Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Salutare fratilor,

 

De plecat de tot, nu plec. Doar ca fac o mica pauza ( caut cam ce mi-ar conveni) si ma mut. De Shaka mea mi-a fost dor din momentul de cind am dat-o. Oricind trece un chopper pe strada intorc capul. Faza este ca anul asta vreau sa ajung sa fac Thailanda roata ( cam la propriu) Pe baba mea nu cred ca m-as fi incumetat. Si nici nu e facuta pt asa ceva.

Deocamdata m-am cam fixat pe Kawasaki Versys. Dar sa vedem. Sint f versatile ca motoare si destul de sigure. Singura problema ar fi un pic inaltimeadar am intales ca se poate rezolva.

 

Tinem legatura. Daca aveti treaba prin zona asta de lume, ne vedem la o bere.

 

Bafta si asfalt uscat ca aici a cam inceput sezonul ploios


» Post actualizat in 11 May 2016 05:29

» Post actualizat in 10 May 2016 16:24

Reverend, acum am intrat si eu pe https://ridingwiththesun.com/ ...

Super treaba, bro! Nu esti si pe Facebook ca sa te putem urmari mai usor?

Ms de complimente.. Pe fb cu blogul nu sint.. eu cam l-am facut mai mult pt mine nu pt public. Cind oi avea nepoti sa le arat ce si cum sta treaba cu motoarele pe benzina si cu carburatie ca nu cred ca o sa mai existe asa ceva...

 

De blog din pacate nu m-am mai ocupat de mult. Cu urmatorul motor am sa ma bag din nou la povesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu arata rau, dar eu vreau ceva mai ingust, sa nu ma incurce in trafic

da stiu ce zici nici asta nu imi depasete marimea coburilor de pe spate ..plus ca e mai restrans decit ghidonul cel putin provizoriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am coburi mari, dar nu prea ii port. Legat de problema pornirii, nu e de la ulei, eu am peste 90k cu a mea, am pus ulei de toate tipurile, dar numai full sintetic, si nu am simtit diferenta. Acum am Motul 15-50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am coburi mari, dar nu prea ii port. Legat de problema pornirii, nu e de la ulei, eu am peste 90k cu a mea, am pus ulei de toate tipurile, dar numai full sintetic, si nu am simtit diferenta. Acum am Motul 15-50

asta cu pornitu nici nu stiu ce sa mai zic sincer.. cum coboara temperatura mai mult nu vrea decit destul de greu ..daca e cald nu are nici pe dracu ...o ia la sfert de buton ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu pornitu nici nu stiu ce sa mai zic sincer.. cum coboara temperatura mai mult nu vrea decit destul de greu ..daca e cald nu are nici pe dracu ...o ia la sfert de buton ..

Dar nici cu sok tras , nu porneste ? Chiar si acum ca s-a incalzit , la prima pornire dimineata , o pornesc cu socul tras maxim , vreo 15 sec , apoi treapta a doua 25-30 sec , apoi relantiu normal . Motoarele de EN trebuiesc pornite doar cu soc , pana se incalzesc , altfel , nu urca uleiul in rampa , nu se formeaa vacumul pt alimentare . Apps , robinetul l-ai verificat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul tras si musai sa o ajut din gaz ..... altfel nici o sansa sa pornesca ... am schimbat iar bujiile si masa tot la fel face ... le inegreste ...dar prima pornire zici ca trage de moarte ...imi vine sa ii dau foc ... rog sugestii pareri sau sfaturi o sa iau cont de toate ...doar vreau sa o vad ca merge ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cat ma pricep si eu, ai o problema de amestec, adica prea putin aer (daca zici ca innegreste bujiile). Verifica filtrul de aer si functionarea clapetei de admisie, care e vacuumatica. Ar fi bine sa faci si o verificare completa a carburatorului. Pornirea normala se face doar cu soc, indiferent de temperatura. A mea, de ex. nu porneste daca trag socul si umblu si la acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cat ma pricep si eu, ai o problema de amestec, adica prea putin aer (daca zici ca innegreste bujiile). Verifica filtrul de aer si functionarea clapetei de admisie, care e vacuumatica. Ar fi bine sa faci si o verificare completa a carburatorului. Pornirea normala se face doar cu soc, indiferent de temperatura. A mea, de ex. nu porneste daca trag socul si umblu si la acceleratie.

multumesc deocamdata ... oare care e raportul pe care il folosesti tu la tine ? ma refer la cite ture ai deschis aerul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ceva în aer, și a mea face figuri. O lua doar cu șoc tras și dacă o porneam după o săptămână. Acum pornește și moare, trebuie sa o ajut cu accelerația vreo 5 secunde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la reglajul de sub carburator, la mine e undeva intre 2,5 si 3 ture si de fapr regleaza gazul (si eu am crezut ca e de aer multa vreme :)). Cum am zis mai sus, recomand o revizie completa a carburatoarelor. Adica trebuie sa le faci bucati, sa le speli bine, un compresor ajuta mult. Verifica diuzele, membrana de cauciuc care deschide calpeta de aer. Ai cartea de service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multe nereguli care concura la pornirea defectuasa a masinariei . In primul rand trebuie verificata distributia , daca s-au dereglat distantele pe supape , sunt sigur ca nu multi le-au verificat . Daca una s-au doua supape nu se deschid ca la carte pe admisie , nu se alimenteaza corect , daca sunt cele de evacuare , la fel , nu elimina gazele si merge infudat . Ralantiul , daca nu e reglat , nu are cum sa-ti stea motorul pornit . Pornirea motorului se face numai cu socul tras , pt a avea posibilitatea , ca uleiul sa urce in rampa , altfel creste uzura setului si rampei . Reglajul aerului , suruburile de reglaj , trebuie sa aiba : surubul , arc , saiba , oring de cauciuc , in lipsa oringului , reglajul se face defectuos , trage aer fals. Egalizarea aspiratiei carburatoarelor , e inca un lucru care concura la functionarea incorecta a motorului . . E un surubel intre carburi , care ajuta la reglarea egalizarii cu ceasuri , s-au cu linia de furtune cu ulei . Robinetul , e si el un factor important , trebuie desfacut si verificata membrana , si orificiul de tranzit . Verificate membranele din capul carburatorului , sa nu fie gaurite , sau pozitionate incorect .

