atomis Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Fratilor am nevoie de un cablu de ambreiaj, rog sfaturi pentru achizitionare. A meu a facut buba alaturi de mine in accident. Mersi. PS. As mai avea nevoie de un far si de oglinzi ( una s-a indoit la filet si una s-a rupt) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COSMIN CM Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Sa fi sanatos!Berea e pentru la anul cand o sa facem intalnirea posesorilor de EN 500... Apropo, stiati ca exista EN 500 Fan Club? nu stiam k exista unde se tine si cand? poate ne intalnim si atunci o sa curga berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Fratilor am nevoie de un cablu de ambreiaj, rog sfaturi pentru achizitionare. A meu a facut buba alaturi de mine in accident. Mersi. PS. As mai avea nevoie de un far si de oglinzi ( una s-a indoit la filet si una s-a rupt) . cand mi s-a rupt cablul de ambreiaj unul nou ma ducea peste 200 RON; am luat kitul de reparat cabluri si m-a tinut f bine si acum merg cu el, dupa 5000 km nu s-a rupt si merg cu ea zi de zi prin bucuresti deci e solicitat la maxim; nu te sfatuiesc sa dai bani pe unul nou, in cazul in care s-a rupt doar firul de otel si restul e ok. din pacate kitul asta se gaseste destul de greu, pretul e mic, undeva pe la 30 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 cand mi s-a rupt cablul de ambreiaj unul nou ma ducea peste 200 RON; am luat kitul de reparat cabluri si m-a tinut f bine si acum merg cu el, dupa 5000 km nu s-a rupt si merg cu ea zi de zi prin bucuresti deci e solicitat la maxim; nu te sfatuiesc sa dai bani pe unul nou, in cazul in care s-a rupt doar firul de otel si restul e ok. din pacate kitul asta se gaseste destul de greu, pretul e mic, undeva pe la 30 RON. Da, cablul este cel rupt. Din pacate s-a rupt chiar de langa maneta, si s-a ratacit bucatica de plumb care era in aceasta. Restul e ok. Crezi ca mai poate fi reparat? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) Da, cablul este cel rupt. Din pacate s-a rupt chiar de langa maneta, si s-a ratacit bucatica de plumb care era in aceasta. Restul e ok. Crezi ca mai poate fi reparat? Multam Acel kit de reparat cablu vine si cu o bucatica din aceea pe care o prinzi de cablu cu un surub (ai grija sa il strangi bine si ar fi indicat sa il si cositoresti, dar nu pe dinafara, ca maresti dimensiunile si nu mai intra acea bucatica in maner). Sistemul e simplu, ca la bicicleta; dupa ce faci reparatia sa dai cu vaselina acolo unde intra bucatica in maner, ca sa alunece cand lucreaza; daca s-a rupt de la maner e ca la mine; eu am pastrat cablul vechi si am inlocuit doar bucatica aia de plumb; dar ai grija sa reglezi ambreiajul (vezi mai sus) pt ca o sa ai cablul mai scurt. Editat Octombrie 29, 2008 de Filosofull Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orbit Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Salutare. Ma numar si eu printre fercitii sau mai putin fercitii posesori de EN. Eu il am de 4 luni si pot sa zic ca sunt foarte multumit de el. Ce as vrea acum pt el ar fi un set de comenzi avansate. stei ceneva de unde as pute aprocura asa ceva dar la un pret cat de cat rezonabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 cand mi s-a rupt cablul de ambreiaj unul nou ma ducea peste 200 RON; am luat kitul de reparat cabluri si m-a tinut f bine si acum merg cu el, dupa 5000 km nu s-a rupt si merg cu ea zi de zi prin bucuresti deci e solicitat la maxim; nu te sfatuiesc sa dai bani pe unul nou, in cazul in care s-a rupt doar firul de otel si restul e ok. din pacate kitul asta se gaseste destul de greu, pretul e mic, undeva pe la 30 RON. I-l are Paula mai mereu pe stoc si in Bucuresti si in Barcanesti si costa 20 RON (19 mai exact). L-am vazut si cu 50 RON la alte magazine, jaf pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Filosofull Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 I-l are Paula mai mereu pe stoc si in Bucuresti si in Barcanesti si costa 20 RON (19 mai exact). L-am vazut si cu 50 RON la alte magazine, jaf pe fata. ms de informatie; ma duc chiar maine sa cumpar unul; referitor la en-ul fratelui meu am promis ca va tin la curent cu reparatia: pt ca tacanea tot mai tare lantul de distributie l-a bagat in service la united motors si a doua zi l-au sunat sa-i spuna ca piesele (lant, intinzator, patine si garnitura de chiulasa) il costa 250 E iar manopera in jur de 150 E. I-au mai spus ca l-au facut sa mai poata merge cu el pana vin piesele (3 saptamani) si intr-adevar motorul merge in prezent (cu intinzatorul la maxim); cu prima ocazie ii intreb daca fac si intretinere si cat m-ar costa toate lucrarile de intretinere la 30.000 km, asa cum sunt descrise in manual; seara buna tuturor! Nu mai zice nimeni nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teodor ricardo Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Relantiul(nu stiu daca e corecta exprimarea)se poate modifica la acest motor?Cum?Am vazut ceva...sub carburator,nu vreu sa umblu sa stric.Poate ma dumiriti si pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 (editat) Relantiul(nu stiu daca e corecta exprimarea)se poate modifica la acest motor?Cum?Am vazut ceva...sub