 zile de participat la o parada :)

» Post actualizat in 03 Jun 2015 13:10

*timp

daca nu vrei pe OEM,ia termocupla in brate si mergi la magazinele de auto.am un prieten care si-a montat de Matiz pe en 500.putina atentie la modul in care deschide cea de LTD versus auto(cateva grade in plus nu conteaza)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 16 May 2015 17:50

Ross verifica ce fel de intinzator ai .. daca ai modelul care se intinde manual iti recomand sa il schimbi cu cel " automat" Da un search pe net si cauta intinzator de kawasaki ex500 model pana in 95.

» Post actualizat in 16 May 2015 19:12

http://www.ex-500.com/wiki/index.php?title=1st_Gen_CCT_Replacement mi -am facut de lucru si am gasit si pagina cu diferentele intre intinzatoare si modul de schimbare . Eu am avut generatia 1 stransa la maxim si am trecut pe a doua genereatie a carei ajustare se face automat.

 

Am generatia 1 dupa cum arata.

Cum adica stransa la maxim? Ca parca e tot cu auto adjusting... Pot incerca sa il mai strang cumva sa intinda mai bine?

Mersi!

Editat de ross
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ross daca il mai poti strange da- i bataie .. daca nu mai poti strange inseamna ca e la max si ai nevoie de alt lant de distributie ( recomandat zic eu si de alt intinzator de generatia a 2-a ca sa nu iti mai face probleme pe viitor)

 

 

Kappy666 mersi mult de informatie. Cel mai probabil o sa iti urmez sfatul daca azi maine nu gasesc alta solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ross daca il mai poti strange da- i bataie .. daca nu mai poti strange inseamna ca e la max si ai nevoie de alt lant de distributie ( recomandat zic eu si de alt intinzator de generatia a 2-a ca sa nu iti mai face probleme pe viitor)

 

 

Kappy666 mersi mult de informatie. Cel mai probabil o sa iti urmez sfatul daca azi maine nu gasesc alta solutie.

 

Intrebarea mea era... Cum il pot strange?

:)

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...