 

 


» Post actualizat in 15 May 2016 04:33

Ar fi culmea sa nu traga socul la pornire :lool:

 

caut si eu un stator pt vaca mea, daca stiti pe cineva care dezmembreaza, cred ca merge si de la kle, gpz, er5

Ce a patit al tau , atotstiutorule ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la reglajul de sub carburator, la mine e undeva intre 2,5 si 3 ture si de fapr regleaza gazul (si eu am crezut ca e de aer multa vreme :)). Cum am zis mai sus, recomand o revizie completa a carburatoarelor. Adica trebuie sa le faci bucati, sa le speli bine, un compresor ajuta mult. Verifica diuzele, membrana de cauciuc care deschide calpeta de aer. Ai cartea de service?

nu am din pacate .. ma poti ajuta cu un linck macar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 15 May 2016 04:33

 

Ce a patit al tau , atotstiutorule ?

 

La mine nu incarca bateria cum trebuie, cu farul si stopul pornite baga 12,4 V, cu ele oprite 13,6. Anu trecut s-au spart magnetii, am schimbat volanta, un fir din stator era rupt, s-a lipit pe loc si s-a acoperit cu poxipol. Banuiesc ca acolo e buba, tre sa schimb statorul, pana atunci merg fara far chiar si noaptea, pt ca eu stiu toate drumurile pe dinafara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E periculos , incearca sa pui un bec cu consum mai mic 25/35 W . Inprumuta un releu de incarcare , pt ati da seama daca , intradevar e de la stator ,s-au de la releu . cu doar un fir rupt , nu cred sa puna mai probleme , mai ales ca e rupt pe exteriorul bobinajului . Fara far esti tinta militienilor , si " feresca sfantu " , in cazul unui mic accident , esti principalul vinovat , circuland fara lumini .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intai incerc cu un releu. Pe de alta parte, chiar ca e ceva in aer, nici a mea nu mai porneste de doua zile daca nu-i dau gaz, cu socul tras maxim. Asta dimineata, cand e rece. O fi de la ploaie care umezeste contactele la bujii? O tin in curte, fara prelata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intai incerc cu un releu. Pe de alta parte, chiar ca e ceva in aer, nici a mea nu mai porneste de doua zile daca nu-i dau gaz, cu socul tras maxim. Asta dimineata, cand e rece. O fi de la ploaie care umezeste contactele la bujii? O tin in curte, fara prelata.

Noaptea e rece si aerul e mai " curat", mai oxigenat , daca relantiul e mic , si pornirea e greoaie . Insa recomand pornirea cu soc tras . La vara cand or fi 20 de grade noaptea , si nu porneste dimineata fara soc , atunci sa-ti faci probleme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noaptea e rece si aerul e mai " curat", mai oxigenat , daca relantiul e mic , si pornirea e greoaie . Insa recomand pornirea cu soc tras . La vara cand or fi 20 de grade noaptea , si nu porneste dimineata fara soc , atunci sa-ti faci probleme .

 

Nu cred ca porneste, am compresie slaba pe un cilindru, un pic peste 6. Pe celalalt e undeva spre 9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la ce ti se trage ? .. eu am 7 cu 9,5 :) compresia si nu stiu exact in ce piese sa bag banii ....

 

Nu stiu, tot ce imi vine in minte e ca pierde presiune intre camasa si piston, deci trebuie schimbate astea. Trebe facute masuratori, stiute cote, e treaba de mecanic, intai desface si apoi spune unde e buba. Pe teava care iese din cilindrul cu compresie mai mica am mai mult fum decat pe cealalta. Fum alb

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca testul de compresie sa facut cu acceleratia trasa ,si da datele astea, e grav . Daca sa facut cu ea la liber , da date eronate . Dupa ce faceti o egalizare a aspiratiei , cu ceasuri , puteti sa faceti un nou test de compresie . O sa va dea alte date , dar cu acceleratia trasa la maxim , pt ca subarele sa fie deschise si sa aspire maxim .


» Post actualizat in 18 May 2016 06:06

Daca testul de compresie sa facut cu acceleratia trasa ,si da datele astea, e grav . Daca sa facut cu ea la liber , da date eronate . Dupa ce faceti o egalizare a aspiratiei , cu ceasuri , puteti sa faceti un nou test de compresie . O sa va dea alte date , dar cu acceleratia trasa la maxim , pt ca subarele sa fie deschise si sa aspire maxim .

Daca e fum alb , e bine , era rau daca era negru , atunci stii ca papa ulei din cauza uzurii setului . Fa niste reglaje , corecte , ca la carte , a carburatoarelor , egalizeaza aspiratia , apoi fa test de compresie , dar cu acceleratia la maxim .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Testul s-a facut la cald si cu acceleratia la maxim. Motorul merge totusi bine, un pic para nesincronizat, adica nu 100% rotund. Am prins 170 pe autostrada si mai mergea un pic. Acu e posibil ca unde se infileteaza bujia sa nu se stranga ermetic surubul aparatului de masurat, insurubarea s-a facut cu mana, si sa scape ceva presiune pe acolo. Vedem la iarna cand o bag in reparatii capitale.

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...