carburator,nu vreu sa umblu sa stric.Poate ma dumiriti si pe mine. RALANT'I, ralantiuri, s.n. Mers încetinit al motoarelor cu ardere internă. - Din fr. ralenti. Baga ochiu aci... Editat Noiembrie 5, 2008 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teodor ricardo Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 RALANT'I, ralantiuri, s.n. Mers încetinit al motoarelor cu ardere internă. - Din fr. ralenti.Baga ochiu aci... Multumesc Alex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donhann Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Sal'tare Eu am un EN500 Vulcan, model american. Il am de 1 an si ceva si sunt extreeem de multumit de el. Adaug si-o poza. Sper sa va placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 Sal'tare Eu am un EN500 Vulcan, model american. Il am de 1 an si ceva si sunt extreeem de multumit de el. Adaug si-o poza. Sper sa va placa. UUUUUUUUUUUU ! Cum sa nu ne placa asa o frumusete? Sa te mai tina inca multi ani de acum incolo fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COSMIN CM Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 vreau si eu niste crash bar pt en meu de unde as putea lua si cum se prind trebuie sa dai gauri de prindere? k eu nu am vazut sa aiba sau cum se prind? apropo frumos model sa-l calaresti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donhann Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 [ Merci frumos. Si eu sunt tare mandru de ea . Drumuri uscate va doresc domnilor. vreau si eu niste crash bar pt en meu de unde as putea lua si cum se prind trebuie sa dai gauri de prindere? k eu nu am vazut sa aiba sau cum se prind? apropo frumos model sa-l calaresti sanatos Crash barul este din fabrica. La fel ca si sissy bar-ul. Eu n-am adaugat nimic. Am fost norocos din punctul asta de vedere. Am cumparat-o de la un prieten drag din Timisoara. Cu toate ca nu e prea tinerica, avea doar 6000 de mile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COSMIN CM Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 pai si cum este prin prin gauri in cadru sau crasurile au coliere care se prind de cadru am cautat si nu am gasit nici- unde cu toate k am vazut en-uri cu cras bar dar nu am vz cum sant pri daca stiti unde se gasesc si pe la ce pret va rog dati un raspuns merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibi_thomas Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 Salutare. Ajutor, va rog ! /index.php?...289284&st=0 Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donhann Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 pai si cum este prin prin gauri in cadru sau crasurile au coliere care se prind de cadru am cautat si nu am gasit nici- unde cu toate k am vazut en-uri cu cras bar dar nu am vz cum sant pridaca stiti unde se gasesc si pe la ce pret va rog dati un raspuns merci Sal'tare Am facut niste poze cu telefon la sistemul de prindere a crashbarului. Poate te lamuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COSMIN CM Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Sal'tare Am facut niste poze cu telefon la sistemul de prindere a crashbarului. Poate te lamuresti. merci acum mai trebuie sa caut crasurile bine k se prind cu coliere k nu vroiam sa ingaur cadrul merci inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 salve! care erai cu EN500 miercuri dimineata pe Bd Chisinau...sa te asiguri mai bine ca era sa-mi dai pretina pe jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 am o volanta de vanzare de pe un EN500C din 1997. se paote potrivi si la modelele din alti ani, dar terbuie puse piesele una langa alta. /index.php?showtopic=295141 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 salutare baieti, care stici ce dimensiuni au simeringurile de ulei de la furca ptr un EN din 1995, ca incerc sa aflu si nu gasesc, daca stie cineva va rog sa imi raspundeti si mie....multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue shoshon Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 salutare baieti, care stici ce dimensiuni au simeringurile de ulei de la furca ptr un EN din 1995, ca incerc sa aflu si nu gasesc, daca stie cineva va rog sa imi raspundeti si mie....multumesc! daca vrei sa le schimbi, gasesti sigur la Louis. Daca te intereseaza pentru altceva imi spui si ma duc la garaj (am un set pe care nu l-am schimbat pentru ca nu a fost necesar) le masor (cred ca mi-ar trebui un shubler pentru asta) si iti spun. Vorbim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cernobal Postat Decembrie 9, 2008 Share Postat Decembrie 9, 2008 salut! da sincer pentru altceva imi trebuie eu am kawa vulcan 400 dar nu gasesc simeringuri ptr el., dar am ajuns la concluzia ca multe piese sunt comune , de exemplu furca , si deaceea am intrebat aici daca stiti dimensiunile, practic ar trebuii sa scrie si pe ele.... Multumesc! C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Ianuarie 4, 2009 Share Postat Ianuarie 4, 2009 (editat) vand de la EN500 din 93 : comenzile avansate 200 euro 2 perechi de coburi 30 euro bucata oglinzile originale 5 euro Intereseaza pe vreocineva? Dragos (0726946395) Editat Ianuarie 4, 2009 de daseth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.